Atacama Crossing Blogs 2012

ALPER DALKILIC

10

Posts

Atacama Crossing (2012) blog posts from ALPER DALKILIC

10 March 2012 10:12 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Ulasilan bitis cizgisi.. Hayallerin pesinde kosmaya devam.. Atakama Colu Ultra Maratonu' nda beklenilen gun geldi, finis cizgisi icin atmaya basladi yurekler. Bir gun onceki yazimda kotu havadan bahsetmis, son istasyonda bir saatten fazla bekletildikten sonra verilen onay ile tekrar yola ciktigimizdan bahsetmistim. Kampa 14 saat 56 dk da ulasmistik. Atladigim bir nokta var ki bizden sonra kotulesen hava dolayisiyla 5. ve 6.

Comments: Total (7) comments

Posted On: 21 Mar 2012 07:14 pm

Tebrikler.... Muhteşemsiniz...Yanınızdayız... Türkiye Çöl Olmayacak....

Posted On: 21 Mar 2012 07:13 pm

Tebrikler.... Muhteşemsiniz...Yanınızdayız... Türkiye Çöl Olmayacak....

Posted On: 12 Mar 2012 01:50 pm

Herkese cok cok tesekkurler. Ultra maratonu;Cybertent anilari sizlerin mesajlarinizla ve kosu anilari olarak ikiye ayirabiliriz. Her daim bizlerleydiniz. Supersiniz iyi ki sizler de varsiniz.Sili'den sevgiler.Simdi sira ucak maratonunda. Brezilya'ya ucmak icin bekliyoruz. Oradan da Madrid. Sonrasinda sali aksami vatan topragi. COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM. TOPRAGIMIZA SAHIP CIKALIM.

Posted On: 12 Mar 2012 09:31 am

Bravooooo!!!! Tebrikler Alper ve Elena!!!! Cok mutlu oldum sabah Ismet'ten bitirdiginizi ogrenince ve hemen siteye girdim. Dun senden bahsettim bir arkadasima ve o an aklima geldi uzun etaptan sonra haberlerini almak icin bakmadigim siteye. Ama cok cok cok sevindim bitirdigini duyunca. Sen artik bir level atladin bu dunyada:) Hayatta her zorlugun karsisina bu colde kalabildigin kadar dik cik bundan sonra da! Cok duygulandim yazdiklarini okurken. Cok tebrik ediyorum tekrar. Bravo! Sevgiler

Posted On: 12 Mar 2012 07:42 am

tebriklerrrrrrrr :))) sonuclara bakilirsa sen de elena da yarisi tamamlamissiniz :))) bravoooo alper.... merakla bekliyoruz....

Posted On: 11 Mar 2012 11:36 pm

Ne desek yetmez.. harikasiniz!!! :) Maceralarinizi dinlemek icin sabirsizlaniyoruz. :)

Posted On: 11 Mar 2012 04:46 pm

Kardeşim yazıları okuyunca duygulanma mak elde degıl ıstedın ve basardın baravo su ankı mutlulugunu cok ıyı anlıyorum gorusmek umudıyle kendınıze ıyı bakın

09 March 2012 05:49 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

HAYALLERIN PESINDE KOSMAYA DEVAM

 

Yine merhaba; herkese merhaba.

 

Galiba birkac gundur yasadigim bu heyecani en son universite sinavinda yasamistim. Finiste ise ne kadar mutlu oluyor insan ama yorgunluktan cok da sevinemiyor... yazinin ilerleyen kisminda bu konuya da deginecegim.  Uzun etap 74 km.lik mesafe en sonunda sona erdi  Neredeyse 4 mevsimi yasadik kosu boyunca. Sadece kar yagmadi ama onu da uzerinde yurudugumuz tuz zemini yerine sayabiliriz.

 

Persembe sabahi verilen briften sonra planimiz belliydi. ilk 2 istasyon suresince minik adimlarla kosabildigimiz kadar kosacaktik. ustelik kizgin gunesi de biraz daha az hissedebilecektik. planladigimiz gibi gerceklesti. 3 saati gecen sure sonunda 2. istasyondan cikisi almistik. Saat 8 de baslayan yarisi hesaba katarsak gunes ne kadar etkili olmaya basliyor bir dusunun. Sonraki etaplar yuruyerek devam etti. Yol boyu fotograf ve video cektim. Asli Hanirm, bu sefer GOBI' deki akrepler yerine kertenkeleler gordum tek canli olarak bizden baska. inanin cekemedim onlari hizlarindan dolayi makinemle. Yine de yalniz degilsin mesaji veriyorlardi kertenkeleler.

 

