Namib Race Blogs 2016

Ann Verhaeghe

8

Posts

Namib Race (2016) blog posts from Ann Verhaeghe

06 May 2016 07:53 am (GMT+01:00) West Central Africa

Bij deze: ik ben in het

Comments: Total (18) comments

Dorine Gaeremynck

Posted On: 10 May 2016 05:43 am

Superdikke proficiat, Ann ! Prachtige prestatie !

Gerarda Vermander

Posted On: 09 May 2016 01:55 pm

Hola Ana, heb pas vandaag uw blog kunnen bekijken.. een dikke proficiat, amaai zo'n prestatie, formidabel. Hasta la próxima clase de español! Gerarda

Alain Delfosse

Posted On: 08 May 2016 08:18 am

BRAVO ANN Nog een mooie prestatie.

ranocha jean-pierre

Posted On: 07 May 2016 05:37 pm

Dikke dikke proficiat Anneke xxxxxxxxxxxx De groetjes aan de 2 mannen bij u ... Proud off Belgium !!!!

Kathleen Hanssens

Posted On: 07 May 2016 12:24 pm

Een hele grote proficiat voor wat je nu weer gelukt is! Als je weer thuis bent,drinken we er een goeie op! Amuseer je nog voor de dagen die resten!

peter penson

Posted On: 07 May 2016 10:37 am

He Ann, Je doet het uitstekend. Nog een duwtje en je hebt er weer eentje op je palmares staanh ! sterk ! grtn Peter

dany taelman

Posted On: 07 May 2016 09:00 am

halo ann, wat doet je dat toch goed ! verzorg je knie goed...je bent aan de laatste loodjes ! geniet verder..

sabrina vinquier

Posted On: 07 May 2016 08:52 am

TROTS op mijn maatjes, respect Ann voor jouw schitterende prestatie. de dubbel is binnen , nl uitlopen en extra medaille als eerst van jouw categorie!!

Ronny De Cocker

Posted On: 07 May 2016 07:40 am

Fantastisch Ann je blijft goed bezig, geniet van je rustdag Grtn Ronny

johan decoene

Posted On: 07 May 2016 06:34 am

dag ann zal bijna het laatste berichtje zijn maar nog vlug eens doen zie dat je supercontent ben en wij zijn ook blij dat jullie het goed stellen vandaag nog een 10 tje is peanuts tegenover de rest niet te vlug doen maar genieten genieten genieten he de rest komt later en de medaille mag je kussen bij aankomst supermadam ,zie ik jouw weeral lachen ? groetjes johan en carla

Christine Dubaere

Posted On: 07 May 2016 06:07 am

Hola Ana no sé si puse despachar mi texto. tienes que cuidar bien la rodilla!buen fin de concurso y mucha suerte! Saludos de Christina y hasta la próxima!

Christine Dubaere

Posted On: 07 May 2016 06:06 am

Hola Ana no sé si puse despacharmi text tiens que cuidar bien la rodilla!buen fin de concurso y mucha suerte! Saludos de Christina y hasta la próxima!

Stefanie Bekaert

Posted On: 07 May 2016 05:59 am

Hey Ann, dikke proficiat met uw buitenaardse prestatie! Geniet nog van de laatste dagen in Namibië. Tot binnenkort. Veel liefs Stefanie

Christine Dubaere

Posted On: 07 May 2016 05:53 am

Hola Ana!muchas feliciatacones con tu realización!! En la clase parlamos del superhombre, y tu es la supermujer

Melanie Maes

Posted On: 07 May 2016 05:18 am

Hey Ann, een dikke proficiat! Wist wel dat je dit zou halen maar toch wat nerveus geweest. Toen ik de resultaten zag van jullie alle drie verscheen er een big smile en opluchting. Chapeau! Verzorg jouw knie goed en laat je maar verwennen eens je terug in het hotel bent. Ik lees niets over jouw voeten,dus veronderstel ik dat die goed meevallen. Wat wil je,ze passeren door mijn handen;)maar ben er toch benieuwd naar. Geniet er nog van! Liefs Melanie x

patrick Hanssens

Posted On: 06 May 2016 09:00 pm

pas op voor uw ander knie want je hebt er twee...

