Atacama Crossing Blogs 2012

Ignace Verscheure

1

Post

Atacama Crossing (2012) blog posts from Ignace Verscheure

28 February 2012 05:54 am (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

arrived in La casa de don Tomas after 25 hours of travel.
very nice hotel  

Comments: Total (14) comments

Posted On: 07 Mar 2012 10:09 pm

Ignace, Ziet er geweldig uit daar in Chili! Ben benieuwd om je verhalen te horen. Amuseer je nog! groetjes, An Katrien, Roeland, Laure en Sander

Posted On: 06 Mar 2012 12:16 pm

Hallo Ignace, IK had ook wel iets meer info verwacht. Maar ja, waarschijnlijk, te druk, te indrukwekkend, te veel geweldige ervaringen, en dus geen tijd om te mailen. We zullen de commentaar wel horen als je terug bent. Veel succes en geniet met volle teugen.

Posted On: 05 Mar 2012 07:33 pm

He Ignaske waar blijven de spannende verhalen op je blog zandsurfen in spécial outfit... Allés goed daar , de Belgen doen het kei goed maar hoe kan het anders ze hebben in het geheim hun sportarts mee Valt de bezemwagen mee, al spéciale dingen gevonden Geniet er maar van en ik kijk er al naar uit om je verhalen te horen kus en geniet Inge

Posted On: 03 Mar 2012 08:39 pm

awel, ik moet op deze manier ontdekken dat ik niet meetel, merci xavierke! Papa, succes!! ik hoop fotootjes te zien op de site van jou. alles ok hier. Celeste is vandaag op zoek gegaan naar Opa! En rarara waar zocht ze, eerst in de slaapkamer, dan in de badkamer en dan in de zetel :-) dat is wat anders dan daar in de woestijn waarschijnlijk! grtjs, liesbeth

Posted On: 03 Mar 2012 09:03 am

Veel succes daar en we duimen voor je. Groeten Xavier, celeste en mathis

Posted On: 01 Mar 2012 12:31 pm

Waar blijven die prachtige foto's? Dat ge er gene profielfoto opzet snap ik wel, maar van het landschap... ;-)

Posted On: 01 Mar 2012 12:05 pm

alles ok, goed geslapen, en fit for the race

Posted On: 29 Feb 2012 07:45 pm

I'll we be the best house -keeper

Posted On: 29 Feb 2012 06:53 pm

Woohoow! It's nice that you have a blog!! Looking forward to hear everything about your big adventure!! XXX Joke

Posted On: 29 Feb 2012 12:51 pm

Make us proud daddy! Francis

Posted On: 29 Feb 2012 12:47 pm

Veel succes papa! Leuk dat je een blog hebt! Ik volg je van nabij! Dikke zoen, Barbara

Posted On: 29 Feb 2012 12:32 pm

Veel succes Ignace!

Posted On: 29 Feb 2012 12:26 pm

Daddy; you will be the best sweeper of the race, I am sure. Liesbeth

Posted On: 28 Feb 2012 03:00 pm

I'm arriving tonight! Greets from Santiago