Namib Race Blogs 2016

Joost Muylle

6

Posts

Namib Race (2016) blog posts from Joost Muylle

06 May 2016 07:23 am (GMT+01:00) West Central Africa

Koekoek hier zijn we weer !

De long stage zit erop. 77km onder de zolen in 13uur. De eerste 20 liepen moeilijk door de losse ondergrond maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de prachtige omgeving. Een filmke gemaakt vanop de hoogste duin want anders zou je het niet geloven. Vele kilometers ver zie je niets anders dan duinen en zand en

Comments: Total (15) comments

Manu Raemdonck

Posted On: 12 May 2016 02:03 pm

Puike prestatie Joost

Gino Vanhoutteghem

Posted On: 09 May 2016 01:36 pm

Heel goed gedaan. Super prestatie geleverd !! Gino

NICO PAPPIJN

Posted On: 09 May 2016 07:36 am

Joost, dit is gewoon super. straffe prestatie van een straffe man

Filip Lietaer

Posted On: 09 May 2016 06:49 am

Hej Marathon Man! Je verbetert met de jaren, je bent straffer dan de Atheense heraut Phidippides, een pertuum mobile die pas stopt als je je doel bereikt hebt. Nu nog de Atacama Crossing en de The Last Desert zeker? Daaarna wordt het tijd om voorzitter Kiwanis te worden ;-) Kom veilig thuis en nog eens B R A V O !!!!

Alain Delfosse

Posted On: 08 May 2016 08:33 am

EEN DIKKE PROFICIAT JOOST En hoe gaan we, volgend jaar, jullie heten: Chiliens, Pantagoniens of ijsberen?

Miriam Cobbaert

Posted On: 08 May 2016 08:19 am

Whow! Knap! Ben benieuwd naar meer verhalen. X

Tony Vanwijnsberghe

Posted On: 07 May 2016 01:24 pm

Hi Joost Hier alvast de eerste hyena die je proficiteert met deze uitzonderlijke prestatie!!! Geniet van de afterparty en ik eis een speciale verslaggeving op de volgende Kiwanis vergadering

Bart Eygenraam

Posted On: 07 May 2016 01:11 pm

Dag Joost, en Ann e, Kurt, Wat een prestatie, weeral, en Fantastisch wat jullie gedaan hebben Nog een kleine endspurt, waarschijnlijk nu al wel afgelopen, You DID IT all 3 !! SUPER sterk tot binnen kort , B

curd lejaegere

Posted On: 07 May 2016 12:41 pm

Dikke proficiat Joost - weerom fantastisch gedaan. Ook Ann en Kurt, schitterend wat jullie gepresteerd hebben. We kijken al uit naar de mooie verhalen.... Groeten, je buren lopers !!

sabrina vinquier

Posted On: 07 May 2016 08:53 am

TROTS en heel veel respect! geniet nog van de laatste momenten, snif snif xxx

Harald Dumoulin

Posted On: 07 May 2016 07:00 am

Straf wat je daar doet Joost. Je bent gek maar het moet wel fantastisch zijn. Gelukkig dat je bij Kiwanis al met hyena's leerde omgaan... :-). Kiwanis mist je verslagen. Stephan doet zijn best maar het is toch niet hetzelfde ;-). Enjoy

johan decoene

Posted On: 07 May 2016 06:43 am

HALLO JOOST bij deze zijn wij supercontent dat jullie dat al zo goed gedaan hebben ik zie jouw al staan hoog op die duin en jammer genoeg niemand die kijkt maar toch in jouw binnenste veel glorie en een lach super zeg vandaag nog een tientje en de medaille is binnen en gekke bekken getrokken naar ann en joost,zijn mooie herinneringen de spaghetti staat bijna klaar maar eerst de medaille nog in ontvangst nemen he maar niet te vlug lopen ;genieten genieten genieten he groetjes carla en johan

