Gobi March Blogs 2012

ALPER DALKILIC

10

Posts

Gobi March (2012) blog posts from ALPER DALKILIC

16 June 2012 07:30 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Gunlerden cuma ve tekrar ekran basindayim. En son yazmamdan bu yana 2 saaatlik otobus yolculugu ve sonrasinda 75 km yol kat ettim. Bir gun onceki kamp noktasindan sabah 7'de hareket eden araclar yaris bolgesine bizi ulastirdi. Hazirliklardan sonra saat 10:00'da yaris basladi. 2500 m.lerde kosacaktik. Kosu suresince 4 mevsimi yasadik diyebiliriz. Yagmur, gunes, firtina ve sadece kar eksikti. Birkac tane hortum da fotografladim. Onceki kosulara gore az sayida fotograf ve video cektim. Guzel anlari da kacirmadim tabi ki. Gecmis gunlere ait karelere bakinca ne kadar farkli ve guzel yerlerde kosmusuz diyorum.

 

Uzun etaba gelecek olursak.. Uzun etap oncesindeki 41 km.lik etap cok sayida tirmanis iceriyordu. Tirmandigimiz gibi iniyorduk ayni zamanda. Sayisiz kez tirman ve uzun suren dere yataklarinda irili ufakli taslar arasinda kendine yol bulma cabalari. Bu etapta cok yavas ilerlemistim. Uzun gun 1 gun oncesinden yine beni heyecanlandirmisti. Kafamdaki gaz pedali galiba kapaliydi. Yavas bir gun sonrasinda uzun etaptaydi sira.. 0 m.lerde yasayan bana gore 2500 m.lerde sirtinda canta ile kosmak elbette mesakkatli bir olay. Toplamda farkli mesafeler iceren 7 ayri istasyon vardi. 5. istasyonda ise sicak su destegi ve uyumak isteyenler icin cadir imkani vardi. 4. istasyona geldigimde 37. siradaydim. Gogus numaramla ayni sirada olmam kontrol noktasindaki gonullunun dikkatini cekmisti. Bu istasyondan sonra hava bozmaya basladi. Ileride hortumlar belirmisti, bu surecte goruntu avciligina devam ettim ara ara. 5. istasyonda ummadigimiz bir hava bizi karsiladi. Firtinadan dolayi malzemeleri zor kontrol altina alabiliyorlardi. Kahvemi, parmesan peynirlerimi ve sag ayagimdaki agri icin agri kesici aldim. Uzerime yagmurlugumu giyerek etaba devam ettim. Neyse ki yanimda cep telim yoktu, arardim galiba, bozuk hava ve uzayan mesafe biraz moralimi bozmustu. Bu istasyondan finise kadar 28 km vardi. Her istasyon icin kafamda 10 km belirlemistim ama gel gor ki bazi istasyonlar 10 k.dan daha da azdi. 6. istasyona 2 km kala bana bir guc diye temmennide bulundum, bir isaret lazim dedim beni kosturacak. Agri kesici de etkisini gostermeye baslamis olacak ki kosmaya basladim tekrar. 2 km sonra diger istasyona ulastigimda 47.siradaydim. Batonlarimi katlayarak cantama yerlestirdim. Fotograf makinemi de cantamin icine koydum. Bundan sonraki 18 km mesafeyi artik durmadan kosmaliydim. Yol boyunca beni gecenlerle tekrar selamlasarak bir sonraki istsyona ulastim. 41. siradaydim. Bitkin vaziyette istasyonda dinlenen ve uyuyanlar vardi. Beni kosturan guc, tilsim ya da sizlerin dilekleri benim durmama izin vermedi. Artik 8.5 km kalmisti. Durmak ne kelime daha da hizlandim. O kadar ilerledikten sonra yanlarindan hizlica gecmem eminim diger yarismacilari da heyecanlandirmistir. Toprak yolda kosarken kendimi universite kampus cevresindeki uzun mesafe kosularinda hayal ettim. Mesafe gitikce kisaldi ve en sonunda GOBI MARCH 2012 takini gordum. Bir baska kosucuyu daha gectikten sonra artik mutlu andaydim.31.sirada bitirmistim. Hayatimdaki en keyifli finislerimden biriydi ustelik bu kadar mesafe kostuktan sonra. Gecen seneki GOBI macerasi beni buralara getirmisti. GOBI:1 - ALPER 1 yazmak geldi aklima kosu boyunca blog basligi olarak. Ancak su bir gercek ki bizler doga ile degil kendi icimizde bir mucadele icindeyiz. Doga her daim kazanir; eger iyiyseniz sizi de misafir eder. Dogada fetih yoktur sadece misafir vardir. GOBI'ye misafirperverligi icin cok tesekkurler.

 

Diger tesekkur de sizlere. Mesajlarinizla her daim bizlerleydiniz. Adimlarimiz her daim hafifledi ve eminim son 15 km de kus gibi hafiflemis olarak bitecek. Mesajlariyla beni yalniz birakmayan herkese sonsuz tesekkurler ve sevgilerimi sunmak isterim. Sizlerle coller her daim daha da guzellesiyor; adimlar rahatliyor.

 

KlimaPlus-Mitsubishi Electric destegiyle katildigim 4 col serisinde Atakama ve Gobi' den sonra sirada ekim ayindaki Sahra Colu Ultra Maratonu var. KlimaPlus'a bu konudaki destekleri icin tesekkurler. Umarim diger firmalar icin de bu ozverileri dikkate alinir.

 

Collerde TEMA yararina kosuyorum biliyorsunuz. Ayrintilar icin www.tema.org.tr adresine bakabilirsiniz. TEMA yetkililerine de mesajlari icin cok tesekkurler.

 

Uzun gun bitti ancak bitmeyen bir konu var ki: Azim  ve inanc. Insan istedigi zaman her seyi basarabilir. Asla vazgecmemeli ve her da

Comments: Total (12) comments

Posted On: 25 Jun 2012 08:41 pm

Başarınızdan dolayı canı gönülden tebrikler... çok değerli bir amaç için çok büyük bir mücadele yaptınız ve sonuç muhteşem... Sizinle gurur duyuyoruz...

Posted On: 22 Jun 2012 02:07 pm

Sevgili Alper, başarılarını takip etmek büyük zevk... Tebrikler

Posted On: 18 Jun 2012 11:42 am

Harikasin cigerim.. :))

Posted On: 18 Jun 2012 06:59 am

Hoşgeldiniz Alper bey! TEMA ailesi olarak Vakfımız yararına yaptığınız bu anlamlı ve olağanüstü zor maratondan ötürü sizi bir kere daha tebrik ediyoruz. 17 Haziran Çölleşmeyel Mücadele Günü sebeiyle verdiğiniz mesaj daha da fazla anlamlıydı.. TEMA çalışanları olarak sevgilerimizle..

Posted On: 17 Jun 2012 10:47 pm

Alpercim, süpersin! Seçtiğin amaç çok değerli ve çok önemli bir katkı sağlıyorsun. Seni her zaman destekliyorum. Kendine dikkat et!Başarılar, Elena'ya sevgiler!

Posted On: 17 Jun 2012 10:13 am

Muthissiniz...Sadece sapka cikartiyorum ve saygı duyuyorum...Tebrikler,tebrikler,tebrikler...

Posted On: 16 Jun 2012 03:33 pm

Sevgili Mustafa ağabey ve Alper, bize yasattiginiz mutlulugu ancak sarılarak ifade edebilirim sanirim.tebrikler ve çok tesekkurler. İlk fisatta sarılmak uzere iyi yolculuklar.

Posted On: 16 Jun 2012 02:43 pm

Her ikiniz de basariyla tamamladiginiz bu zorlu yarista gogsumuzu kabarttiniz. Sizi taniyor olmaktan, kiyisindan kosesinden sizinle kosmus olmaktan gurur duydum. Kahramanlar gibi karsilanmaniz gerekiyor ama maalesef ben gelemeyecegim. Bir an once gorusmek ve anilarinizi paylasmaniz umuduyla...

Posted On: 16 Jun 2012 09:03 am

bu basarinizin ustune soylenecek pek bir sey kalmadi.... tebrikler tebrikler tebrikler ... pazartesi gunu anlatacaklarini simdiden hazirlasan iyi edersin alpercim, cunku merakla bekliyoruz :) selamlar

Posted On: 16 Jun 2012 07:51 am

Sevgili Alper bey ve Sevgili hocam Mustafa KIZILTAŞ her ikinize teşekkür ederim. Artık bizler için sizler gurur ötesi yerlerdesiniz.Emeğinize, gücünüze sağlık GOBİ MARCH'ı kontrol altına alarak beyin ve bedensel gücünüzle neler yapılabileceğini gösterdiniz.Gelecek nesil arkadaşlarımızın önünü açtınız.Artık bu gibi organisazyonlara katılım sayısının fazla olacağını biliyorum.TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM...SAĞOLUN VAR OLUN....İYİKİ BİZLERE ÖRNEK OLUYORSUNUZ...

Posted On: 16 Jun 2012 04:56 am

Mustafa Abi, Alper az once Racing the Planet resmi sitesi twitter'da finis sonrasi Atatürk ve Türk bayraklı fotonuzu yayinladi, ben de retweet ettim aninda:) Birazdan da feysbuk'ta paylasacagim. Gurur duyduk, ayaklariniza saglik. Gecmis olsun. Keyifli ucuslar. Operim

Posted On: 16 Jun 2012 02:34 am

Ve kardesım Bıttı Mustafa Abı ye selam .Basarmak nekadar guzel bır duygu ve herkeze nasıp olmaz sız zoru bır kezdaha basardınız sızlerle gurur duyuyor tum Turkıye tekrar tebrık eder son 15k da ayaklarınıza kuvvet dılerım saglıcakla kalın

16 June 2012 04:02 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Tekrar merhaba,

 

Yine mesajlariniz ve yorumlariniz birbirinden harika tesekurler.

Sakin anneme bugun daglarda tirmanis yaptigimizi soylemeyin beni ultra matonda zannediyor. J

Bugun (carsamba) kosuya basladiktan sonra cennetin kapisi adi verilen ve muthis gorunen bir manzara ile karsilastik. Merak edenler nette `Heavens gate` olarak ariyabilirler. Bu yeri gormek icin cantalari biraktik ve kendimizi kisa sure de olsa kus gibi hissettik. Dar gecisler ve dik basamaklar vardi. Sonrasinda tirmanislar basladi cantamizi sirtlanmamiz ile. Bugun resmen Aladaglar trans ya da Medetsiz tirmanisi yaptik. O kadar yukseklere ciktik ve indik ki her defasinda yine mi dedik. Sag salim kamp alanine ulastik neyse ki..