2. istasyondan sonra col kumu zemininde istikrarli tempo ile yurudukten sonra 3. istasyondan sonra bizi bekleyecekleri bilmiyorduk. ondan dolayidir ki min 2.5 lt su almamiz gerektigi soylendi. istasyondan ayrildik. cogu vakit dikili bir agacin ve golgenin bulunmadigi etaplarda ara istasyonlar az da olsa golde alanlari ile yuvaniz gibi oluyor. istasyondan ayrildiktan sonra yine bizi bekleyen tuz golu muhtesem zorlukta zeminiyle bizleri bekliyordu. Yine mi dedik ama yukariya mesajlar gondererek keske ruzgar esse; baska bir patikadan gidemez mi diye dusunceler gecti aklimizdan. Elena ile 10 dk da bir su icmeye gayret ediyorduk. Saat basi enerji jeli; enerji fasulyesi ve tuz tableti almaya calisiyorduk. istasyonlara ulasana kadar mataralarimizi bitirmeye calisiyorduk. Sirtimizdaki o kadar kg yukten baska bir de can suyumuz vardi elbette. Kuraklik dolayisiyla catlamis topraklar ve kurumus tuz golu bize iyi mesajlar veriyordu. 4. istasyon 13.8 km mesafe uzaklikla sanki ulasilmaz gibiydi. tek tuk onde ve arkada yolu katetmeye calisan; dikkatinizi cekerim kosmayan katilimcilar vardi. tuz golu zemini kostebej yuvalarini andiran cukurlar icermekteydi. Sanki onunuze bir suru araba lastigi konmus siz de onlara basa gidiyorsunuz. Devrim Celal soylemisti ayakkabilari erittigini; bitirdigini. Ayakkabimi kolleksiyon ogelerim arasina aliyorum cumartesi gunu final kosusundan sonra col kumu ile. Tuz golu etabi suresince inanilmaz manzaralar bizlere eslik etti. Bir daha ne zaman buralara gelecegimi dusundum. KlimaPlus'a bana bu imkani sagladigi; hayallerimi gerceklestirmek icin atacagim adimlara destek oldugu icin tesekkur etmek istiyorum. Tuz golu etabi bitiminde bizi karsilayan guzel bir kum tepecigi vardi. Yok artik buradan cikmayiz herhalde derken cikan yarismacilari ve onlarin izini gorunce hadi bakalim yeni bir macera basliyor dedim. yavas emin adimlarla cikmaya basladik kum tepecigine. Tepecik dedigime bakmayin; kizgin tuz golu etabi; beyaz zeminden yansiyan sicak ve sicak esen ruzgar ile tepeler cekilmez oluyor. Kum tepeciginde organizasyonda gonullu olan ve havalimaninda tanistigimiz arkadasimiz Felippe ile karsilastik. Sempatik tavirlari ile guzel bir kare cekti. 2 km boyunca guzel bir plato sonrasinda gidecek ve sonrasinda kisa bir inisle 4. istasyon. Ah Felippe; bizi yine gonderdin tuz etabina. Bilim kurgu filmlerinden  cikmis etapta yine basladik yuruyuse ta ki istasyonu gorene kadar. Kisa bir inisle col kumunda kosarak istasyona ulastik. Saatlerdir sirtimizda keyifle seyahat eden ama tum hafta boyunca tasimamiza yardimci olan cantalarimizdan bir sure kurtulma vaktiydi. Hemen cikardik cantalarimizi. Su takviyesi ve suresi geldigi icin aldigimiz destek urunleri yaninda en buyuk destegimiz parmesan peynirleri muthis bir armagandi bizler icin. tesekkurler Devrim Celal ve Emre Tok; parmesan onerileriniz icin. Her daim herkese ikram ederek bu peynirle tanistiriyorum herkesi. Yemeklerde ozellikle spagetti bolonezde de cok iyi oluyor. yapacak baska bir sey  olmayinca eldekilerle en degerli vaktiniz olan yemek vaktinizi lezzetli hale getiriyorsunuz. parmesanlari artik 200 gr almaya karar verdim GOBI icin. parmesan peynir ziyafetinden sonra yine bir uzun  etap bizi bekliyordu. 14 km.den fazla gidecektik. 5. istasyonda sicak su ve konaklama icin cadir imkani vardi. Gunes kizginligini yitirmis ancak ruzgarla fon etkisi yapiyordu. Elena ile birbirimize devamli su almamizi hatirlatiyorduk. sivi alimi gercekten de o kadar onemli ki farkinda olmadan spor yaparken suyu almak lazim can suyu kivaminda. Ne kadar su o kadar kuvvetli adimlar.Tuz golu etabindan sonra 5. istasyona ulasmamiz yol duz de olsa sicak esen ruzgarla o kadar da kolay olmadi. Acaba koseyi donunce karsimiza mi cikacak; tamam geldik derken en sonunda ulastik. anten istasyonu yakinina kurulan istasyonda yine su ve enerji destek urunleri alimii ile biraz dinlendik. Hava da kapatiyor ve km.lerce otede cakan simsekler goruyorduk. bu istasyonda kurulu olan cadirda yarismacilar dinlenebiliyor; uyuyabiliyor ve verilen sure icinde tekrar yarisa devam edebiliyorlardi. yaris deniyor ama oncelikli olarak insanin kendini tanimasi icin ciktigi bir yolculuk; seyahat da denebilir. Bize bir etkisi olmayacagini dusunerek yola koyulduk tekrar. bundan sonra ilk istasyon 8.5 km sonraki ise 9.5 km idi. Ne bilebilirdik bu kadar surecegini bu mesafelerde ne kaaktdar macera yasayabilecegimizi. kararan hava ile cantalarimiza arkadan gorunecek sekilde kirmizi flasorlerimizi taktik. bu alzeme de zorunlu malzemeler arasindaydi. giderek sert esen ruzgara karsi da yagmurluklarimizi giydik. kapsonlarimizi cektik kafamiza; gun boyu yedigimiz sicti. aktan dolayi pisen bedenlerimizi ruzgar dovmeye baslamisti. hava kararmadan once yanimizdan gecen pikaptaki gorevliler yol boyu asili olan pembe bayraklara reflektif flasorleri takiyordu; boylece yol boyu alin feneri isigi haricinde yesil isiklari da kenarlarda goruyordunuz. Gidecegimiz yolda cakan simsekler bizleri merakta birakmadi degil. ilerleyen km.ler devam eden yuruyusumuz esnasinda cakan bir simsek ile etraf aydinlandi ve gidecegimiz istasyon gorundu bir anda isil isil. reflektif olan gogus numaralarimizi gosterek kayit yaptirdik ve istasyona ulastik. o da ne bir suru yarismaci cantalarini cadira birakmis acikta bekliyordu. Bizden 1.5 saat once gelenler de yukarida devam eden yagmur; cakan simsekler; yagmur ve bozuk hava dolayisiyla bekliyordu. Bu gruba biz de dahil olduk. ilk baslarda keyifli bekleyis yerini yagmur ve soguk havaya birakti. 1 saati gecen bekleyisimizde usumeye baslamistik. arada yine parmesan takviyesi de ilac gibi geliyordu. ne vardi ki; 9.5 km; biraksalar da gitsek. bir sure sonra istasyon direktoru isteyenlerin numaralarini soylemek kaydiyla gidebilecegini soyledi. hazirdik; artik bitmesi gerekiyordu. yola koyulduk; onumuzde yuruyenler kirmizi yanan flasorleri ile belli oluyordu. off yine mi cikiyoruz; hani simdi nerdeler diye takip ediyorduk yuruyenleri. ileride gordugumuz isiklar ile de kendimizi kandirmaya baslamistik; bak iste orada; goruyor musun; geldik bitti diyorduk ama hepsi de colde gorulen serap hesabi asilsiz cikiyordu. kendimizi avuta avuta emin ve hizli adimlarla finise yaklasiyorduk.uzaklarda ve derinden gelen los isigin kamp yeri ve uzun gunun son noktasi oldugunu dusunmeye basladik ama oraya nasil gidecektik. giderek yaklasiyorduk ve anladik ki dogru tahmin. iste finis gozuktu. yorgunluktan yavas yavas yuruyen yarismacilarin yanindan kosarak gectik amac ben gectim; ondeyim demek yerine bir an once ulasmak; bitsin artik demek; iste bu kadar demek. Sonuc; sinavi basariyla gectik. cuma gunu tum gun bizim. su an cybertentten yaziyorum ve cumartesi  gunu kosacagimiz 10 kusur km.lik kosuyu bekliyorum. bitti demek istiyorum evet bitti aslinda ama esas finis cizgisinden bayragimizi dalgalandirarak gecince hedefe ulastim diyebilecegim...

 

Bu gune kadar mesajlariyla; dilekleriyle her turlu paylasimda bulunan; benimle kosan; ayni duygular icinde tum dostlara; sevdiklerime; is arkadaslarima; yoneticilerime sonsuz tesekkurler. Sizlerle buraya kadar geldik ve atilacak cok adimlarimiz var. KlimaPlus sponsorlugunda ciktigim bu yolculukta TEMA yararina attigim adimlarimda yuva arayan mese palamutlari desteklerimizi bekliyor. haziran ayinda GOBI; ekim ayinda Sahra ve kasimda beyaz colde Antarktika' dayiz hep beraber.