Stefanie Bekaert

Posted On: 07 May 2016 05:57 am

Nog een kleine eindspurt en dan weten we wie op de 2e plaats komt bij de Belgen. 't Blijft spannend tussen jou en mijn ventje. De numero uno is Ann, maar dat wisten we al :-) Vele groeten, Stefanie

patrick Hanssens

Posted On: 06 May 2016 08:55 pm

Joost de nieuwe man

nathalie vandenameele

Posted On: 06 May 2016 08:23 pm

Geniet maar van jouw avontuur xxx

05 May 2016 02:05 am (GMT+01:00) West Central Africa

Hey hey,

We doen nog mee. Stage 4 zit erop; we hebben al meer dan 160km in vier dagen achter de kiezen; nog twee dagen en 87km te gaan, te lopen, te stappen, te kruipen, etc

Comments: Total (22) comments

nathalie vandenameele

Posted On: 06 May 2016 04:59 pm

Dag Schatje Waw! Alledrie binnen! Fantastisch! Het was wel laaaaang wachten op nieuws moet ik zeggen, maar we zijn allemaal super "preus" en content! Nu nog een kort "tuutje"" en jullie zijn er! We tellen de dagen, uren af tot je thuis bent. xxx

Kris Van maele

Posted On: 06 May 2016 04:23 pm

Jullie zijn alledrie binnen! Effenaf schitterend. 77 km overbruggen, ik mag er niet aan denken. Jullie doen het! Lieve en Kris

Stefanie Bekaert

Posted On: 06 May 2016 03:48 pm

Joostie, you did it again! Chapeau man, in een dikke 13 uur 77 kilometer afleggen, wat een resultaat op the long march. PROFICIAT! Geniet nog van jullie laatste nachtje in de woestijn en haast jullie dan maar terug naar huis. We wachten vol spanning op jullie verhalen. Groetjes,Stefanie

sabrina vinquier

Posted On: 06 May 2016 01:08 pm

ja joostie, you dit it again , resultaten hebben we nog niet maar op de foto's blink je in je vel.( hoewel je verlangt naar een douchke ;)) Geniet vandaag van de welverdiende rust, morgen nog een afsluiterke en dan pronken met je medaille! enjoy de internationale contacten, moet echt wel tof zijn. met jouw nieuwe sloefkes van 70gr zul je wel op t vliegtuig mogen daag tot gauw xxx

Florence Fourneau

Posted On: 06 May 2016 11:12 am

Gogogogo Joost, zotgoe bezig !!

Tom Liessens

Posted On: 06 May 2016 08:51 am

Keep on going Joost! Je bent er bijna :)

Nicky Vanwijnsberghe proost

Posted On: 06 May 2016 07:12 am

R.E.S.P.E.C.T! En je ziet er supersexy uit op je desert foto. Olifantenpootjes zijn nog altijd beter dan een zwijneneusje! Maar sinds wanneer ligt Namibië in de Sahara? Hold On , you are almost there !

Tony Vanwijnsberghe

Posted On: 06 May 2016 06:54 am

Dag Joost Fantastisch knap wat je weer aan het doen bent!!! Een beetje jaloers... maar toch een grote brug te ver voor mij. Vergeet niet te genieten van deze uitzonderlijke mooie momenten, ook al zijn ze allicht heel hard! Veel moed en nog een duwke en de finishlijn in zicht

johan decoene

Posted On: 06 May 2016 05:45 am

DAG JOOST OOK VOOR JOU DIKKE PROFICIAT IK ZIE DAT JULLIE ER GERAAKT ZIJN HEB JE EEN STUKJE TAART GEKREGEN VAN KURT ? SUPER MAN VANDAAG NOG EEN KLEIN TOCHTJE EN MEDAILLE IS BINNEN OP TGEMAK HE VANDAAG ,DENK AAN DE OLIFANT GROETJES CARLA EN JOHAN

laura muylle

Posted On: 05 May 2016 09:42 pm

Goed bezig, Papsie! Alleen jammer dat je de eerste niet bent.... (Mopje, he ;) ) Verzorg die olifantenpootjes. We duimen!