 

Aklimda tabi ki LONG MARCH adi verilen persembe sabahi baslayan ve 73.67 km suren macera var. Col gecisi de iceren ve de 2300 m.lere cikan parkur umuyorum istedigimiz gibi olacak. Persembe sabahi basliyor ve ertesi gun sabahina kadar sureniz var. Biliyorum; dilekleriniz ve sizlerden aldigim ses kayit dosyalari ile kosacagim.  Adimlarimi atarken sizleri dusunuyorum tabi ki. Erdinc, verdigin muzikler icin tesekkurler. Hepsini ezberledim neredeyse, yarin ortaya karisik bir seyler dinlerim artik. J

 

Daha cok yazmak istiyorum ama buradaki sartlar simdilik buna musade etmiyor. Dort tarafi acik cadir ve de inanilmaz sogudu hava, 2000 m.lerdeyiz kampta. Sabah 4:45 te uyanacak 2 saat sonrasi icin hazir olacagiz. Otobusle 2 saatlik yolculuga gidecegiz’ etaba oradan baslayacagiz.

 

Uzun gun sonrasinda tekrar guzel haberlerle ve mesajlarinizla bulusmak dilegiyle.

 

Mustafa Abi~nin de herkese selami var.  kendisi de cok iyi ve emin adimlarla gidiyor.

 

Bizleri merak etmeyin, biraktiginiz gibiyiz ve tekrar araniza katilacagiz kisa zaman sonra.

 

Col ruzgari mesajlarinizi bir an once ucursun buraya… J

                                                                                                                                                                                                                                                        

COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM!

 

TEMA~yi desteklemek amaciyla col maratonlarina KlimaPlus-Mitsubishi Electric destegiyle katiliyorum.

 

Ayrintilar www.tema.org.tr ve www.facebook.com/klimaplus mikro sitesinde.

 

Not: BIR SONRAKI YAZIMI MUHTEMELEN CUMA GUNU UZUNNNN GUN SONRASINDA YAZABILECEGIM.

Comments: Total (29) comments

Posted On: 15 Jun 2012 10:02 pm

bravo basardınız zaten basaracagınız bellıydı sızlerı tebrık eder kapadokyada gorusmeyı umıt ederım

Posted On: 15 Jun 2012 09:39 pm

Evet dünya güzeli iki insan öncelikle ikinizinde BABALAR GÜNÜNÜ tüm ülkem insanları adına kutlarım.İkinize de çook teşekkür ederim bizlere harika duygular yaşattığınız için. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM....Seneye ben de oradayım....

Posted On: 15 Jun 2012 03:13 pm

kos cierim kos Allah yardımcın olsun:) Mustafa abiyide öpüyorum. sevgilerimle

Posted On: 15 Jun 2012 02:54 pm

Merhaba Alper Bey, 17 Haziran Dunya Collesmeyle Mucadele Gunu basin bultenimizde ve mailing calismamizda sizden bahsediyoruz. Maille size de attik, ancak donuste gorebilirsiniz herhalde. Heyecanla donusunuzu bekliyoruz. Sevgiler, selamlar. Elif Sezginer Verun

Posted On: 15 Jun 2012 12:57 pm

hooooppppp gecmis olsun... uzun etap da bitti.... artik gozler antartika'da.... pardon birisi sahra mi dedi... o alper icin cocuk oyuncagi :)) hedefe ulaşmaya cok az kaldi alper... tebrikler

Posted On: 15 Jun 2012 12:56 pm

Harikasınız, tebrikler. Türkiye'de millet sıcak diye inleyip duruyor, siz ise amaçları olunca insanların neler başarabildiğini ispatlıyorsunuz .

Posted On: 15 Jun 2012 11:40 am

yürekten tebrikler.tanrı sizinle olsun.

Posted On: 15 Jun 2012 11:31 am

Alpeeeerrr, Mustafa Hocaaamm, sahanesiniz siz! Bitti bitecek ne kadar az kaldı, gerisi artik cerez, analatacaklarinizi dinlemek icin sabirsizlaniyoruz bizde bu tarafta... Supersiniiiizzz...

Posted On: 15 Jun 2012 11:30 am

Tebrikler, uzun gun de bir aksilik olmadan gecmis. Artik dondugunuzde askerlik gibi maceralarinizi dinlemeye doyamayacagiz. Kac tane dag kecisi kamp faaliyeti yetebilir ki hepsine :)

Posted On: 15 Jun 2012 11:27 am

Mustafa Abey, Alper tebrikler. Son 15 artik cerez olsun. Alper 40. siradaki 22 saniye onunde sadece (ilk 40 icin gaz veriyorum sana :P). Yazini merakla bekliyoruz. Anilari duymak icin de sabirsizlaniyoruz. Operim ikinizi de. Helal olsun !

Posted On: 15 Jun 2012 08:51 am

Dunyada cennetin kapisindan da gectiniz artik... Darisi basimiza... Cok cok tebrikler.

Posted On: 15 Jun 2012 08:28 am

Kutluyorum cani gonulden ikinizi de! Bitmis bile uzun parkur! cok ta guzel siralamalarla bitmis hem de! Cok gurur duydum! ama gelin artik geri! :)

Posted On: 15 Jun 2012 07:50 am

Sevgili Alper ve Mustafa abim, uzun gunden sonra bu isi ne kadar iyi yaptiginizi bir kere daha gostermis oldunuz. Ozellikle sen Alper, muthis bir uzun gun gecirmissin. Cekincelerinin aksine harika bir is basarmissin. Umarim sagliginiz yerindedir. Son gun, biraz daha dayanin, az kaldi. Heyecanla Turkiye'ye donusunuzu ve maceralarinizi duymayi bekliyoruz. Ayaginiza saglik.

Posted On: 15 Jun 2012 07:40 am

Bravo Alper, artık son parkura geldiniz. Aynen devam.Önündekiler sana çok yakın son gün birkaç kişiyi daha geçebilirsin... Önemli olan bitirmek. Tebrikler Alper... Alper Mustafa Abi'ye de özel tebriklerimi ve selamlarımı iletirsen sevinirim? Hadi son bir gayret...

Posted On: 14 Jun 2012 08:08 pm

Başladığınız gibi diri ve canlı bir ÇÖL ASLANlarısınız. Ben bu sürecten sonra hangi ultra maratonu feth edeceksiniz şimdiden merak ediyorum. Bir söz var sizler buna layıksınız ve tam size göre bir söz... DIŞARIDA MUCİZE ARAMAYIN..MUCİZE SİZSİNİZ.. HAYDİ MUCİZE İNSANLAR MUCİZE YARATTINIZ..ARTIK SİZLERİ BEKLİYORUZ....

Posted On: 14 Jun 2012 07:51 pm

Uzun etap sonuclarini gorduk simdi. Supersiniz... Umarız hersey yolundadir. Sevgiler...

Posted On: 14 Jun 2012 06:47 pm

Alper ve Mustafa abi, inanilmaz bir is basardiniz! Tebrik ediyorum! Sevgiler...

Posted On: 14 Jun 2012 06:19 pm

Budur iste!! :) Bu gun siz kosarken eminin benim gibi pek cok askadasin dostun "breaking news" ile "results" sayfalari arasinda gidip geldik mutlu haberini almak icin ve dostum sana kocaman HELAL OLSUN, yarin citir cerez bitir gel de kutlayalim :) ( bu arada turkce karakter konusuna dikkat ediyrum ya sanci laz ca yaziurum da)

Posted On: 14 Jun 2012 12:30 pm

Sevgili Alper ve Mustafa Abi, Ha gayret! Çoğu gitti azı kaldı! Biz de burada dört gözle bekliyoruz uzun parkuru bitirmenizi! Ondan sonra kuş gibi hafifleyeceksiniz herhalde! :) Ankara dan sevgilerimizi gonderiyoruz size! Bir an once bitirip gelin artik! Daha runfire var onunuzde! :) Sevgiler, Elif

Posted On: 14 Jun 2012 11:12 am

Alper Bey, bitise sayili gunler kaldi, biz de en az sizin kadar heyecanliyiz. Sizden guzel haberler gelmeye devam ettikce heyecanimiz daha da artiyor. Bize olan desteginizi BM Çollesmeyle Mucadele Sekretaryasina da bildirdik. Ultra Maratonu saglikla ve basariyla tamamlaizi dilemeye devam ediyoruz. Selamlar, sevgiler. Elif Sezginer Verun

Posted On: 14 Jun 2012 11:02 am

Bir arkadasimin bahsiyle yaptiklerinizden haberim oldu. Yazdiklarinizi okudum ve BRAVO demek istiyorum size. Turkiye de nerede yasiyorsunuz bilmiyorum ama Istanbul da hersey biraktiginiz gibi; mavi, yesil, sicak, bencil, kalabalik ama guzel. Dondugunuzde size bizim goremedigimiz kadar guzel gozukecegine eminim :) D-Day de basarilar :)

Posted On: 14 Jun 2012 09:26 am

Su an bnu yazarken sen sicagi tam yeni gecmis ama bitkin durumda yarisa devam ediyorsun. Muhtemelen yolun buyuk kismini bitirmis durumdasin. Cennetin kapisina baktim muhtesem biryerden gecis yapmissiniz umarim oralara gidersek bizim kecileri o bolgede gezdirebiliriz. Bugun bitti yaris bitti demek :) hayde tabanlariniza kuvvet bircok kecinin sevgi selamlarini iletiyorum sen ve Mustafa abiye.....

Posted On: 14 Jun 2012 09:14 am

Alper ve Mustafa abi süpersiniz. Dermanınız bol, zihniniz kristal kadar berrak olsun. Gecen gun dusundum; sizin orada olmanız ve orada sadece 2 turkun olup 2 sininde benim dostum olması ayri gurur kaynagi. Fakat asil mesele genc nesile bu isin yapilabilecegini ve istedikten sonra cok calisarak engellerin kirilabilecegini gosteriyorsunuz. Tek sozum helal olsun. Gurur duyuyoruz sizlerle...

Posted On: 14 Jun 2012 08:48 am

Yuregi Buyuk Adamlar, Elinizden gelenin en iyisini yaptiginizi biliyoruz. Her ikinizin de oralardaki tum zorluklara ragmen mutlu ve guclu oldugunuzu bilmek bizim icin en onemli sey... Bu arada senin bonzai san biraz gucenmis... Beni hic merak etmiyor mu diye... Sana cok selami var bonzainin :) Her gun 1 kasik rakisini dokuyorum topragina; simdiden cinar agaci gibi buyudu zaten :) Her ikinize de cok sevgiler...

