Gobi March Blogs 2015

Joost Muylle

6

Posts

Gobi March (2015) blog posts from Joost Muylle

05 June 2015 07:18 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

De koninginnetocht zit erop. 80km in de benen op 1 dag; 238km op 5 dagen. Samengevat: warm warm, warm en adembenemend mooi maar ook ferm latig. Ik heb de 80 vrijwel helemaal alleen gelopen. Nee. Ik overdrijf

Comments: Total (0) comments

03 June 2015 03:25 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Hela hola 't is hier eindelijk zomer, en hoe...

Comments: Total (28) comments

Dave Kendall

Posted On: 08 Jun 2015 05:09 pm

Hi Joost Well done - amazing effort - respect. You must have been knackered (very, very, very tired! :-))? Put your feet up for a few days. Greetz from Marke. Dave, Tine and absent Tom.

adelheid deltour

Posted On: 08 Jun 2015 02:17 am

Hey Joost, Net jouw prestatie(s) erop nagelezen: You Did It! Super blij dat je die eindmeet haalde , want dat was het toch waar je voor ging...Je haalde bovendien een meer dan verdienstelijke plaats in de rangschikking... :-0 Super!Dikke proficiat! Ik kan mij inbeelden dat er daar nu toch een heuse euforische sfeer heerst (tussenin de bezoeken aan de verplegingstenten voor de blaren etc). Enjoy the moment en tot gauw! Grtz from HKG!

sabrina vinquer

Posted On: 06 Jun 2015 12:59 pm

ongelooflijke sterke remonte, bijzonder doorzettingsvermogen. Joost een super dikke proficiat met deze prachtprestatie. blijkbaar loop je niet graag in de koude maar hitte temperaturen maken je sterk. geniet van deze unieke ervaring. zorg goed voor elkaar en vanaf nu de voetjes omhoog en een weekje met slippers..... wat een weersomstandigheden , nu nog ne keer een zandstormke zonder tenten of beschutting, kraakt het nog tussen de tanden??? :) met een glaasje bubbels zal dit wel gespoeld worden he, want dit verdien je nu wel! grts Sabrina en bart.

Filip Soreyn

Posted On: 06 Jun 2015 10:51 am

You did it Joost ! Formidabele prestatie, niet alleen op fysiek maar heel zeker ook voor een groot deel op karakter. Nu recup en genieten van de after-party ! Filip en Karien

Dodotte Lannoy

Posted On: 06 Jun 2015 08:33 am

Joostje.... Je bent een mafkees, een superheld, een complete zot, maar een stoere kerel.... Bère goe bezig... Ongelooflijk.... Niet plooien!!! Xxxxx uit Tervuren

gerard dosquet

Posted On: 06 Jun 2015 07:00 am

dag Joost , de 5 etappe zit er op nu nog een duwke ( allee manier van spreken ) en het zit erop !!! ewel man je bent een crack ,zulke prestatie wist al dat je een beer was maar zulke dingen doen chapeau ! wij hier maar spreken van de Mc Bride o god 21 km 't is een opwarmertje voor jullie !! groetjes , Gerard en Veva

Johan en Bianca Vandenbussche

Posted On: 06 Jun 2015 06:51 am

Intussen zit jouw 5de etappe er ook al op. Chapeau. Nog één duw en je hebt een ongelofelijke prestatie volbracht, waarvan je zal blijven nagenieten. Nu is het nog op de tanden bijten en blijven doorgaan. We supporteren.

Els Kenis

Posted On: 06 Jun 2015 06:11 am

Amaai Joost! Het was hier in België super lang wachten om te weten of het je gelukt is maar eindelijk, het is nu zaterdagochtend kunnen we zien dat het je gelukt is en nog super goed ook! Amaai man, chapeau! Ik hoop dat het goeie gevoel van het lukken je lichamelijk klachten kan overstijgen want hier kom je toch met de nodige blutsen aan denk ik. En nu die benen omhoog zeker? Die warmte na die koude lijkt me ook heel moeilijk! Joost, ne knuffel vanuit België. En nu nog eens alle krachten bijeen rapen, de gedachten in de juiste richting om ook die laatste etappe uit de doen! Luk en Els

Liesbet Paemen

Posted On: 05 Jun 2015 09:39 pm

Volhouden Joost, het zijn de laatste loodjes. Geweldige prestatie tot nu toe! Dikke duim! Liesbet

Charlotte Gekiere

Posted On: 05 Jun 2015 08:53 am

Alles onder controle daar? Spannend allemaal! Ik verlang ernaar nog een update te lezen. Goeie moed & volhouden!!