Peter Cauwelier

Posted On: 06 May 2016 08:43 pm

Dag Ann, Mijn tekstje is blijkbaar niet volledig tot in Afrika geraakt... Wij krijgen het warm en koud van jullie verhalen te lezen, en met de pestaties van Kurt & Joost is de sferen daar wss super. We kijken uit naar uw verhalen en geniet nog van uw "rustdag" en uw laatste Afrikaans loopje (alle toch voor dit jaar...) Grt, Peter & Heidi

Peter Cauwelier

Posted On: 06 May 2016 08:38 pm

Hey Ann, Chapeau, wij krijgen het warm en koud van uw blog te lezen. En met Kurt

05 May 2016 02:07 am (GMT+01:00) West Central Africa

Mijn nieuw slaapmatje is stuk, verdorie pas een nieuw. Een warme nacht met een prachtige sterrenhemel, onder de wol om 19u30 en om 6u

Comments: Total (22) comments

nathalie vandenameele

Posted On: 06 May 2016 05:02 pm

Dag Ann! You crazy woman! Amai zeg!!! Fantastisch gedaan! Dikke proficiat met jouw prestatie!! Tot gauw Nathalie x

Stefanie Bekaert

Posted On: 06 May 2016 03:52 pm

Hey Ann, wat een prestatie(s) daar in de Sahara. Werkelijk ongelooflijk sterk! Je hebt je eerste plaats onder de Belgen dubbel en dik verdiend. Geniet nog van jullie laatste kilometerkes in stage 6. Tot binnenkort. Groetjes Stefanie

melanie maes

Posted On: 06 May 2016 03:16 pm

YES, YOU DID IT!!!! Proficiat powerwoman XXX

Freddy Ducoulombier

Posted On: 06 May 2016 02:22 pm

Prachtige prestatie ann, hopelijk je 77 goed verteerd. Grtjs

Sabrina vinquier

Posted On: 06 May 2016 06:04 am

Voila done, heel de dag rusten, slapen, chillen , voetjes omhoog, koffietje, koekje, .... We weten nog geen results maar veronderstellen dat alles prima verlopen is. Onvoorspelbaar maar er zitten er daar toch meerdere met een hoekje af

johan decoene

Posted On: 06 May 2016 05:55 am

DAG ANN JE HEBT DIT SUPER GEDAAN HE jullie zijn er alledrie geraakt en dat is zeer goed nieuws en een grote motivatie voor jullie en iedereen die jullie kent vandaag nog een klein tochtje en de medaille is binnen jullie zijn de enige belgen in de wedstrijd daar de amerikaanse met belgische nationaliteit is uitgevallen :super he oei ,hoor ik jou lachen hopelijk heb je genoten vandaag van jullie laatste dag en tot binnenkort ps;gekke bekken trekken is altijd leuk he groetjes aan kurt en joost van carla en johan

karin Deschuttere

Posted On: 05 May 2016 10:07 pm

Blijven gaan Ann . je doet het super. Wat een prachtprestatie reeds! Fier op mijn verre nicht

Peter Cauwelier

Posted On: 05 May 2016 08:22 pm

Hey Ann, Chapeau voor jullie prestaties, net terug van catering en het eerste wat we doen is kijken of er al nieuws is van de zandlopers, we duimen terwijl jullie aan de 77 bezig zijn, toi toi toi. Ook vele groeten aan Joost en Kurt!!!

LUK Buyse

Posted On: 05 May 2016 07:29 pm

hey, dag ann, schitterend. wat een prestatie. pet af! hopelijk vandaag de zware opdracht tot een goed einde gebracht. wij duimen verder! hier prachtige zonnige dag, maar wel 30 graden minder dan bij jullie waarschijnlijk. courage!

