Namib Race Blogs 2016

Kurt Masselis

7

Posts

Namib Race (2016) blog posts from Kurt Masselis

06 May 2016 07:22 am (GMT+01:00) West Central Africa

Yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

We zijn er geraakt !!! 77 km in 13 u enkele minuten

Comments: Total (16) comments

Patrick Carrissemoux

Posted On: 08 May 2016 05:02 pm

Kurt, fantastisch wat jij weer doet! Ik was op vakantie en kon het pas nu bekijken. Chapeau! Gr, Patrick en Nancy

Jan Vandenabeele

Posted On: 08 May 2016 09:54 am

Beste Kurt, Je hebt op dit moment wellicht de complete race achter de rug. Als ik zo alles lees, wat een prestatie. Zelf zit ik met de nodige regelmaat op de fiets voor ritjes van 100-150km. Maar dit vergaat in het niets met jouw lichamelijke inspanningen. Very well done

Alain Delfosse

Posted On: 08 May 2016 08:24 am

Hey Kurt, "YES YOU CAN"... APPLAUS Grote tevredenheid denk ik?

Carl Demunter

Posted On: 08 May 2016 08:15 am

Zoals vorig jaar zocht ik weer iets uit pure solidariteit en wetende dat ik moeilijk terug naar de Chinees kon. Dus zocht ik mijn vertier aan zee , een doorgedreven strandwandeling van Westende naar Nieuwpoort en terug via Middelkerke over strand en duin. De rugzak was er na 500 meter al teveel aan maar nog een geluk Hilde was mee om die de rest van de baan mee te zeulen . Ter compensatie kreeg ik de aangelijnde hond maar die liep na honderd meter al vrij ... Halfweg de duinen had ik een appelflauwte maar op dat moment kwam de "ola" cremekar voorbij ,heb nog nooit zo vlug de duin afgelopen ... Twee "raketten" verder zag ik het weer helemaal zitten ... Dus je ziet Kurt , solidair meer dan je denkt... En zeggen en schrijven onder een "loden" zon van 24 graden...

Alain Seynhaeve

Posted On: 07 May 2016 01:18 pm

Dit is fantastisch, Kurt. Ik had gisteren ook een beetje adrenaline na het lopen van 5km op de loopband... Ik drink een Omer op jouw prestatie, uit solidariteit!

Ingrid Vanhecke

Posted On: 07 May 2016 01:05 pm

Wel, wel, broere.....enkele honderden kilometers door een immense zandbak..proficiat, man, een knappe prestatie van jullie 3. Echt wel iets om trots op te zijn en van na te genieten. Nu is de vraag maar....ga je nu elk weekend naar zee trekken om van die zandverslaving af te raken ? Afijn, niets wat een flesje cava bij terugkeer niet kan oplossen. We hadden de big 5 gereserveerd in Pari Daiza om een filmpje te maken, maar wegens het goede weer is er daar een overrompeling en werden we vriendelijk verzocht thuis te blijven. Allez, kom goed en wel thuis en geniet nog ferm van jullie laatste dagen. Dubbel en dik verdiend. Ingrid en Kurt

sabrina vinquier

Posted On: 07 May 2016 08:50 am

TROTS op mijn maatjes!!!!!! xxxx

Pauline Masselis

Posted On: 07 May 2016 08:34 am

hey hey papa, Proficiat je taart van 8 stukjes is op ;-) nu nog een 10tje en je bent er. nog veel succes met het laatste stukje

Pascal Deprez

Posted On: 07 May 2016 07:02 am

Diep respect man, heel diep respect !!! 10 km lijken nu maar wat uitlopen maar voor een modale man al een zware inspanning... Chapeau aan alle 3 !!!

johan decoene

Posted On: 07 May 2016 06:51 am

hallo hallo zeg,dag kurt ik had zojuist mijn hoedje aan ;maar nu moet ik het eventjes afdoen hoor,zo'n dikke vette prestatie's zie dat je niet veel problemen hebt om die laatste 10 te doen,maar samen met joost aankomen kan heel leuk zijn om samen de medailles in ontvangst te nemen en eens gekke bekken te trekken,oei zie ik jouw lachen? maak er vooral een mooi tochtje van maar vooral GENIETEN GENIETEN GENIETEN HE groetjes CARLA EN JOHAN