Filip Robaeys

Posted On: 05 Jun 2015 07:55 am

Joost, goe bezig ! Probeer af en toe toch een beetje te genieten. Filip

LUK BUYSE

Posted On: 04 Jun 2015 09:29 pm

dag joost, hopelijk de 80 goed verteerd, niet te veel blutsen en builen; prachtprestatie, en dat zonder de deurwaarder op je hielen!

Tony Vanwijnsberghe

Posted On: 04 Jun 2015 09:04 pm

Hi Joost Fier om een vriend te hebben als jij! Veel moed voor morgen en met jouw karakter zal dit zeker lukken. Yes you can😄😄

Sakina Bounaga

Posted On: 04 Jun 2015 07:55 pm

Coucou Joost, C’est vraiment le parcours du combattant ce séjour. je suis vraiment super fière de toi et de tout ce que tu as déjà accompli !!!!. J’espère que les 80 km aujourd’hui auront été cléments avec toi, que la chaleur était supportable et que tu n’as pas trop de bobos. On est à fond avec toi ici!!! Allez courage c’est la dernière ligne droite. Grosses bises de Belgigondie Sakina

Els Kenis

Posted On: 04 Jun 2015 03:46 pm

Dag Joost. Ook jij merci om nog iets op je blog te posten ondanks al de vermoeidheid. Blijkbaar hebben ze de verwarming daar nog wat hoger gezet voor jullie langst tocht..ja, die voeten, ik weet niet of ik me er iets bij wil.voorstellen. Succes man en vooral zeer diep.respect voor jullie prstatie! Ik voelde mij al klein als,het over presteren gaat maar nu lijk ik,wel een mier tov woestijn ( of leeft dat daar niet?) als,ik zie wat jullie doen! Groeten van Luk en Els

Gino Vanhoutteghem

Posted On: 04 Jun 2015 03:25 pm

Joost, nu al een grote proficiat voor je prestatie. Doe zo verder op je eigen tempo en probeer toch een beetje te genieten van deze unieke ervaring. Verzorg je en vooral je voetjes dan. Succes nog verder, rond alles veilig af, geniet nog wat na in China en tot in Belgie dan . Iedereen zal je verwelkomen als en held. Gino Gino

Friede Coudron

Posted On: 04 Jun 2015 02:02 pm

Goan met de banoan! Doorlopen en verstand op nul... Alleszins prachtige streek waarin jullie zitten... Wordt een reis om nooit te vergeten. We zetten alvast een rolstoeleke gereed om de eerste dagen bij uw terugkeer wat verlichting voor voeten en benen te geven :-)

sabrina vinquier

Posted On: 04 Jun 2015 01:37 pm

inderdaad een RTL er geeft niet op maar doe gewoon verstandig voort! voetjes en benen laten soigneren ,ze hebben het hard te verduren , niet te doen. toch krijg ik iedere keer kippenvel als ik jullie berichten lees of results bekijk :) lichtjes jaloers, heel vvveeeeel succes vandaag! gogogogogo grts b en s

Peter Herman

Posted On: 04 Jun 2015 01:09 pm

Fantastisch Joost!!! Schitterende, uitzonderlijke prestatie tot nu!!! En voor vandaag en morgen maar 1 leuze!!!! Als een échte West-Vlaming : "VOORTDOEN!!!" "VOORTDOEN!!!!!" En dan moe maar voldaan in een zetel neerzijgen en fier zijn!!! Common!! VOORTDOEN!!!!!!!!!