Posted On: 14 Jun 2012 08:01 am

Sevgili DOST'lar mücadeleye devam.Sizlerden güç alarak antrenman yoğunluğunu yükselttim sabah akşam yapıyorum.Bizlere örnek olmaya devam edin, bizlerin ENERJİ kaynağı oldunuz.Öncelikle kendi sağlığınıza dikkat ediniz.Hayatımızın bir parçası oldunuz.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM..KENDİNİZE İYİ BAKIN ..DUALARIMIZ SİZLERLE..YOLUNUZ AÇIK..AYAKLARINIZ GÜÇ DOLSUN..

Posted On: 14 Jun 2012 07:54 am

Tebrikler, gösterdiğiniz çaba, azminiz ve göğsümüzü kabarttığınız için!

Posted On: 14 Jun 2012 07:21 am

Süpersin dostum. Sana gaz vermek derdinde değilim. Başarılı olmanla ilgili hiç şüphem yok. Sen zaten yeteri kadar güçlü beden ve karaktere sahipsin. Daha ziyade seni ne kadar kıskandığımı, yazmak istiyorum. O müthiş doğa harikaları arasında, bedeninin sınırlarını zorlamak ve bittiğinde hissedeceğin o müthiş hazzı kıskanıyorum. Dönmeni ve deneyimlerini bizler ile paylaşacağın günü bekliyorum.

Posted On: 14 Jun 2012 07:21 am

Tekrar merhabalar, Su ana kadar harika gidiyorsunuz. Bizler buradan inanılmaz bir heyecan ile sizi takip ediyor ve gururlaniyoruz. Gögsümüz inanilmaz kabarmis durumda. Sizler kosuyorsunuz biz burada ese dosta havasını atiyoruz :) Ama öncelikli olan saglikla dönmeniz. İnanılmaz bir ortamda, inanılmaz sartlarda mucadele ediyorsunuz ve orada olmaniz bile yureklerinizin ve cesaretinizin buyuklugunu gosteriyor. Uzun etapta da basarili olacaginizdan suphemiz yok. Kalbimiz,beynimiz,dualarimiz sizinle...Basarilar ve ayaklariniza kuvvet...Sabirsizlikla yazinizi bekliyoruz... **Babama da coook selam...Deniz'inden opucukler gonderiyorum...

Posted On: 14 Jun 2012 04:10 am

yıne ılk mesaj benden :) supersınız vallahı helal sıze yarısı bıtırdıgınız olarak goruyorum sızlerı yarısı bıttı uzun parkuru kafanıza takmayın zaten yazdıklarımı okurken uzun parkur bıtmıs olacak adım gıbı emınım sımdıden ayaklarınıza kuvvet gorusmek uzere

12 June 2012 04:40 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Sizlerden gelen mesajlar ne kadar ilac gibi geliyor bir bilseniz. Hepinizin eline saglik. Mesajlari okurken sizlerleydim ama gercek su ki col yasami devam ediyor ve blog sonrasi sirtimizda tasidigimiz posetlere tikistirdigimiz toz besinlerden sicak su ile col ziyafeti cekecegiz. Finisten sonra gunun en guzel bolumlerinden biri. Sizin yazdiklariniz her daim en on sirada bunu bilin lutfen. :)

 

3.gun ama ne gundu demek istiyorum. Ilgilisi icin yazayim: kazanilan irtifa: 1250 m ; kaybedilen irtifa: 419 m. 1663 m.de basladigimiz gunu 2525 m.de bitirdik. Devamli egim cik; vadilere gir; yuksel, alcal ve tekrar in. Dun 40. siralarda bitirmistim bugun 27. sirada bitirdim. Genel siralamadaki 33.lugum eminim bugun daha da degismistir. Rakamsal veriler bir yana, Mustafa Abi de kabul ediyor bu gercegi. Ulkeden cik gel ve neredeyse ulkede bulunmayan malzemeleri al, sirtina at ve kos collerde. Cesaret yeter, umuyorum sayimiz artarak katlanacak. Uzakdogudan gelenlerin birbirine inanilmaz destekleri var. bayragimizi burada da dalgalandirmak muthis gurur bizler icin. Mesajlarinizla bizleri desteklemeniz en heyecan verici noktalardan biri.

 

4.gun 41.6 km kosacagiz; tirmanacagiz; gerektiginde yuruyecegiz. Elbette ki strateji uzun gun icin. uzun gundeki mesafe 80 km.lere yaklasacak. Basaracagimiza inaniyoruz.

 

Sizlerden mesajlar geldi; okudum ve muthis duygularla cadira donecegim. Hangi saatte ve nerede okursaniz bu yaziyi sunu dusunmenizi isterim: isteyince oluyor, her sey sizde bitiyor ve onemli olan gereken adimi atmak. Aynen bu yaziya yorum yazmak gibi. Hepinizi cok ozledim.

 

Mustafa Abi de selamlarini iletiyor tum mesaj yazanlarina; sevdiklerine. :)

 

iyi ki varsiniz.

 

Suna neyse ki yemekleri getirmissin ve ayrica kosarken en buyuk kurtaricimiz olan tuz tabletlerini. Hem cole yetistin hem de Kapadokya^ya. Tesekkur ederiz. :)

 

Caner ve Bakiye Abla: Neyse ki ultralari organize etmissiniz bu sene. katilmak cok iyi antrenman oldu bizler icin; her ne kadar 40-50-60-126 km.leri kostuktan sonra takim elbise giymek zorunda olsam da.. Is arkadaslarima ve yoneticilerime cok selamlar; sevgiler. Ismet mesajlarin yine muthis.

 

Cumhur; Mustafa Abi^ye mesajini aktaracagim. Elena, hizimi ayarliyorum ve uzun gune sakliyorum; antrenmanlarda benimle oldugun icin cok tesekkur ederim. Dusun bakalim planin ne olacak :)

 

Hepinize cok cok tesekkurler mesajlariniz icin.

 

Not: Net baglantimiz yok; turkcekarakter.com basta olmak uzere hicbir sayfaya baglanamiyoruz.. TURKCE karakter kullanirsaniz blogda belki normal gozukur ama buradaki bilgisayarlarda TR karakter yok :(

 

Kalin saglicakla.

 

COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM!

Comments: Total (20) comments

Posted On: 13 Jun 2012 10:59 pm

Sevgili Alper ve Mustafa abim, bu isin uzunu kisasi yok. Sizler gunlerce planlar yapip, binbir zorluklarla mucadele edip, binlerce km yolculuk yapip oraya gittiniz. 80 km kosmak sizin icin sorun degil. Ayrica unutmayin ki zor bizim isimiz, imkansiz zaman alir;)

Posted On: 13 Jun 2012 08:21 pm

Sevgili Alper bey ve Sevgili Mustafa hocam..Adım adım aldığınız bu akıl almaz başarılarınız inanın ağlatıyor beni.Orada olmak isterdim,bende sizin yanınıdaymış gibi koşuyorum.Olsun orada verdiğiniz mücadele bizlere gurur veriyor.Dualarımız sizlerle ..Sizleri seviyorum. Mustafa hocam Dilaranın sevgi ve selamı var.

Posted On: 13 Jun 2012 07:20 pm

Yazini bekleyemedim, Cogu bitti azi kaldi... :) gonulden destekliyorum gözlerinden optum abicim

Posted On: 13 Jun 2012 06:49 pm

Sevgili dostlarim.Bu satirlari tuz golunun dibinden yaziyorum, orasi kadar olmasa da, sanirim yarisi kadar sicakta olacagiz yarin :) Bugn biraz dolastik tuz da ortalik inanilmaz. ufukta gozuken daglar olmasa col manzarasina yakin herhalde. RFC ye cok az kaldi rotayi bitirmek uzereyiz, Mustafa abi dikkat et 20 gun sonra yeni bir rota seni bekliyor olacak .Mumkun oldukca takip etmeye calisiyoruz.Super gidiyorsunuz, uzun etap bu isimn kirilma noktasi degil.Gercek kirilma noktasi oraya gidene kadar yasadiginiz surec. Zor oldugunu dusundugunuzde hafiza tazeleyin, arada ki farki goreceksiniz. Gonlumuz ve aklimiz sizlerle.O listede isimlerinizi ve bayragimizi gormek gogsumuzu kabartiyor.Tesekkur ederiz. Hadi bakalim az kaldi, ayaklaraiyi bakin.Donuste size tuz getirecegiz.Tolga ve serdarin da cok selami var.Bol sans kolay gelsin. Aslanlarrrrrrrrrrrrrr :)))

Posted On: 13 Jun 2012 06:47 pm

A;[er mukemmel, blog postu henuz gelmedi ama dorduncu gun de basariyla sona ermis. "Kisasi" gitti, uzunu kaldi. Bol sans. Mustafa abi'ye selamlar, sevgiler.

Posted On: 13 Jun 2012 05:08 pm

Alper basarılar, cok iyi gidiyorsunuz. Gün gün takip ediyoruz. Mustafa abiye cok cok selam söylediğimizi ilet lütfen, argos sizinle gurur duyuyor.....

Posted On: 13 Jun 2012 02:54 pm

Sevgili alper, mustafa abiyle tozunu attırıyorsunuz çölün ,adım adım yükseliyorsunuz hergün, ayaklarınıza saglık.

Posted On: 13 Jun 2012 01:29 pm

Alper harika gidiyorsun!!! Mustafa Abi süpersin! siz kostukca biz cosuyoruz ;)Yarisi bitti yahuuu, dondugunuzde cok ozleyeceksiniz oralari keyfini cikarın ;)

Posted On: 13 Jun 2012 12:36 pm

İlgiyle takip ediyoruz, iyi dileklerimiz hep sizinle :)

Posted On: 13 Jun 2012 11:53 am

Abicim dereceler manyak gidiyor. Antremanlar ise yaradi anlasilan, Elena'nin bunda buyuk payi oldugunu biliyorum. Hela pasam helal. 1 saat evvel 30 dakikaligina disari ciktim ve sizi emin ol daha iyi hissettim. İstanbul'da cok sicak ve bunaltici. Yarin long day ve cok dikkatli ol, bitirebileceginden hic suphem yok ama gece baslarken hizi arttirip oglen sicaginde deler yaparsiniz Allah kolaylik versin her ikinizede. Annemin cok selami var aksam seni soruyordu. Hayde kolayliklar size.

Posted On: 13 Jun 2012 10:41 am

Bravo Alper, bravo Mustafa Abi. Yureginize, ayaginiza saglik. Yarisi bitti, en zor kismi basliyor ama bu enerji ve dayanismayla ustesinden geleceginize eminim. Fotograf ve anilarinizi dinlemeyi bekliyoruz...

