Gobi March Blogs 2018

Kurt Masselis

7

Posts

Gobi March (2018) blog posts from Kurt Masselis

03 August 2018 01:20 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Ja, vandaag de laatste etappe die de moeite waard was, maar ze hadden ze ingekort naar een dikke 30 km ipv 40

Comments: Total (7) comments

Stijn Devriendt

Posted On: 04 Aug 2018 08:19 am

Toppie!

Nadine Massellis

Posted On: 04 Aug 2018 06:38 am

Super gedaan ! dat laatste stukje zal een makkie zijn ! Laat de regen maar achter en ga maar vlug naar uw vrouwke in Lissabon ! Goeie vlucht en tot we terug allen thuis zijn !! Groetjes Nadine

Lieven Claerhout

Posted On: 03 Aug 2018 08:20 pm

Toppie. Chic gedaan. Lieven

Els Kenis

Posted On: 03 Aug 2018 04:22 pm

een welgemeende proficiat! er zijn mooie foto's en filmkes en je bent meer dan eens te zien! super! morgen niet in dat klooster blijven eh! gr Luk en Els

Joost Muylle

Posted On: 03 Aug 2018 02:17 pm

Ja broerie ! ‘K zit hier verre te bleiten van contentement. Top gedaan zunne ! Kverlang naar de verhalen ‘live’ !

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 Aug 2018 01:30 pm

Van de extreme warmte of nattigheid naar de koude straks. Je hebt je ticket bijna binnen. Nog even en als het moet op handen en voeten over de eindmeet in de Gobi. Tot binnenkort in een broeierig heet Lissabon. Net ingechecken in ons hotel en nu op weg naar het zwembad. Hopelijk smelten we niet. Groetjes Stefanie

Ann Verhaeghe

Posted On: 03 Aug 2018 01:24 pm

Yes you can, yes you did !!!

02 August 2018 02:50 am (GMT+08:00) Irkutsk, Ulaan Bataar

Voila, de long stage zit erop, en ik moet zeggen dat het al bij all best meeviel

Comments: Total (11) comments

Alain Seynhaeve

Posted On: 03 Aug 2018 01:03 pm

Hey Kurt, We zijn er meer en meer van overtuigd dat we jouw uitstapke eens moeten doen voor Seuntjes Nieuwjaar. Een beetje door water ploeteren, het mulle zand,... het doet wat denken aan Seuntjes Nieuwjaar in Oostende. Wat denk je? Of zou dat er een beetje over zijn? We lezen vol bewondering jouw loop- en afzienverhaal. Een mix van wow-momenten en gvd-momenten. Hier hebben we wel de indruk dat 'jouw kopke goed zit'. Een mens zou nochtans voor minder al de moed in de schoenen laten zakken... Goe bezig, Kurt. Geniet van de vriendschap, van de uitzichten, van het unieke, ... ja zelfs een beetje van het afzien (klinkt wel raar...) Dat alles maakt jou tot wie je bent: ne machtige kerel. Tot binnenkort! Els en Alain

Filip Soreyn

Posted On: 03 Aug 2018 07:23 am

Proficiat Kurt ! Nu nog 2 "korte" etappes om het weer af te leren. Prachtige prestatie alweer. Geniet er van!

Alain DELFOSSE

Posted On: 02 Aug 2018 09:02 pm

JA. Mooie prestaties. De grote stap is voorbij en altijd in de eerste honderd. Je gaat om te eindigen in schoonheid. Courage voor de laatste dagen . Danielle et Alain

Pascal Deprez

Posted On: 02 Aug 2018 08:32 pm

In dergelijke omstandigheden. Ik ben heel blij dat het terug goed zit in het koppeke!! Volhouden nu en straks mag je uitrusten in 45 graden

Pascal Deprez

Posted On: 02 Aug 2018 08:25 pm

Hey Kurt, super dat je die lange slopende etappe achter de kiezen hebt !! Schitterend gedaan !! In normale omstandigheden zou ik zeggen : nog 2 trainingsdagen, maar als ik alles zo hoor is het net iets meer dan dat