Wim Hochepied

Posted On: 07 May 2016 06:41 am

Kurt, ik ga niet aan de superlatieven beginnen want hetgeen je hebt gepresteerd (ik ga ervan uit dat die belachelijke 10km geen probleem meer zullen vormen) grenst aan het ongelooflijke. Een schitterende prestatie maar ik weet niet of je dit zelfde in de atacama crossing zou doen. Naar tschijnt is die ook een beetje lastig....;) nee serieus....voor mij is een avondje badmintonnen lastig dus onnoemelijk veel respect. De Seuns soigneren ondertussen je vrouwtje, de oppas de kindjes....de flessen cava staan klaar op Zaventem maar ge gaat ze moeten zoeken want zo'n bende onnozelaars maken die mannen alleen maar nerveuzer dus dit doen we niet meer. Tot in België....

Kaat Masselis

Posted On: 07 May 2016 05:58 am

Proficiat!

Stefanie Bekaert

Posted On: 07 May 2016 05:53 am

Yes, yes, yes you made it! Amai, wat een prestatie. Geniet van jullie laatste uurtjes en kilometerkes in Namibië. Tot hoors. Stefanie & the kids

Nadine Masselis

Posted On: 06 May 2016 11:19 pm

Super gedaan !!! Morgen nog een stapje en ge zijt er !!!!!!

Gerda Flo

Posted On: 06 May 2016 09:20 pm

Goe gedaan!

patrick Hanssens

Posted On: 06 May 2016 08:53 pm

Top Kurt

05 May 2016 02:09 am (GMT+01:00) West Central Africa

Helaba daar allen,

Vandaag was opnieuw een goeie, we zijn goe bezig :)

Ik denk in totaal al 162 km en alles voelt nog goed, vandaag extra veel electrolieten genomen en ik voel me stukken beter dan gisteren.

Comments: Total (18) comments

Peter Cauwelier

Posted On: 06 May 2016 07:21 pm

Het Kurt, Het is hier erg druk en daardoor niet veel tijd om te reageren maar we volgen het wel hoor. SUPERPRESTATIE die je daar neerzet, ik ben echt blij voor u na de pech van vorig jaar. Geniet er nog van en de groeten aan Ann & Joost, Peter & Heidi

Alain Seynhaeve

Posted On: 06 May 2016 06:21 pm

Hey Kurt, 'k was een paar dagen weg voor het werk en vond nog niet de tijd om jou te volgen. Amai jong, ik bewonder jou. Je hebt een ideaal en je gaat er ten volle voor! Er zijn te weinig zo'n mensen op de wereld... Hopelijk heb je de vijfde etappe ook tot een goed einde gebracht. Hoe dan ook Kurt, hoedje af. 'k Zal blij zijn om jouw verhalen te horen. Geniet (in hoeverre dat afzien genieten kan zijn...) Alain en Els

Edward & Claire Bekaert

Posted On: 06 May 2016 06:01 pm

Dag Kurt, knap gedaan! De laatste etappe, de laatste loodjes (pas toch op), en dan genieten van de ontlading! Geniet ook van de extra dagen vakantie vooraleer het vliegtuig op te stappen. Groetjes, Edward & Claire

nathalie vandenameele

Posted On: 06 May 2016 05:05 pm

Dag Kurtie! Waw, man! You made it!! Wat moet de ontlading groot zijn!!! Dikke proficiat, je hebt het fantastisch gedaan! Tot gauw!!! Nathalie x

jean-luc Commeine

Posted On: 06 May 2016 04:49 pm

Hallo Kurt en vrienden de medaille ligt al klaar bravo spijtig dat we niet vroeger de uitslagen zien t'is lang wachten maar wel spannend.De mannen presteren zeer zeer goed maar Ann doet dat verbluffend goed,allez morgen nog een korte inspanning en het zit erop nogmaals bravo voor de west-vlamingen

Stefanie Bekaert

Posted On: 06 May 2016 03:45 pm

YES You made it!!! Fantastisch, in iets meer dan 13 uur 77 kilometer afleggen in die grote zandbak en dan vergeten we die 160 kilometer die je al op jouw teller had. Chapeau man! We zijn SUPER TROTS. Vele groetjes en kussen Stefanie & the kids

sabrina vinquier

Posted On: 06 May 2016 01:25 pm

vandaag mag je de rest van je eten uit je rugzakje verorberen, morgen na een afsluitende tocht een overheerlijk menu met een wit wijntje, mmmm. nog geen results maar we blijven duimen he! Haal je beste Engels maar boven, en kies ondertussen een schoon plekske om met Stefanie en de kids een fantastische reis te maken, Namibie is de max! geniet er nog van. xxx