Els Callens

Posted On: 05 May 2016 06:45 pm

Dag Ann, we zien dat jij dat weeral fantastisch doet. Groetjes van ons allemaal.

griet hermans

Posted On: 05 May 2016 05:40 pm

Beste Ann, Wauw, respect goed bezig gij!!! en je bent weer mensen aan het inspireren, Xander heeft de kriebels terug te pakken met jou te volgen denk ik !!!! ik wens je veel energie toe !

dany taelman

Posted On: 05 May 2016 12:43 pm

halo ann, als je dit leest zal je de 77 km achter de rug hebben ....en je meermaals terug afgevraagd hebben: wat loop ik hier te doen ! geen antwoorden zoeken maar er gewoon voor gaan....de antwoorden komen vanzelf ...en daar zal je nog het meest van genieten ...ga ervoor en geniet van de laatste dagen- dikke proficiat met je plaats in de rangschikking :gewoonweg SUPER

yvonnick mezieres

Posted On: 05 May 2016 12:29 pm

hello Ann,je sais que pour toi que sa va aller pour ses 77km et pour ton tapi cela n'est pas grave ,j'ai une solution il faut que tu face comme les grand oiseau de la bas ( dormir sur une pate) hiiiii treve de plaisanterie ,continue comme sa et revient nous en entiere go go go... yvo

Kris Van Maele

Posted On: 05 May 2016 10:04 am

Ann, terwijl jij de 77 aan het lopen/wandelen/marcheren... bent, veel moed en volharding gewenst van Lieve en ik. Jij bent schitterend bezig. Rond de 30ste is effenaf heel goed en als ik naar de kolom van de geboortedatum kijk (sorry!) is het nog fantastischer... Doe zo voort.

melanie maes

Posted On: 05 May 2016 09:02 am

Hey Ann,Je hebt die vierde race dus weer supergoed gedaan!En maar inhalen en inhalen..Dit voelt waarschijnlijk heel goed! De apérol spritz halen we in,Yes,zal smaken!!Op dit moment ben je de 77 aan het verorberen.En dan nog die laatste 10! Peace of cake,met de vingers in de neus,vol euforie. OMG,als je dit leest is jouw uitdaging bijna volbracht,en hoe?? LIefs en tot binnenkort xxx

Stefanie Bekaert

Posted On: 05 May 2016 08:52 am

Hey Ann, je staat nog steeds op nummer 1 bij de Belgen en daar zal wel geen verandering in komen :-) Kurt en Joost knokken om de 2e plaats, laat ze maar doen. Geniet van jullie laatste avond in the desert. De bewoonde wereld komt dichterbij. Tot binnenkort. Groetjes Stefanie

Guy Goossens

Posted On: 05 May 2016 08:50 am

Hey Ann, fantastisch bezig meid!! TOP. Ik ben toch wel een beetje jaloers

Kathleen Hanssens

Posted On: 05 May 2016 08:43 am

Veel succes voor vandaag! Hier ondertussen ook zomer geworden!

sven vanhalst

Posted On: 05 May 2016 07:51 am

Goed bezig ann laat dat jong geweld maar doen ..... Veel succes op de long march.....

nathalie vandenameele

Posted On: 05 May 2016 07:14 am

Hey Ann You're simply the best! laat je niet opjagen en do it your way! We zetten de apérol alvast klaar!! Courage! Dikke kus! Nathaie

johan decoene

Posted On: 05 May 2016 05:40 am

HALLO ANN blij te zien dat jullie nog allledrie mee doen jammer van da matje ,ik heb nochtans een nieuwke liggen maar zal niet meer op tijd in sahara raken ,tis hier altijd wat in belgie met stakingen ongevallen files enz jullie hebben geen problemen zoals deze maar andere zeker heb wat gegevens na race 4 voor jou je bent een van 27 naar 31 met tijd van 6,13 U maar nog altijd super goed aangezien er 22 verdwenen zijn uit de race en er nog 197 meedoen kurt is opgeschoven van 88 naar 77 met tijd van 7,05 U en joost van 89 naar 83 met tijd van 7,31 vandaag donderdag vrijaf hier en 7,30 en het wordt 20 graden en morgen 24 ,zaterdag 25 zondag 26 en maandag terug kans op een bui heb vandaag fototje gezien waarschijnlijk van jou het was enkel een voetje waarvan de nageltjes rood gelakt waren,dus... misschien kijken jullie toch naar de berichtjes na de lange tocht ik zou zeggen veel geluk vandaag op jullie tocht en vergeet niet te genieten en eensgekke bekken trekken kan soms eens duegd doen,oei ik zie jou lachen;succes verder en tot binnenkort groetjes carla en johan