Posted On: 13 Jun 2012 08:52 am

Sevgili Apler ve Mustafa Abi, Haberlerinizi hergun buyuk bir merakla ve kayifle okuyorum! Siz ne guzel insanlarsiniz! Ben o sicakta o kadar mesafe ve irtifa kosuyor olsam cok daha sinir kupu bir insan olurdum diye dusunuyorum! :) İyi oldugunuza cok seviniriyorum. Yarisin sonuna kadar gayet guzel gideceginizi dusunuyorum. Bir de uzun etabi hallederseniz burada da bir oh cekecegiz. Halledeceginizi biliyorum. Burada herkese sizden bahsediyorum. Colde kosmak icin taa Gobi ye gittiginizi, ac, susuz gunlerce kostugunuzu anlatiyorum. Bazi insanlar inan miyor bile !:) Dun de yazmistim ya, burada da hava cok sicak birkac gundur. Ama Cumartesi serinleyecekmis. Sizin donusunuze serinlemis olacak neyse ki! :) Pazar gunu Ankara Adim Adim Eymir kosusu var. Onun hazriliklarini yapiyoruz. Cok heyecanliyiz! Bir de orada yildizlar nasil gorunuyor diye merak ediyorum ben! :) cok guzeldir eminim! :) gercekten isteyince basarir insan biliyorum. ama yine de yaptiklariniza hayranlik duyuyorum! :) Ve ikinize de deve gucu tazi hizi diliyorum! Guzel haberlerinizi bekliyoruz! Sevgiler, Elif

Posted On: 13 Jun 2012 08:33 am

Cok az kaldi :)! Uzun etap en iyi derecede bitireceginizi inaniyorum. Sevgiler...

Posted On: 13 Jun 2012 08:23 am

Alper, Mustafa Abi Selamlar. Dun kulaklariniz cinladi mi ? NTVSpor radyo'da su siralara Gobi'de kosturdugunuzdan bahsettim :) Gercekten nefis gidiyorsunuz, uzun etap oncesi guzelce dinlenin, etiket falan varsa kesin ki agirlik yapmasin:) Sevgiler

Posted On: 13 Jun 2012 07:08 am

"kosacagiz, tirmanacagiz, gerektiginde yuruyecegiz." Ozguven eksikligine veya yokustan sikayet hastaligina tutuldugumda bu sozleri motto olarak tekrarlayacagim.

Posted On: 13 Jun 2012 06:55 am

Alper harika gidiyorsun. Col Aslanı'na coller vız geliyor. Yeni Indıana Jones çekimleri için adayım sensin. Mailde de yazığım gibi dönünce sana güzel bi rakı balık sofrası hazırlayacağım, söz. Mustafa abimize de selamlar ve başarılar ikinize de bol şans ve kolaylıklar. Sizinle gurur duyuyoruz...

Posted On: 13 Jun 2012 06:55 am

İkiniz de saka gibisiniz... listeleri her actigimizda yeriniz biraz daha yukselmis oluyor :))) Mustafa abiye de selamlar, sevgiler...

Posted On: 13 Jun 2012 06:50 am

Col Tavsani, Bu arada organizasyon fotografcisina soyle, senin daha fazla fotonu cekip koysun.... Tum etaplar bittiginde fotolara bakiyorum ve bulduklarimi ofistekilerle paylasiyorum. Ama mesela 3. etapta siteye senin hic fotonu koymamis... Lutfen kendisini uyar :) Sevgiler....

Posted On: 13 Jun 2012 06:40 am

Bravolar... Her ikinize de .. Eminim ki her ikiniz de bu yarisi(duzeltiyorum bireysel mucadeleyi) basariyla tamamlayacaksiniz... Her ikinizi de cani gonulden tebrik ediyorum. Col Tavsani, Buralar da orlar kadar olmasa da inanilmaz sicak... İstanbul kesmekesinde, trafiginde, gurultusunde, sicaginda takim elbiseyle oglen yemegine gitmek de hic kolay degil... O yuzden colu bitirip memlekete donerken cok sevinme :) Ofisteki herkesin sizlere cok selami var... Kucak dolusu sevgiler... Takipteyiz :)

Posted On: 13 Jun 2012 02:05 am

Degerli Mustafa abım ve Alpercım sızlerlerın yaptıklarıyla gururumuz gıd gıde artıyor Turkıyenın su halınde bayragımızı en ıyı sekılde temsıl edıyorsunuz sızlerı cok ama cok kutluyorum.Alper gelınce bana malzeme alacagız bılgıne . Aman su tuketmeyı ve uzun parkuru unutmayın kendınızı ona saklayın aman ha sakatlanmayın onunuzde daha cok kosacagınız belkıde bızımde eslık edecegımız coller var (Ben once Kapadokya yı bır atlatayım )Vallahı bıttı Adım Adım bıtırdınız sızlerı kutlar sevgılerımı sunarım Kosan dıger arkadasları lıkya ve kapadokya ya davet edın .

11 June 2012 04:37 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Tekrar bloga yazabilmek.. Mesajlarinizi okumak, yanit yazmak. Bugun bir onceki gune gore daha sicak bir gun hakimdi. 39 km kosacaktik ama sanki sicaktan daha da uzamis gibiydi. Kosu suresince muzik dinliyorum ve yalniz kosuyorum 2 gundur. Uzun etap bakalim nasil olacak meraklanmaya basladim simdiden.. J

 

Bugunku etaba kostugumuz etabin zemin benzerliginden dolayi Mars etabi adi verilmis. Kirmizi toprak uzerinde kucuk tepecikler arasinda kosmak, kontrol noktalarina ulasmak yine heyecan vericiydi. Sabah 8 de baslayan etap hala yarismacilarin finise tam tam sesleri esliginde ulasmasi ile sonra eriyor. Sicak oyle bir etkili ki cadirda kalsaniz cok sicak, disarida kalsaniz ayri bir sicak. Etaplarda kosulari ne kadar erken bitirebilirsek sicaktan o kadar az etkilenecegiz. Ancak uzun etabi (LONG DAY) dusunmeden edemiyor insan. Bu da bir GOBI klasigi artik. Bugunku etabin neredeyse % 70^i tirmanisla gecti. Col deyince her daim kum kosusu akla geliyor ama cografyaya gore degisiyor. Ekim ayinda gidecegim Sahra Colu kum colu olarak gecerken burada zemin cok farkliliklar gosteriyor.  Yer yer dere gecisleri, kanyonlar derken saglam irtifa kazaniyorsunuz.

 

Bugunku etapta zaman geldi kostum zaman  geldi tirmandim zaman geldi yurudum. 40. Siralarda geldim finise. Yarinki kosuyu dusunmeye basladik simdiden; o kadar fazla tirmanis iceriyor ki. Hem sicaga kalmamak icin gitmeli hem de sonraki gunler icin enerjinizi saklamalisiniz. Satranca benzetiyorum, iyi strateji ile basariya ulasmaniz yuksek olasilik.

 

Uzun uzun yazacagim ama sizlerden gelen mesajlar az olunca bu kadar yazabiliyorum J  Bu arada lutfen TURKCE karakter kullanme zorayalim; biraz once Mustafa Abi ile baktik birbirinden degerli mesajlariniza, cozmekte zorlandik. Mesajlariniz icin tekrar cok tesekkurler.  Mustafa Abi ilk 10 icindeki yerini koruyor. Umarim istedigi sonuca ulasacak. Herkese cok selamlari var ve torununu cok ozledigini iletmemi istedi.

 

17 Haziran Dunya Collesmeyle Mucadele gunu ve bu gunde basarmi  sekilde ulkeye donmek gurur verici olacak benim icin. TEMA^ya bana gonderdikleri mesajlar icin ve collesmeyle verdikleri mucadele icin cok tesekkur ediyorum. TEMA^ya destekleriniz icin tekrar cok tesekkurler. www.tema.org.tr adresinden ayrintili bilgilere ulasabilirsiniz.

 

Ne desem az KlimaPlus-Mitsubishi Electric  icin. Desteginiz olmasa bu kadar 4 ayri kitada 4 colde 1 sene icinde kosmak ne mumkun olurdu. Grand Slam projemde beni desteklediginiz cok tesekkurler. KlimaPlus facebook sayfasindaki mikro sitede col maceramla ilgili gorsel ve yazilara ulasabilirsiniz.

 

Elena, aileni uzun zamandir gormuyordun. Simdi yanlarindasin; onlardan mutlusu yoktur eminim. Bu sureyi kisaltma derim, ayrica col donusu ne halde oluyoruz’ Atakama donusu sen de yasadin, bari beni col donusu gorme boyle. Sozun ozu: Karar sana kalmis. Mesajlarinla kendini burada hissettiriyorsun. Eline saglik.

 

Bizden simdilik bu kadar; sira sizde. Haberlerinizi paylasin ki neler oluyor bilelim.

 

Anneme, babama ve ablama cok selamlar, sevgiler. Dun as ermeye basladim bile. Canim irmik helvasi  cekti; buradaki Uygur Turkleri hemen yapalim dediler ama kurallar geregi disaridan destek almak yasak. Anne, col donusu her zamanki guzel yemeklerin yaninda helva da isterim. J

 

Yeni bir col gunlugunde bulusmak dilegiyle.

 

COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM!

Comments: Total (16) comments

Posted On: 13 Jun 2012 06:17 am

Alper ve Mustafa Abi, takipteyiz ... Sizinle ne kadar gurur duysak azdır, Yolunuz acik olsun :)

Posted On: 12 Jun 2012 11:28 pm

Merhaba. Başarilarinizin haberlerini aliyoruz. Turkiye icin buyuk bir orneksiniz. Sizin orada kostugunuzu ogrenince gururduydum. Alper yazını okuduktan sonra gecen yil maratona hazirlanirken yazin sicaklarda antrenmanlarimi sabah erken kalkip kosamadigim zamanları hatirladim. Keske sicakta olsa kossaymisim. Maratondan bir hafta sonra ayakbilegimi kotu bir kazada bir cok yerinden kirdim. Uzun bir suredir kosamiyorum. Gobi de o izsiz collerde benim icinde kosun.

Posted On: 12 Jun 2012 09:30 pm

sizin sayenızde türkiyedeki sıcakları unutur olduk:)suyunuz hiç bitmesın:)merak içinde sizlerı takıp edıyoruz.yolunuz açık olsun .hayırlısı ile koşup sakatlanmadan dönmeniz dileğiyle.

Posted On: 12 Jun 2012 09:28 pm

sizin sayenızde türkiyedeki sıcakları unutur olduk:)suyunuz hiç bitmesın:)merak içinde sizlerı takıp edıyoruz.yolunuz açık olsun .hayırlısı ile koşup sakatlanmadan dönmeniz dileğiyle.

Posted On: 12 Jun 2012 09:22 pm

biz burada rahat rahat otururken siz sicagin altinda km.ler katediyorsunuz.uzakta da olsaniz kalbimiz sizinle.cok iyi gidiyorsunuz.saglikli ve basarili bi sekilde biter insallah.sevgiler.

