Namib Race Blogs 2016

Palle Roy Jensen

4

Posts

Namib Race (2016) blog posts from Palle Roy Jensen

06 May 2016 07:48 am (GMT+01:00) West Central Africa

Saa blev den ged barberet og nu mangler vi kun den sidste dag. Glaeder mig til et bad og en stor oel. Holdt mig til planen hele dagen og alt gik godt. Vi loeb i de vildeste sandklitter man kan forestille sig. Det var hele turen vaerd. Og maskotten har vaeret med hele vejen Susanne. Glaeder mig til at indloese den for dig i virkelig person paa loerdag :-) Der var en del sjakaler og hyaener der fulgte os men skraemmende da der stod en stor krabat af en hyaene lige foran mig paa stranden da jeg loeb ind i moerke. Helt alene er de sgu store. Skal tvinge mig til at spise idag men nemt da jeg naesten ikke har mere mad. Vi sidder omkring bael or forsoeger at fa varmen. Det er koldt da vi camper ved havet og vinden er kold. Vi ligner alle noget der er loegn :-) men humoeret er hoejt efter den lange etape. Startede kl. 8 og kom i maal ved midnat. Her kl. 9 naeste morgen kommer der stadig folk i maal. Nu hvile og saa max gas imorgen paa sidste etape.

***

En kort hilsen til Bo

Comments: Total (0) comments

06 May 2016 07:47 am (GMT+01:00) West Central Africa

Saa er fjerde dag afsluttet. Meget lang stigning i 38 grader. Tror en del udgik i dag, Venstre lilletaa negl og al skind omkring afgaaet. Herudover fire andre vabler. Billig sluppet ift mange andre. Igaa besoeg af sjakak I campen og den lob med nogle af de andres udstyr J Sjovt hvordan man bliver staerkere og staerke som dagene gaar. Kroppen vender sig gansken enkelt til strabadserne. Til gengaeld er jeg ved at braekke mig over elektrolytterne. Men de er super vigtige at indtage hele tiden. Nogle af top loeberne havde for lidt styr paa deres kost og elektrolytter for at faa vaegten I rygsaekken ned og det dur ikke. Imorgen er saa den lange etape og det syntes skraemmende lige nu men Bo og jeg har kigget paa hinanden og mindet os om at vi har gjort det foer, saa det gaar ogsaa imorgen. Men nu glaeder jeg bare til at blive faerdig. Tak for jeres beskeder. De varmer alle sammen. Hilsen Palle

Comments: Total (0) comments

04 May 2016 01:32 am (GMT+01:00) West Central Africa

Saa er dag 2 og 3 gennemfoert som planlagt. Dag 2 var ekstrem haard

Comments: Total (8) comments

Helle Roy Tillgaard

Posted On: 06 May 2016 03:52 pm

Pyha - 16 stive timer ........ Godt der kun er en lille tur tilbage. Vi er hos Gurli Idag, som også sender en hilsen fra Hinnerup. Ønsker gode ben imorgen og så venter jo dejlig modtagelse ved målstregen. Kh. Michael og Helle

Susanne Bredskov

Posted On: 06 May 2016 09:25 am

Uhhh - der er her kl 11:30 endnu ikke kommet resultater fra den lange tur. Håber det er gået godt. Dette bliver den sidste hilsen herfra inden vi ses efter målstregen. Hvis du kom godt igennem dag 5, er jeg sikker på, at du er SÅ klar til at tage de sidste km også. Jeg er i hvert fald SÅ klar til til tage imod dig. Kører mod lufthavnen nu - så jeg er i god tid. Vi ses, Skat. Elsker dig, Palle Roy.

iris jensen

Posted On: 05 May 2016 02:21 pm

Hej Palle endelig fik vi vist hvordan vi kan skrive til dig. Vi har fulgt dig med spænding og du klare den jo fint.Som ventet :)Glæder os til Pinsen hvor vi ses. Hav det godt kære Palle og god tur fortsat. mange knus og vi tænker på dig Mor og Far (du er bare så sej)

Helle Roy Tillgaard

Posted On: 04 May 2016 08:53 pm

Ja - altså noget sent at resultaterne kommer på nettet men super flot resultat Idag på 4. Løb. Du er rykket op i placering. Godt gået. Vi håber at du ikke har det alt for hårdt. Dejligt at høre, at du sover godt. Spændt på at læse beskrivelse af ruten Idag. Held og lykke imorgen.

