Atacama Crossing Blogs 2012

Elena Polyakova

8

Posts

Atacama Crossing (2012) blog posts from Elena Polyakova

11 March 2012 01:03 am (GMT+03:00) Moscow, St. Petersburg, Volgograd

Ultra çöl maratonunu bitirdik. Butün destek veren arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler!
И вот наконец-то финиш! Всем поддерживающим меня друзьям огромное спасибо!

Comments: Total (1) comments

Posted On: 12 Mar 2012 07:45 am

tebrikler elena :))) ikiniz de mukemmelsiniz... biz zaten cok emindik bitireceginize :)) dort gozle bekliyoruz istanbula... daarisi diger collere :))

09 March 2012 05:51 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Sevgili Arkadaslar, uzun etap bitti, gercekten cok zordu ama bittirdik. Dun gece 00:00 dogru kampa ulastik. Cok yorucuydu ama dinlendikten sonra kendimize geldik simdi da cok iyiyiz :). Uzun etabin butun detaylarini Alperin blogundan okuyabilirsiniz, kendisi yazmayi cok sever :) ben de konusmayi tercih ederim :). Bugun dinleniyoruz, yarin da son kisa etabimiz, San Pedro de Atacama da finish olacak. Butun destek veren arkadaslara cok tesekkur ederim. Emin, Cumhur, Cenk, Kayahan, Ismet, Devrim, Mustafa Bey :), Ozlem, Ozge, Aylin, Erkal, Rahile, Galip, Ozgur Bey, tesekkurler! Desteginizle basardik, insallah sizin de butun hayallerinizi  gerceklesecekler! Sevgiler...

 

Dorogiye Druzya, zakonchilsya samiy dlinniy etap, bilo dovolno drudno, no mi eto sdelali. Vchera okolo 12 nochi dobralis do kampa. Ochen ustali, no posle otdykha prishli v sebya i seycas chuvstvuyem sebya ochen khorosho. Segodnya vikhodnoy, zavtra posledniy korotkiy etap i finish v San Pedro de Atacama. Vsem druzyam spasibo ogromnoye za podderzhku. Yulya,  Marion (Marion, thank you so much for your support, the rest Yuliya will translate :)), Sveta, Inna, Mama, Papa, Lekha i Andrey spasibo bolshoye! Vsekh tseluyu i obnimayu!

Comments: Total (4) comments

Posted On: 11 Mar 2012 04:50 pm

Bravo Bravo Bravo Elena ıstedınız ve basardınız sag saglım bıtırmenıze cok sevındım darısı dıger collerın basına :)))

Posted On: 10 Mar 2012 05:06 pm

yahu nasıl keçilersiniz siz ? insan pes eder yorulur bırakır değil mi? :)) sakatlık olmadığı sürece bitireceğinizden emindik, tebrik ediyorum. Muhtemelen şu sıralar son etabı da bitiriyor olacaksınız. Tebrikler elena bir kez daha göğsümüzü kabarttınız, dileyin bizden ne dilerseniz :) döner dönmez telefonda esir alacağımdan şüpheniz olmasın :)

Posted On: 10 Mar 2012 07:49 am

Elenaaaa süpersiniz. Simdi Alper'in yazisini okuyacagim; gelince de senden dinleyecegim :)

Posted On: 10 Mar 2012 04:31 am

Sevgili Elena, Bravo size, uzun etabi da dogru bir strateji ve kararlilikla bitirdiniz iste. Biliyorum ki bu yarisla yetinmeyeceksiniz, ancak tek basina Atakama colu bile cok buyuk bir tecrube, yillarca sizi de cevrenizdekileri de inanilmaz derecede etkileyecek bir hikaye. Son gunde de basarilar diliyorum, haberlerinizi buradan merakla takip edecegiz. Simdiden tebrikler, Erkal

07 March 2012 07:45 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Sevgili Arkadaslar. Herkese destek icin cok tesekkurler! Bugunku da kosu bitti gayet iyiyiz. En onemlisi yarin :). Vakti az oldugu icin fazla yazamiyorum. Sevgiler...