Geert Taghon

Posted On: 06 May 2016 07:16 am

Hoi Kurt, toch wel ongelooflijk wat jij daar aan het presteren bent. Je klinkt in super vorm en dat lezen we ook. Ook de foto die we van je zagen toonde een gelukkige en 'frisse' zandbijter. We duimen hier allen dat je de taart mag opeten en je niet verslikt :) Geniet er nog van en go for it! Nog veel succes. Geert en Inge

johan decoene

Posted On: 06 May 2016 05:40 am

DAG KURT DIKKE DIKKE CHAPEAU IK ZIE DAT JULLIE ALLEDRIE ER GERAAKT ZIJN VANDAAG NOG EEN MINI TOCHTJE EN DE MEDAILLE IS BINNEN WAS WAARSCHIJNLIJK LEKKERE TAART SUCCES VANDAAG GROETJES CARLA EN JOHAN

Luk Buyse

Posted On: 05 May 2016 07:33 pm

hai kurt, is de taart op? en heeft ze gesmaakt? naar meer? of was 't genoeg? wschl dat laatste. schitterende prestatie van jullie alle drie. nog een nepe, en je bent er. proficiat!

yvonnick mezieres

Posted On: 05 May 2016 12:18 pm

ok ok kurt super continu comme sa, pour les 77km il n'y aura pas de probleme tu a qu'a pensée tres fort q'il y a des amies qui pense a toi et qui sont avec toi par la pencée.... yvo

Edward & Claire Bekaert

Posted On: 05 May 2016 12:12 pm

Dag Kurt, we duimen dat je de finish haalt! Toi toi toi! Groetjes, Edward & Claire

Stefanie Bekaert

Posted On: 05 May 2016 08:41 am

Dag sch...tje, tegen dat je deze post kan lezen zit de lange mars erop. Ik hoop dat de taart gesmaakt heeft :-) Nog eventjes doorbijten en de blaren laten voor wat ze zijn ... De finish lonkt. We zijn nu al SUPER TROTS!!! Groetjes van de thuisblijvers (PS Deze ochtend toertje van 8 km gelopen bij RTL, Axelle heeft hier in Bissegem een rondje gelopen in voorbereiding van Brugge komende zondag)

christine bekaert

Posted On: 05 May 2016 08:23 am

Kurtje, goe bezig, rustig met die taart!!! je staat al op de 77ste plaats. Groetjes Tante 10

sven vanhalst

Posted On: 05 May 2016 07:53 am

Goed bezig nog eventjes op uw stukje taart bijten en je bent er die medaille ligt idd voor het grijpen.... Niet opgeven en doseren....

nathalie vandenameele

Posted On: 05 May 2016 07:17 am

Dag Kurt Waw, man! Fantastisch! Laat die acht stukskes taart maar goed smaken, die kameel of jeep zul je niet nodig hebben! You can do it!

Nadine Masselis

Posted On: 05 May 2016 06:13 am

Super zoals jullie bezig zijn ! ge doet daar al die km in de hitte en het zand en ge zijt dan zo kleinzerig voor een blaartje ! broere toch ! doe zo voort en geniet er van ! Groetjes van ons allen !

johan decoene

Posted On: 05 May 2016 05:13 am

dag kurt je bent super goed bezig na stage vier wat gegevens voor jou je bent opgeschoven en komt voor joost van 88 naar 77 met een tijd van 7,05 u wat zeg je enkele minuten ,het verschil is 26 min met joost maar ja tijd telt niet enkel finischen ik heb vandaag taart en iedere 3 uur eten we een stukje en denken we aan jullie om hopelijk na 12 uur de taart opgegeten te hebben we hebben foto's van die bruine vrouwkes die bij het ganse team zat en de voetbal wedstrijd in sahara verder veel wandel of loopgenot en zeker niet te vergeten te genieten verzorg jou goed en niet laten opjagen eens gekke bekken trekken doet altijd deugd,oei lach je nu ? GROETJES CARLA EN JOHAN

04 May 2016 01:37 am (GMT+01:00) West Central Africa

Hallo allen daar,

Onze derde race zit erop !!! Oef,opnieuw 42 km landinwaarts in 7.30 u

Comments: Total (20) comments

Lieven Verstaen

Posted On: 04 May 2016 08:46 pm

Dag Kurt, had ik geweten dat het daar zo warm was stuurde ik je n Daikin airco..;-). In ieder geval respect: wij blijven duimen: don't give up, we're (far..) behind you !

els kenis

Posted On: 04 May 2016 07:14 pm

Dag Kurt proficiat man! heel goed bezig. en ja, waarom doe je dit ook al weer? omdat je nu wel en heelhuids wil eindigen. jullie staan zeer knap in het klassement chapeau. Fijn dat jij en Joost min of meer samenblijven. Ik wens je nu een goeie nachtrust en heel veel succes morgen!