Filip Soreyn

Posted On: 04 Jun 2015 11:01 am

Dag Joost ! Moet er nog zand zijn ? Of stenen en rotsen ? Als je dit leest zal je languit liggen bekomen van de Long March. Ik ben er zeker van dat je die met haar en huid hebt verslonden tot de laatste hap. Hij zal wshlk wat op de maag liggen nu, maar dat komt weer goed ! Morgen nog een hapklaar brokje en je bent voor eeuwig een RTL-HERO ! Wat zeg ik, dat zijn jullie nu alle drie al ! Respect Joost !!

Kathy Maertens

Posted On: 04 Jun 2015 10:16 am

Mam man man, niet gewoon hoor wat jullie doen. Respect ! In onze ogen zijn jullie nu al helden. Chapeau Gr Kathy

Jan Van Ysacker

Posted On: 04 Jun 2015 09:58 am

Komaan joost, nog een duwtje en je bent er ! Nog even de pijn verbijten en dan vollop genieten ! Schitterend wat jullie daar presteren ! groeten Jan & Kathleen

Gerard Dosquet

Posted On: 04 Jun 2015 09:14 am

Dag Joost , goe bezig man !! hopelijk niet te veel afgezien voor die 80 km . Je bent een super atleet blij dat ik mij een vriend van jullie drie kan noemen . nu een beetje veel rusten en de beentjes en voeten laten tot rust komen en de sprint naar het einde van de rit . tot later dikke knuffel en zoen van ons beiden !!

Charlotte Gekiere

Posted On: 04 Jun 2015 08:53 am

Man man man; wat een straffe meneer ben jij!?! Goed bezig, zeg! Hou je goed en veel succes!

Johan Vanwelden

Posted On: 04 Jun 2015 08:52 am

pintje vrijdagavond ? :)

Peggy Cornand

Posted On: 04 Jun 2015 07:01 am

Miljaar 80 km op ene dag ... pffff .... maar je doet dat goed. Nog veel success. Peggy

sven vanhalst

Posted On: 04 Jun 2015 06:06 am

Niet opgeven joost goed bezig nog een beetje en je bent er Nu al superman in mijn ogen....

Stefanie Bekaert

Posted On: 04 Jun 2015 05:51 am

Ge zijt goe bezig man ... Als je dit bericht leest ben je aan het genieten van een rustdag na de supertocht van ± 80 km. GENIET ervan! Laat de voetjes en de "kieten" soigneren. Morgen nog uitlopen zoals we plegen te zeggen. Ge zijt nu al een kampioen. Vele groeten, Stefanie

02 June 2015 04:30 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Dag iedereen, dank voor de talrijke berichten !

Etape 3 zit erop; we hebben al zo'n 116km in de benen. Ik hou het rustig en wandel veel; veel meer zit e rook niet in. vandaag geen pijn gehad aan de enkel (die gans blauw uitslaat) maar toch geen risico's genomen. Met een beetje chance kan ik morgen een beetje meer lopen...Het terrein lag weer vol met keien en we moisten verschillende beken / rivieren over maar al bij al viel dit nog mee. We zagen kamelen en waanden on seen beetje in de woestijn; alleen leek het meer op noord schotland wat het weer en de temperatuur betreft. Alles zeiknat. Morgen doen we stage 4 en dat is zo'n 46km...ik zal nog een beetje reserve houden voor stqge 5 (zo'n 80km...)groetjes in Belgie en nog eens bedankt voor de bemoedigende berichten.

Groetjes, Joost

Comments: Total (21) comments

Danny Pareyt

Posted On: 04 Jun 2015 01:46 pm

Hey Joost, An en Kurt! Fantastisch goed bezig zeg ! Doe zo verder .... Groetjes DannyP

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 Jun 2015 09:23 pm

GO(bi) GO(bi) GO(bi) Joost, als je dit berichtje leest zal de koninginne-etappe al achter de rug zijn en kan van van een welverdiende rust(dag) genieten. Je bent er bijna, nog even volhouden en dan eeuwige GOBI-roem. Je verdient het! Tot binnenkort Stefanie

Ann Dewulf

Posted On: 03 Jun 2015 06:55 pm

Hi Joost, Chapeau wat je daar presteert overtreft alles. Het is super dat we alles zo goed kunnen volgen. Hier in Marke een km of elf lopen lijkt nu zo belachelijk...succes met de koninginnetocht!!! Ann & Curd

Aldo Macco

Posted On: 03 Jun 2015 06:20 pm

Hey Joost, Juist vol spanning de resultaten afgewacht, proficiat met uw prestatie! Van karakter gesproken. Jullie doen dit daar zeer goed. Hopelijk verloopt morgen ook alles goed en dan kan je al beginnen genieten. Heel veel succes morgen. Tot later met al jullie verhalen. Gr. De Maccootjes.