 

Kalin saglicakla; cumartesi hepinize ayri ayri tesekkur yazimla karsinizda olacagim. Umuyorum uzun etabi da yazimla sizinle paylasabilmisimdir. Yakinda gorusmek dilegiyle...

 

COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM..

Comments: Total (10) comments

Posted On: 11 Mar 2012 03:16 pm

oh be bıttı kardesım

Posted On: 10 Mar 2012 10:11 pm

Muhtesem guzel bir yazıyı sindire sindire yavas yavas sanki bu hayali kendim yasarmıscasına okudum, ve bir kez daha bu guzel yureklere hayran kaldım, sizi tanımıs olmak grur verici...sevgiyle, saglıkla kalın...

Posted On: 10 Mar 2012 09:15 pm

Great Job Alper. Im very proud of you!! Mehmet Danis

Posted On: 10 Mar 2012 07:22 pm

Tebrikler Alper, haydi az kaldı... Fotoğrafları merakla bekliyorum.

Posted On: 10 Mar 2012 05:58 pm

Alperim tebrikler, tahminen su siralar bitisi kutluyorsunuzdur. Keske orada olabilsem ve Cp lerde göbegim ve beni gorduk ce moralinizi artirabilse idim. Tarihler cakismasa 4 yaristan birinde yaninza olmayi cok isterdim, Turk destek ekibi nasil oluyormus gosterirdik :) Heyecanla bekliyoruz gelisinizi,yerinde olsam telefonlarimi acmazdim :)

Posted On: 10 Mar 2012 02:36 pm

Bugunde dogubeyazittan yaziyorum dostum. Dun sonuclar ekrana dusunce cok sevindik buradaki ekiple. Tum kecilerin selamlari var. Eli koyunun ustunde 5 saat kadar turuduk bugun uc senedir bu dagda yasadigimiz tum seylerle gecirdim bu sattleri hava ayni ilk denememizdeki gibiydi zirvede sert ruzgar v.s. Atakama bitti benim nazarimda, seni cok ozledik. Gobi antremanlarinda yaninizdayim bogazda bike ;) hesabi... İsin sakasi kisa bir dinlenme sonrasi yari belediye otobusu yari kosu vaziyetleri size takilirim. Lenuckaya da cok selamlar. Opuldunuz yurekten efenim.

Posted On: 10 Mar 2012 11:11 am

Well done Alper - great result so far, and just the short stage to go. Best Regards David (from the Gobi tent!)

Posted On: 10 Mar 2012 10:42 am

Dün,devamlı olarak maraton neticelerini takip ediyorduk.5.etap gerçekleşmeleri verilince,kendimizi rahat hissettik.Kalan etabi da sağlık ve başarı ile tamamlayacağını ümit ediyor ve diliyoruz.Selam ve sevgiler.

Posted On: 10 Mar 2012 07:55 am

Usta bir sey kalmadi, en zorlu etabi gectiniz. Ayakkabilari merak ediyorum :) Dikkat edin kendinize

Posted On: 10 Mar 2012 04:24 am

Alper merhaba, Harikasiniz, uzun gun de boyle gecti diye torunlara anlatirsiniz artik. Umarim bol fotografli bir sunumda dinleriz hikayelerinizi. Al sana bir is daha :) Kalan etaplari da ayni kararlilikla gececeginizden suphem yok. Sevgiler, Erkal

07 March 2012 07:17 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

ANNEME; TUM ANNELERE; KADINLARA OLSUN UZUN KOSUM..

 

Tekrar merhaba; yine beraberiz. Buradan yazmak muthis heyecan verici. Mesajlarinizi okuyor ve cok duygulaniyoruz. Cok tesekkurler.

 

4.etap saglikli sekilde sona erdi. 38.5 km. yi devirdik bugun. Etabin tamamini hizli adimlarla yuruyerek bitirdim. Uzun etabin ertesi gun (persembe sabahi) baslayacagini bilerek ayaklarima soz gecirmeye calismadim. Elena ile ilk 4 saati beraber yuruduk. Sonrasinda hafif tempo ile kosarak yoluna devam etti. 7 saat 55 dk.da bitirdim bugunku etabi. Elena da 23 dk kadar once gelmis. Uzun etap 74 km; gecen seferki randevuyu dusunerek bu etaba odaklanmis durumdayim. Yoksa bas ve kos; sonrasinda daha erken; sicaktan etkilenmeden finise ulas. Yeter ki uzun etap gecsin bakalim. Sabah 8 de baslayacak ve ertesi gun oglene kadar vakit var. Ne hizli ne yavas; parmesanlar her gun birkac parca tirtiklansa da uzun etap icin bekliyorlar. Guzel olacak. Emre Tok; Steve'e de ikram edecegiz parmesanlardan. Genel siralamada  Steve 85. sirada; bizler 90. Bak gecmiyoruz birkac etap disinda. Dunku etapta finise saglam girdigimizi gormus; bugun start cizgisinde kutladi bizi . Toplam surem 19:42:26.

 

Bugunku etapta tuz golu uzerinde cok fazla zaman gecirdik. tuz golu zemini yer yer bembeyaz ve yer yer camur icindeydi daha once yagmur dolayisiyla. Oncesinde zaten col kumu kaslarimizi zorlamisken; kaygan zemin uzerine tuz biber oluyordu. Muzik dinledim yol boyunca. 3. istasyona 13.8 km vardi ve 2.istasyonda min 2.5 lt su almamiz gerekiyordu. Su gercekten can. Golgenin degerini de bu kadar sicak altinda kalinca anliyor insan. saatler boyunca tek bir agac golgesine bile rastlamadik. TEMA icin gerceklestirdigim bu kosuda yuva arayan mese palamutlari icin lutfen gerekil destekte bulunalim. aciklama kismina maraton yazabilirsek desteginizle ne kadar mese palamudu olmus tespit edilebilecek. Diger coller icin de devam edecek bu kampanyamiz. herkese destekleri icin tesekkurler. TEMA dostlarina da attiklari mesajlar icin cok tesekkurler; sevgiler.

 

Yaris sitesinde fotograf ve videolarimiza rastlayanlar olmus. Inanin ben de cok merak ediyorum. artik cumartesi gunu bakariz. O gune sanki cok cok uzun gunler var. Elbette gececek bu gunler de.

 

Bankaici egitimlerde tanistigim ve bana hayallerimi gerceklestirmem icin sponsor olan KlimaPlus Genel Muduru Yenal Bey ile tanismama vesile olan Mehmet Ozel Hocam' a da cok tesekkurler. hayallerimin pesinde kosmam icin verdigi destegi unutamam. tesekkurler Mehmet Hocam.

 

Mustafa Kiziltas abimize cok cok sevgilerimizi iletiyoruz. Abicim sen de olsaydin keske; her daim seni de aniyoruz. Kulaklarin eminim cinliyordur. GOBI hep beraber cok cok keyifli gececek. Sabirsizlikla bekliyorum simdiden.