Patrick Hanssens

Posted On: 05 May 2016 02:32 am

Doe het goed vandaag

04 May 2016 01:24 am (GMT+01:00) West Central Africa

Vorige nacht heb ik super geslapen, met weinig snurkers (ofwel was ik te moe dat ik het niet meer hoorde).

Deze morgen veel mist, alles was nat, het was ook frisjes, maar dit veranderde snel toen de zon tevoorschijn kwam. Non-stop liep ik naar CP1, naar CP2 wat minder, en vanaf dan ondraaglijk heet, geen wind, de zon die alles geeft wat ze te geven heeft. De laatste 24km waren loodzwaar, 90 procent stappen, de rugzak die veel te veel weegt. Ik heb me dan ook meermaals afgevraagd wat ik hier kom doen, was dit nu echt nodig, wordt ik

Comments: Total (16) comments

ranocha jean-pierre

Posted On: 04 May 2016 08:58 pm

Eindelijk wel...heel goed bezig Anneke!!!Volg jullie beiden (3)Begin maar al te denken wat je volgend uitstapke ga zijn

ranocha jean-pierre

Posted On: 04 May 2016 08:55 pm

Test wil niet lukken!!

christine dubaere

Posted On: 04 May 2016 01:21 pm

Hola Ana qué tal? Te seguimos en tu blog! tu realizacion esta fantastica!! tienes que tener muy valor porque creo que es demasiado dificil!! Te deseo mucho éxito. hasta la proxima X Christina

christine dubaere

Posted On: 04 May 2016 01:19 pm

Hola Ana qué tal? Te seguimos en tu blog! tu realizacion esta fantastica!! tienes que tener muy valor porque creo que es demasiado dificil!! Te deseo mucho éxito. hasta la proxima X Christina deseo

gerard dosquet

Posted On: 04 May 2016 12:32 pm

Sorry , zie nu dat jullie lange trip maar voor morgen is !! Toch veel courage tot later

gerard dosquet

Posted On: 04 May 2016 11:58 am

Dag ANN of beter gezegd Super Ann . Te oud laat ons lachen jij bent in de fleur van je leven !!! als ik dit schrijf ben je al bezig aan uwe lange trip en als je dit leest ben je al binnen dus het zwaarste zal voorbij zijn. Go Go Ann je bent een super women tot later . Gerard en Veva

Kathleen Hanssens

Posted On: 04 May 2016 11:08 am

Hey Ann,zot zijn doet inderdaad geen zeer maar het kan wel ferm kriebelen! Je doet het toch maar...en wat is oud?? Vele groetjes van oma en opa aan wie ik af en toe verslag uitbreng!

sven vanhalst

Posted On: 04 May 2016 10:08 am

Hallo ann niet te veel nadenken is de boodschap je bent goed bezig en de rest is bijzaak dat klein beetje zon is nu zo erg niet he ....... Blijven doorgaan en genieten

Marc Hertoghs

Posted On: 04 May 2016 09:22 am

Hey Ann , iedereen vraagt zich in zo een wedstrijd wel eens af wat ben ik hier aan het doen, voor wie en voor wat.Dat is volkomen normaal, maar alleen de die hards kunnen hier mee omgaan en jij bent zo iemand dus dat komt goed. Een goede vriend en BDL zei ooit als je een olifant moet opeten kan je dat niet in 1 keer. Je doet dat in stukjes en dan gaat dat wel. Jou volgende doel is de volgende CP en probeer niet verder te kijken. Jij kan dit daar zijn wij allemaal van overtuigt .Groetjes en veel sterkte aan alle drie onze Belgen. Marc