Els Kenis

Posted On: 03 Jun 2015 05:35 pm

Dag Joost. Chapeau voor uw prestatie! Ik zie dat je nu op plaats 62 staat vd 153 die nog id wedstrijd zijn. Super!!! Morgen de la,gstbafstand. Je hebt al bewezen dat je het kan, je kan doseren. Ik vermoed dat dat morgen wel nodig zal zijn eh! We blijven duimen voor jullie alle drie en kijken uit,naar verhalen. Probeer je gedachten in de juiste richting te sturen morgen. Gr Luk en Els

Veerle Beck

Posted On: 03 Jun 2015 05:23 pm

Hoi Joost, Super wat je daar doet, en dan die koude en regen . Nog veel succes Groetjes uit St niklaas

Bart EYGENRAAM

Posted On: 03 Jun 2015 04:02 pm

Joost en Ann en Kurt, Wat een prestaties, Pet af! Respect !! Je doet het allemaal fantastisch, hou vol, zoals je meld, niet overmoedig, maar spaarzaam op de krachten, er komt nog wat, Ook dat gaat lukken, dikke duim, Bart

Nathalie en Jos Deslee

Posted On: 03 Jun 2015 03:37 pm

Hey Joost, Wat een avontuur. Leuk dat we alles kunnen volgen. Het ziet er daar idd adembenemend uit. Succes morgen met de 80. Dat lukt zeker! Gr, Nathalie, Nathalie en Jos Deslee

Elsje Tanghe

Posted On: 03 Jun 2015 12:14 pm

Petje, hoedje en alle andere te bedenken hoofddeksels af voor je, Joost!

Louis Muylle

Posted On: 03 Jun 2015 12:05 pm

Goed bezig! Echt waar, ik ben trots op u! Louis

andy vanhoutte

Posted On: 03 Jun 2015 10:08 am

Super Joost, goed bezig, spaar u inderdaad een beetje voor die 80 km, maar we zijn zeker, u kenende, dat je niet zal plooien !! Geniet ervan, unieke ervaring en we volgens u via blog en foto's ! Groetjes. PS. Ter info : Kiwanis Koerse : Top jaar/1000 man/tentje vol/voorspelling : 30° :-)

Frederik Schoonooghe

Posted On: 03 Jun 2015 10:06 am

Veel courage hé Joost, We duimen voor u. Het ziet er een machtige ervaring uit. Dit vergeet je nooit meer,geniet er van! Groetjes uit Zwevegem Frederik en Nele

Kristien De Raedt

Posted On: 03 Jun 2015 09:38 am

Whaw, wat een prestatie! Moet een onvergetelijke ervaring zijn. Nog veel succes op de verdere tochten!

Fanny Vervaecke

Posted On: 03 Jun 2015 08:42 am

Joost, Echt super voor RTL-ers :-) Houden zo tot jullie de eindstreep zullen behalen. Ik ga nog alvast duimen voor jullie. Het zal echt mooi ervaring zijn voor jullie. We, hier Belgen, zullen wel jaloers zijn op jullie :-) Dikke groetjes uit Belgie Fanny & Filip

nico pappijn

Posted On: 03 Jun 2015 08:25 am

Joost,chapeau. je doet dat zeer goed. we zullen er vrijdag op de kiwanis-koerse enen extra drinken op jou. nico

Filip Soreyn

Posted On: 03 Jun 2015 07:18 am

Hei Joost, kon je nie op één van die kamelen springen ? Je doet het schitterend man ! Groot gelijk om het rustig aan te doen en wat reserves te houden voor de koninginnetocht. Lijkt me de juiste tactiek. Blijven gaan, lopen of wandelen hé Joost ! "Nie pleujen" zeggen ze in Gent ! All the best !