 

Dorogiye Druzya. Vsem bolshoye spasibo za podderzhku! Vot i podoshel k kontsu chetverty den. Zavtra samiy vazhniy etap :). Tak kak ochen malo vremeni, pisat mnogo ne poluchaetsya.S nailuchshimi pozhelaniyami...

Comments: Total (8) comments

Posted On: 09 Mar 2012 09:34 pm

Elena ıste bıttı 2. ultra maratonu da bıtırdın bravo bol sıvı tuketın ve cantanızdakılerı bosaltın yarının tadını cıkararak kosun kendınıze ıyı bakın tekrar kutlarım

Posted On: 09 Mar 2012 09:22 pm

Uzunda bitti tebrikler bacim...

Posted On: 09 Mar 2012 08:55 pm

Lenochka! Privet! Nu kak vi tam? Smotru rezultati uje vilojili, molodtsi! U vas vse poluchilos!!! Pozdravlau!!! Bejat 16 chasov eto, konechno, kruto!!! No pri vashem ogromnom jelanii i rvenii po drugomu bit i ne mojet! Tebya toje s proshedshim prazdnikom vesni!!! Zdorovya, lubvi, udachi, ispolnenia jelaniy!!! Cherknite hot paru strok, a to mi volnuemsa!!! Kak viydite na svobodu, srazu day znat :)))

Posted On: 08 Mar 2012 09:19 pm

Elena, uzun dediğin ne ki 76 kilometre, size hafif gelir....

Posted On: 08 Mar 2012 03:03 pm

Bravo gercekten. Eminim bugunu de kolaylikla asacaksiniz. Bedenlerinize ve zihinlerinize kuvvet diliyorum. Yolunuz acik olsun, su gibi akip gecsin...

Posted On: 08 Mar 2012 09:41 am

Iyi dinlenin, basarilar uzunda

Posted On: 08 Mar 2012 08:47 am

tebrikler elena. baktim bizim alpere fark atmissin... kesin alper kertenkele fotolari pesinde dolanirken sen basip gitmissindir :) saka bir yana hem alperi hem de seni takip ediyoruz ofistekilerle.. en zorlu etabi da rahat bi sekilde bitireceginizden eminiz.. kolaylıklar ve basarilar dileriz ... sevgiler :))

Posted On: 08 Mar 2012 03:58 am

ıste bu Elena bravo tekrar Alper ı gecmıssın kosmaya dayanamıyorsun farkındayız aman uzun etapta bol bol sıvı tuketın kendınıze ıyı bakın bıttı sayılaır cok az kaldı basarıya son adımlar bravo bravo

06 March 2012 07:01 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Dorogiye sledyaschiye za mnoy druzya, spasibo za podderzhku! Zakonchilsya 3 etap. 40 km. okolo 7.5 chasov. Ochen trudniy etap! Ostalos sovsem nemnogo :)! Vsem privet!

 

Sevgili Arkadaslar, desteginiz ve mailiniz icin cok tesekkurler! Yorumlarinizi ve maillerinizi kosudan sonra okumak cok keyfli :)!

Bugun 3. etap bitti. Bugun 40 km kostuk, gayet zorlu parkurdu, sanirim 7.30 saatte bitirdim, inanilmaz kumluydu. Az kaldi, 8 martta long march etap olacak, en uzun kosusu - 74 km. Bu etap bittikten sonra yaris da bitecek sayilir. Sevgiler!

Comments: Total (5) comments

Posted On: 07 Mar 2012 08:38 pm

Likya'da pek çok kişi yorgunluktan bitkin düşmüşken senin dimdik ayakta, hiç etkilenmemiş halin var hep gözümün önünde... o kadar gün boyunca neredeyse tek yakındığın şey devedikeni tarlası sonrası etek giydiğinde bacağında gözükecek çizikler olmuştu :)) Eminim 74 km'yi de aynı rahatlıkla bitireceksiniz Alper'le... Hepimiz yanınızdayız... İkinize de başarılar... Sevgiler...