Ingrid Vanhecke

Posted On: 04 May 2016 06:49 pm

Kurt, vandaag ook een zonnige dag gehad. Wel geen 40 graden en ook geen 42 km moeten lopen, wel gereden met mijn limoentje. Fijn te lezen dat alles nog binnen de perken is. Wel lastig zo te lezen, maar wat had je nu zelf gedacht. Maar als ik de foto's zie dan zou ik, mocht ik ook zo'n conditie hebben, ook wel eens willen meedoen. Maar dat doe jij dan wel voor ons. Zo kunnen we meegenieten. We wensen je nog heel veel succes, niet te veel blaren meer, een goede moraal, en geniet, geniet, geniet,.... Kurt is gaan badmintonnen, alée, gaan kijken en dan een Omerke pakken zeker. Ge zult vanavond zeker over de tongen rollen. En morgen ben jij al lang op pad als al die andere Seuns nog in hun bedje liggen. Vele groeten van ons en doe het verder nog goed op uw eigen tempo. Vanavond de vrouwen alleen thuis, groetjes, Ingrid, Silke en Hanne.

Wim Hochepied

Posted On: 04 May 2016 06:20 pm

Amaai, bangelijk veel respect. Ik heb vandaag volgens mijne Fitbit 42 00 meter gewandeld iplv 42 km. En geen last aan mijn spieren.... Nee serieus, blij te horen dat de sfeer goed zit en dat je na dag drie nog altijd goe bezig zijt, en nu afwachten op de uitslag van vandaag....kga gaan badmintonnen en misschien verschijnen de resultaten dan wel.....doe zo verder he maatje

Dirk Deuvaert

Posted On: 04 May 2016 05:56 pm

Hey Kurt, Dikke proficiat man! Moet loodzwaar zijn .. Het zijn fantastische beelden, super souvenir We duimen keihard Dirk & familie

Kris Van Maele

Posted On: 04 May 2016 04:42 pm

Hallo Trio! Blij te zien dat jullie nog alle drie in de koers zitten en op koers zijn. Volhouden is de boodschap, maar jullie kennende is dat geen probleem. Hou de moed erin en verzorg jullie. Aankomen zal dan zeker lukken. Dan zijn Lieve en ik wellicht even tevreden als jullie.

Axelle Masselis

Posted On: 04 May 2016 04:18 pm

dag papa hoe is het al gegaan de afgelopen :-) dagen daar in de woestijn nog veel suc6

christine bekaert

Posted On: 04 May 2016 03:58 pm

hallo Kurtje, ben juist terug van Brugge, Axelle gaan halen, hier prachtig weer, het is lastig lees ik,niet voor herhaling vatbaar. groetjes Tante 10

sabrina vinquier

Posted On: 04 May 2016 01:54 pm

hey maatje, nog steeds op dreef, vannacht goed slapen om morgen de big day te overbruggen, goed eten en drinken en gene slechte spaghetti meer he ;) ge zijt goed bezig , dat weekske of 4 rust heeft je dus toch goed gedaan! 16kg , vele te vele, laat maar je verse slips thuis, t zal daar nu toch al stinken ;) ciao en toi toi toi

gerard dosquet

Posted On: 04 May 2016 12:36 pm

Sorry Kurt , zie nu dat jullie zwaarste voor morgen is !! Toch veel courage !!!

Anita Vanbrabant

Posted On: 04 May 2016 12:33 pm

Dag Kurt, hier oma Desselgem. Ik heb net gekeken naar de foto's, amai zoveel zand. Ik wens jullie alle drie nog veel succes toe. Tot binnenkort. Groeten oma

gerard dosquet

Posted On: 04 May 2016 12:15 pm

Dag Kurt , jullie zijn allen goe bezig ! Ik kan dit wel geloven dat die rugzak in zulk warm weer doorweegt , je moet een beetje meer eten en drinken dan zal dit wel verminderen in gewicht allee ik hoop het voor jouw ! vandaag de zwaarst al hoewel in deze omstandigheden zijn alle dagen even zwaar toi toi Kurt tot later Gerard en Veva

sven vanhalst

Posted On: 04 May 2016 10:19 am

Kurt goed bezig die rugzak niet aan denken wat is zestien kilo nu...... Serieus goed bezig en zoals joost schrijft jullie zijn volgens het algemeen klassement zo slecht niet bezig dus gewoon blijven doorgaan zoals je bezig bent en voluit blijven genieten van de blaren en de hitte en de vele kilo's.....