 

Aylin Savaci Armador: Ultra maratonlara baslamama sebep olan kisi. Eksik olma diyecegim ama Likya; col ne varsa sayende gidiyoruz bak. Hadi gidelim mi diye beni aramasaydin simdi kisa kosularimi yapiyor olacaktim. Runtalya'da ne yaptin; guzel haberlerini bekliyorum donunce. Ultra mikrobu konusundaki destegin icin tesekkurler; hem doktorsun hem de mikrop asiliyorsun. (: senin de kadinlar gununu kutluyorum.

 

Anne. Biliyorum her gun okuyorsunuz bloga yazdiklarimi. Senin ve tum annelerin; kadinlarin kadinlar gununu kutluyorum.  Sana yazdiklarim uzerine annelerden de mesajlar aldim. Bizim oglumuz olsan ne yapardik diye; destegin icin cok cok tesekkur ediyor; Uzun kosumuzu sana ithaf ediyorum. Babam ve ablam; sizleri de cok ozledim.

 

 OLA Cumhur; ha gayret; laflamaya az kaldi. Sen Afrika' dayken neyseki benim ultra maraton hazirlik surecime denk gelmedin. ofisten Ismet; her daim ultra maraton bombardimani altindaydi. ultra sabrin ve destegin icin tesekkurler ismetcim. Bonzai de mesaj atti ve iyiymis. Zaten Sulun Hanim da yazdi; anlasilan herkes ilgileniyor Bonzai ile.

 

Persembe gunu uzun etap dolayisiyla ne vakit yazarim bilemiyorum; siteden takip edebilirsiniz.

 

www.facebook.com/klimaplus sayfasindan da gelismeleri takip edebilirsiniz.

 

Annem icin..

 

COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM...

 

uzunnnnn gun bitiminde guzel haberlerle gorusmek dilegiyle.

 

ps: LUTFEN MESAJLARIMIZDA TURKCE KARAKTER KULLANMAYALIM

 

PS1: -5 saat farkimiz var TSI.

Comments: Total (17) comments

Posted On: 09 Mar 2012 09:31 pm

ıste budur nekadar yorgun oldugunuzu tahmın edebılıyorum lakın bu tatlı yorgunluk sızlerı kutluyorum cantanızı bosaltın ve son gunun tadını cıkartın tekrar tebrıkler bravo basardınız

Posted On: 09 Mar 2012 07:45 pm

şimdiden tebrikler.. büyük iş başardınız.. Elena'nın kulağını çek beraber bitirin... :) Gobi'ye az kaldı, umarım kısa sürede toparlanıp çalışmalara devam edersin. Emre'ye uyma, kalmış 15 son 50 metreye kadar yürüyün, finişte deparla poz verirsiniz.. :)

Posted On: 09 Mar 2012 06:16 pm

Evet, bu iş buraya kadar...yarın büyük gün kısa koşu... şimdiden seni ve Elana'yı kutluyorum....

Posted On: 09 Mar 2012 05:40 pm

Sevgili Alper, bugunku haberleri de aldik epey uzuuun bir gun olmus, hersey yolundadir umarim. Buradaki herkese anlatiyorum, herkes anlamsiz gozlerle bakiyor, neden bahsettigimi ya da yaptiginiz seyi anlamaya calisiyorlar. Elinize, ayaginiza, yureginize kuvvet. sevgiler cem

Posted On: 09 Mar 2012 05:34 pm

Abicim supersiniz. Anne ve babayi aradim ama Abdullah amcanin bizden once haberi olmus :) ilk olacaksiniz, basarilarin daim olsun. En cok ayaklarinizin durumu nedir diye merak ediyorum, patlak catlak var mi? Opuyorum gozlerinizden...

Posted On: 09 Mar 2012 05:09 pm

alpercim basarilarin daim olsun. her gun baktik ve gereken yerlere mesajlari ilettik. turkiyeye basari ile donmenize 15km kaldi. imkaniniz dahilinde sirtinizdakileri hafifletin ve son gunu siki bir tempo ile size yarasir sekilde bitirin. elenaya selam. Steve e selamlari ilet UTMB`de pespeseyiz bu sene onla... sevgiler EMRE www.geziyorum.net

Posted On: 09 Mar 2012 12:25 pm

Sevgili dostum, bu sefer finish olacak öyle hissediyorum ve inan şu an seni kıskanmıyorum desem yalan olur di mi :) Elena\'ya ve sana kolaylıklar diliyorum ve aynı zamnda da çoook tebrik ediyorum. Umarım bundan sonra kıskanmak yerine birlikte oluruz faaliyetlerde. Burası bidiğin gibi. Ayrıca, senle konuştuğumuz konuda hiç geri adım atmadım hatta inanamayacaksın tamamıyle bıraktım, sen anladın... AA Fotoğraf Yarışması\'nı yetiştirmeyi başardık. Hazırladığım duyurular, sergi işi ve jüri konuları gayet güzel oldu. Gelince anlatırım. Gerçekten yoruluyorsun oralarda ama şunu unutma \"ÖZGÜRSÜN\" ve sevgili doğanın kucağındasın bunun tadını çıkarmayı da asla ihmal etme. Gönlümüz sizlerle. Hoşçakal Kolay gelsin herşey...

Posted On: 09 Mar 2012 12:23 pm

Sevgili dostum, bu sefer finish olacak öyle hissediyorum ve inan seni şu an seni kıskanmıyorum desem yalan olur di mi :) Elena'ya ve sana kolaylıklar diliyorum ve aynı zamnda da çoook tebrik ediyorum. Umarım bundan sonra kıskanmak yerine birlikte oluruz faaliyetlerde. Burası bidiğin gibi. Ayrıca, senle konuştuğumuz konuda hiç geri adım atmadım hatta inanamayacaksın tamamıyle bıraktım, sen anladın... AA Fotoğraf Yarışması'nı yetiştirmeyi başardık. Hazırladığım duyurular, sergi işi ve jüri konuları gayet güzel oldu. gelince anlatırım. Gerçekten yoruluyorsun oralarda ama şunu unutma "ÖZGÜRSÜN" ve sevgili doğanın kucağındasın bunun adını çıkarmayı da asla ihmal etme. Gönlümüz sizlerle. Hoşçakal Kolay gelsin herşey...

Posted On: 08 Mar 2012 09:53 pm

Cok guzel ve akili gidiyorsun Alper, devam. Umarim su saatlerde uzun etap iyi geciyor. Bugun Duslere Uzanan Patika'larin galasi vardi. Suan düsüne dogru adaimlar atan sizlei dusunduk, kulaklarinizi cinlattk. ha gayret, bacaginiza kuvvet, zihninize kararlilik. kucak dolusu sevgiler.

Posted On: 08 Mar 2012 09:16 pm

Alpercim, fotğraflarınızda çok diri görünüyorsunuz. bu işi bitireceğinizden eminim... kolaylıklar diliyorum...