Luk Buyse

Posted On: 05 May 2016 07:38 pm

nie bleiten joost, dan verlies je te veel zout! en je hebt het zo nodig. olifantenpootjes zijn ook lekker, met een ajuintje en een beetje look... amai zeg, weeral zo'n prestatie van jullie drie. helden zijn jullie, net als jullie collega's. ranking speelt geen rol, je staat sowieso den eersten in lauwe en verre omstreken. nog veel ... plezier?

curd lejaegere

Posted On: 05 May 2016 06:20 pm

Hi Joostie, hier zijn uw loopburen !!! we volgen je op de voet via de site en we stellen weerom vast dat je het goed doet, fantastisch zelf !! Proficiat - wees voorzichtig met je enkel. Vanmorgen hebben wij met z'n allen 15 km gelopen (Ann, Vincent, Inge) Christophe en ikzelf nog 1,5 km erbij - we trainen voor Mc Bride - natuurlijk niet te vergelijken met wat je doet, maar jij en Filip hebben ons toch aangespoord om te lopen, zoveel jaar terug !!! Wat jij doet kan ik niet, maar toch ongeloofelijk chapeau. Je liep waarschijnlijk net een heel zware tocht, zal dus deugd doen iets te lezen. We zijn supertrots op onze buurman ; groetjes aan Kurtie en Ann, van je loopvriendjes op de wijk, grtz Curd

remy muylle

Posted On: 05 May 2016 06:09 pm

dag paps, hopelijk is het goed gelukt vandaag! je kan het !!!!!! keep on going !! greets Remy

Andy Vanhoutte

Posted On: 05 May 2016 05:32 pm

Hey Joost, alles ok ? Ge zijt goe bezig, we volgen u (figuurlijk) iedere dag ! We duimen zeker voor vandaag, 77km dat is wel een beetje zot, maar dat lukt u wel ! En die olifantepootjes, dat kent ge reeds hé, dat zal overgaan zoals de vorige keer. Geniet van de omgeving als dat lukt, verstand op nul en lopen (of wandelen

Hélène Muylle

Posted On: 05 May 2016 05:07 pm

Hoi vaderrrr, Hoe is het daar? Waarschijnlijk zeer warm (aangezien je in de Sahara zit... ;p). Soms zit ik wel eens op kot, al denkend aan hoe zot je wel niet moet zijn voor dit te doen. Maar then again, zot ben je wel een beetje. Hoe is het met de voetjes? Ik hoop stiekem dat ze toch wat pijn doen, vooraleer je weer het lumineuze idee krijgt voor nog een ultramarathon te doen. ;) ;) just kidding eh. Hier is het ook best wel warm (maar niet zo warm als bij jou). Al the big 5 gespot? Ik zou zeggen doe zo verder paps. Wij tellen de dagen af tot je terug bent. Veeeeeeeeeeeeele groetjes Elien :3

yvonnick mezieres

Posted On: 05 May 2016 12:39 pm

hey Joost bravot bravot , aller encore quelles km et tu arrive au finich ,j'espère que sa ce passe bien et que tu n'aura pas trop de bobo,et quant tu passe la ligne essaye de trouver la plus grosse medaille car tu le mérite ( vous la mérité tous les trois)..... yvo

Stefanie Bekaert

Posted On: 05 May 2016 08:46 am

Hey Joostie, met of zonder olifantenpootjes ... Je doet het super. Kan je daar geen gazelle charteren? Jullie doen het fantastisch. Tegen dat je mijn berichtje kan lezen zit de lange mars erop. Nu nog een klein stukske en ge zijt er ... de langverwachte finish en medaille! Groetjes Stefanie

sven vanhalst

Posted On: 05 May 2016 07:57 am

Hallo, goed bezig joost niets van de ranking aantrekken de eindmeet halen is het doel.... en daar zal je wel in lukken ... geen traantjes laten he (want dan verlies je nog meer vocht en dat is waarschijnlijk geen goed idee ) Succes op de long march hopelijk verloopt alles goed .... Zal al een goed fles wijn klaarzetten voor bij de spagetti.....

Donatienne Lannoy

Posted On: 05 May 2016 07:19 am

Hey Joost, Ferm, maf, geschift, compleet zot, maar ongelooflijk cool ben je... Nog een laatste stuk, niet afgeven he.... Xxx

nathalie vandenameele

Posted On: 05 May 2016 07:11 am

Dag schatje Wanneer je dit leest, is de zwaarste achter de rug... en de rest = piece of cake ;)! Go baby, we staan als 1 blok achter jou, met of zonder nen hoek af! Kiss xxx

chris Dekeyser

Posted On: 05 May 2016 06:23 am

Dag Joost, waarschijnlijk al weer gestart als ik dit schrijf. Een beetje aanmoediging mag wel maar het ergste is al achter de rug en het einddoel is in zicht.e hebt al dikwijls bewezen dat je een doordrijver bent. Volhouden dus. Dikke kus van het thuisfront. Mama en papa.

