RACE INFO

RACE INFO
Gobi March Blogs 2015
6
PostsGobi March (2015) blog posts from Mads Persson
05 June 2015 04:35 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi
Long march 80k overstaaet. Det haardeste jeg nogensinde har proevet. Jeg er nervoes for at starte for hurtigt, saa ligger roligt ud. De foerste 20k I varme gaar godt, jeg drikker godt og kommer hurtigt til 40k ogsaa. Ruten er draebende. Man kan se nok 10k frem constant og solen bager. Ved 40k er det 38gr. Ved 50 k spiser jeg lidt vingummier og en energibar. Kommer godt fasted derfra, men nu er det varmt. De siger 50gr. Ikke en vind roer sig og ruten bevaeger sig ned lukkede slugter og dale med tungt tungt sort sand. Det er umuligt at loebe og man maa gaa. Jeg har lyst til at bruge alt mit vand paa at haelde udover mig selv. Naeseblod er standard nu og det er irriterende at loebe med vat, saa piller dem ud og lader det dryppe. Min troeje har set bedre dage, har ikke skiftet toej I nu 5 dage
03 June 2015 04:24 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi
Comments: Total (6) comments
kave yazdani
Posted On: 08 Jun 2015 09:39 am
Matteo Ekbatani
Posted On: 06 Jun 2015 09:03 pm
Ane Persson
Posted On: 05 Jun 2015 07:36 pm
Matin moaddabi
Posted On: 05 Jun 2015 07:09 pm
Søren asmussen
Posted On: 05 Jun 2015 04:09 pm
Lise Gudmand Pedersen
Posted On: 04 Jun 2015 07:15 am
02 June 2015 03:21 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi
3 etape faerdig og halvejs gennem det hele. Idag 45k og regn, vind og kulde. Det har aldrig under et gobi race varet saa daarligt vejr, men jeg er lykkelig over det. Idag var en haard dag men stort set alt gik godt. Bortset fra min venstre sko er flaekket og noedt til at tape den sammen...haaber den holder...kroppen vaenner sig til presset tror jeg, men jeg har ondt I laar og ryg, men intet I fohold til andre. Mange er udgaaet idag tror jeg. ruten idag var stort set ligesaa bakket som bakkerne bag huset paa moen, her bare I 45k I traek og kun paa sten...vred min ankle om vel ca 100 gange...Loeb alene hele dagen og horte music for foerste gang. Det satte gang I mit pace og jeg kom ind som nr 9 tror jeg. stort set alle I top 20 har proevet det her adskillige gange saa det er jeg tilfreds med. Glaeder mig til at skifte stroemper imorgen...Ved godt humoer og deler telt med fine typer. Har taenkt pa adam hele dagen idag og loeb for ham. Gider I mor og far at ringe til ham og hilse og sige tillykke og at jeg elsker ham og hard et godt I kina?
Nok for nu, sidder midt I gobi orkenen paa satelitforbindelse
Comments: Total (4) comments
Ane Persson
Posted On: 03 Jun 2015 06:47 pm
Mads Persson
Posted On: 03 Jun 2015 01:25 pm
Signe Gudmand
Posted On: 03 Jun 2015 09:32 am
Jon Lange
Posted On: 03 Jun 2015 08:31 am
01 June 2015 03:11 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi
Hej alle, 2 etape faerdig nu. Den var fuldstaendig vanvittig! 42 km I alt og vi started I sne og klatre 6 km op ad en bjergside. Jeg er spaendt paa hvor mange der gav op der...jeg overhalede ca 20 andre paa den straekning. Det maa have ligget godt til mig. Paa toppen var der et temple og saa gik de tellers nedaf I ca 11 km. det draebte mine laar og mange mindre fyre kom forbid mig. Det sidste af etapen var jeg haardt ramt af den nedtur. En amerikaner ville foelges og snake men jeg kom heldigvis af med ham. Hvorfor er alle amerikanere saa dumme at hoere paa? Ved 3 vandsted ca 9 km foer maal indhentede jeg en sydafrikaner som jeg fulgtes med til maal. Det var noedvendigt for os begge. Ekstreme smaa stigninger constant, som man stort set ikke kunne loebe op ad...og jeg drak meget vaeske, imorgen tager jeg den med ro. Det bliver varmt og jeg har ondt over alt lige pt...men kom vidst ind som nr. 10 igen, saa udmaerket. I morgen skal jeg bare tage den med ro saa dumper et stykke ned samlet tror jeg, men det er ok. Men det er fedt at vaere lejren saa tidligt saa man kan komme sig. nogen kommer ind her forest om 5 timer...vi bor I private huse nu I en local landsby. Meget gaestfrit og vi kommer helt taet paa de locale. De tager specielt mange billeder af maend med skaeg...og jeg savner drengene naar jeg ser alle boernene...
Hvis I skal skrive til mig skal I bruge 'write a competitot'funktioen. Andet kan jeg ikke se eller modtage,
Alt godt men lidt nervoes for om jeg naar at komme mig til Imorgen og min ene sko er ved at revne...
Farvel midt frae n lille landsby hvor jeg sidder paa torvet og de locale boern, ca 10 stk staar og kigger paa mig;)
Comments: Total (4) comments
Mads Persson
Posted On: 02 Jun 2015 06:03 pm
Matteo Ekbatani
Posted On: 02 Jun 2015 12:17 pm
Ane Persson
Posted On: 02 Jun 2015 09:47 am
Henrik Glistrup
Posted On: 02 Jun 2015 06:29 am
31 May 2015 02:55 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi
Kaere alle, saa er 1ste stage faerdig. Tro de teller ej men vi bleb ramt af snestorm efter ca 17 km. for mig var var det lige inden jeg skulle over en 4 km sanddyne der var meget hoej. Skraemmende oplevelse men det gik heldigvis godt. Kort efter omdirirgerde de resten af loeberne til ikke at skulle derop
Comments: Total (2) comments
Marie og Line SMAG
Posted On: 01 Jun 2015 11:56 am
Claudia Lindegaard
Posted On: 01 Jun 2015 05:35 am
26 May 2015 08:17 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi
test
Newsletter
Online Store
Login
Comments: Total (0) comments