Posted On: 08 Mar 2012 02:51 pm

Alpercim, yolunuz acik olsun. Umarim bu zorlu gunu de kolayca atlatirsiniz. Guzel haberlerinizi bekliyoruz. Bacaklarınıza ve zihinlerinize kuvvet... Sevgiler

Posted On: 08 Mar 2012 11:22 am

Kardesim bugunde sana en sevdigimiz kentlerden biri olan Van dan sesleniyorum. Her Agri tirmanisi Hasan hoca, sen ve benim mekanimiz sutcu feyzide oglen saati olsada kahvaltidayim :) tabakta uc bes parca bisi kalsa Hasan hoca elektirikli supurge gibi calistirirdi mideyi :) bildigin uzere... İnsallah seneye yine burada olur ve hepbirlikte yine tadariz bu guzel kentin kahvaltisini. Sun an uzun kosuya baslayali 15 dakika kadar oldu Allah kudret versin kardesim umarim zoru kolay edersin. Reyhan teyzenin senin blogu takip etmesi bana '' bunuda mi? Gorecektik '' dedirtmiyor degil hani :) Bugunu bitirirsen gran slamin cepte oldugundan hic suphem yok. Sevgiler kardesim....

Posted On: 08 Mar 2012 09:44 am

Uzunda cok kolay gelsin. Guzel haberlerinizi bekliyoruz

Posted On: 08 Mar 2012 08:53 am

Alpercim bravooooo!!! Ne kadar cok mesafe katettiniz. Az kaldi. Bugun en zorlu kisim belki ama bittiginde de grand finale'ye sadece 16 km kalacak:) Minik ama emin adimlar, guzel muzikler, muthis duygular ve hahif dusuncelerle kus gibi ucarak geciceksiniz colden merak etme:) Bu arada burasi hala o kadar soguk ki, inan bazen senin yaninda olmayi istiyoruz:) Artik usumek yetti canimiza! Sen orada gunesin tadini cikar, iliklerinin kemiklerinin isindigini dusun:) Gunes tepende parladikca o gunesi burda bizlerle birlikte kisin ortasinda hasretle bekledigini dusun ve seni zorlamadigini hayal et bence:) Iyice korunun, o maratonlarda olusan amele yaniklari aylarca gecemez biliyosun:) Uzun etapta kıklama yontemiyle yiyecegin parmesanlari burada sarap esliginde yiyerek harika fotograflarina bakmayi dort gozle bekliyorum. Artik bu sefer gercekten bir slide show bekliyorum! :) Kendinize dikkat edin, ayaklariniza, kafaniza, tum bedeninize ve ruhunuza kuvvet diliyorum. Elena'yi ve seni tekrar kutluyorum. Sevgiler, Pelin

Posted On: 08 Mar 2012 08:42 am

surekli fotolarinizi paylasiyoruz ofiste...takdirle ve sevgiyle takip etmeye devam etmekteyiz...uzun etabi dusunme, zorda olsa siz halledersiniz... amayine de zorlanirsan bul bir lama tasisin seni biraz :) yolunuz acik olsun alpercim... meyve veren agac bonzai'nin de selamlari var :)

Posted On: 08 Mar 2012 03:54 am

Kardesım bol bol sıvı tuket uzun etabı da alnının akıyla cıkaracaksınız bravo bıttı hadı basarılar yolunuzun ve yukunuzun azalması enerjınızın artması dılegıyle basarılar

Posted On: 08 Mar 2012 03:46 am

haci starbucks'in muzikleri geldi simdi aklima. :) onlardan da alaydin ya bir iki tane. merakla ve heyecanla takip ediyorum dostum, iyi ol, SIKI bas, gozun ufukta, AKLIN icerde, gonlun her nereyi istersen orada olsun... allah yuru ya kulum demis, bu adam "kosh" anlamis. :)... fark etmeden bitsin... iyi kosular

06 March 2012 07:31 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

For Kim Li: Dear Kim li, thank you for your message. Your words in Gobi that <I am not a runner I am a good walker> are always on my mind. I try to apply it.

 

For Jodi thank you for your message. I believe that in Atacama I will cross finish line.

 

For Deano: Yes I remember you. During the long day i gave you parmesan cheese. I keep it for a long day. From Atacama with love.

 

Herkese kucak dolusu sevgiler; selamlar.

 

Mesajlarinizi TURKCE karakter olmadano kadar rahat okuyabiliyorum ki.

 

Diger 2 gune gore cok daha zorlu bir gunu daha finis cizgisini gorerek sonlandirdik.

 

Ilk gun 34 km.yi 5 saatte (%90 kosu; %10 yuruyus); 2. gun 34 km.yi 7 saatte (%80 yuruyus; %20 kosu); bugunse 40 km.yi (%40 kosu; %60 yuruyus)  7 saat 30 dk gibi bir surede bitirdik. Bugunku etap her zamankinden daha da zordu. Etap yine tuz golunden kaldigi yerden devam etti. Calilarin arasinda baslayan ve neredeyse kucuk bir patika boyunca uzanan yolda kosmak ne mumkun. Hos kosmayi dusunen de kim?

ilk istasyona gelmeden once kosuya baslamistik. Kosuya elverisli neresi varsa kosmaya calistik. Sabah verilen brifte de soylenmisti ilk 20 km.de kosabilirseniz kosun sonra zor olacak diye. Gercekten de oyle oldu. Son 20 km azap verici idi. Ay yuzeyine benzer bir zeminde; col topragi yer yer vardi ama yaygin sekilde duran kaya parcalari da vardi. Tam bir ayakkabi dusmani bu etaplar. Ayakkabilari resmen rendeliyor. Ayakkabilara bakinca yarismacilarin %95' i Salomon giyiyor bizler gibi. Bunlar disinda Hoka One sponsorlugunda gelen bir ekip var. bir kac tane de New Balance gordum. Zemin inanilmaz derecede bezdirici olabiliyor. ozellikle kum etaplari sanki bataklikta yuruyormuscasina sizleri zorluyor. Bugunku etaba gelecek olursak. Son istasyona geldiigmiz de 11.5 km.miz vardi finise. Sivi ve elektrolit desteginden sonra yanimiza 2.5 lt almamiz gerekiyordu. Ek bir sise daha su alarak yola koyulduk. Elena onde ben de onu takip ediyordum. Ben biraz daha hizli gitmek istiyorum dediyse de bugun de finise beraber girdik. Zemin cok yorucu; sayisiz adimlar sonrasinda hala goremiyorsunuz finisi. Km.ler sonrasinda kamp cadirlarini gorduk ki dedim Elena'ya '"hadi kosalim". Sonrasinda baktik ki yol yilan gibi kivriliyor; in cik; tirman ve de bitmeyecekmis gibi duran finise sin metreler. Eminim finise en guzel yere konumlanmis olan fotografci en guzel karelerimizi yakalamistir. Finiste yine sizi bekleyen tam tam sesleri ve alkislar. Bu arada yaris baslayali 11 saati gecti ve hala gelenler var. Bugunku kirici etap yuzunden de 4-5 kisi kosuyu birakti. Benim gorduklerim tabi ki; baska olmaz umarim. Gecen sefer Gobi'den sozum var. kendime. hayallerimi gerceklestirmek icin attigim adimlara destek olan sponsorum olan KlimaPlus'in Genel Muduru Yenal Bey ile gorusmemizde Gobi'nin ge

cen sene benim icin bir prova; cole ilk adim atma konusunda onemli bir adim oldugunu; misyonuma Atakama ile baslayip sonraki collerde devam edecegimi iletmistim. Kendileri beni kirmadilar ve bu projemde bana sponsor oldular. Buralara gelmemde BUYUK payiniz vardir Yenal Bey; saygilarimi; sevgilerimi sunarim tekrar colden.