Charlotte Gekiere

Posted On: 03 Jun 2015 07:18 am

Knap wat jullie daar doen! Veel respect!! Hou de moed & het plezier erin! Vele groetjes! CG (=C2)

Kristof Blyau

Posted On: 03 Jun 2015 05:46 am

Joost, Respect van ons allen. Go4it!

Sofie Vandeginste

Posted On: 03 Jun 2015 05:29 am

Hey, telkens ik de mail binnenkrijg, piep ik eens op de site, dan krijg ik kippenvel! Wat een prestatie! Afzien en tegelijk genieten... Prachtig, volhouden! Groeten Sofie

Joke Adins

Posted On: 03 Jun 2015 05:08 am

Fantastisch ! Diep respect ! Joke

nathalie vandenameele

Posted On: 03 Jun 2015 05:02 am

Goeiemorgen Joostje Blij te horen dat je het rustig aan doet! We hebben hier al hele mooie foto's van jullie en van het landschap en van de mensen daar gezien! Zo kunnen we een beetje meegenieten! Prachtig gewoon! Dit wordt een ervaring uit de duizend! Hier is alles ok en vandaag begint het eindelijk een beetje te zomeren ! Kus!

31 May 2015 05:15 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

De op een na kortste race van ons avontuur moest een opwarmertje worden, om te zien of de rugzak goed zit, de benen mee willen etc...Ik heb nauwelijks kunnen lopen van de koude (jawel, we hebben zelfs sneeuw gehad), de hoogte (we zijn gestart op 2400m hoogte) en de vermoeidheid. Deze nacht heeft het verschrikkelijk geregend en nog een beetje jetlag waarschijnlijk waardoor ik met moeite een uurtje geslapen heb en dan wakker worden en moeten vatstellen dat jouw schoenen onder water zijn gelopen...je zou voor minder een dipje hebben. In mijn geval was het dus een DIP.

De tocht was mooi. Ik heb voor het eerst zandduinen met sneeuw gezien, een paar opgepeuzelde kadavers (van beesten he...), boerkes in hun hutten in the middle of no where, en zeer veel blazende deelnemers. Iets meer van 34km maar toch een stevige zes uur "gewandeld". Morgen he ben we er zo een 40-tal te doen. Eerst wat eten, stretchen en hopelijk een beetje slapen...

Comments: Total (29) comments

Filiep Vanwymelbeke

Posted On: 02 Jun 2015 08:51 pm

Man ! Ongelofelijk. Ik vraag me stillekes af of da wel zo een goed idee was om je ooit "te leren lopen". Kijkt nu! Het was al taai zo te zien, wordt nog zwaarder. Laat je niet overwinnen, noch door ontmoediging, nog door omstandigheden. Blijf proberen, volhard in het volharden. Denk eraan dat slagen of mislukken niet bepaald wordt door omstandigheden maar door je ingesteldheid. Life, it won't come to you. CHASE IT DOWN BOY !

Peter Bossuyt

Posted On: 02 Jun 2015 07:47 pm

Dag Joost Super sterk bezig . Het ziet er inderdaad zeer zwaar uit aan de foto's te zien. Maar respect voor wat jullie doen. Hou de moet er zeker in. Vele Gr Peter & Manon

Tony vanwijnsberghe

Posted On: 02 Jun 2015 07:35 pm

Hi Coupain MACHTIG ! hou de moed erin & geniet!

Carl Holvoet

Posted On: 02 Jun 2015 07:19 pm

Hallo Joost, Vraag maar vlug een patent aan. Dan kunnen ze u die ervaringen niet meer afpakken! Hou de moed erin en go for it! Step by step, stage by stage. Succes verder!!!