johan decoene

Posted On: 05 May 2016 05:25 am

HEY HEY JOOST hier zijn we weer ;we zijn blij dat het goed gaat met iedereen heb weeral foto gevonden van jou ook jij bent opgeschoven van ranking 88 naar 83 wat gegevens na race 4 ;er zouden er al 22 niet meer gestart zijn dus nog 197 in de race dus jullie zijn zeer goed bezig heb gezien dat kurt taart gekocht heeft en ann lekkere koffie gedronken heeft ,misschien wat zand in maar ja ;dit is sahararace he mooie negerinnekes gezien maar hadden geen BH aan maar mooie haren die wat vernesteld was als ik jou niet meer hoor geniet van jou lange tocht maar voorzichtig he,tferijn zit in de staart groetjes aan ann en kurt CARLA EN JOHAN

04 May 2016 01:41 am (GMT+01:00) West Central Africa

Jep, we made it !

Vandag 42 km en temperaturen van 40 graden en meer achter de kiezen. vor een keer geen zand ;-) De enkel hield stand en vanochtend kon ik zelfs vlot lopen. Nauw ja, vlot met een rugzqk van 9kg op de bult is niet om een marathon onder de vier uur te lopen maar toch de 42 overbrugd in zo

Comments: Total (10) comments

els kenis

Posted On: 04 May 2016 07:17 pm

dag Joost, fijn dat je voeten nog droog zijn en nog in je schoenen kunnen! jullie zijn nogal goed bezig zeg! wat lees ik allemaal van verschil in kilo's in rugzakken, heb jij een beetje bij Kurt gestoken misschien? of heb je al veel gegeten? ik wens je een goeie nachtrust en hopelijk morgen toch de mogelijkheid om een beetje te genieten. ga jij ook weer filmpjes maken? of maakt kurt er van jou? tot morgen

Kris Van Maele

Posted On: 04 May 2016 04:47 pm

Blij te horen dat je enkel het goed doet. De resultaten zijn inderdaad, Kurtie en jij staan heel degelijk in de rangschikking. Ook de groeten aan 'rappe Ann', en hou er samen met je gezel Kurt de moed in. Lieve en Kris

gerard dosquet

Posted On: 04 May 2016 12:34 pm

Sorry , zie nu dat jullie lange trip voor morgen is . toch veel courage

Donatiene Lannoy

Posted On: 04 May 2016 12:18 pm

niiiiiiieeeeeeeeeeeeeet plooooooooooooiiiiiiiieeeeeeeeeennnnnn lieverd!! komaaaaaaaaan!!! xxxxx

gerard dosquet

Posted On: 04 May 2016 12:07 pm

Dag Joost , je bent goed bezig man . hopelijk houd de voet stand !! Vandaag is het jullie zwaarste van de week al hoewel in die warmte en al dit zand is het alle dagen lastig . ik bedoel wel in KM . we volgen jullie hier van achter het scherm en voelen wel een beetje mee met jullie!! tot later Gerard en Veva

sven vanhalst

Posted On: 04 May 2016 10:14 am

Hallo Joost, De moed niet laten zakken je kunt het daar zijn we allen zeker van genieten is de boodschap en bij terugkomst wil ik gerust een verse pasta voor u maken met een bijkomend wijntje natuurlijk...... Groetjes sven

Filip SOREYN

Posted On: 04 May 2016 08:38 am

Dag Joost, je hebt je pakskes spaghetti toch niet laten aanbranden hé met die hitte :-) En kan je de biertjes een beetje koel houden :-)) De ijsblokskes voor in den apero, dat is daar ook een probleem zeker ?? En worden de voetjes verzorgd door die mooie negerinnetjes die ik op de foto's heb gezien ? Ne mens zou verlangen om eens een ferme blaar te hebben ;-) Nee alle gekheid op een blaar ... jullie zijn schit-te-rend bezig ! Hou er de moed in en eeuwige roem wacht jullie !