Patricia Schellekens

Posted On: 04 May 2016 09:01 am

Hey Ann Wat is het leuk dat we je zo op de voet kunnen volgen via je blog Daar kunnen ae op MDS nog wat van leren Net je blog van gisteren gelezen Wij zijn zo blij dat de zon hier eindelijk schijnt.De wind vinden we nog wat te fris Maar ik vermoed dat jij de zon af en toe verwenst Wel...don't!!! Op het moment dat ze wat te heet wordt: denk aan Belgie en zijn grijze winter Ik geef toe,misschien is het af en toe "te" en "te" is nooit goed behalve in "tevreden" Maar wat zal jij " tevreden " zijn als je deze medaille weer om je nek hangt

Clara Hanssens

Posted On: 04 May 2016 08:23 am

Amai!!!! En inderdaad, waarom? ;) Geniet ervan, we denken aan je! xxxx Clara

Filip Soreyn

Posted On: 04 May 2016 08:02 am

Come on Ann, nie zeuren hé ... buzze geven ! Te oud ? Heb je al eens naar de top10 gekeken bij de meiskes ? Ze zijn allemaal een pak jonger dan jij, 't zitten er zelfs tussen die uw dochters kunnen zijn. Te warm ?? 't is hier ook warm zulle :-) ... Zot ? da wel, ge zijt er wel ene met nen hoek af hé :-) Alé maak maar da je den eersten blijft staan hé bij de 50+ madammekes of geen ontvangstcomité in Zaventem hé

johan decoene

Posted On: 04 May 2016 06:26 am

HALLO ANN Je bent bijna aan de helft en uw rugzakje zal minder en minder beginnen te wegen indien het wat minder gaat ,vooruit gaan op automatische piloot dat helpt je bent nog altijd op jouw plaats in de rngschikking dus niet slecht bezig he hier voorspellen ze een hittegolf voor volgende week lopen jullie vandaag lings rivier of zal het fata morgana zijn ? GROETJES EN TOT MORGEN CARLA EN JOHAN

sabrina vinquier

Posted On: 04 May 2016 05:45 am

heykes, nog steeds op dreef, goed bezig. op t thuisfront blijven wij ook bezig. 8 uurkes werken, een uurke strijk in het zonnetje (ja ja de zomer is in t land) een loopke in ons t-shirtje ( ook lang geleden ;) een uurke aan de pc om jullie te volgen :) . dus we weten ook wat gedaan. ondertussen ben jij verse soep aan t maken met wat krakelingskes, smakelijk ! maar in ieder geval blijven wij voor jullie duimen. niets forceren maar blijven genieten waat het nog kan. dikke knuffel xxx

melanie maes

Posted On: 04 May 2016 05:10 am

Hey Ann, je hebt het dus zwaar gehad maar toch supergoed gepresteerd!! Gelukkig heb je beter geslapen. Die rugzak zal alleen maar minder en minder beginnen wegen. Wat jij daar komt doen? Hetgene waar je zolang voor getraind hebt natuurlijk!! Te oud? Nee,nee,nee!! Zo ken ik je niet! Niet teveel vragen stellen. Je denkt nu misschien:jij hebt makkelijk praten,jij voelt die pijn niet! Inderdaad maar ik sta volledig achter jou en wens je dan ook nog veel moed toe. you know you can do it!! Courage voor de lange race en hopelijk krijgen we tussendoor wat nieuws door! Veel courage,ook aan de mannen! Liefs en tot gauw, Melanie x

Stefanie Bekaert

Posted On: 04 May 2016 05:04 am

Hey Ann, dat jullie een beetje gek zijn, dat denken we soms, maar jullie doen het toch maar hé. Gisteren heb ik eens het hoogteprofiel bekeken: nog een beetje bergop door het zand en dan gaat het alleen nog bergaf (het landschap bedoel ik). Veel courage. Tot binnenkort. Veel liefs Stefanie