Peter Cauwelier

Posted On: 02 Jun 2015 06:27 pm

dag Joost, Chapeau voor wat jullie daar presteren!!! Van "talk of he town" gesproken, gelijk waar je komt in Lauwe is het van : ze doen het goed he, amai,... K zou zeggen doe zo voort en probeer er van te genieten, al prachtige foto's gezien, groeten aan iedereen, ook van Heidi

Dave Kendall

Posted On: 02 Jun 2015 05:33 pm

Good luck Joost from all in Marke! Tom's on his way over to China tonight - he can push your wheelchair next week :-) Cheers Dave

Peter Herman

Posted On: 02 Jun 2015 02:00 pm

Besten Joost!! Ik weet niet hoe het vandaag liep maar anyway roep ik je van hieruit vooruit!! Hopelijk kan je het horen! GO!GO!GO!GO!GO!!!!!!

Vincent Rigole

Posted On: 02 Jun 2015 11:21 am

Joost, R.E.S.P.E.C.T.! Dat is het enige wat ik kan zeggen. Keep up the good work. 67ste plaats en dit met ondergelopen schoenen. Ze zouden dan eens droog moeten geweest zijn.... Gezien dat je nu relatief sterk aan het dalen bent (qua hoogte dan) en vermoedelijk zal het weer dan wel wat beteren. Succes verder!

Vincent Van Houtte

Posted On: 02 Jun 2015 11:20 am

Straf, Joost, Milledju! Ben ongelooflijk jaloers op de ervaringen, iets minder op het afzien :) - Succes!

Gerard Dosquet

Posted On: 02 Jun 2015 09:33 am

Dag Joost , goe bezig man !! jullie zijn alle drie top atleten , hopelijk niet te veel last van blaren aan de voeten ?jullie doen dit supergoed groetjes van Gerard en Veva

Angelique Duchi

Posted On: 02 Jun 2015 08:18 am

En zeggen dat de Koen vandaag trakteert met lekkere taarten (waarvan 2 met chocolade)... ge mist weer iets ze! Allé, geeft nog maar buzze! 5 km à pied... ça use, ça use...

Filip Soreyn

Posted On: 02 Jun 2015 07:51 am

Hi Joost, fantastisch bezig man ! Wat zei je me ? Ik denk dat ik bij de laatsten ga zijn ... de 67ste positie man, op 160 deelnemers. Super ! En je gaat nog groeien, ben ik zeker van. Van Kurt en Ann hebben we al een foto gezien ... van jou nog niet. Je vraagt toch geen geld hé aan die fotografen ?? :-) En zet ne keer iets op je blog he ! Filip

Stephan Rogge

Posted On: 01 Jun 2015 07:40 pm

Op naar de volgende Joost - good luck !

sabrina vinquier

Posted On: 01 Jun 2015 07:36 pm

deep respect, ongelooflijk wat een prestaties. jullie doen dat supergoed, nu veel eten en veel slapen! grts

Aldo Macco

Posted On: 01 Jun 2015 06:18 pm

Goedenacht Joost, Juist gekeken naar de uitslag, proficiat man! Jullie zijn alledrie heel goed bezig. Chapeau! Op naar de volgende. Heeeeel veel succes. Doe dat verder goed. Trots op onze Belgen, jullie doen het maar. Gr. De Maccootjes.

Franky Vanhuysse

Posted On: 01 Jun 2015 05:44 pm

Zopas de Stage 2 kunnen bekijken,jullie doen dat supergoed hoor amai,hoedje af en we duimen volop voor de volgende stages!! Succes!!

gerard dosquet

Posted On: 01 Jun 2015 03:49 pm

Dag Joost , den eerste is al voorbij en tegen dat je dit leest hopelijk goed aangekomen van de tweede . Man man wat een avontuur zeg chapeau voor jullie drie !! we volgen jullie langs deze weg tot later , dikke pieper van Veva en ik

nathalie vandenameele

Posted On: 01 Jun 2015 03:37 pm

Dag schat The only way is up ... het kan alleen maar verbeteren hé! Focus op al het mooie en unieke. Hopelijk verliep vandaag alles wat vlotter en met droge voeten! Iedereen is bijzonder benieuwd en er gaat geen dag voorbij of ik moet "jouw verhaal" vertellen ... want dat is het hé, JOUW verhaal, jouw avontuur ... en toch een beetje jouw ding ;) ... Kijk rond je, neem alles in je op en geniet van elk moment. Laat alles over jou komen en je zal fantastische verhalen hebben voor onze (toekomstige) kleinkinderen (hèhè) Dikke kus