 

Bugun yolun en yorucu ve zor kisminda bloglar; gelen e-mailler icin ne yazarimi dusunmekle gecti. Mesajlariniz gercekten ilac gibi; yedigimiz yuksek kalorili yemeklerden de daha faydali. Hepinize cok cok tesekkur ediyorum. GOBI partnerim Alicem; bu sefer umuyorum guzel haberlerle gelecegim ulkeye. hatirlatmadan gecemeyecegim Elena' nin ingilizcesi senden daha iyi. GOBI"den cadir arkadaslarim ve etaplardan tanistiklarim bile yazmaya basladilar. Motivasyon maksimum seviyede mesajlariniz sayesinde. Ellerinize saglik.

 

Persembe gunu uzun etap olacak. Muhtemelen carsamba gunu bizi yine 40 km bekliyor olacak. Uzun etap persembe ve cuma gunlerini kapsiyor. 74 km kosacagiz. Yolu yariladik denebilir ama bu sefer adimlarimi temkinli atmaya calisiyorum; tekrar beni bekleyen LONG MARCH icin. Eminim bu seferki bulusma iyi olacak. Yol boyu Elena'ya da soyluyordum ; '''Ultra maraton satranc oynamak gibi bir sey. Stratejin cebinde olacak ve adimlarini oyle atacaksin." Her gun yeni bir gun gibi basliyor bizler icin; her malzeme toplanip tekrar cantalara giriyor ve basliyor kosu. Aksam da tersi oluyor; hepsi cantadan cikiyor. Dun mobil tuvaletlerden birinde aynaya rastladim ve Alper"i gordum. Cok degismemis ama degisim iceride gerceklesiyor. Adimlarimi temkinli ve yavas atiyorum.

 

Aylin; Devrim (Gobi oncesi oldugu gibi Atakama icin de buyuk destegin oldu) Emin; Galip; Kayahan; Rahile; Cumhur ve Erkal sizlere Elena' nin cok selami var. Kemal Hoca antreman programi icin Elena sana cok tesekkur ediyor; selamlarini gonderiyor. merak etme burada buton aksiyonu yasanmadi henuz. (:

 

Yukarida ismi gecen dostlarimla beraber bana mesaj atan calisma arkadaslarim ve yoneticilerime de cok tesekkurler.Asli Hanim; Sulun Hanim; Nuket Hanim; Nilgun Hanim; Melek Hanim; Pelin ve Bonzaimi her gun rakiyla sulayan ismet. Hepinize cok tesekkurler mesajlariniz icin.

 

Ulas; her zamanki gibi her yere ulasiyorsun. Haberlerimizi Adim Adim ile paylastigin icin tesekkurler.

 

Koray tumer; tesekkurler; kizlara ve Elif"e cok cok selamlar sevgiler.

 

Anne; baba; abla ve tum dostlarim; sevdiklerim; takipciler. Hepinize col esintisi gonderiyorum. Havalar nasil orada bilmiyorum ama burada yeteri kadar isiniyoruz sizlerin yerine de. Sizi ozlemeye devam ediyorum.

 

TEMA icin desteklerimizi lutfen esirgemeyelim. TEMA dostlarima mesajlari icin cok tesekkurler.

 

COLLERDE KOSALIM AMA COLLERDE YASAMAYALIM.

Comments: Total (2) comments

Posted On: 08 Mar 2012 06:58 pm

cok tebrikler. iki Amerikali arkasalarim kosuryor (Steve Waldon ve Michael Sanderson). Siz gercek delisiniz ama kuvvetlisiniz. Inanmiyorum. Iyi sansli.

Posted On: 08 Mar 2012 04:12 am

Kardesım bravo bol bol sıvı tuketın bız sızın kadar uzun uzun yazamıyoruz kusura bakmayın:((

05 March 2012 07:07 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

HAYALLERIN PESINDE KOSMAK, YINE YAZMAK, YINE KOSMAK

 

LUTFEN MESAJLARIMIZDA TR KARAKTER KULLANMAYALIM. TESEKKURLER. (:

 

Tekrar merhaba;

 

Yeni bir maraton gununden sonra yine beraberiz blogda.

 

Mesajlariniz icin hepinize cok cok tesekkurler. Is arkadaslarim; yoneticilerim kaleminize saglik; Ismet, Bonzaime gerekli ilgiyi gosterdigin icin tesekkurler. Pelin yazdiklarinda haklisin; buraya gelene kadar yasananlar aslinda ayri bir maraton. Kosmak ise cok cok duygulandiriyor insani; sanki bir yarisma degil; bulusma tum dunyadan sporcularla. Kisisel olarak kattiklari cabasi. Analatilmaz yazilir tadinda olacak. 4 COL sonrasindaki en buyuk planlarimdan biri de yasananlari bir kitapta belgelestirmek. umarim basarili olurum bu girisimimde. Bugun yarisi organize eden firma bizimle roportaj yapti ve buraya gelene kadar yasadiklarimiza sasirdi roportaji yapan kisi, hayretler icinde dinledi. Eminim yakinda sitede cikacaktir bu roportaj. Burada olmak ve olana kadar harcanan cabalar gercekten torunlara anlatilir cinsten olacak...

 

2.gun de sona erdi. Bugun 38 km kostuk. Daha uzun olacakti bugunku etap ancak kanyonlara yagan yagmur dolayisiyla etabi kisaltmak durumunda kaldilar. Olsun varsin; 38 km. de gayet ciddi bir mesafe oluyor. 3000 m.lerde sirtinizda en az 10 kg kosmak, yurumek gercekten insanoglunu zorluyor. Zorluk mu dedi birisi? Elbette zorluk diye bir sey yok oluyor. Kosuya start verilince yeni bir gune taptaze baslamak durumundasiniz. Bugunku etapta yine Atakama Colu"nde muthis parkurlardan gectik. Neredeyse zirvede yer alan ve yine mi dagcilik yapacagiz dedirten yuksekliklere ciktik. Kanyonlarin tepesinden gectik. Col topraginda attigimiz adimlarin bizi yine yeni maceralara goturecegini hesaba katarak... Gercekten insanoglunun  kendisiyle mucadelesi; doga ile degil. Bizler doganin bir misafiriyiz. Toprak; yildizlar hepsi de bizleri misafir ediyorlar tum sevecenlikleriyle. Ondandir Mars'in ilk gunku kamp yerinden goz kirpmasina karsi ne yapacagimizi sasirdik. Sevgili Suna Altan paylasmisti videoyu; Atakama Colu'ndeki yildizlarin gorsel sovunu. Isteyenler facebook sayfamdan izleyebilirler bu soleni.