03 May 2016 02:45 am (GMT+01:00) West Central Africa

Hola, stage 2 zit erop, 42km erbij, en bijna de hele dag langs de kust gelopen. Wist af en toe niet dat een km zo lang kon duren>. het zand ietsje zachter dan gisteren, mul zand dus veelal, met wat keien, prachtige zichten, en als je dan blijft rondkijken dan bestaat het dus dat je grond kust. Chance dat niemand dit zag ;-) Zweterig weer, dus bleef het zand over goed plakken, een scrubbing zelfs in het gezicht, haha ik ga er tien jaar jonger uitzien.Aan de kust gelopen langs een kolonie robben, je kon ze van ver ruiken (bah)>. supersfeer in het kamp>. we zitten met 9 in een tent, 2 Chinezekes, 3 Duitsers waarvan de derde vrouw, een Nieuw-Zeelander en de 3 Belgen. Ik ben zeker vd top 3 bij de Belgen (we zijn slechts met drie). En nu ga ik mijn soepje klaarmaken, zie dat Kurt en Joost en net binnengekomen zijn, tot morgen na de volgende 42 xxx

Comments: Total (12) comments

melanie maes

Posted On: 03 May 2016 07:09 pm

Dag nr 1 Belgische vrouw. Alweer heel goed gedaan! Blij dat je het naar je zin hebt. Breng je wat zand mee om te scrubben?Loop eerst nog maar een beetje en kom dan goed en tevreden aan. Groetjes

Isabelle Werbrouck

Posted On: 03 May 2016 06:44 pm

Hoi Ann, we lezen dat je het weer schitterend doet en dat je er ook van geniet. Houden zo ! Wie zit er daar achter jou dat jij zo snel gaat lopen of loopt er iets schoons voor jou ? ;-) Blijven gaan, wij blijven duimen.

Denise Houllier

Posted On: 03 May 2016 03:37 pm

Hallo Ann , hopelijk alles naar je zin ? Op de foto's zie je er super ontspannen uit ! Is de warmte draaglijk

sven vanhalst

Posted On: 03 May 2016 03:07 pm

Goed bezig ann veel sterkte en geniet van alles... Toon maar eens wat de kleine belgen allemaal kunnen......

Kathleen Hanssens

Posted On: 03 May 2016 11:43 am

Hey Ann,de derde dag alweer en zo te zien ga je snel vooruit.Girlpower!! Kan ik stoefen met mijn snelle schoonzus! Doe zo voort en geniet ook van alles rondom je en de lekkere soepjes...

Ronny De Cocker

Posted On: 03 May 2016 11:00 am

Goedemiddag Ann, goed bezig! Wedstrijd verder goed verdelen en dat wordt een fantastisch resultaat! Grtn Ronny

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 May 2016 08:34 am

Hey Ann, ge zijt weeral bezig als een superwoman! Amai, hoe rap!!! We kunnen met moeite volgen :-) Geniet ervan en laat de beauty behandelingen maar voor thuis. Melanie staat te popelen om jou onder handen te nemen en je voetjes te verzorgen. Vele groetjes uit Bissegem Stefanie

johan decoene

Posted On: 03 May 2016 07:03 am

DAG ANN zie dat je weer goed op dreef bent hebben een mooie foto gezien en gedeeld op facebook met jou aan de computer in het open tentje (super)aan de blog we hadden nog eentje tijdens het lopen ook je bent goed bezig en mooie dingen meegemaakt zie ik heb je mijn robbekes eten gegeven ? We kijken al uit naar de volgende uitslag welke soep was het vandaag ? ALLEE TOT MORGEN HE GROETJES carla en johan

Sofie Planckaert

Posted On: 03 May 2016 07:03 am

Hey Ann! Je bent super goed bezig!! Doe zo verder! Wat een straffe madam ben je ;) Veel succes, Sofie

johan decoene

Posted On: 03 May 2016 06:57 am

OEI OEI ANNEKE STOP STOP je bent te ver JE LOOPT VEEL TE VLUG straks passeer je de finisch zonder het te zien Groetjes carla en johan

Sabrina vinquier

Posted On: 03 May 2016 05:50 am

Nu de afrikaanse grond gekust is, kan het alleen maar de goede kant op gaan,. Ann wat ben je ongelooflijk sterk bezig zeg,... Laat de mannen maar in je zog lopen, top woman... Met wat vertraging de post ontvangen maar geniet van je tijd... Toitoitoi...