Kurt en Ingrid Kesteloot

Posted On: 02 Aug 2018 07:39 pm

Hoi Kurt, deze etappe heb je met glans doorstaan. Het moet een hele ervaring zijn om dit te mogen beleven. Het is wel afzien maar zoals ik lees, sta je goed je mannetje. Het weer zit natuurlijk wel niet mee, maar dat was vorige keer ook al het geval. De Gobi, mijn gedacht zeg! Niet alleen woestijn. Je beleeft daar weer uwen tijd, hé. Voor de laatste 50 km gaan we nog duimen. Het is niet zo ver meer. Geniet er vooral van. Nog een klein beetje buzze geven en daarna een leuke vakantie samen met Stefanie en de kids. Groetjes, Ingrid en Kurt.

Johan Decoene

Posted On: 02 Aug 2018 06:17 pm

HOI HOI leuk dat je een mooie drassige en natte tijd achter de rug hebt en de long stage overleefd hebt nog altijd binnen de top 100 ,mooie liedjes he,nu nog een pieceke voor de voetjes en je mag de medaille omhoog houden de maximum temperaturen worden in europa overal overschreden en hier ook een medaille met de record temperaturen portugal spreken ze al van boven de 50 C maar jou geen probleem he,saharaloperkes kunnen daar tegen kijk al uit naar morgen en de rest of the story groetjes en have funny time en enjoy,carla en johan

Els Kenis

Posted On: 02 Aug 2018 05:04 pm

chapeau!! eerste Belg, top 100 ! voor een verzopen kieken kan dat tellen ! groetjes uit het droge Lauwe! ah ja, nog de dagelijkse gedachte: van Olaf Hoenson deze keer: ''Wees blij met positieve ervaringen en wees blij met wat je leert van negatieve ervaringen.'' bewonderende groeten van Luk en Els

Arthur Masselis

Posted On: 02 Aug 2018 04:34 pm

Hey papa, 't Is hier met Arthur. Nu ben ik net terug van Chiro kamp. 't Was echt leuk maar vooral heel warm. Dat maakte de spelletjes en activiteiten wel extra lastig. Gisteren was het kamvuur zonder vuur. Het was een fontijn en veel gekleurde lichten want vuur stoken mocht niet omdat het code rood was en we vlakbij een bos zaten. Pauline heeft een vis gekregen en ik mocht hem een naam geven. Het is geworden: Oscar. Nu blijft Oma Desselgem eten bij ons en morgenochtend vertrekken we om 5.45u. Nog veel succes en tot in Lissabon. Groetjes Arthur.

Stefanie Bekaert

Posted On: 02 Aug 2018 04:15 pm

Hey, goed bezig en wat een omstandigheden zijn dat daar. Niet te doen, denk ik dan. De kids zijn heel bruin en tevreden teruggekomen van Chirokamp. Jammer voor hen, maar met het douchewater is een deel van dat bruin verdwenen. Ik ben bruiner, jippie!!! Straks mag ik de valiezen gaan oppikken en kan het inpakken voor Lissabon verdergezet worden. Bereid je maar voor op tropische temperaturen, zaterdag wordt het er zelfs 40 °C. Zal een dolce far niente vakantie worden, ik heb alvast veel leesvoer mee. Tot binnenkort Stefanie

Ann Verhaeghe

Posted On: 02 Aug 2018 02:58 pm

Waw Kurt, de medaille ligt. blinkend te wachten op jou hoor! Supergoe bezig!!!