Susanne Bredskov

Posted On: 04 May 2016 06:12 pm

Jeg er enig med Christina - det er en god ide at løfte fødderne lidt. Godt du ikke kom mere til skade. Jeg tager et eller andet med, så du kan blive pudret:) Spændt på resultat for dag 4. Forhåbentlig er I også kommet godt igennem denne dag. Selvom klokken lokalt her i Danmark er 20, så lader resultaterne vente på sig. Vildt, at du nu "kun" har det lange stræk tilbage og så afslutnings dagen. Fortsat god tur - tænker på dig og håber, at maskotten får dig helt i mål. Din S

Christina Roy Jensen

Posted On: 04 May 2016 12:42 pm

Godt at høre det går godt, men husk at løfte benene ;) Det ser helt fantastisk ud på billederne, der langs kysten! Håber i også kan nyde omgivelserne lidt :)

Lars Tillgaard

Posted On: 04 May 2016 09:56 am

Hej Palle. Dejligt at høre at det går godt. Du må have en fortsat god tur. Lars

Helle Roy Tillgaard

Posted On: 04 May 2016 05:01 am

Så sejt. Dejligt at du har en løbebuddy. Vi hepper og sender god karma. Kh. Michael og Helle.

02 May 2016 09:19 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Saa er vi igang. Er saa glad for mit nye liggeunderlag. Sovet godt.

Comments: Total (8) comments

Helle Roy Tillgaard

Posted On: 03 May 2016 08:52 pm

Hej bror Hvor er du sej. Flotte resultater. Glæder os til at høre om turen. Ønsker dig rigtig gode ben. Kh. Michael og Helle

Henrik Olsen

Posted On: 03 May 2016 08:15 am

Hi Palle, hep hep, ERP Group is behind you all the way.

Helle Roy Tillgaard

Posted On: 03 May 2016 05:17 am

Hej Palle. Sejt og dejligt at du er godt igang. Lyder som en fantastisk naturoplevelse på beskrivelserne af ruten. Vi ønsker fortsat gode ben. Kh. Michael og Helle

Christina Roy Jensen

Posted On: 02 May 2016 06:49 pm

Hej (sviger)far :) Godt at høre du er kommet godt igennem første dag. Hvad får i tiden til at gå med i teltene? Vi håber fødderne har det godt! Kh Alexander og Christina

Cecilie Roy Jensen

Posted On: 02 May 2016 06:00 pm

Hey far! Hvor er du sej! Du skal nok få en lige så fed oplevelse, som med løbet i Chile :) Jeg har fortalt mine venner fra studiet, at du er nede og løbe i namibia lige nu, og de syntes alle sammen det lyder for vildt! :D Held og lykke med de næste par dage! Jeg følger med på bloggen. knus Cecilie <3

Susanne Bredskov

Posted On: 02 May 2016 03:38 pm

Hej Skat Du er for sej - ser frem til at høre, at dag 2 også er veloverstået. Godt du tog "luksus" madrassen med, så turen (natten) i det mindste bliver nogenlunde behagelig. Held og lykke med de resterende dage. Jeg tror på dig - du skal nok komme igennem. Og jeg glæder mig til at se dig lørdag. Knus din S

Karen Damgaard Brusendorff

Posted On: 02 May 2016 11:53 am

Hej Palle, så lykkedes det endelig at finde ind til bloggen! Lyder godt at du er kommet godt fra start og at dag 1 allerede er godt overstået med humøret og gå-på-modet i behold:) Håber at du undgår skader og (alt for mange) vabler, og så vil jeg ønske dig al mulig held og lykke, thumbs up og high five :-) Knus fra Karen

Karen Damgaard Brusendorff

Posted On: 02 May 2016 11:52 am

Hej Palle, så lykkedes det endelig at finde ind til bloggen! Lyder godt at du er kommet godt fra start og at dag 1 allerede er godt overstået med humøret og gå-på-modet i behold:) Håber at du undgår skader og (alt for mange) vabler, og så vil jeg ønske dig al mulig held og lykke, thumbs up og high five :-) Knus fra Karen