Charlotte Lecluyse

Posted On: 01 Jun 2015 02:22 pm

Survival of the fittest ... maar ongetwijfeld mentaal ook zwaar! Verstand op nul, Joost!

sabrina vinquier

Posted On: 01 Jun 2015 01:59 pm

als dieselke ben je nu op volle toeren , de schoenen zullen ondertussen ook wel droog zijn. dus gereed voor de tweede uitdaging. wachten op de results, dat duurt hier wel een tijdje..... ge zijt goed bezig, verstandig en en met positieve boost, .... duimen op! en blijf genieten , geen dips meer he, jij alleen kan jouw verhaal navertellen he. grts b en s

Els Kenis

Posted On: 01 Jun 2015 01:50 pm

Joost, hier komt de kracht van je doozettingsvermogen en sturen van je gedachten boven! Ik vind het op zich al super super dat je dit uitgewandeld hebt! Hopelijk drogen die schoenen nog een beetje! We blijven duimen. Luk en Els

sven vanhalst

Posted On: 01 Jun 2015 01:05 pm

Hallo Joost, Laat u niet laten door de koude of regen moed erin houden en gaan met die banaan goe bezig......

Inge Casier

Posted On: 01 Jun 2015 10:18 am

We hebben met grote bewondering en verwondering naar de foto's gekeken van jullie eerste etappe van dit avontuur. Chapeau buurman ! Succes verder en we volgen je op de voet... Carl en Inge

Friede Coudron

Posted On: 01 Jun 2015 09:55 am

Het beste wat je kon doen na zo'n helse tocht : doseren! Deze etappe heb je al, de rest lukt zeker! Friede (alone in the Office - is ook wat :-))

Bart EYGENRAAM

Posted On: 01 Jun 2015 09:19 am

Hoi Joost en Ann en Kurt Fantastisch te lezen en om te vernemen hoe goed jullie het doen, Doe zo voort, toi toi

Filip Soreyn

Posted On: 01 Jun 2015 09:02 am

Hei Joost,ferme prestatie toch ?! 73ste op 160 deelnemers. Wat zal dat niet geven als je echt op toerental komt. De eerste etappes niks forceren. Daar zal je zeker je voordeel mee doen tijdens de lange stage. Hopelijk vandaag weer geen gevecht tegen het weer. Iedereen leeft hier enorm met jullie mee. We are all watching you, so keep on going !

Franky Vanhuysse

Posted On: 01 Jun 2015 07:51 am

Veel courage Joost,we volgen jullie op!!

Vincent Vandenameele

Posted On: 01 Jun 2015 07:23 am

Veel succes, Joost. We volgen je avonturen met spanning via dit kanaal. Hou de moed erin en geniet van dit uitzonderlijk avontuur! Petra, Emile, Manon en Vincent

Peggy Cornand

Posted On: 01 Jun 2015 06:29 am

Ge zult teveel energie gehad hebben hé woensdag vandaar de panne in Zaventem. Het voornaamste is dat jullie er geraakt zijn. En de moed erin houden hé. Hoop wel dat het wat warmer wordt daar overdag.

30 May 2015 08:51 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Super. We zijn er geraakt.

Hopelijk bereiken we de eindstreep gemakkelijker dan de start. Eenmaal weg uit belgie ging het een stuk vlotter...

Comments: Total (7) comments

Adelheid Deltour

Posted On: 02 Jun 2015 05:27 pm

Joost, Ni Hao! Al enkele etappes achter de rug nu, de routine begint er wellicht al in te komen 😁..? Probeer naast het afzien vooral veel te genieten : de landschappen zijn er van de mooiste die ik tot nog toe heb gezien en hoezeer je het nu misschien niet denkt, de beelden die je nu snel in je hoofd opslaat zullen je in de toekomst vaak heel veel energie geven, geloof me! Draag zorg, geniet van het avontuur op zich. Ik ben morgen in de buurt , maar zal toch passen om samen met jullie op wandel te gaan 😉 Groetjes uit HKG. Adelheid