31 July 2018 03:34 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Alweer een prachtige dag achter de kiezen, gewoon zalig ! Ik ben deze ochtend om 6.30u opgestaan, een half uurtje later dan gisteren en dus hopeloos te laat, ik ben juist aan de start geraakt een minuutje voor 8u. als opwarmertje hebben we mogen rotsen beklimmen, het eerste CP was al na 5 km, maar ik heb er 1,2 u over gedaan, het CP was aan een oud klooster, een ruine heel mooi om te zien, de eerste 5km werden gekwalificeerd als moeilijk, en dat was niet gelogen. Het tweede deel ging opnieuw door de stoffige wegen voor zo

Comments: Total (20) comments

Nadine Masselis

Posted On: 02 Aug 2018 02:32 pm

Chapeau Kurtje (zegt grote zus) goe bezig. Mooie foto's gezien maar ge had waarschijnlijk liever lelijke foto's en droge kleren ! Wij zitten hier op ons terras naast het zwembad in Kos en het is bijna te ver om naar de resto te gaan en dan denk ik aan jou ! Ge moet nog Veelveel veel verder gaan voor wat eten ! Allee ge zijt over de helft nu kan het niet meer mislopen. We duimen verder voor jou vanuit Kos. Grtjes Nadine en co

Nancy Monteyne

Posted On: 02 Aug 2018 10:31 am

Top Kurt, doorzetten is your middle name hé :-) Chapeau voor wat je doet, RESPECT ! We blijven duimen, succes !! N&N

Ann Verhaeghe

Posted On: 02 Aug 2018 08:37 am

Dag Kurtje, vandaag rustdag. Mijn gsm was plat, geen internetverbinding, ... grrrr ik kon niet kijken naar de 4deserts. Oef nu wel, maar nog niks, geen resultaten, geen blogberichthen, nada. Ons geduld wordt op de proef gesteld. Ik zag je wel op een foto, in den donkeren en in het water. Dus nog steeds goed bezig, YES! Houden zo Kurtje !!!!

Els Kenis

Posted On: 02 Aug 2018 08:32 am

je blijft id top 100!! superman!! heel benieuwd naar jouw blog! de foto's zijn super mooi. fijn om jou te zien glimlachen !

Stijn Devriendt

Posted On: 02 Aug 2018 06:25 am

Hoi Kurtje, net gelezen dat de long stage achter de rug is en enkele foto's gezien via Stefanie. Chapeau en hoedje af!

Stefanie Bekaert

Posted On: 02 Aug 2018 05:29 am

Hallo daar. Deze ochtend wakker geworden door mijn gsm. De berichtjes kwamen al vroeg binnen. Mooie foto's gezien van je nachtelijke riviercrossing. Amai, wat een tocht. Vele groetjes en tot in Lissabon. XXX Stefanie

Pascal Deprez

Posted On: 01 Aug 2018 08:00 pm

Hey Kurt, Straks de langs etappe. Hopelijk heb je deze goed doorstaan als je dit leest. Mij hoed gaat af met een héél diepe en nederige buiging, echt waar ! Succes man

Pascal Deprez

Posted On: 01 Aug 2018 08:00 pm

Hey Kurt, Straks de langs etappe. Hopelijk heb je deze goed doorstaan als je dit leest. Mij hoed gaat af met een héél diepe en nederige buiging, echt waar ! Succes man

Pascal Deprez

Posted On: 01 Aug 2018 07:59 pm

Hey Kurt, Straks de langs etappe. Hopelijk heb je deze goed doorstaan als je dit leest. Mij hoed gaat af met een héél diepe en nederige buiging, echt waar ! Succes man

Kurt en Ingrid Kesteloot

Posted On: 01 Aug 2018 06:40 pm

Hoi kurt, we moesten dringend wat nieuws over jou lezen. Je bent wel goed bezig, zeg. Afzien en pijn houden je gezelschap, maar wat dacht je anders. Het is natuurlijk geen OKRA wandelingske,hé. Maar we geloven heel sterk dat je de race zult uitlopen. Laat u niet klein krijgen. Met al de Chinezen, maar niet... Geniet ook vooral van de mooie omgeving en van al die toffe mensen rondom je die ook zo zot zijn zoals gij. Momenteel zijt ge bezig met die 70km race. Benieuwd hoe het zal geweest zijn. We wensen je verder nog veel courage en we blijven duimen. Vele groetjes!

Klaas Fremaut

Posted On: 01 Aug 2018 12:49 pm

Hey Kurt. Laat binnenkort je vriendjes (of bestaat er ook een vriendinnetjes-versie van ;-) ?) 'Pijn' en 'Afzien' maar achter straks. 'Doorzetten' mag je meebrengen... Hopelijk heb je de langste etappe naar godsvrucht en vermogen mogen afronden. Diepe buiging man.