Filip Soreyn

Posted On: 04 May 2016 08:25 am

Hei Kurtje, goe bezig hé man ! 16 kg in uwe rugzak ? Wa zit er daar allemaal wel in ?? 2kg préparé voor op de pistolets onder de boane ?? Een duvelke of zesse ? Een paar goe flasselkes wijn ? :-) Of moe je misschien Joost zijne rugzak ook dragen ? Toch weer fantastische prestaties wat jullie daar weer aan het leveren zijn. Courage jullie zijn bijna halfweg !

Carl Demunter

Posted On: 04 May 2016 06:39 am

Doordenkertje ; "Blaar" met hoeveel "A's" spreek je die uit ?

johan decoene

Posted On: 04 May 2016 06:32 am

DAG KURT Nog altijd goed bezig en in de buurt van joost (leuk) je bent bijna over de helft en binnenkort wordt het alleen maar dalen misschien nog wat warmer maar geen nood ,hier voorspellen ze voor volgende een hittegolf jullie moeten langs een rivier lopen of zal het ook fata morgana zijn voila,ik zal mijn rugzakske vullen en naar het werk gaan doeiii carla en johan

Masselis Arthur

Posted On: 04 May 2016 05:42 am

De PS moet je wegdoen. verkeert geschreven Daag .

Arthur Masselis

Posted On: 04 May 2016 05:39 am

Hoi Papa hoe gaat het daar ? bij ons is thuis is alles goed . Hoeveel kilometer moet je vandaag 04/05/16 lopen ? Ik wens je veel succes van Arthur vele groetjes . Daag ! PS:je moet alles omdraaien wat ik schrijf !!!

Stefanie Bekaert

Posted On: 04 May 2016 04:58 am

Hallo woestijnbeestje van me, je doet dat super.Weegt die rugzak nu nog 16 kg? Je moet die schedels die je onderweg tegenkomt niet meebrengen voor ons Axelle hoor (die nemen we volgend jaar wel mee als we daar op congé gaan) en zand kunnen we hier thuis ook niet gebruiken of ben je sherpa voor een ander :-) Veel succes. Op naar de long run/walk!Veel liefs Stefanie

Nadine Masselis

Posted On: 04 May 2016 03:43 am

Hoi, ik ben blij te horen dat en nog steeds goed gaat. Ge zijt echt goed bezig. Moest de groeten doen van ma en pa. Ma kan je berichten lezen maar ze durft niet om zelf een bericht te sturen.(kwestie van niet goed weten hoe ze het moet doen) maar geen probleem dan stuur ik ze jou. Vandaag zit je al aan de helft. Mijne rugzak zou al leeg zijn hoor ! Minder belast en nog meer honger ! stel het nog wel. Tot morgen.

03 May 2016 03:15 am (GMT+01:00) West Central Africa

Hallo allemaal !

Wat een dag vandaag

Comments: Total (16) comments

Bart Eygenraam

Posted On: 03 May 2016 08:33 pm

Hou jullie taai, en hou de MOED er in, GO GO GO

Bart Eygenraam

Posted On: 03 May 2016 08:32 pm

Hi Kurt, Proficiat, heel goed gedaan he, op naar de volgende stage en hopelijk voor Joost, zie nog geen update op zijn blog voor vandaag... Hou jullie taai, en hou de moer er in, GO GO GO

Lieven Claerhout

Posted On: 03 May 2016 07:53 pm

We kijken vol verbazing naar de beelden van de prachtige natuur. Geniet ervan. Al goed dat je geen last hebt van je spierscheur alhoewel er wellicht andere katten te geselen zijn. Respect man !