johan decoene

Posted On: 04 May 2016 06:41 am

hallo joost jullie zijn nog altijd goed bezig zie ik aan de rangschikking je blijft bij ons maatje lopen niet vergeten eens te stoppen en te genieten he maak eens een filpje met kurt tijdens de gekke tocht jullie gaan vandaag langs de rivier wandelen of lopen of misschien is het fata morgana voila zie ,rugzakje gevuld met verse soep en boterhammekes met choco in mij rugzakje 3 KG voor het vieruurke zonder zand jullie zijn bijna over de helft en het zal beginnen dalen dus;;; hier volgende week hittegolf groetjes en tot morgen carla en johan

Kris Dekeyser

Posted On: 04 May 2016 06:23 am

Dag Joost, we volgen je op de voet, spijtig genoeg niet letterlijk. Jullie doen het echt heel goed. Vandaag langs de rivier, misschien een beetje minder heet. Succes!!!

Stefanie Bekaert

Posted On: 04 May 2016 04:53 am

Hallo Joost, 't doet ons plezier om te lezen dat de enkel het weer doet. Chapeau man, wat jullie daar doen is ongelooflijk sterk. Keep up the spirit! Tot binnenkort. Veel liefs Stefanie

02 May 2016 03:24 am (GMT+01:00) West Central Africa

Hallo hallo, hier zjn we weer, al heeft het weeral niet veel gescheeld. kzal beginnen bij het begin...

ze hadden ons prachtige natuur voorspeld en ik moet toegeven, dat was inderdaad de max. gestart in de woestijn en over de duinenrand naar het strand met scheepswrakken en duizenden zeehonden in het water en op strand. hier en daar een vreemde kat (nee Helene, was niet Moose...) en honden die meer mee hadden van hyena

Comments: Total (8) comments

vincent rigole

Posted On: 03 May 2016 10:11 pm

Hey buurman, precies goe bezig (op die enkele enkel na dan) daar in de zandbak. Volhouden en gaan voor die eeuwige roem!! En mocht het uw moraal wat opkrikken : het begint hier ook (een beetje heel) warm te worden :-).....

Bart Eygenraam

Posted On: 03 May 2016 08:35 pm

Proficiat, Hopelijk STAGE 2 ook goed afgewerkt, met een zere knie, goed verzorgen en morgen zal dat beter zijn, Weeral een etappe gedaan en op naar volgende, hopelijk minder zwaar met al dat los zand begrijp ik, Success

sven vanhalst

Posted On: 03 May 2016 03:17 pm

Hallo Joost goed bezig zou ik zo zeggen niets aantrekken van die enkel je hebt nog een tweede en met jouw wilskracht zie ik u die laatste 170 km op een been wel uitdruppelen ook zenne... afin niet opgeven is de boodschap en niets aantrekken van superwoman(ann heeft boven natuurlijke krachten denk ik ) maar gewoon genieten ... groetjes van ikke en doe zo verder... weet deze keer krijg je een medaille!!!!!!!

els kenis

Posted On: 03 May 2016 12:28 pm

hey Joost, jij wilt blijkbaar alles ne keer van heel dicht bij bekijken .... goed dat je enkel je zwakke plek is, met een sterk hoofd kom je er wel door. Fijn dat je samen met Kurt loopt zodat jullie mekaar kunnen oppeppen, en ons Ann is sowieso een categorie appart , dat wist je al langer dan vandaag eh. We duimen verder, geniet van de mooie uitzichten maar houd je ogen ook een beetje gericht op je parcours zodat je niet alles moet 'voelen'

Donatienne Lannoy

Posted On: 03 May 2016 10:07 am

Lieve Joost, en gij hebt genen hoek af of wat?? Niet plooien hé.... Ge zijt er geraakt, dat is gewoon de maxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Geniet met volle teugen, wij genieten mee vanop afstand, en volgen jou figuurlijk op de voet. Dikke keppe van ons alles en go go go Dodotte

Craig Bailey

Posted On: 03 May 2016 09:09 am

Impressive! I'm not surprised you're doing something like this. You've been an advocate for good health for a long time now. I wish you great success.