Posted On: 12 Jun 2012 09:15 pm

Mustafa Hocam, Alper, sizi tüm kalbimizle destekliyoruz, güzel haberlerinizi aldikca inanin oyle seviniyoruzki..Yarisi cok guzel bitireceksiniz az kaldı. Uzun gunden korkma Alper, o korksun senden, sahane yapacaksin...Mustafa Hocam Doruk'un cok selami var size :) Bacaklarınıza kuvvet...Haydiiii kim tutar siziiii... sevgiler...

Posted On: 12 Jun 2012 06:20 pm

Sevgili Alper ve Mustafa abim, harika gidiyorsunuz. Katir gibi inatci ve dayanikli oldugunuzu bir kez daha gosterdiniz:) Uygur Turkleriyle yakinliginiz cok hosuma gitti. Orada hepimizi mukemmel bir sekilde temsil ediyorsunuz. Performanslariniz goz doldurucu. Gururdan zaman zaman gozlerim doluyor:) (gozume toz kactigindan olabilir) Buradan ikinize de butun gucumu yolluyorum.

Posted On: 12 Jun 2012 02:51 pm

Cierim oralarda yanında olmak vardı.... Allah yardımcıniz olsun Mustafa abiye selamlarımı ilet dostum... Collerde kosalim ama Çöllerde yaşamayalım :))

Posted On: 12 Jun 2012 09:10 am

Alper mukemmel gidiyorsunuz, gun gun takip ediyoruz. Ortamin keyfini cikarin. Mustafa abiye cok cok selamlar. Bunlar daha size isinma turlari gibi gelir, uzun gunde tam devrinizi bulmus olursunuz :) Ultra sansi yaninizda olsun.

Posted On: 12 Jun 2012 09:06 am

Alper ve Mustafa abi super gidiyorsunuz! Alper kararimi verdim bu sefer fazla dusunmedim :). Ne denir: iyi gunlerde ve kotu gunlerde :). Size tekrar basarilar! Kocaman optum!

Posted On: 12 Jun 2012 09:04 am

Alper ve Mustafa Abi, Aklimiz da kalbimiz de orada hep. Her gun once sizleri takip ederek başliyoruz gune. her gun yazdiklarini gordukce ve sonuclari ogrendikce bu kadar duanin boşa gitmedigi belli oluyor. burada kapadokya ve likya icin son hazirliklar tamamlaniyor. hep birlikte yine bir arada olmayi iple cekiyoruz. mustafa abiye de sana da sevgiler. yine her zamanki gibi basaracaginizdan o kadar eminiz ki...

Posted On: 12 Jun 2012 07:21 am

Gecen gunlerde Erkan Ogur konserine gittik ve dinlerken seni hep andik. Mor dalar mor daglar :) kipkirmiyi bir yeryuzu uzerinde siki manzaralar olacak gibi 3. Gunu tarifine bakarsak. Uzun etap oncesi kendini cok yorma. İlk 40 in icinde gitmene cok sasirmadim ama tecrube uzerine yapisti artik. Mustafa abinin kalcadaki sikintisi duzelmis sanirim dun 9. Siradaydi ve su ana kadar hedefledigi yerde, İstanbul da Gobiden farksiz haberin ola :) 30 derecenin uzerinde sicakliklar geldi. Haci super bir yemek yeri daha kesfettim Gobi donusu ayi gibi saldiracagin turden :) mustafa abiyede cok selamlar...

Posted On: 12 Jun 2012 06:00 am

Alper ve Mustafa Abi, Her gun ne durumdasiniz diye internete bakiyoruz ama orada olmanin yanindan bile gecemez tabii hissettiklerimiz. Cok kararli ve istikrarli gidiyorsunuz, tum destegimiz sizinle. Bugunku motivasyon yemegi onerim; pide. Cayirbasi'nda super bi pideci ogrendim, gelince icabina bakariz.

Posted On: 12 Jun 2012 05:51 am

Alper, Mustafa Abi harika gidiyorsunuz. Aynen devam. Alper; diger yarismacilarla dakika farklarini gorebiliyor musunuz bilemiyorum ama Mustafa Abi'nin altinciyla arasinda otuziki, yedinci ile onsekiz dakika fark var. Ha gayret :)

Posted On: 12 Jun 2012 04:14 am

İnanilmaz bir heyecanla ve merakla sizi takip etmeye devam ediyoruz...Harika basladiniz umarim harika bitireceksiniz...Bu arada Babama da torununun da onunla inanilmaz gurur duydugunu ve sabirsizlikla bekledigini belirtmek isterim...Yolunuz acik olsun, selametle, saglikla, sihatle...Ayaklariniza kuvvet...

Posted On: 12 Jun 2012 03:11 am

Kardesım dun pc de problem yasadıgımdan mesj yazamadım kusura bakmayın. Cok guzel sonuclar elde edıyorsunuz bunlarda bızı gururlandırıyor.Bızde Aylın ıle Kapaokyada Kanserll Cocuklar Umut Vakfı ıcın yardım toplayıp kosacagız.Pazar gunku cekmekoy kosusunda Aylın yas katagorısında 2. oldu senın ve Mustafa abının kulaklarını bol bol cıtlattık.Sızden tek rıcam bol bol su tuketın aman sakatlanmayın sız bıze lazımsınız ayaklarınıza kuvvet yarın gorusmek uzere

10 June 2012 04:22 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Yine etap sonunda yine yazmaya basladim. Cok uzun yazmaya baslamayacagim diyecegim ama ekran karsisina gecince neler yazacagiz bakalim. J

 

Sanirim sehirden ayrilmadan once yazdigim bloga gonderilen yorum ve mesajlariniz henuz bizimle paylasilmadi ya da kimse yazmiyor  J

 

Bugun 42 km kosacaktik ama nehir yatagindaki tasma dolayisiyla parkur kisaltildi. Olabildigine uzayan yollar, inis ve cikislari iceren kosuyu 24. Olarak bitirdik. Finise gelmeden once gordugum organizasyon gorevlisi saga don ve bitti dedi. Ben de kendisini gordugumde check point sen misin demistim bir istasyon daha dusunurken. Birden kosu bitmis oldu. 4 saati birkac dakika gecerek bitirdim kosuyu. Neyse ki hizli yol aldik ki sicak bizi kavurmadi istedigi gibi. Mustafa Abi benden 20 dk kadar once gelmis, 11. Sirada simdi. Su an Taspushka adi verilen Uygur kasabasasinda cadir gruplarimiza gore evlere dagilmis durumdayiz. Ev derken 4 duvar ve yerler hali kapli. Yine Tulum ve matlarimizi actik. Birazdan yemege baslariz, kosu sonrasi bar, ensure ve corba ictik. Elena, Atakama^dan tanidigimiz elinde kesilmis pet sise ile kadeh tasir gibi dolasan Arjantinli yarismaci geldi siraya. Neyse ki erken gelmisim, biliyorsun benden cok ve uzun yaziyor. J Yarisin bugunku birincisi Atakama^da oldugu gibi Ispanyol sporcu.

 

TEMA^nin 20 yilinda `Toprak Yasamdir` slogani ile ortusen ve 17 Haziran Dunya Collesmeyle Mucadele Gunu^ne denk gelen donus gunumuz guzel bir tesaduf. Beni mesajlari ile yalniz birakmayan Elif Hanim^a da cok selamlar.

 

KlimaPlus-Mitsubishi Electric desteginde katildigim marathon devam ediyor. Mesajlarinizla her daim daha da kolaylasiyor sicak altinda kosmak. Yarin yeni bir macera sonrasinda gorusmek dilegiyle.

 

Aileme, Elena^ya ailesine ve 4 kedisine, mesajlari ile yalniz birakmayan herkese cok tesekkur ediyorum. IYI KI VARSINIZ.

 

Not: Mustafa Abi de cok iyi ve herkese selamlarini, sevgilerini iletiyor.

 

`COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM

Comments: Total (29) comments

Posted On: 16 Jun 2012 12:40 pm

ALPERRRR!!!!!! MUHTESEMSIN! Tek kelimeyle! TEBRIKLER!! Mustafa abiye de tebrikler! Dort gozle o harika hikayelerinin sunumunu dort gozle bekliyorum! Optum kocaman!

Posted On: 12 Jun 2012 01:37 pm

Yunan mitolojsinden, Kairos ile ilintili bir metin; Peki sen kimsin? - Herseye hakim olan zaman. Neden ayak uclarında gidiyorsun? - Cunku her zaman kosuyorum. Peki neden ayaklarında bir cift kanat var? - Cunku rüzgarla ucuyorum. Neden sag elinde bir ustra taşıyorsun? - En keskin kesiciden bile kesici oldugumu insanlara gostermek için isaret olarak. Peki neden sacın alnına düşüyor? - Benimle yüz yüze karşılasan kisi beni sacımdan yakalasın diye. Peki, tanrı askına, neden kafanın arkasında sac yok? - Kanatlı ayaklarımla yarışsa yendigim hic kimse ne kadar arzu etse ve cabalasa da beni arkadan yakalayamasın diye. KOŞ ALPER KOS.. AYAKLARINDAKI KANATLARLA, RUZGARLA UC..! Sevgilerimle, Nese

Posted On: 12 Jun 2012 01:26 pm

Alper'cim! GO GO GO !!

Posted On: 11 Jun 2012 10:40 pm

"Toprak Yasamdir" ile bu kadar birebir ortusen bir faaliyet olabilir mi ? Vitesleri iyi ayarlayin, sevgiler...

Posted On: 11 Jun 2012 09:33 pm

ALPER SANA HELAL OLSUN VE MUSTAFA ABIYEDE :)) KAZASIZ BELASIZ BITIRIN GELIN KARDESIM , KUCAK DOLUSU SEVGILER YAPTIGIN ISLE GURUR DUY CUNKU SENINLE GURUR DUYAN COK ARKADASIN VAR

Posted On: 11 Jun 2012 07:59 pm

Sevgili Alper ve Mustafa abim, Sizleri burada heyecan icinde takip ediyorum. Cok muthis bir basariya daha imza atacaginizdan hi suphem yok. Orada bulunarak yeni chakralarinizi da actiniz ve yeni ufuklar yarattiniz. Yeni yerler gordunuz, yeni ve guzel insanlarla tanistiniz. Butun bu guzellikler icinde gercek anlam ifade eden seyler de bunlar zaten. Inanin sizi takip ederken sizin kadar heyecanlaniyorum:) sagliklar ve sihhatler diliyor ve geriye kalan 5 gununuzde de ilk iki gunde oldugu gibi kolayliklar diliyorum.

Posted On: 11 Jun 2012 06:50 pm

Alper kardesim,Mustafa kardesim,gonulden basarilarinizi diliyorum..Supersiniz..sizinle gurur duyuyoruz..Ne mutlu size..sevgiler..haa gayret..basarı sizin..