Gerda Flo

Posted On: 03 May 2016 06:41 pm

Blijven gaan Kurt én blijven zorgen voor jezelf (heel belangrijk want jouw Stefanie is er niet!!)! Goed bezig we sturen je al onze supporterstralen

Ingrid Vanhecke

Posted On: 03 May 2016 06:04 pm

Hoi Kurt, Ik heb je daarnet in foto gezien. Je bent aan het genieten van deze race. Kan ook niet anders, in zo'n mooi landschap. Het is afzien maar het is heel fotogeniek, wauw zo'n mooi landschap. Ga verder op uw tempo, en haal geen zotte streken uit. We blijven je volgen. Groeten aan An en Joost, hopelijk gaat alles goed met hen. Nog samen een fijne race. Groeten vanuit het verre Heule. Kurt en Ingrid

Kurt Masselis

Posted On: 03 May 2016 03:42 pm

Hallo, het is weer iets aan het worden dat je kleinkinderen tot in den treure misschien zullen moeten aanhoren hoe dat pépé dat allemaal heeft afgewerkt. Hou je body goed in de gaten en doe de groeten ook aan Joost en Ann. groetjes, Luc

sven vanhalst

Posted On: 03 May 2016 03:11 pm

Goed bezig kurt.... Rustig blijven doorgaan en uw landgenoten niet nadoen en niets proberen te kussen (wat je niet wilt kussen natuurlijk) Blij dat je de spierscheur niet meer voelt dus kan je voluit gaan veel succes en veel sterkte

Pascal Deprez

Posted On: 03 May 2016 10:27 am

Hey kurt, zo te zien zit de moraal nog heel goed. Hopelijk vallen de blessures van ann en joost goed mee. Goe bezig !!!

Kaat Masselis

Posted On: 03 May 2016 08:50 am

Zo te horen verloop het goed. Doe zo verder zou zeggen!

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 May 2016 08:39 am

Hallo daar, je doet het super goed. Zorg goed voor je loopbuddy's Joost en Ann. We volgen jullie op de voet en genieten van de mooie foto's. Het is echt een maffe race! Whaw wat een mooie natuur... Ik wil er beslist ook eens naartoe, maar dan om op het gemak van te genieten:-) Veel liefs Stefanie

Carl Demunter

Posted On: 03 May 2016 08:30 am

Tussen ons gezegd en gezwegen , werkt dat motortje in je wandelstok nu echt bevorderlijk ,het schijnt dat je er 7% meer rendement uithaalt ? Doe zo verder en tot later ...

Edward Bekaert

Posted On: 03 May 2016 08:18 am

De zichten moeten inderdaad fantastisch zijn. Ooit sterk overwogen daar op vakantie te gaan... met een 4x4. Jij moet het doen zonder gemotoriseerde aandrijving. Succes met de verdere race! En vooral: geniet ervan!

johan decoene

Posted On: 03 May 2016 06:51 am

DAG KURT we zien dat jullie het nog heel goed doen en al avontuurlijke dingen meegemaakt hebben ook al wat beestjes gezien(letterlijk en figuurlijk) er gaat dit jaar al heel wat rond op facebook van foto's en commentaar (zeer goed) ale morgen nog een dag om naar uit te kijken groetjes carla en johan

Sabrina vinquier

Posted On: 03 May 2016 05:43 am

Heykes, mooi aangekomen en dat is wat telt! Ik zag dat er mensen in t donker toekwamen, amai, in ieder geval blijven doorzetten en genieten van al het mooie , ja zelfs een school zeehondjes, de max. Ge zijt goed bezig, en de kuit houdt stand.? De conditie zit in opbouw, op naar de volgende. Xxx

nathalie vandenameele

Posted On: 03 May 2016 05:09 am

Well done Kurt!!! Waw! Dank voor de goede zorgen voor mijn ventje ;) ! Vele groeten Nathalie

Nadine Masselis

Posted On: 03 May 2016 03:51 am

Proficiat weer een dagje verder ! ge zijt goe bezig ! hopelijk voor Joost is het niet te erg. We duimen je vooruit ! Groetjes

02 May 2016 09:22 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Hallo thuiswachters,

Onze eerste dag zit erop !!!

Mooie race over 37 km waar Jooste en ik zo

Comments: Total (11) comments

Clara Hanssens

Posted On: 02 May 2016 07:53 pm

Oef! Super om dit te lezen! Veel succes, en vooral, probeer ervan te genieten!! Groetjes aan alle drie x

Ingrid Vanhecke

Posted On: 02 May 2016 07:09 pm

Hoi Kurt, blij te lezen dat stage 1 goed en wel verlopen is. Vandaag zijn jullie al stage 2 voorbij, maar we zien nog geen resultaten op de site. We wensen jou, Joost en An nog een goede race, in een prachtige natuur. Ga je eigen tempo, hou de moed erin en geniet vooral. Baie goesting, min tyd! Ingrid en Kurt.