 

Tekrar bu gune donelim. Etap baslangicinda gunes kendisini sakliyordu. Saatler ilerledikce ben buradayim seklindeki nidalarini duyar oluyorsunuz. taytim ve calf corabim arasinda kalan bolge kizarip farkli bir renk aldi tenimde. Col yanigi simdiden basladi; bugun daha temkinli idim yuksek faktor krem kullanma konusunda. Gobi' de de ilk gun ayni konudan muzdariptim. Col ilk imzasini atmis oldu. Saglikla devam ediyoruz. 38 km uzunlugundaki kosu sonrasi bizleri en cok sevindiren yedigimiz yemekler sonrasinda hafifleyen cantalar. Bir onceki gun yedigimiz yemeklere degineegimi soylemistim. maratonu organize eden firma 30 kalemlik bir liste paylasiyor sizinle yaris oncesinde. Haftalar once baslayan hazirliklarinizda bu malzemelerin eksiksiz olmasi lazim, aksi durumda yarisa katilamayabilir ya da cezali durumu dusebilirsiniz. malzemeler icinde 20 adet cengelli igneden tutun; eldiven; ilk yardim battaniyesi; duduk; pusula; 2 adet alin feneri vs vs yer aliyor. Yemek konusu gercekten en onemlilerinden. 250 km suresince tuketmeniz gerekn kalori 14.000 olarak belirtilmis. Bu yemekler icinde yuksek kalori iceren yemekler; enerji jelleri; enerji beans (fasulye) , tuz haplari; elektolit tabletleri bulunuyor. hepsi de gorevliler tarafindan kontrol ediliyor ve sonrasinda gecer not aliyorsunuz. yedigimiz yemeklere gelince bir paket yemek 160 gr ve 800 kcal degerinde. Kuru agirligini belirttim; maratonlarda tum malzemeler sirtinizda oldugu icin hepsinin agirligi da onemli. Sabahlari cesitli yulaf ezmeleri yerken kosu bitiminde kampa ulasinca da et iceren yemekler ya da makarna turevlerini yiyoruz. Organizasyonu sagladigi yegane hizmetler arasinda olan cadirimiza yerlestikten sonra yine organizasyon verdigi 2. ve son hizmet olan sicak su ile yemeklerimizi hazir hale getiriyoruz.  Bugun Elena ile Tuz Golu etabinda ilerlerken aklimiza cikolata geldi. Goldeki camurlasan yuzey ve ustu tuz kapli hali bize cikolatali pastayi animsatti. As ermek galiba benim icin de maratonlarda yasaniyor.Maraton donusu acisi cikiyor ne de olsa. Yaininizdaki her yiyecek gunlere bolunmus durumda. Sabahtan aksama kadar yiyecekleriniz kilitli posetlerde yerlestirilmis. Eger baska bir gunun yemegi size goz kirparsa ve yerseniz; yandiniz; cunku ac kalabilirsiniz. bu kadar sistemli olsam gunluk yasamimda acaba neler olur denemek lazim...

 

Etaptaki son 10 km gercekten bitmeyecek turdendi. Ne bir agac, ne bir yerlesime rastlaniyor. Muhabbetle kolaylikla asiliyor mesafeler. Ozellikle sari renkli ATACAMA CROSSING 2012 yazili tabelayi gorunce giriste sizi bekleyen tam tam sesleri esliginde oyle bir hizla giriyorsunuz ki iste bu ana bayiliyorum. Diliyorum nicesini de yasayacak ve bu deneyimlerimi sizlerle paylasabilecegim. Yalnizca bir sartla; her zamanki gibi attiginiz mesajlar ile. Hepinize cok cok tesekkur ediyorum.

 

Koray; bahsettigin gibi bayragimizi mesafler boyunca; kitalararasinda tasimak; uluslararasi bir organizasyonda dalgalandirmak gercekten gurur verici. Tum katilimcilarin ulke bayraklari her gun start cizgisinde dalagalaniyor. gercekten her sabah tuylerim diken diken oluyor; yalniz degilsin diyorum.

 

Cumhur; merak etme; bir hafta sonra baslar yine banka uzantili maillerim. Tum dostlara benden selamlarimi ilet lutfen.

Cahit Bey; mesajiniz icin tesekkurler. Inanin torunlara anlatilacak hikayeler kismi kabariyor.

 

Carsamba gunu; 3. gun daha da zorlu bir etap bizleri bekliyor. Eminim yine karsinizda bu blogla olacagim. Yazdiklariniz; yazacaklariniz; duygu ve dileklerinizi paylastiginiz her daim cok tesekkurler.

 

Primeart Koray: hazirladiginiz guzel gorseli web sayfami (www.alperdalkilic.com) hazirlayan Sevgili Erkan Sahan'a ([email protected] ) gonderebilir misin; siteye ekleyebilir bu durumda/ Tesekkurler.

 

Herkesi cok cok ozledim; az kaldi gorusmemize. Kostukca mesafeler kisaliyor... Kalin saglicakla..

Comments: Total (16) comments

Posted On: 07 Mar 2012 07:49 pm

Alper ve Elena, heyecanla takip ediyoruz, terli terli su icmeyin :)

Posted On: 07 Mar 2012 07:47 pm

Alper ve Elena, heyecanla takip ediyoruz, terli terli su icmeyin :)

Posted On: 07 Mar 2012 07:17 pm

Alper, zor bir iş olduğunu biliyorum... ama zaten senin işin zor olanları başarmak değil mi.....

Posted On: 07 Mar 2012 07:11 pm

Alper, harikasınız. zor bir işe girdin... ama zaten senin işin zoru başarmak değilmiydi.... sevgilerimle...

Posted On: 07 Mar 2012 12:33 pm

Güzel bir derece. 3ncü etabı da başarı ve en önemlisi sağlıklı tamamladıgınızı görmek çok güzel. Çadırda bekliyoruz sizi. Ne diyelim ayağınıza ve ciğerlerinize sağlık.

Posted On: 07 Mar 2012 03:29 am

kardesım Elene senden once blog a yazdı hadı senın cumlelerınıde beklıyoruz supersınız gercekten

Posted On: 06 Mar 2012 10:06 pm

Canim kardesim bloglarini her akşam annem ve babam ile birlikte okuyoruz ve cok duygulaniyoruz.Oyle guzel anlatmissin ki yasadiklarini...Birebir orada hissettiriyor insani.Elena ile birbirinize iyi bakin. Cok sevgiler.

Posted On: 06 Mar 2012 04:45 pm

Aslansin aslan. İyi gidiyor abicim, herseyden ote super bir cografyada zorluklar olsada kosuyorsunuz. Keyfini cikartmayida unutma. Biz neler gorduk neler yasadik en zorlulari bunlar ama usteksinden geleçeksin soyledigin gibi her daim....