Johan Decoene

Posted On: 01 Aug 2018 11:43 am

hey kurt voila zie ,ben terug thuis na ons tweedaagse in charmehotel te poperinge die ik had gewonnen met de tombola van de MC BRIDE RUN was zalig in het zwembadje en brobbelbadje maar zie dat jie ook geen water te kort hebt je bent blijkbaar nogal goed bezig,heb heel mooie foto's gevonden van jouw op het tripke in de bergskes en in het water,SUPER MAN voila , je bent waarschijnlijk nu aan het uitslapen voor de long stage dus SSSSSTTTTT, doe dat goed als je wakker wordt en have e funny time on the way,whe watch you all the time vele groetjes en tot next letter johan en carla

Els Kenis

Posted On: 31 Jul 2018 08:13 pm

goed bezig Kurt! het moet toch ergens 'goed' voelen als er anderen binnenkomen terwijl jij al ligt op te warmen! morgen lang slapen! hopelijk kan je genoeg (mentale) energie bijtanken voor the long stage! succes verder! de dagelijkse gedachte van vandaag is van Paloma Picasso: ''Ontspannen is loslaten dat je jezelf moet bewijzen.'' Dus Kurt, morgen een 'ontspannen ' tocht gewenst, je moet jezelf al lang niet meer bewijzen dat heb je al meer dan eens gedaan!! Geniet van de omgeving als het lukt en laat die vechtertjes in je hoofd maar doen. Doorzetter gaat zeker winnen!! Luk en Els

Lieven Claerhout

Posted On: 31 Jul 2018 08:05 pm

Hey maatje. Wat een weergaloze prestatie. Ongelooflijk. Pluk de dag en geniet hiervan. Wat een doorzettingsvermogen. Stefanie heeft dat zondag trouwens ook niet slecht gedaan. Ik kijk uit naar je vertelsels maar deze keer zal het niet in je garage zijn.....alhoewel....je weet nooit....

Ellen Van Daele

Posted On: 31 Jul 2018 07:25 pm

Super Kurt! Wat een karakter! We blijven het volgen

Nadine Masselis

Posted On: 31 Jul 2018 06:21 pm

Mo broere ge zijt goed bezig !!! Super foto 's gevonden van jou. Doe zo voort !! Groetjes Nadine Thierry Nick en David

Wim Hochepued

Posted On: 31 Jul 2018 06:18 pm

Zot zijn doe geen zeer denk in vanuit mijne zetel in de zon. Ma zo’n prestatie is Nie alleen zot(voor mij) ma vooral weeral heel bewonderenswaardig. Kurt, supergoe bezig en uwen blog is leuk om volgen. Succes vo morgen he

Ann Verhaeghe

Posted On: 31 Jul 2018 04:28 pm

Hi broerke, nog geen resultaten te zien, mijn batterij van mijn gsm gaat een trein met dat gekijk naar de 4deserts. Ik kan het niet laten. Man man man wat ben ik jaloers. Op de foto’s zag ik dat je niet loopt met stokken. Bewust, of zijn ze kapot? Of doe je een Frankske, ze ‘s avonds gaan oppikken in the lost and found? Haha! Blijf dat goed doen hè!!! Jouw loopmaatje

Joost Muylle

Posted On: 31 Jul 2018 04:24 pm

Ha Kurtie ! Top van jou ! Fijn om te horen dat het super gesmeerd loopt, stapt, klimt, wandelt, ... morgen de lange etape en dan zit het er al (bijna) op. A walk in the park, piece of cake, two fingers in the nose maar eerst nog de expedition food. Ik kan niet laten om aan die lekkere steak van gisterenavond te denken maar ik zou gerust een week expedition food willen eten om in jouw loopsloffen in de Gobi te staan (of te lopen) met of zonder die twee blaren ! Doe rustig aan de long march en geniet van de laatste 10 en de triomftocht naar huis. Eerst nog eens aan Riita’s sleppe trekken hé ! Grtjs, N & J