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 May 2016 08:28 am

Joost, ik wens je onvergetelijke uitzichten, vriendschappen en ervaringen die je de pijnlijke enkel in een mum van tijd doen vergeten. Nog heel veel succes ... You can do it! Run! Walk! Enjoy! Heel veel liefs uit Bissegem. We houden onze vingers crossed. Groetjes Stefanie

Sabrina vinquier

Posted On: 03 May 2016 05:58 am

Hey joostie, volhouden he man, yes you can en dat voetje past zich wel aan.... Volop genieten van de zeehondjes en morgen misschien iets anders, denk aan de eeuwige roem en aan die schitterende medaille... Je bent een dieselke, het komt zeker nog volop op gang dus go for it. Xxx

01 May 2016 03:24 am (GMT+01:00) West Central Africa

Hallo hallo, hier zjn we weer, al heeft het weeral niet veel gescheeld. kzal beginnen bij het begin...

ze hadden ons prachtige natuur voorspeld en ik moet toegeven, dat was inderdaad de max. gestart in de woestijn en over de duinenrand naar het strand met scheepswrakken en duizenden zeehonden in het water en op strand. hier en daar een vreemde kat (nee Helene, was niet Moose...) en honden die meer mee hadden van hyena

Comments: Total (1) comments

nathalie vandenameele

Posted On: 03 May 2016 05:06 am

Hey hey! Blijf gaan schat! We supporteren luidkeels! Tot de volgende xxx !

21 April 2016 09:25 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Comments: Total (10) comments

Manu Raemdonck

Posted On: 02 May 2016 07:31 pm

Dag Joost, ik heb vernomen van Veerle dat je terug bezig bent aan stevige prestatie. Knap man, doe zo voort, ik ga je blog volgen en stuur wel nog iets door daar krijg je wat extra moed van, tot horens. Groeten, Manu

Veerle Beck

Posted On: 02 May 2016 06:47 pm

Hoi Joost. Amai super goe bezig lezen we ! Knappe prestatie , doe zo verder . Hier wat lekkers voor onderweg, want die droge Royco zal al tegen steken

nathalie vandenameele

Posted On: 02 May 2016 05:09 pm

Dag schat We worden een beetje ongeduldig hier, wat we konden nog niks lezen van jou :( . Hopelijk ging het vandaag even vlot als gisteren? We zagen een foto en je straalde! Hopelijk houdt de knie stand? Niet forceren hé ! Tot gauw!! Nathalie xxx

els kenis

Posted On: 02 May 2016 01:31 pm

Dag Joost we hebben van jou nog niets gelezen maar ook niks negatiefs gehoord van Kurt en Ann dus we gaan er van uit dat je nog droge voeten hebt die nog in je schoenen kunnen..... ben wel nieuwsgierig hoor!

Filip Soreyn

Posted On: 02 May 2016 08:06 am

Let the beast go Joost ! En spaart u nog een beetje voor Oostende -> Bissegem he ! :-)

Nathalie & Florence

Posted On: 02 May 2016 07:02 am

Dag Joost, Hier loopt alles op rolletjes, de paralegals hebben alles onder controle:-) We volgen je op de voet en ga zo door ! Vele groetjes Je Trademark Team !

nathalie vandenameele

Posted On: 01 May 2016 09:14 am

Dag schat Zondag 11 uur. Ondertussen ben je aan het lopen, wandelen, ... in drukkende hitte veronderstel ik. Ik was content van jou te horen dat het daar heel mooi was, dat de mensen heel vriendelijk waren, anders toch dan in China. We duimen allemaal hier thuis en de hele familie en alle vrienden dat jullie heelhuids aan de aankomst arriveren!!! Al veel "oude" vrienden van in China ontmoet? Valt de compagnie in jullie tent een beetje mee? Hier de gebruikelijke ditjes en datjes thuis, op zijn zondags ... Ik hoop dat jullie vandaag een vlotte start maakten!!! Kus en dikke knuffel van het thuisfront! Nathalie

sabrina vinquier

Posted On: 01 May 2016 08:55 am

hi Joostie, met droge schoenen aan de start? het kan niet meer stukl, Go for it en ENJOY!!!

johan decoene

Posted On: 24 Apr 2016 08:40 am

DAG JOOST zie dat je een dagje eerder mag vertrekken dus een dag je meer avontuur doe dat goed he en breng de medaille mee naar huis enjoy en have fun whe follow you groetjes carla en johan

Ann Verhaeghe

Posted On: 23 Apr 2016 01:34 pm

Hi Joost, aan het pakken?