Posted On: 11 Jun 2012 04:40 pm

Alperciğim ve Mustafa Abi, Ben biraz memleketten haber vermek istiyorum size; bugün Turkiye de topluca cok sicakti. Ankara da 40 derece gibi hissedilen sicakligi neyse ki is yerinin klimatize ortaminda karsiladik! :) i. Melih Gokcek aciklama yapmis, tecavuz sonucu kadin hamile kaldiysa bebek neden olduruluyor, onun gunahi ne, anneyi oldurun o zaman? sekinde. Yani bati cephesinde degisen birsey yok! :) Colu ve Uygur lari cok merak ediyorum. donuste anlatirsiniz artik! Kendinize dikkat edin. Donuste gorusmek uzere! Sevgiler, Elif

Posted On: 11 Jun 2012 04:11 pm

bravo. sağlıkla başarılarının devamını dilerim.

Posted On: 11 Jun 2012 03:31 pm

Alper selam. Mustafa abiyide senide cok basarili 1.gun sonucunuzdan dolayı kutluyorum. Yarisin devaminda size once saglik sonra basari diliyorum. Kendinize cok iyi bakin. unutmayinki sizi burada gunbegun takip eden dostlariniz var.

Posted On: 11 Jun 2012 03:22 pm

muhteşemsiniz, sizi heyecanla takip ediyoruz :) Başarılar!!

Posted On: 11 Jun 2012 02:50 pm

Abicim 2. Gunde harika :) agir agir acele et...

Posted On: 11 Jun 2012 01:58 pm

Sevgili Alper, Bu zorlu parkurda ve yarışta sana kolaylıkla diliyorum. Düşüncelerimiz, desteğimiz seninle Gökben

Posted On: 11 Jun 2012 01:55 pm

Sevgili Alper, Bu zorlu parkurda ve yarışta sana kolaylıkla diliyorum. Desteğimiz seninle... Gökben

Posted On: 11 Jun 2012 01:52 pm

Supersiniz!!! Detaylar mesajlarimda :)...Sevgilerimle...

Posted On: 11 Jun 2012 01:42 pm

Sevgili Alper kardeşim ve Mustafa abi , iş hayatının yaklaşık bir 5 yılını çöllerde geçirmiş birisi olarak cesaretinizi candan kutluyorum.Heyecanla takip ediyorum.Bütün iyi melekler sizinle olucaktır.Allah sağlığınızı ekisk etmeden ayagınıza tas dedirmeden yarışı bitirmenizi sağlasın.Kalbimiz sizinle

Posted On: 11 Jun 2012 12:09 pm

Sevgili Alper ve Mustafa abi vallahi sizlere kocaman alkış ve brova. Gerçekten çok hızlı koşmuşsunuz. Sizlere hayranlıkla bakıyorum. Başarılarınızın sağlıklı bir biçimde devam etmesini temmeni ediyorum...

Posted On: 11 Jun 2012 11:02 am

Sevgili Alper, Cok daha tecrubeli olarak gittigin GOBI'de yarisi saglik ve basariyla tamamlayacaginizdan hic suphem yok. Buralari ozlediginde katmer ve ayran dusun :) Mustafa Abi'ye de soyle yavas gitsin.

Posted On: 11 Jun 2012 10:56 am

Yolculuğunuzu takip ediyor ve manevi desteğimin bir şekilde size ulaştığını umuyorum. Alper ve Mustafa, müthiş bir iş çıkarıyorsunuz. Böyle bir gençlik ve insanlık örneği olmanız çok gurur verici... Sırf bunun için, size teşekkür ediyorum. Yolunuz açık olsun...

Posted On: 11 Jun 2012 10:46 am

Yurru be Alper kim tutar seni, col aslani :) pars demek lazim belki, aslan biraz buyuk kaciyor :)) sevgiler Zeki

Posted On: 11 Jun 2012 10:42 am

Sevgili Mustafa Abim ve Alper'cigim muthis hizli bir ilk gun gecirmisiniz, harika valla. Ha gayret az kaldi :) Bacaklariniza ve nefesinize kuvvet; guzel haberlerinizi bekliyoruz. Alper THY'nin dergisi Skylife Haziran sayisina yine fotomuz cikmis olm; tam Gelidonya Feneri'ni gecerken :) Her zamanki gibi bir nushan bende:P Kapadokya'ya gelmen farz oldu, ona gore :) Optum ikinizi de

Posted On: 11 Jun 2012 10:40 am

Heyecanla takip ediyorum, kosmaya yeni baslamis biri olarak bu muazzam girisiminizden buyuk ilham aliyorum. Kuvvetiniz bol olsun, hem bedeniniz hem zihniniz keyifle dolsun.

Posted On: 11 Jun 2012 10:09 am

Sizlerde iyiki varsiniz yuregi buyuk arkadaslar. Alicem' e birkez daha tesekkur ediyorum sizinle tanistirdigi icin. Basarilariniz eminimki uzun yillar devam edecektir ve eminimki Türk bayrağını bu basarilarinizda dalgalandiracaksiniz. Mustafa abiyi tanimiyorum ama taniyorum (: Alper yuregini ve adimlarini benim evladiminda nefes alacağı ormanlara çevirdiğin için sana minnettarim. Tesekkurler tesekkurler tesekkurler adım adım ormanlara

Posted On: 11 Jun 2012 08:58 am

Mustafa Abı ve Alper, Kucak dolusu sevgıler ve basarılar dılıyoruz. Cok zor sartlarda kostugunuzu tahmın edıyorduk taki bir oncekı sumununu ızledıkten sonra bunun sadece zor sartlar degıl, ıradenın ve fızıksel gucun toplamını alan bır sürec oldugu gorduk. Sızler o sunumda ; dısplınlı çalışma ve ınanmanın bızlerı basarıya ve guzel sonuclara goturdugunu bızlere gosterdınız. Inanırsak her seyı basarabılecegımızı de :) Bızler ınanıyoruz kı basaraksınız. Bızler bu zor ve ılham veren surecun guzel hıkayalernı sızlerden dınleyip, yeni hayaller ekleyeceğiz gerceklestirmek istediğimiz hayal ve hayat planlarımıza. Gönlümüz, dualarımız ve umutlarımız sizlerle...

Posted On: 11 Jun 2012 08:29 am

Alper & mustafa abi. abiler ilk gun gayet hizli kosmussunuz.hafta sonu faliyet dolayisiyla anca yaziyorum burada hergun kulaklarinizi cekiyoruz hatta dun 20 kisiyle konusmusuzdur :) eskilerin selami var yeniler hikayenizi duyunca kucuk capli bir sok geciriyorlar :) taniyan yeni taniyan veya merak eden herkesin bircok selami var. Alper Kahramani gormene cok sasirdim. Aklima ilk ulen dedim organizasyonda ahci mi? Acep :) neyse bu sevimli adamla karsilasmana cok sevindim. Su na muhtemelen ikinci gunude bitirdiniz sonuclari merakla takip etmeye devammmm. Mustafa abiye sunu soylesene bana yarim kilo zeytin al ...... :) Hayde bakalim aparin daglari Kaskarli Mahmutun evinde. Opuyorum cigerim gozlerinizden.

Posted On: 11 Jun 2012 07:19 am

Alpercigim tekrar merhabalar. Bir husus daha var: Neden diger ekiplerin fotograflari var da sizin ayri bir fotonuz yok?Diger resimlerden arka planlardan sizi secmek zorunda kaliyoruz:) Ha bi de oradan bastirsaniz da yaris bilgilerini ve süreleri daha cabuk girseler...Meraktan catliyoruz burada yahu... Gururumuzsunuz... Tekrar tekrar basarilar...Ama lutfen once saglik... Selamlar...

Posted On: 11 Jun 2012 06:56 am

Alperrrrrrrrrr, Sevgili col tavsani, Basarilarla dolu haberlerini almak ben basta olmak uzere ofisteki herkesleri mutlu ediyor. Sen hic merak etme bu arada ofisteki PR isleriyle bizzat ben ilgileniyorum. Hatta 1. etaba ait 2 fotonu bulup hemen herkesle paylastim ... Icin rahat olsun ... Bu arada parkurun kisaldigini yazmissin. Ben de gelsem demek 1 etap da olsa bitirebilir misim GOBI'de :) Neyse 2013 yilinda artik... Ispnayol sporcunun birinciliginden bahsetmissin, ama malum bu yarisin en guzel yani aslinda yarisi tamamlayan veya tamamlamayan herkesin birinci oluyor olmasi. Cunku orada herkes sadece ve sadece kendisiyle yarisiyor. O yuzden sen de simdiden birincisin... Bu arada dun Sevda'nin dugunune gittik... Cok guzel bir gelin olmustu kendisi. Dugun pastani ayirmistik ama tam kalkarken ben onu da yedim, affet :) Zaten gelince dataylarini da konusuruz.. :) Cok uzatmayayim... Herkesin cok selami var sana. Herkes ayri ayri sevgi ve selamlarini gonderiyor sana. Kendine cok dikkat et... Ve tabi ki Mustafa Bey'e de kucak dolusu sevgi, saygı ve selam gonderiyoruz. Kendisine de basari dileklerimizi ilet lutfen... Her ikinize de kolay gelsin...

Posted On: 11 Jun 2012 04:29 am

Oncelikle bu maratona katilarak gostermis oldugunuz cesaretten dolayi sizleri kutlar ve yarisi da saglikla,sihatle ve basari ile bitirmenizi dilerim.Lutfen sagliginiza cok dikkat edin...Sizleri heyecanla ve merakla takip ediyoruz...Tekrar tekrar basarilar diliyorum...Babama da cok selamlar... Not:Alpercim babamin telefonunu uluslararasina acmadilar.Klasik "hat sahibi" muhabbeti yaptilar...Ama denemelerim devam ediyor...

Posted On: 11 Jun 2012 04:25 am

Öncelikle bu maratona katılarak göstermiş olduğunuz cesaretten dolayı sizleri kutlar ve yarışı da sağlıkla,sıhatle ve başarı ile bitirmenizi dilerim.Lütfen sağlığınıza çok dikkat edin...Sizleri heyecanla ve merakla takip ediyoruz...Tekrar tekrar başarılar diliyorum...Babama da çok selamlar... Not:Alpercim babamın telefonunu uluslararasına açmadılar.Klasik "hat sahibi" muhabbeti yaptılar...Ama denemelerim devam ediyor...

09 June 2012 04:36 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Artik bir gun bile kalmadi. 2 saatten biraz uzun bir sure icinde kampa ulastik. Kampin ismi GAZI VILLAGE. Pazar sabahinda basliyoruz 42 km.lik ilk etaba. Gecen sene Urumci tarafindan baslamistik. Bu sefer Kasgar tarafindan basliyoruz. Kanyon ve dere gecislerini kapsayan kosumuzu 2000 m.lerde bitiriyoruz.