nathalie vandenameele

Posted On: 03 May 2016 05:12 am

Dag Ann alias superwoman! Amai, je bent weer straf bezig hé! Goed zeg!!! Laat je idd maar goed verzorgen: scrubbing, massage, ... we zullen je niet meer herkennen ;) ! Kus niet te veel het zand en go for it !! Vele groeten Nathalie

02 May 2016 09:33 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Bye bye gsm, we zijn vertrokken met de bus richting kamp. Afscheid van valies, vanaf nu enkel nog rugzak en gevriesdroogde voeding.

3,5 uur langs de kustlijn, noordwaarts (daar waar de zon

Comments: Total (11) comments

Christine Dubaere

Posted On: 07 May 2016 06:02 am

Hola Ana mi texto no puse despachar. Tienes que cuidar bien la rodilla. Buen fin de semana y fin del concurso. Mucha suerte y hasta la próxima!saludos de Christina

Maud Hubrecht

Posted On: 03 May 2016 03:24 pm

Super Anna, doe zo verder !!

Marc Hertoghs

Posted On: 03 May 2016 09:15 am

Hey Ann , goe bezig houden zo.We volgen je hier op de voet en Geert houd ons goed op de hoogte van onze drie Belgen.Veel energie en goede moed voor jullie alle drie. Go go Belgium Grtjs Marc

jean-pierre ranocha

Posted On: 03 May 2016 05:40 am

Hey Anneke goed bezig,seffens begin je aan de 3 etappe..veel plezier onderweg en genieten maar. Ga vor de 3 maal op rij de mds lopen en mijn ándere plannen 1jaar opschuiven. Greetz Jm P

Clara Hanssens

Posted On: 02 May 2016 07:58 pm

Oei! Hier is je blogpost! Niet gezien! Amai!!!! Geniet ervan! En wees VOORZICHTIG! We zien je graag! xxx

melanie maes

Posted On: 02 May 2016 05:46 pm

Hey Ann,blij dat de eeerste race goed verlopen is.Heb de indruk dat je je geamuseerd hebt vooral bij het inhalen.Waarschijnlijk zit de tweede race er al een tijdje op maar wij hebben nog geen resultaten. Al gewoon aan de voeding?En geef die snurkers maar een duw(tje)! Tot morgen en GO GO GO xx

Nathalie vandenameele

Posted On: 02 May 2016 05:04 pm

Hey Je bent weer in topvorm!!! Goe gedaan zeg! Super!!! Geniet er maar van (voor zover dat kan natuurlijk!) Hou je goed! Dikke kus! Nathalie

Kathleen Hanssens

Posted On: 02 May 2016 04:08 pm

Hey Ann,we waren vol spanning aan het wachten tot het lopen begon. En alweer zo goed gepresteerd! Chapeau!! Ik hoop dat dat de rest ook meevalt...het slapen,het eten en al dat gesnurk.... Hier in Belgie nog altijd niet zo warm en in Lauwe wordt er vooral pizza en frietjes gegeten..mmmmm! Tot later!

Stefanie BEkaert

Posted On: 02 May 2016 03:36 pm

Jullie avontuur is nu werkelijk / eindelijk begonnen. Wij kunnen niets anders doen dan thuis wachten tot er nieuws binnensijpelt. De sociale media draaien hier in de driehoek Lauwe- Bissegem- Marke op volle toeren. We zijn heel trots op jullie prestaties! Geniet van jullie race en hou ons op de hoogte via jullie blog. Groetjes, Stefanie & de kids

dany taelman

Posted On: 02 May 2016 01:35 pm

hallo ann, ben nu niet zeker of mijn mailtje verstuurd is, mijn pc deed zo raar dus efkes opnieuw tussen mijn huiswerk van spaans door efkes je blog en de resultatenlijst bekeken - alweer goed hé ! prima prestatie, maar loop niet te hard van stapel ...zijn nog veel kilometerkes .. Maar vooral geniet van het moment ..toi toi toi hasta manana dany

Patrick Hanssens

Posted On: 02 May 2016 10:21 am

Niet te vlug lopen aub...