Dodotte Lannoy

Posted On: 02 Jun 2015 10:20 am

Waaw Joost.... Veeeeel respect... Go go go... We volgen jou! Dodotte xx

Filiep Vanwymelbeke

Posted On: 31 May 2015 07:37 pm

Hou jullie sterk gasten. Sneeuw, tedju !? Gelukkig warm gezelschap.

nathalie vandenameele

Posted On: 31 May 2015 06:59 pm

Dag schatje! Blij te zien dat je de eerste tocht hebt overleefd! Amai wat een weertje daar!! Hier alles dik in orde! We duimen super hard voor jou !!! Dikke kus van ons allemaal xxxxxx Nathalie, Laura, Louis, Hélène, Rémy en Rachel

Pascale Rousseff

Posted On: 31 May 2015 02:47 pm

Gelukkig heb je daar Belgocontrole niet nodig om je weg te vinden.... We lopen (in gedachte) met je mee! Pascale & Patrick

Peter Herman

Posted On: 31 May 2015 08:57 am

Geniet er van Joost!! Go! Go! Go!

Sofie Vandeginste

Posted On: 31 May 2015 07:16 am

Good Luck, we duimen voor een goede start en aankomst! Bruno, Sofie en Rémi

21 May 2015 09:26 am (GMT+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris

Less then five days to take-off to Hami and

Comments: Total (10) comments

Regi Chambaere

Posted On: 05 Jun 2015 12:21 pm

CHAPEAU!!!!!!!!!!! Straffe madammen ook blijkbaar bij RTL...

johan decoene

Posted On: 02 Jun 2015 04:50 pm

dag joost mooie foto's veschenen van jou tijdens 3 de race heb er 1 gezien van ann met chinees en 1 van kurt en ann op tocht hoor en zie foto 's dat het mooi is maar moeilijke tocht he rustig aan doen en genieten is de boodschap tomorrow is another day doe je best en wij doen de rest doe de groeten aan kurt en ann groeten johan en carla

KARL DHAVELOOSE

Posted On: 31 May 2015 05:30 pm

gogogo gobidesert Muylle, run with pride ;-)

johan decoene

Posted On: 31 May 2015 02:47 pm

dag joost hier momenteel zondagnamiddag 16,45 er zijn mooie foto's verschenen van jullie aan de inschrijving en op weg naar de start heeeel mooi s'morgens aan eerste race was het 6 GRADEN BREAKING NEWS eerste race met wind sun en snow groetjes aan ann en kurt tot morgen voor 2 de race groeten johan en carla

sabrina vinquier

Posted On: 30 May 2015 05:21 pm

dag Joost, tussen al de papieren door efkes wat extra trainingkes inlassen. waarom? maar nu weten we het he, Deze ultieme uitdaging kriebelt door je heen. we zullen je fantastisch steunen vanuit ons Belgen landje, alleen al de kaart van China bekijken is al fenomenaal. go for it , enjoy , listen to your body! dikke knuffel Bart en Sabrina

Carmen Vandevoorde

Posted On: 30 May 2015 01:14 pm

Hey Joost, klaar voor de start over enkele uurtjes! We volgen mentaal mee! We duimen voor een prachtig avontuur dat jullie (nog) sterker mag maken en levenslang in positieve zin mag bijblijven! Veel succes aan trio van RTL! Carmen

Peter Herman

Posted On: 30 May 2015 10:57 am

Beste Joost!! Ik wens je heeeeel veeeeel succes!! Have fun!! Go till the edge!! Benieuwd naar jou verhalen over dit avontuur. Fier op jou! Peter

Filip Soreyn

Posted On: 29 May 2015 07:06 am

Hey Joost, na de vermoeiende reis goed uitrusten nu want het echte werk komt eraan. Vergeet snel de reis-ellende en geef er een ferme lap op. Veel succes en geniet met volle teugen. Filip

Koen Vanhalst

Posted On: 26 May 2015 12:28 pm

The best of luck Joost! Hope to see you back in one piece and one hell of an experience richer! Enjoy the view while you're there! Cheers, Koen

sakina Bounaga

Posted On: 22 May 2015 07:53 pm

Good luck Joost, try to get some rest this weekend. Lots of hugs! Sakina