Posted On: 07 Mar 2012 07:52 pm

Elena tebrik ederim, vazgeçmediniz ve oradasınız. Günlük tutmayı ihmal etmeyin, merakla bekliyoruz. Kemal abi pesinde degil ona gore rahat rahat kosun :)

Posted On: 07 Mar 2012 07:21 pm

Elena, Alper Harikasınız.. kolaylıklar diliyorum....

Posted On: 07 Mar 2012 01:01 pm

Lenok, derjis!!! Ves Xanadu za tebya ochen perejivaet i volnuetsa!!! Vse peredyut privet i jelayut udachi! Nekotorie tvoi poklonniki jdali tebya v Antalii na Ogere, no uvi...ya skazala im, chto eto dlya tebya uje detskiy sad, ti uje takimi veschami ne zanimaeshsa :) Tolstyachok vchera toje vozomnil sebya velikim begunom i ves vecher nosilsa iz ugla v ugol, kajdiy raz povergaya menya v shok, chto vot vot razobyet sebe nos ili lob. Vse moi toje peredayut tebe privet i jelayut udachi!!! Nadeyus, eti 74 km zakonchatsa dlya vas s Alperom legko i bistro. Pomni!!! Glavnoe - NASTROY!!! Kissesssss....

Posted On: 07 Mar 2012 03:26 am

Elena supersınız sızlerı kutluyorum yolunuz acık cantanız hafıf olsun

05 March 2012 07:30 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Dear Friends, thank you so much for your support and good wishes. 2d. stage is finished. 34 km. A difficult start, passing through small rivers, a real sand desert experience in a very hot weather and at last finish in something like 7 hours. Tomorrow will be 40 km run... Best regards to all my friends :)!

 

Sevgili Arkadaslar, desteginiz icin cok tesekkur ederim. 2. etap bitti. 34 km. Gayet zor baslangic, derelerden ve kumlu colden gecis, inanilmaz sicak hava ve nihayet yaklasik 7 saatten sonra finise ulasim. Yarin 40 km olacak. Butun takim edenlere sevgiler :)!

 

Dorogiye Druzya, spasibo vsem za podderzhku. Zakonchili vtoroy etap. Drudniy start, perekhod cherez neskolko nebolshikh rechek, goryachie peski pustini i ochen zharkaya pogoda, finishirovali priblizitelno cherez 7 chasov. Zavtra etap v 40 km. Vsem bolshoe spasibo :)!

Comments: Total (3) comments

Posted On: 06 Mar 2012 12:54 pm

elena merhaba, tum engelleri birer birer asacaksiniz, bundan hic suphem yok. birbirinize vereceginiz destek sayesinde ikinizin de gucu artacak, yani senin sayende alper de bitirecek :P (aman kendisine soyleme)

Posted On: 06 Mar 2012 07:23 am

Privet, Lenochka i Alper!!! Nakonets-to, ya nashla vas na video so vtorogo etapa!!! Uraaaaaaaaaa!!! I kak startovali videla, i kak Alper po dunam skakal videla ;), i kak vi bednenkie v goru podnimalis, i kak oreshki upletali :) Molodtsi!!! Hot dlya menya takaya lyubov k istyazaniyu sebya vsegda ostavalas i budet ostavatsa zagadkoy, vi super puper mega molodtsi!!!Daje i ne somnevayus, chto vi zakonchite eto sorevnovanie, pri takom jelanii i rvenii po drugomu bit i ne mojet!!! Jelayu vam udachi na vseh ostalnih etpah!!! Beregite sebya!!! Shapochki ne snimayte i peyte pobolshe vodi. P.S. Mojet Alperu vo vse dlinnoe odevatsa, a to ruki i nogi sgoryat?...Ya ozadachilas...