Stefanie Bekaert

Posted On: 31 Jul 2018 03:47 pm

Ah, je mag uitslapen morgen, wat een luxe

31 July 2018 01:50 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Voila, de tweede etappe zit er ook al op. 58 km,

Comments: Total (13) comments

Sabrina Vinquier

Posted On: 31 Jul 2018 11:09 am

Ste by step feet by feet. Yes you can. En hoe. Schitterend bezig. Doe zo voort maar niet overmoedigworden. Je hebt tijd zat

Inge Lernout

Posted On: 31 Jul 2018 10:46 am

Gelezen dat je nog steeds in de top 100 zit . Super goe bezig ! Benieuwd naar je avontuur van vandaag. Succes, succes !! Geert en Inge

Nadine Masselis

Posted On: 31 Jul 2018 09:47 am

Hoi, goe gedaan . Super bezig ! Bijna aan de helft ! Groetjes Nadine & Co

Stefanie Bekaert

Posted On: 31 Jul 2018 08:38 am

Heylaba schatje, Goed bezig daar. Doe het verder kalmpjes aan, je komt er wel !!! Groeten en kusjes, Stefanie

Stijn Devriendt

Posted On: 31 Jul 2018 07:54 am

Hei Kurtje, super goe bezig! Wij blijven hier uw avonturen op de voet, en vol bewondering volgen. Tot binnenkort, Stijn en Nathalie.

Franky Vanhuysse

Posted On: 31 Jul 2018 05:00 am

Proficiat Kurt!! Bijna ad helft! Kijken al uit nr je volgende verslag! Komt goed Kurt, deze keer rond je dit verhaal mooi af, pakken die medaille daar!! Succes voor het komende!

Filip Soreyn

Posted On: 30 Jul 2018 08:53 pm

Hey Kurtie, Ik had mijn tricolore vlag binnen gehaald na het WK maar ik ga ze weer laten wapperen. Als er een dappere Belg schittert in het buitenland dan mag dat wel. Het moet niet altijd voor de Rode Duivels zijn, een Blauwe Duivel verdient dat ook.

Pascal Deprez

Posted On: 30 Jul 2018 08:24 pm

Hey Kurt, een normale mens gelijk ik zou zeggen dat deelnemen belangrijker is dan winnen maar jij bent blijkbaar zo goed in vorm dat je bezig bent met de plaatsen !! Go4it, we geloven rotsvast in jou en in een goede afloop !!!

Joost Muylle

Posted On: 30 Jul 2018 07:12 pm

Dag broerie ! Wauw ! 87ste en eerste Belg ! Top zunne ! Indruk maken op Riita voor de Antartica registratie... ik begrijp het

Alain Seynhaeve

Posted On: 30 Jul 2018 05:44 pm

Hey Kurt, We weten dat je tot veel in staat bent, maar je 'loopwedstrijdjes' zijn toch wel altijd iets meer speciaal... Het doet deugd te lezen dat alles goed gaat. Er is een liedje van Bart Peeters dat de titel heeft 'er zat een steentje in mijn schoen'... ging gisteren blijkbaar van pas komen... Kijk maar uit naar morgen, en... geniet (samen met je vriendjes 'afzien' en 'pijn'... Zoals we zeggen: pijn is gewoon fijn, met een p) Je bent opnieuw bezig met iets unieks, dat moet tussen alle inspanningen door een zalig gevoel geven. We kijken uit naar je wedstrijdverslag van morgen! Ga ervoor... Els en Alain

Els Kenis

Posted On: 30 Jul 2018 05:30 pm

Dag Kurt chapeau man! goe bezig! je moet geen steentjes verzamelen, de roze vlaggetjes wijzen je wel de weg! er zijn prachtige foto's van de eerste stage te zien. Onderweg niet op een kameel kunnen rijden? Kou heb je precies nog niet gehad of zie ik dat verkeerd? zoals beloofd een 'dagelijkse gedachte': Hellen Keller zegt: ''Het leven is een opeenvolging van lessen die moeten worden geleefd om ze te begrijpen.'' Luk en Els

Alain Delfosse

Posted On: 30 Jul 2018 04:57 pm

Dat is een goed deel. Gisteren 100ste/238 aangekomen, vandaag 87ste, nog steeds in de Top 100. Je bents in vorm. Moed voor de volgende stages; We ondersteunen je.