 

Organizasyon firmasi ve Uygur Turkleri bizim icin bir seremoni hazirlamislar.Yerel hunerlerini sergiliyor sanatcilar. Blogu yazarken biraz gurultu var; dolayisiyla kisa yazacagim bugunluk.

 

Cadirimizda 8 kisiyiz. Kamp alani onceki senekilere gore biraz daha kucuk bir alana kurulmus. Alan yerlesik olarak daha fazla genislemeye musade etmiyor.

 

160 kisi ile yarisa basliyoruz. Umuyorum start cizgisinde nasil basladiysak finis cizgisinde de ayni sekilde olacagiz.

 

KlimaPlus-Mitsubishi Electric firmasina beni col maratonlari suresince destekledikleri icin tesekkurlerimi sunmak istiyorum. Bu kadar yarismaci ile birarada olunca ne kadar sansli oldugunu hissediyor insan. TEMA yararina yaptigim bu kosu suresince bana mesajlari ile destek veren sizler gibi TEMA yetkilililerine de tesekkur etmek isterim.

 

Elena; Atakama baslangic cizgisindeydik Mart ayinda; umuyorum ekim ayindaki Sahra Colu Ultra Maratonu^nda yine ayni cizgide olacagiz.

Aileme, sevdiklerime, dostlarima, is arkadaslarima ve yoneticilerime sevgiler; selamlar. Col yasamima adim atmamda buyuk destegi olan Mehmet Ozel Hocam: Iyi ki varsiniz.

 

Sizler iyi oldukca bizler de iyi olacagiz. Mustafa Abi^nin de herkese cok selami var.

Comments: Total (6) comments

Posted On: 11 Jun 2012 07:16 pm

Gobinin aslanları sizi yürekten tebrik ediyorum sizle gurur duyuyorum yanınızda olamadık ama ruhen yanınızdayım.sizlere başarılar diliyorum..ilk gün için dereceleriniz çok iyi daha var ve sona doğru ilk sıralarda olacağınıza eminim..mustafa hocam ve alpercim ikinizide sevgiyle kucaklıyorum..

Posted On: 10 Jun 2012 06:59 pm

Alper ve Elena, Umarım guzel bir baslangiz yapmissinizdir. Aklimiz sizde. Sevgiler! Elif

Posted On: 10 Jun 2012 06:27 pm

Başlamış olmalısınız. Kalbimiz seninle Alper! Başaracağına yürekten inanıyorum.

Posted On: 10 Jun 2012 04:03 pm

ÜLKEMİZİ TEMSİL SEDEN 2 YARIŞMACIMIZA SAĞLIK ŞANS BAŞARI DİLEKLERİMİ SUNARIM.

Posted On: 10 Jun 2012 09:11 am

Super gidiyorsunuz! Sonraki etaplarda basarilar size. Sevgilerimle...

Posted On: 10 Jun 2012 04:07 am

Sanırım seromonı bıtıp stsrt verıldı ve o heyecan ıle kosmaya basladınız oyle tahmın edıyorum kı Mustafa abı ılk 1 saat sonra mesafeyı acmaya basladı sanırım amacı kamp yerına gıdıp dınlenmek :)) Alperım ve Mustafa abım sımdıden sızlerı tebrık edıyorum az kaldı basardınız bravo bravo ayaklarınıza kuvvet

08 June 2012 08:43 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Kontroller sonrasinda artik gitme vakti geldi. Cantalar hazir, bekleyis devam ediyor. Pekin saati ile 2 pm de (TSI 09:00) 2 saatlik yolculuga gidecegiz. Cantamda neler olmasi gerekiyor, zorunlu malzeme listesini paylasiyorum, sonrasinda da extra neler aldim onlardan bahsedecegim. Zorunlu malzemeler

1)      Canta: Salomon XA 25 A

2)      Tulum: 680 gr.

3)      Alin feneri x 2

4)      Pusula

5)      Cengelli Igne x 20

6)      Caki , Swisscard x1

7)      Duduk

8)      Ilkyardim battaniyesi

9)      Gunes kremi min 29.5 ml SPF 50

10)  Dudak kremi SPF 30

11)  Blister Kit (10 alkollü mendil, 2 igne, 1 rulo bant, 1 rulo elastik bant, tampon)

12)  12 adet agri kesici, parasetamol

13)  Purel min 59 ml

14)  Tuvalet kagidi

15)  Kirmizi isik

16)  Kompres icin bandaj

17)  Hafif ceket, dis katman x 1

18)  Sort ya da tayt x 1

19)  T-shirt x2 (Salomon EXO, Quechua)

20)  Ayakkabi x 1 (Salomon S_lab 4 Softground)

21)  Corap x 2

22)  Sapka x1 (sahra tipi)

23)  Bere x1

24)  Eldiven x1

25)  Gozluk

26)  Ulke ve 4deserts patchleri giysilerde dikili olmali

27)  7 gunluk yiyecek, toplam:14.000 cal. , enerji barlari, tuz tabletleri, kahve, cay,

28)  Kasik+catal= spork x 1

29)  Tuz tabletleri

30)  Sivi alim icin matara total 2.5 lt. 

31)    Ic camasiri x 2 adet


Benim extra aldiklarim. *Terlik, * 100 gr parmesan peyniri, *24 adet enerji jeli *50 adet tuz tableti, *6x40 ml tahin pekmez, *4 corap , *fotograf makinesi+pil+sd kart, *kolonyali mendil, *thermarest sisme mat, *Black Diamond Z-Pole x 2, *mikro havlu, *sinek,bocek icin bileklik, *dis fircasi+macunu, *saat, *4 DESERTS BUFF, *sea to summit yemek kabi, *col tozlugu x2 adet. 

Tum malzemeler ve 2.5 lt su takviyesi ile 11.5 kg canta ile kosacagim.

Mesajlarinizi bekliyorum. Ilk gun 42.1 km kosacagiz. 1800 km.lerden baslayacak kampimiz. Ismi Gazi Village. Kendinize iyi bakin. Bizim icin mesaj yazin lutfen ama TURKCE karakter kullanmadan. Sevgiler. 

 

 

 

 

 

Comments: Total (7) comments

Posted On: 14 Jun 2012 06:34 pm

supersin! muhtesem! seninle gurur duyuyoruz...

Posted On: 13 Jun 2012 02:58 pm

Alpercim tebrikler. Harika gidiyorsunuz. Kalbimiz sizinle. Mustafa Abiye de selamlarımı, tebriklerimi ve başarı dileklerimi ilet lütfen... Başarılar...

Posted On: 11 Jun 2012 07:09 pm

Sevgili Alper bey ve Sevgili Mustafa hocam sizleri takip ettiğim sürede ben daha fazla antrenman yapıyorum.Sizlerle beraber koşuyorum, sizleri yaşamak ban güç veriyor. Alper bey Dualarımızla Allah gücünüze güç katacak ve başarınız daim olacak.Mustafa hocama aracılığınızla sevgilerimi gönderiyorum..BAŞARILAR.

Posted On: 10 Jun 2012 04:21 am

Kosun Kosun Kosun Bravo Bravo Bravo sızlerel Turkıye gurur duyuyor bızlerı en ıyı sekılde temsıl edıyorsunuz basarılar gencler

Posted On: 09 Jun 2012 05:36 pm

Alper, Mustafa Abi, siz bu mesaji okudugunuzda ilk etabi bitirmis olacagininizi sanıyorum. Litle litle go. Bugun yeni kosu ayakkabilarimi giydim butun gun. Aklımda hep siz. Gulmeyin, :-) Odtu ekibi everest zirve denedigi gun evde bestard bot giymis adamim. :-) Yuregimizdesiniz, selamlar..

Posted On: 09 Jun 2012 05:05 pm

Col fatihi, yuregi buyuk insan.. Gule gule git, saglikla gel :))

Posted On: 09 Jun 2012 10:14 am

Malzeme super! Bu mesaji okurken birinci etap bitmis olacak. Ikinize tekrar basarilar. Cok seviyorum ve ozledim :)!Insallah Sahara'da bu heyecani beraber yasacagiz! Ailemden ve 4 kedimizden selamlar :)!!!

08 June 2012 01:56 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Gunlerden cuma. Sabah erkenden kalkarak organizasyon suresince kalacagimiz otele gittik Mustafa Abi ile. Bir gun once mail kutuma dusen mailde cumartesi yerine cuma aksami 7-7:30 arasinda malzeme kontrolune istersek katilabilecegimiz yazilmaktaydi. Biz de mail atarak bu heyecani bir an once yasayalim istedik. 3 saat sonra malzeme kontrolune gidecegiz. Dolayisiyla onceki gece malzeme hazirliklari ile gecti. Yemekleri kilitli posetlere doldurduk. Uzerlerine yemek isimlerini yazdik, her gun icin ayri kilitli posetlere gunluk kullanacagimiz yemek, enerji jeli, tuz tableti, ensure, enerji bari vs ne varsa doldurduk. Simulasyon olarak da sirtimiza taktik denedik en sonunda. Susuz olarak fena degil ama start noktasinda almamiz gereken 2.5 kg ile ne kadar agirliga ulasacak dusunmek zor. Ne ilk ne de son col olacak ne de olsa. Artik baslangic cizgisine cok az kaldi ve mesajlarinizla daha da cabuk ilerliyoruz. Mesajlariniz icin cok tesekkurler. Bize en buyuk destek eminim onlar, ne enerji jeli ne de tuz tableti.. Anne kurabiyelerini bu sefer erkenden bitirdik, Atakama gibi yemek acisindan cok da zengin sayilmaz burasi. Kahvaltiya ugramiyoruz bile. Sikayetci miyiz hayir, kagit israfi yok denecek kadar az, mendil, pecete, kolonyali mendil gormek colde serap gormeye benziyor. Bir sonraki sefer Sahra icin cok daha fazla anne kurabiyesini yanimda getirecegim. Herkesin cadirlarina isimler vermisler. Cadirlarda yaklasik olarak 10-12 kisi kaliyor. Cadirimizda Misir, Avustralya, Ingiltere ve Almanya' dan katilimcilar var. Bizim cadirimizin ismi Khotan, her ne kadar gozum Muztagh Ata, K2, Kumlun' da kaldiysa. Khotan: Cin'e bagli Sincan Uygur Ozerk Bolgesi'nin guney batisinda Ipek Yolu'nun Taklamakan guney guzerg

Comments: Total (9) comments

Posted On: 08 Jun 2012 10:22 pm

vallahi Alper yazını okunca keske bende orada yanınızda olabılseydım o heyecanı bende tatabılseydım hadı az kaldı fınıse Mustafa abıye selamlar ayaklarınıza kuvvet

Posted On: 08 Jun 2012 03:21 pm

Bol sanslar,basarılar Alper!