Posted On: 06 Mar 2012 04:10 am

Bravo Elena az kaldı basaracaksınız

04 March 2012 08:42 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

The first day is finished. 33 km. At the beginning was very pleasant running but after 11.00 am terribly hot. We finished in 5 hours and feel well now. Now is very windy... We will see what will be tomorrow. Best regards to everybody! :)

 

Birinci gun bitti. 33 km. Baslangicta kosu gayet rahatti ama 11.00 den sonra hava cok sicak gelmeye basladi. Kosu 5 saatte bitirdik ve gayet iyiyiz. Simdi cok ruzgarli. Yarin bizi ne beklecegini cok merak ediyoruz. Butun merak edenlere sevgiler! :)

 

Zakonchilsya pervy den sorevnovaniy. 33 km. V nachale bezhalos dovolno khorosho, no posle 11.00 stalo ochen zharko. Finishirovali cherez 5 chasov, chuvstvuyem sebya khorosho. Seychas pogoda ochen vetrennaya, posmotrim, chto budet zavtra. Nailuchshie pojelaniya vsem, kto sledit za mnoy! :)

PS. Druzya, pishite pozhaluysta latinitsey, a to russkiy tekst ne chitayetsa. Spasibo

Comments: Total (6) comments

Posted On: 05 Mar 2012 11:57 am

my dear elena, i believe in you and for sure you will finish this marathon in a very sucessful way. wishing you all the best and good luck! BIG KISS from Norus, Ela, Cemal and me :)

Posted On: 05 Mar 2012 11:54 am

Lenochka, pochemu-to ya ne nashla na sayte tvoih fotok s pervogo etpa? İli ti tak silno zamaskirovalas?...

Posted On: 05 Mar 2012 11:39 am

Dorogaya Lenochka! Spasibo, chto derjish v kurse. Ti seychas tak daleko ot nas, chto chestno govorya, eto za granyu moego ponimaniya kak tebya tuda zaneslo, no...Ochen rada, chto u vas vse poluchilos!!! Vot eshe odin primer togo, chto, kogda deystvitelno chego-to zahochesh, eto vsegda sbyvaetsa!!! Jelaem vam s Alperom udachi, sil, mujestva i terpeniya zakonchit etot ultramaraton!!! No, pojaluysta, bez fanatizma :))) Vi nam eshe nujni v tselosti i sohrannosti!!! Tseluyu!!! Udachi!!! P.S. Na rabote zaval!!! :)

Posted On: 05 Mar 2012 07:58 am

hadi bakalım, 1 etap bitti 5 etap kaldı... size inancımız tam...biz de bankadaki iletişim birimi olarak sizleri sürekli takip ediyoruz... çok selamlar :)

Posted On: 05 Mar 2012 07:56 am

Güzel haber derecelerinize de baktım. Emin adımlarla devam.....

Posted On: 05 Mar 2012 06:05 am

SÜper başlangıç. Yola devam :)

03 March 2012 09:00 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Just one day left. In one hour we are leaving for the desert.
Yarisa sadece bir gun kaldi, bir saat sonra cole gidiyoruz.
Vsego odin den do starta. Cherez chas uezjayem v pustinyu.

Comments: Total (2) comments

Posted On: 06 Mar 2012 12:55 am

Bravo Elena destekcin Alperle beraber mükemmel bir ultra maraton cıkaracaksınız . Ve enfazla yardım toplayanlar arasında yer alacaksınız .Sizlere iyi yarışlar diliyorum Yolunuz acık olsun

Posted On: 04 Mar 2012 05:25 pm

Леночка, я с тобой!!!!!!!!!!!!

01 March 2012 07:09 am (GMT-04:00) Santiago

2 days left...

Comments: Total (5) comments

Posted On: 03 Mar 2012 04:39 pm

En iyisini yapacagina, yapacagimiza inaniyorum. Basarilar, iyi sanslar. (;

Posted On: 03 Mar 2012 04:31 pm

Sevgili arkadaslar tesekkurler, 1.5 saat sonra cole gidiyoruz :).

Posted On: 03 Mar 2012 03:10 am

Basarilar Elena hep aklimdasiniz. Sirtlanlara dikkat ;) :)))))

Posted On: 02 Mar 2012 06:44 pm

Sevgili Elena, muhtesem bir tecrube olacak sizin icin. Basarilar. Dikkat edin kendinize. Guzel haberlerinizi bekliyoruz. Sevgiler.

Posted On: 02 Mar 2012 12:34 pm

Hadi bakalım hayırlısı Elena