Ann Berhaeghe

Posted On: 30 Jul 2018 04:51 pm

Kurtje, super, efkes direct 13 plaatsen vooruit geschoven! Ben blij dat je 2 nieuwe compagnons gevonden hebt, alhoewel wij waarschijnlijk beter waren. Hopelijk zijn ze jou niet te trouw. Flauwe troost zeker: no pain, no gain! Groetjes aan alle Belgen, Isabelle en Bruno ... PS, de pinguïns komen dichter hoor. Courage, bijna in de helft! Vele trotse groetjes

30 July 2018 03:27 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

De kop is eraf, we zijn vertrokken. Deze ochtend om 8u voor een 38 km loopje over de glooiende steppe in de Gobi, prachtig, daarvoor doen we het !!! Ongerepte natuur, af en toe een Joert tegengekomen waar de bewoners ons enthousiast stonden aan te moedigen.

Ik heb over dat loopje 6u10 minuten gedaan, kwestie van alles gezien te hebben he ;-)) op een lange helling had ik waarschijnlijk maar een

Comments: Total (7) comments

Joke Roose

Posted On: 31 Jul 2018 11:37 am

Succes nog daar, Kurt! Supporterende groetjes vanuit Oostende ;-)

Wim Hochepied

Posted On: 31 Jul 2018 09:54 am

Amaai , aperitieven bij zo’n onderneming. Zalig zeker lol. Ongelooflijk veel succes he en we gaan je blijven volgen.

Franky Vanhuysse

Posted On: 31 Jul 2018 04:54 am

Goe bezig! Deze is al binnen! Succes voor de volgende stage, geniet!!

Ann Verhaeghe

Posted On: 30 Jul 2018 11:25 am

Dag Kurtje, nog geen resultaten te vinden op de site van die 5km klim en dat restje ;-). Ik zal je straks nog een mailtje sturen, maar ondertussen zie je toch dat we ‘meeleven’!

Kris Van Maele

Posted On: 30 Jul 2018 09:22 am

Goed gestart, Kurt. Doe zo voort. Je weet uit ervaring ongeveer wat je te wachten staat. En dat zal wel een groot voordeel zijn.

Stefanie Bekaert

Posted On: 30 Jul 2018 05:46 am

Goed gedaan. Tijd speelt geen rol en dat weet je. Wij hebben gisteren zo'n 88 km gefietst. We hebben ons weerom ferm gejeund. De groetjes van de ganse bende

Nadine Masselis

Posted On: 30 Jul 2018 05:30 am

Hopla de kous is er af.! Weer een stap dichter naar je einddoel. Hoe bezig ! Geniet vooral van de natuur en de mooie omgeving, ge komt er zeker ! Grtjes Nadine

28 July 2018 03:45 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Hallo

We zijn aangekomen op de startplaats. Niet zoals bij jullie in Belgenland, hier heeft het de ganse dag geregend

Comments: Total (16) comments

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:43 pm

Hoi kurtje, goe bezig man! We zorgen hier goed voor uw vrouwke :) take care and go for it! Groetjes opperpluim Geert

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:38 pm

Doe dat goed hé. Laat je maar ne keer goed gaan....doen wij hier ook. Lieven

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:36 pm

Hey mama kunt ge een bericht op papa zijn blog zetten in onze naam Hey papa We zijn ons hier allemaal aan het uitleven op kamp in onze kleine woestijn Het kampterrein is verandert in grote zandbak En mama is dit weekend ook naar de zee geweest dus we zitten allemaal in het zand Geniet van het uitzicht en het leuke zand Groetjes Arthur Axelle en Pauline

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:32 pm

Kurt, veel succes verder! Maak je geen zorgen over Stefanie! We zorgen goed voor haar. Ze slaapt zelfs bij Remietje straks . In elk geval nu al dikke proficiat! Gr, Ellen

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:22 pm

Hoi Kurt, hier Nancy G, hopelijk heb je t vandaag weer goed gedaan. NOG veel succes! We hebben er hier meer dan eentje op gedronken. Ca va?