Lieven Claerhout

Posted On: 02 May 2016 06:41 pm

Goed te vernemen dat alles verder ok is en de eerste kilmoerers achter de rug zijn. Hou je haaks. Lieven

Nadine Masselis

Posted On: 02 May 2016 06:37 pm

Ben blij dat alles goed verloopt. Laat uw kuit nu en dan eens masseren. Ge kunt er maar deugd van hebben. Doe zo voort want ge zijt goe bezig. Groetjes van ons allen

Hilde Verschaeve

Posted On: 02 May 2016 06:12 pm

Hey Kurt, Goe bezig, aan de foto's te zien ist daar prachtig en warmer dan hier. Veel succes ,we blijven volgen en duimen

Melanie maes

Posted On: 02 May 2016 05:50 pm

Dag Kurt,blij te lezen dat het goed gaat en dat je nergens last hebt tot nu toe. Houden zo!!En geniet ervan,groetjes

Franky Vanhuysse

Posted On: 02 May 2016 05:30 pm

Oef super nieuws dat de kuit het goed doet!! We duimen!!

nathalie vandenameele

Posted On: 02 May 2016 05:02 pm

Hey Kurt! Blij te horen dat alles goed is verlopen! Geniet van jullie avontuur en zorg goed voor elkaar ;) ! Groeten!!! Nathalie

Christine Bekaert

Posted On: 02 May 2016 02:06 pm

Hallo Kurt, Stefanie iss hier bij mij, om de TOM TOM te installeren, ik kom zo tot bij jou!!!!! Groetjes Tante 10

els kenis

Posted On: 02 May 2016 01:26 pm

Dag Kurt, leuk om zo'n positief nieuws te horen, je 'klinkt' opgewekt dus dat is goed. Die kuit moest wel genezen zijn zeker ? hoe smaken de chipskes?

Carl Demunter

Posted On: 02 May 2016 12:00 pm

Leuk te lezen dat je het goed stelt . Vanavond niet te gek doen bij de BBQ . Blijf van de gazelle-ribben die zijn speciaal geprepareerd en zo vermijd je morgen een positief plasje...

29 April 2016 03:18 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Hallo allemaal,

na een ZEER VLOTTE reis zijn we gisteren avond in Swakopmund aangekomen. Klein stadje in de midden van de woestijn, aan de oceaan. Vandaag wat rondgewandeld in de stad, waar het tot deze middag mistig was. nu prachtig weertje, maar niet te warm, ik denk rond de 23 graden. Morgen begint het avontuur, 's morgens ontbijt vanaf 6 u , om 8 u briefing en daarna bagagecheck. tegen de middag moet dit alles achter de rug zijn en vertrekken we met bussen de woestijn in naar onze eerste kampplaats waar we overnachten.

Toi toi toi, en tot gauw !

Comments: Total (18) comments

Filip SOREYN

Posted On: 02 May 2016 08:03 am

Hei Kurt, goed gestart ! Top 100 ... en dan nog met een skeure van 5,5cm. Goed doseren, vele drinken en vooral ... genieten !

Carl Demunter

Posted On: 02 May 2016 06:53 am

Laat ik misschien starten met een geruststelling voor jou ,de economie is hier nog niet stil gevallen ! Het gaat wat moeilijker maar we doen ons best ! Vergeet niet van een ansichtkaart te sturen en geniet vooral van de zandbak !

Pascal Deprez

Posted On: 02 May 2016 05:48 am

Kurt, Ann en Joost, de kop is er af, schitterend gedaan ! Nog 4 dagen alles geven. Already proud !

Nadine Masselis

Posted On: 02 May 2016 04:07 am

Juist gezien dat je al op de 93 site plaats staan. Goed gedaan. Als ik dit schrijf ben je verzekers weeral vertrokken! Stel het wel op je tweede dag.