Posted On: 08 Jun 2012 09:30 am

Sevgili Alper ve Mustafa abi, kontrolde basarilar size. Kalbim sizinle, lutfen kendinize cok iyi bakin. Sizi opuyorum, sevgiler :)...

Posted On: 08 Jun 2012 08:54 am

Allah allah, ben de Turkce karakter kullandim ama duzgun gorunuyor gibi...:))) Seni guldurmustur umarim:))

Posted On: 08 Jun 2012 08:51 am

TURKCE KARAKTER KULLANMAYIN KARDESİM! (Bir de ben diyeyim dedim:)) Alpercim, şaka bir yana, kalbinde Elena, aklında sana olan inancımız, cebinde deneyimlerin, yanında Mustafa Abin, bir anne kurabiyen eksik. Onun hasretiyle bitir gel, ama bu sefer bitirmeden gelme;))

Posted On: 08 Jun 2012 08:42 am

Herkese merhaba, Sizden ricam lutfen TURKCE karakter kullanmayalim. Sonra sifre cozucu gibi hissediyor insan kendini. :) Colde gerci kosmak,yemek yemek, yazmak ve oldukca dusunmekten baska yapilacak bir sey yok. Tesekkurler, sevgiler, selamlar.

Posted On: 08 Jun 2012 08:36 am

Herkese mesajlari icin cok tesekkur ederim. En BUYUK ricam lutfen mesajlarda TURKCE karakter kullanmayalim. Inanin sonra kendinizi sifre cozucu gibi hissediyorsunuz. Gerci colde baska yapilacak bir sey pek de olmuyor. Gelen mesajlar, yazilacaklar, kafadaki dusunceler, dusunceler... Bitmez elbet.. Herkese sevgiler.

Posted On: 08 Jun 2012 08:30 am

Alper merhaba. Mustafa abiyede selamlar. Biliyorumki sadece koşmak ve başarmak değil çok daha üstün hedefler için oradasınız. Kalbi desteklerimiz her daim sizinle. Sağlıcakla koşun, sapasağlam dönün.

Posted On: 08 Jun 2012 08:12 am

Hazırlıklarda kolaylıklar diliyorum. Umarım dinlenmiş olarak başlarsınız. Ne kadar keyifli bir heyecan içindesiniz. Okuyunca burdan dahi heyecanlanmamak mümkün değil. Başarılar diliyorum!

06 June 2012 11:26 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Yine merhaba, Cin topraklarindan herkese sevgiler, Mustafa Kiziltas ile carsamba sabahi (carsamba 01:45) Cin' e goturecek ucaga Elena Polyakova, Cumhur Bastuhan ve Ahmet Keles tarafindan ugurlandik. Elena, sonraki surecte Sahra Colu' ne rotasini cevirdi. Umuyorum sponsorluk konusunda aradigini bulacak ve de Misir Piramitleri' nde finise ulasacagiz tekrar. Atakama Colu Ultra Maratonu oncesindeki 4 ucak aktarma maratonu yerine bu sefer 2 ayr

Comments: Total (7) comments

Posted On: 11 Jun 2012 10:18 am

Alper Bey, yarisin ikinci gununde doganin hırcin ve zorlu kosullarina ragmen vermeye devam ettiginiz mucadelenizde basari dileklerimiz yine sizinle. Bu zorlu yarisin bir parcasi olmamamiza izin verdiginiz icin tesekkurler. Sevgiler, selamlar. Elif Sezginer Verün

Posted On: 08 Jun 2012 08:45 am

Soner ve herkese merhaba, Mustafa Abi' nin blogu yok ancak her gun gelen mesajlari okuyacak. Selaminizi aktariyorum, size de cok selamlarini iletiyor. Habersiz birakmayin bizleri. :)

Posted On: 08 Jun 2012 06:50 am

Mustafa Abi'nin blogunu bulamadim ? Face den yazdik ama orada acilmiyor. Alper'cim Mustafa Abi'ye selamlarimizi ilet lutfen. Basarilar diliyoruz.

Posted On: 08 Jun 2012 06:40 am

Ne o dil sana yabanci, ne o topraklar ne de o cöl. Basararilar diliyorum. 50 yil sonra orta anadoluda bir cöl gormek istemiyoruz. Anadolu gobiye benzemesin. Klima Plus'a üvey evlat görülen, fakat aslında kelimenin tam anlami ile gercek sporlardan birisi olan ulrta maratonu destekleyecek vizyona sahip oldugu icin tesekkurler. Azmin hic azalmasin.

Posted On: 08 Jun 2012 05:56 am

sorry face'e yazmistim; copy paste yapinca asagidaki gibi cikti.. :))) yasasin salomon kardesligi, benim salomonları goruyorum orda.. :) ikinize de bol sans, dirayet, güc ve azim diliyorum.. evrenle bir olup kolayca akip gidin collerin icinden.. ikinizede sevgiler..

Posted On: 08 Jun 2012 05:53 am

yaşasın salomon kardeşliği, benim salomonları görüyorum orda.. :) ikinize de bol şans, dirayet, güç ve azim diliyorum.. evrenle bir olup kolayca akıp gidin çöllerin içinden.. ikinizede sevgiler.. nesligül

Posted On: 08 Jun 2012 01:55 am

Super ekıp sızlere ımrenmemek elde degıl sımdıden basarılar hadı cabucak bıtırın kapadokya ya beklıyoruz

04 June 2012 07:41 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk


GOBI Colu Ultra Maratonu icin sayili gunler kaldi. 

KlimaPlus-Mitsubishi Electric sponsorlugunda ciktigim bu yolculukta 4 col projesinde 2. col olan GOBI COLU yine goz kirpiyor.

6 haziran 01:45' te AHL' den bizi Urumci' ye ucuracak olan ucakla once Urumci, sonrasinda da Kasgar' a varacagiz. Yillar oncesinde tirmanis amaciyla gittigim bu yoreye bu sefer de kosu icin gidecegim. 

Heyecan dorukta. 

Bu kosumda da TEMA yararina kosuyorum.

Her gun yazmaya calisacagim. Macera 10 Haziran' da basliyor. Mesajlariniz ne kadar degerli olacak bir bilseniz. 

Gorusmek dilegiyle.   

"COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM!"

Not: Mesajlarimizda lutfen TR karakter kullanmayalim. 

Comments: Total (12) comments

Posted On: 11 Jun 2012 02:29 pm

Alper Bey, Sicakligin 50 dereceleri buldugu Gobi colunun sert ve hasin kosullarina karsi verdiginiz doga dostu mucadelenizin bir parcasi olmamiza izin verdiginiz icin TEMA adina size cok tesekkur ediyoruz. Selamlar. Elif Sezginer Verun

Posted On: 10 Jun 2012 06:29 pm

ilk gunu sag saglim ve basariyla tamamlamaniza cok mutlu olduk. Sıcaklıgın elli dereceleri gectigí Gobi colunde hava kosullarinin ve sagliginizin iyi olmasi en buyuk dilegimiz dilegimiz.Ruzgar gibi kosun:)Tum sporculara basarılar diliyoruz.elif Sezginer Verun

Posted On: 09 Jun 2012 07:33 am

Alper Bey TEMAnin 20nci y?l?nda vermis oldugu Toprak Yasamd?r mesaj?na deger ve anlam katan katkilariniz icin cok tesekkur eder?z, iyi ki vars?n?z. Gobi deki kosunuzun 17 Haziran Dunya Collesmeyle Mucadele Gunu onces?nde tamamlanacak olmas? toprag?n deger?n? daha iyi anlamam?z? saglayacak. Dualarimiz, tüm pozitif enerjimizsizinle. Selamlar. Elif Sezginer Verun

Posted On: 09 Jun 2012 07:12 am

TEMA`nın 20. Yılında vermekte oldugu Toprak Yasamdır mesajı 4 kıtada 4 Colde 4 Ultra Maraton kosunuzla cok daha anlam kazandı.yarısın ozellıkle 17 Hazıran Dunya Collesme ıle Mucadele Gunu oncesınde tamamlanacak olması da topragın degerını anlatmamıza buyuk katkı saglayacak.Iyı kı varsınız. Dualarımız, pozıtıf enerjımız hep sızınle . Elıf Sezgıner Verun

Posted On: 07 Jun 2012 10:13 pm

sayın mustafa hocam şans her zaman yanınızda olsun. saygılar

Posted On: 07 Jun 2012 06:21 pm

Sevgili Alper ve Mustafa Bey :)! Rusya'dan selamlar (ailemden ve 4 kedimizden), hepimiz sizi takip edecegiz. Burasi cok sicak, Kapadokya oncesi iyi bir hazirlik yaparim. Mustafa Bey, Mustafa Bey, rakibiniz ciddi hazirlaniyor, bilginiz olsun :)! Sizi seviyorum!

Posted On: 07 Jun 2012 12:38 pm

Yolunuz acik olsun Alper Bey. Gobi Colu'ndeki Ultra Maraton kosunuz 17 Haziran Dunya Collesmeyle Mucadele Gunu mesajlarımızı vermek icin daha da anlamlı olacak. Bir koşuda gidip gelin:) Selamlar, sevgiler. Elif Sezginer Verun

Posted On: 06 Jun 2012 08:56 pm

Sevgılı kardesım & degerlı Mustafa abım mukemmel bır badı oldunuz sımdıdan ayaklarınıza kuvvet

Posted On: 06 Jun 2012 07:42 pm

Sevgili Alper, Kemiklerin isinacak ama serin kanliligini koruyarak istikrarli ve kararli adimlarla colu gececegine inaniyorum. Donuste paylasacaklarini bekliyorum, saglikla don! Keyfini cikar!

Posted On: 06 Jun 2012 06:02 am

kocaman yürekli guzel kardesim, yolunuz acik olsun.Mustafa abiyle beraber ulkemizi en iyi sekilde temsil ediyorsunuz.Mustafa abiye soyle sakatlanmasin, kapadokya icin evi barki sattim ona oynadim :) Saglikla ve mutlulukla kosun

Posted On: 05 Jun 2012 09:35 am

Issiz ve bos bir colde kosmayacaksin, bizim hayallerimizde sirtinda unutma. Hepimiz icin citayi daha yuksege koydugun icin teşekkurler.

Posted On: 04 Jun 2012 02:50 pm

tabana kuvvet yuregı buyuk adam... :) eminim ki bu macerayi da basariyla bitirip guzel bir neticeyle memlekete doneceksin. sonrasinda da varsin yeni maceralar :)) ayni heyecanla her daim seni destekliyoruz... sevgiler.. Ps: An be an seni takip edecegim, bilgin olsun :)