Stefanie Belazert

Posted On: 29 Jul 2018 06:17 pm

Hey Cavamans, preus op jouw eerste etappe. Blijven ademen. Klaas

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:13 pm

Kurtje, Wat een avontuur weeral. We duimen super hard dat alles volgens wens verloopt zodat je ook dit van je bucketlijstje kunt schrappen. We geloven in jou en toi toi toi...Doe het goed!!! Groetjes Remietje en Vera

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:09 pm

Hey super man, puike prestatie vandaag! Doe zo verder. Wij vlotjes in Oostende geraakt met de wind vanachter. Stefanie in topvorm! Veel succes daar xxx. Inge

Stefanie Bekaert

Posted On: 29 Jul 2018 06:06 pm

Hey Kurt, Groeten van Carl en zorg maar dat je het even goed doet als Stefanie bp2x9q

Joost Muylle

Posted On: 29 Jul 2018 03:47 pm

Dag broerie ! Lukt het daar een beetje? De eerste 40 zitten er op en ik begrijp dat ze behoorlijk lastig waren. Veel klinnen, rivieroversteken en MUD FLATS ! Die herinner ik me nog van dag 1 van de Gobi in 2015... Machtige fotos op de site ! En doe het een beetje op het gemak hé maatje. Top 100 is oké maar arriveren telt ! Groetjes van Nat en Joost !

Sabrina Vinquier

Posted On: 29 Jul 2018 03:08 pm

hey dag Kurt, yes , top 100 maar vooral genieten en aankomen. hopelijk al nieuwe vrienden gemaakt! dit zal de laatste mail zijn want wij vertrekken ook naar niemandsland ( qua internet dan he) weinig bereik in de bergen . dus tot gauw en weet dat we voor je duimen he! goodluck Bart en Sabrina

Ann Verhaeghe

Posted On: 29 Jul 2018 02:27 pm

Goe gemikt! Van direct in de top 100! WoW !!!

ELS KENIS

Posted On: 29 Jul 2018 01:37 pm

Dag Kurtie blijkbaar toch zonnige dag vandaag? ik zie dat ABBA ook meeloopt, hopelijk af en toe ook een mooi liedje voor onderweg? ben benieuwd naar je eerste verhaal! ik heb nog een 'dagelijkse gedachte' voor jou, deze keer van Wim Lybaert: "geluk is je verwachtingspatroon leren bijstellen" lijkt me wel eentje om onderweg eens over na te denken.... succes verder Kurt en veel geluk!

Ann Verhaeghe

Posted On: 29 Jul 2018 09:05 am

Dag Kurtje, Ik weet niet waar ergens je zit of ligt (ergens in Mongolië veronderstel ik), maar de eerste 40 zitten er op. Het ziet er daar prachtig uit. Zal straks eens kijken op de laptop. We zijn bijna ter plaatse, onze laatste rit vandaag. Amuseer je en wees voorzichtjes hè! Ja ma! Grtjs uit Spanje, Ann

Nadine Masselis

Posted On: 29 Jul 2018 06:11 am

Als je dit leest zit je 2e dag erop. T is nu zondag en goed afgekoeld. Hoe stel je het daar ? Hopelijk is het weer wat beter. Groetjes van ons allen Nadine

Stefanie Bekaert

Posted On: 28 Jul 2018 06:35 pm

Hey daar in het verre,koude, regenachtige Mongolië. Hier is het na een meer dan welgekomen regenbui terug warm en zonnig. De regen viel 's nachts dus iedereen tevreden. Vandaag drukke dag gehad. Terug in slaap gevallen na ons laatste telefoontje en pas tegen 9 uur wakker geworden. Kippenhok schoongemaakt en gras ??? afgereden. Deze namiddag naar het stad geweest. Vanavond nog bij facebook pagina gepasseerd en bij John en Catherine. Ze doen je vele groetjes. Ook van mij vele groeten en tot schrijfs XXX Stefanie

23 July 2018 12:59 pm (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Ik ben er klaar voor ! Tijd om op het vliegtuig te stappen. Morgen middag richting Ulaanbaatar via Beijing, normaal moet ik daar woensdag middag landen...