Stefanie Bekaert

Posted On: 01 May 2016 08:19 pm

Hallo daar, de resultaten staan nu eindelijk online. Ik zie dat jullie boys samen hebben gelopen. Dat was wellicht het beste idee dat jullie konden hebben. Laat die hinde maar lopen, jullie geraken er ook(een beetje langzamer :-) ! Veel succes in de volgende etapes en geniet ervan.

sabrina vinquier

Posted On: 01 May 2016 07:46 pm

voila dag een check, mooi mooi, goede tijd gelopen! hopelijks geen last van de kuit? wij duimen alvast... mijne duim doet zelfs zeer ;) Hier in Lauwe alles kits, schitterend weertje vandaag dus genoten van ons zondagsloopje waarbij jullie vaak ter sprake kwamen, see you en slaapwel

Gerda Flo

Posted On: 01 May 2016 07:27 pm

Allez vooruit Kurt! Goed gedaan de eerste etappe: check! Hopelijk van prachtige landschappen genoten. Veel groeten van de Veelaertjes en Flo.

Wim Hochepied

Posted On: 01 May 2016 06:53 pm

Kurtje, vandaag al beetje meegelopen.. In gedachten... Er vol van overtuigd dat je als marathonpluim de Seuns stuk voor stuk fier maakt dat je dit aankunt. Stel het wel en we blijven je volgen.

Maud Hibrecht

Posted On: 01 May 2016 12:47 pm

Geniet van de race en heel veel succes!!

Pauline Masselis

Posted On: 01 May 2016 11:34 am

Hey hey papa, heb je vandaag vlot gelopen? waarschijnlijk wel hé na zo'n training moet dat wel lukken hé. nog heel heel heel heel veel succes. grtjs je Polidorke ;-)

Axelle Masselis

Posted On: 01 May 2016 11:25 am

dag papa hoe is het daar is het vandaag al goed gelukt nog veel plezier daar

Arthur Masselis

Posted On: 01 May 2016 11:19 am

Hallo papa hoe gaat het daar? Bij ons thuis loopt alles zijn gangetje. Lukt het een beetje of heel goed? Veel geluk in de race. Volgens mij zal het je lukken. tot na de race. Vele groetjes van Arthur!!!

sabrinaa vinquier

Posted On: 01 May 2016 08:50 am

GO AND ENJOY!!!

Edward Bekaert

Posted On: 30 Apr 2016 09:00 pm

Ik wens je een goeie start van de race. Geniet van de Namibwoestijn! Groetjes uit Brussel!

Ellen Van Daele

Posted On: 30 Apr 2016 10:47 am

Kurt, veel succes! We blijven het volgen hoor!

Hans Claes

Posted On: 30 Apr 2016 08:16 am

Hoi Kurt. Gisteren pas vernomen van de Patrick wát voor avontuur je aangaat. Amaai jong chapeau .veel moed voor je tocht,en vooral, geniet ervan hè. Wat koudere groetjes vanuit saintes/ Tubize. Moet ik hier nú drie kussen bij zetten of ni.xxx zo. Hans van bij Appelmans. :-)

Lieven Claerhout

Posted On: 29 Apr 2016 07:59 pm

Kurt, Daarnet wat gesurft op de site en ik geraak meer en meer betoverd door de fantastische natuur. Geniet ervan. Respect om dit aan te durven gaan. Ik volg het vanuit mijn luie zetel....

Nadine Masselis

Posted On: 29 Apr 2016 04:34 pm

Stel het wel ! Hier is het koud en er zijn echte aprilse grillen ! tot vlug ! We duimen !!!!

22 April 2016 01:37 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Vandaag werden onze vluchttickets gewijzigd, we vertrekken een dag vroeger dan gepland !

Comments: Total (6) comments

Carl Demunter

Posted On: 29 Apr 2016 09:22 am

Allé ,weer vertrokken zonder tactische planning ,ik weet verdomme zelfs niet wat ze daar eten.

Pascal Deprez

Posted On: 28 Apr 2016 05:26 am

Kurt, ik wens je (en je vrienden) ongelooflijk veel succes, doorzettingsvermogen, plezier en zorg verdomme dat je aankomt he !!! Ann en pascal

Geert TAGHON

Posted On: 26 Apr 2016 08:44 pm

Hoi Kurt, Stort je in het avontuur en geniet van de natuur! Groetjes van ons allen. Geert, Inge, Febe, Wout en Kobe

Gerda Flo

Posted On: 26 Apr 2016 06:50 pm

Een dag vroeger, dan kan je al wat voorsprong pakken op t peleton hé

johan decoene

Posted On: 24 Apr 2016 08:35 am

een dagje meer avontuur doe da goed he daar in t'ZAND groetjes carla en johan

johan decoene

Posted On: 24 Apr 2016 08:34 am

een dagje meer avontuur doe da goed he daar in t'ZAND groetjes carla en johan