26 April 2016 12:01 pm (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Wasmachine leeg, check, koelkast aangevuld, check, lege strijkplank, check, mails beantwoord, check, valies klaar, check, rugzak, check, pasport, check, .... (en we kunnen blijven checken ;-)).
We zijn er klaar voor!
Bye bye hagel en regen, we gaan de zon tegemoet!

Comments: Total (8) comments

Filip SOREYN

Posted On: 02 May 2016 07:29 am

Moet er nog zand zijn ?? :-) De beste tactiek toegepast ... er direct in vliegen en jou age-groupers weten al direct dat ze aan die belgische met de blonde krullen een vette kluif zullen hebben ... alhoewel, zo vet ben je nu ook weer nie hé ! Op naar stage 2 !

melanie maes

Posted On: 01 May 2016 07:47 pm

Proficiat met de eerste race!!!doe zo voort.

sabrina vinquier

Posted On: 01 May 2016 07:42 pm

voila de eerste stage zit er al op, prachtige foto's te zien, toch nog frisjes blijkbaar bij de start? in ieder geval al een schitterende wedstrijd gelopen, 31ste all, 5 vrouw, en eerste in categorie, om van een blitsstart te spreken. :) flink relaxen en klaarstomen voor de volgende, slaapwel... anders deze morgen in Lauwe de eerste lentezon te zien, zalig, rustig loopje gedaan en vooral gepraat over jullie avontuur! bye bye

Maud Hubrecht

Posted On: 01 May 2016 12:53 pm

Dag lieve vriendin Anna, we denken aan jou en zijn nu al trots!! Geniet ervan !!

Kathleen Hanssens

Posted On: 27 Apr 2016 11:01 am

Laat het koude Belgie maar achter jou! Patrick neemt die wasmachine en strijk nu wel over. Goeie reis en veel succes!

Mira Hanssens

Posted On: 27 Apr 2016 10:59 am

SUCCES MAMA XXXX (ps: vanavond pizza woehoe)

Els Kenis

Posted On: 26 Apr 2016 08:45 pm

Doet de warmte deugd of is het verschil met de kou hier te groot? Succes met jullie avontuur! We duimen voor een goeie afloop. Ik probeer jullie in de mate vh mogelijke te volgen. Groetjes ook ad mannen!

Melanie Maes

Posted On: 26 Apr 2016 06:32 pm

Alle checks oke! Je kan met een gerust hart beginnen aan jouw nieuwe uitdaging/avontuur!! Geniet ervan!! Melanie xxx

23 April 2016 01:29 am (GMT+01:00) Amsterdam, Berlin, Bern, Rome, Stockholm, Vienna

Onze vlucht is met een dag vervroegd. Een kort citytripje Kaapstad is het gevolg daarvan!!! Nog 8 keer slapen en we kunnen starten. Maar eerst nog proberen om alles in die veel te kleine rugzak te krijgen. Dat zal puffen worden ;-)

Comments: Total (0) comments

21 April 2016 07:07 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Only 10 days until the Sahara-race. Joepie!!!

Comments: Total (5) comments

sabrina vinquier

Posted On: 01 May 2016 08:53 am

Ann, go for Medaille, de vrouwen zijn best te pakken. dus gif mo zjette!! geniet ervan, met een smille van hier tot ginder. xxx

sven vanhalst

Posted On: 29 Apr 2016 07:19 am

Veel succes en geniet ervan.

Mark Stiles

Posted On: 25 Apr 2016 09:09 am

Ik ben ervan overtuigd dat u het te laten gebeuren !

johan decoene

Posted On: 24 Apr 2016 08:45 am

dag ann we kijken er al naar uit om jullie te zien op de eerste foto's en uitslagen die zullen binnenkomen kaapstad ,leuk mini reisje toegevoegd doe dat goed en breng de medaille mee PS:niet van dat zand eten he groetjes carla en johan

Joost Muylle

Posted On: 21 Apr 2016 09:27 pm

Hi Ann !