Comments: Total (11) comments

Johan Decoene

Posted On: 30 Jul 2018 07:25 am

dag kurt berichtje uit het zonnige warme belgie eerste dag zit erop zie ik en je hebt al een dikke 100 punten of toch het magische getal van 100 die altijd zijn doel bereikt ,achter jou naam staan zie dat er nog een belg meedoet in de race zo kan je toch beetje nederlands spreken ,beter dan mongools waarschijnlijk voila , denk rond deze tijd dat je al gestart bent met dag 2 ik ga er eventjes uit en woensdag ben ik normaal terug op jou blog dan ben je al wat dichter bij jou medaille doe verder op tgemak en have fun ,geniet van de natuur en van het lekkere eten groetjes van carla en johan

Gerda Flo

Posted On: 28 Jul 2018 03:14 pm

Voila morgen is het voor echt begonnen. Ik kijk uit naar je verslag van de dag. Toitoitoi.

Ann Verhaeghe

Posted On: 27 Jul 2018 01:28 pm

Jaja Kurtje, nog 1 keer in een convenabel bedje slapen, en vanaf morgen met een niet te beschrijven sterrenhemel. Geniet er van!

Johan Decoene

Posted On: 27 Jul 2018 08:17 am

Dag kurt vandaag al mijn kilometerkes gelopen in alle vroegte langs de leie want ze geven hier tot 38 c vandaag met regen in de avond en morgenvroeg dus zaterdagmorgen tijdens ons decathlon zomerloopke ,dat zal zalig worden in de regen lopen heb je al streek beetje herkend en ben je al een beetje geklimatiseerd voor jouw tochtje? de start begint te naderen he maar geen nood he, de ervaring is er al,have fun en vooral genieten he vele groetjes van carla en johan

Kris Van Maele

Posted On: 26 Jul 2018 08:07 pm

Kurt, veel succes. We, Lieve en ik dus, zullen met plezier je wedstrijd volgen. We duimen. Misschien een troost: hier is het ook heel warm en het begint op een woestijn te gelijken.

Gerda Flo

Posted On: 26 Jul 2018 05:41 pm

Helaba Kurt. Veel groeten van uit de Tirools bergen. We duimen voor een top- start . Geefterneserieuzelapop!

Nino En Nancy

Posted On: 26 Jul 2018 10:02 am

Go go go Kurt ! Yes we can ! Kijk er al naar uit om je te volgen en foto's te zien. Have fun en als je het wat moeilijk hebt denk aan uw vrienden in Belgie die ook puffen :-) N&N

Johan Decoene

Posted On: 26 Jul 2018 09:21 am

hallo kurt we kijken al uit naar jouw foto's en grote uitdaging GO GO GO ,you never walk alone enjoy en have fun on the trip groetjes vanuit het zonnige en zeer warme belgie

Els Kenis

Posted On: 26 Jul 2018 04:58 am

succes Kurtie! en nog eens merci voor de fietsringen, ze worden goed gebruikt de dagelijkse gedachte van vandaag is van Manu Verhulst en lijkt voor jou wel te kloppen :''Vakantie is de tijd om de vlieger van je dromen op te laten.''

Ria Depraeter

Posted On: 25 Jul 2018 03:54 am

Good luck! Het zal je ongetwijfeld lukken! Ri@

Stefanie Bekaert

Posted On: 25 Jul 2018 03:54 am

Hallo schatje, hopelijk heb je een vlotte heenreis gehad en kan je klimatiseren vooraleer aan de race te beginnen. Veel succes. Groetjes, Stefanie