Posted On: 06 Mar 2012 03:25 pm

selam, iyi gidiyorsun, hatta supersiniz. sevgiler :)

Posted On: 06 Mar 2012 02:04 pm

Alper, okuyoruz, heyecanlaniyoruz, destekliyoruz. Sevgiler.

Posted On: 06 Mar 2012 01:32 pm

Gobi icin GO-ALPER-GO demistik.. Simdi Atakama icin GOOO ALPERRR GOOOOO ELENAAA!! Elena'yada sanada super basarilar cigerim.. :) HERGUN O TAMTAM SESLERINE SAGSAGLIM MUTLU SEKILDE ULASIN INSALLAHH!! :))

Posted On: 06 Mar 2012 12:51 pm

alpercim her gün eczaneye gelip yasadiklarini ve yazdiklarini okumak, bitmesini istemedigin ama sonunu da merak ettigin dean koontz kitaplari gibi.atacama'da clive cussler maceraları gibi bir seruvende sizi izlemeye devam ediyoruz.Allah bacaklariniza ve yureginize kuvvet versin.

Posted On: 06 Mar 2012 12:51 pm

alper bravo, okudugum kadariyla her sey yolunda ve moraller yuksek, en onemlisi de bu. ben de runtalya'dan gec dondugum icin ancak goruyorum yazdiklarini. runtalya muhtesemdi, coldeki anlamli grubun disinda 400 Adim Adim'li kosucu da antalya'da kostu ve bagis topladi. Seneye artik bu soleni daha kalabalik bir sekilde ve iki tane col fatihimizle birlikte yasariz :)

Posted On: 06 Mar 2012 07:50 am

Olm şu hacdan dön de mert outlet de bir patlıcan musakka ısmarlayayım sana. yağına eppek bana bana yeriz. ben bu aralar soya sosu içinde yüzen noddle olayına sardım. malzemelerini sayarak gıcıklık düzeyini artırmamak için kendimi zor tutuyorum. evladım, deli gibi koşup terli terli gezme etrafta, hasta olursun, ayakkabıların eskir. kendine iyi bak, ailece severek izliyoruz...

Posted On: 06 Mar 2012 07:21 am

Ne guzel yazmissin alpercim, dilerim her sey bu yazdıklarin kadar guzel devam eder... bonzaiyi merak etme, tam bi alkolik oldu... tekrar basarilar ve kolay gelsin... yarin gorusmek uzere, tabiki ki blogda :) selamlar...

Posted On: 06 Mar 2012 04:09 am

Kardesim helal sana yazdıklarını okuyun ca cok duygulanıyorum . Taner hacanın dedıgı gıbı Bravo Az kaldı

04 March 2012 07:54 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Mesajlariniz, mailleriniz icin cok cok tesekkurler. Okuduktan sonra kalkip kosasim geldi. Burada galiba yasanan duygu seli galiba kosmak, keyifle uyumak ve yemek yemek oluyor. Duygulanmamak elde degil. Hepinize tesekkurlerimi, sevgilerimi gonderiyorum; iyi ki varsiniz.

 

En buyuk ricam: Lutfen TR kararkter ile yazmayalim. Tabi ki bundan daha da buyuk ricam her daim yazmaniz.

 

163 insan; dunyanin farkli sehirlerinden toplanmislar. Kimi saglik kurumlari; kimi cocuklar icin kosarken kimi de benim gibi cevre icin kosuyor. TEMA yararina gerceklestirdigim bu kosuda yuva arayan mese palamudlari icin desteginizi rica ediyorum. Tesekkurler. TEMA dostlarina da destek mesajlari icin cok tesekkurler.

 

Collerle bulusmamda bana her zamanki buyuk destegimini esirgemeyen Yenal Bey'le gorusmemizde kendisine "coller her daim cagiriyor; bir kere ayak bastiniz mi vazgecemiyorsunuz" demistim. Benim bu talebimi kirmadi ve KlimaPlus sayesinde hayallerimin pesinde kosabiliyorum. Tesekkurler Yenal Bey; tesekkurler KlimaPlus. Yenal Bey ayrica bir ayrintiya dikkat cekmisti: 4 senede bir yasanan 29 subatta ilk ucusla Tr.den ayriliyordum. Bu arada yarisi organize eden RacingThePlanet firmasinin 10.yili. 10.yilinda benim de 4 colu bitirmek icin yola cikmam ve Grand Slam uyesi olma cabalarim baska bir ayrinti olarak kabul edilebilir.

 

Bugune gelecek olursam: Sabah 8' de baslayan kosumuzda kapali biri var hava hakimdi oncelikle. Ilerleyen saatlerde korkutucu gunes sicakligi ile bizi tepeden izliyordu. Elena ile basladim kosuya; beraber bitirdik. Emre TOK tekrar tesekkur etmek isterim. Sabah ve aksam yemeklerimizi ing.den getirmesi icin buyuk katkin oldu. Merak etme Steve"i cok gecmedik.15 dk gecmis olabiliriz. o da finise 5 km kala. muthis bir teknigi var; yarin (p.tesi) onunla baslayacagiz. Bugun kosumuzu 5 saatte bitirdik. Artan sicak ve de en onemlisi yuksek irtifada kosmamiz elbette ki yorucu oluyor. 3200 m.lerde yaptigimiz kosumuzda Cumhur ve Dag kecisi"ndeki dostlarimi anmadan edemedim. Kendimi dag tirmanisinda hissetim. Umuyorum donuste kecilerle tekrar bir faaliyet yapariz.

 

Blogu yazdigimiz esnada hala gelenler vardi; dusunun 9 saat sureyle finise ulasmak icin caba vermisler. Cybertent dekiler dahil hepimiz ayakta karsiladik son gelen sporcuyu. Duygulanmamak elde degil. 163 yurek herkes birarada; yurekler finis cizgisine ulasmak sevdiklerine ulasmak, sosyal sorumluluk projelerini gerceklestirmek; hayallerini gerceklestirmek icin cabaliyorlar.

 

33 km.lik kosumuzda 45 dk.da bir tuz tableti; saat basi da enerji jeli almaya calistik. Yanimizda start aninda zorunlu bulundurulmasi gereken 2.5 lt su bulundurulmasi gerekiyordu. Sonraki istasyonlarda da en azindan 1.5 lt su almaya calistik mataralarimiza. Istasyonlarda ictigimiz lt.lerce suyu saymiyorum tabi ki. Onumuzde ultra maraton haftasi var. Onemli olan emin adimlarla finise saglikla ulasabilmek. Bu arada TEMA icin kostugum ve yuva arayan mese palamutlarini lutfen unutmayalim. Bir ekleme: Bir maratoncu daha geldi; 9 saat 48 dk oldu. Yine gozyaslari; henuz finise kosan 3 kisi daha var. Maraton  gercegi; ne vakit ne olacak belli olmuyor. Iste bunu seviyorum; hayat gibi maraton da her daim surprizlere gebe.

 

Mesajlariniza donecek olursam. Hepsi de ayri ayri degerde benim icin. GOBI sonrasinda tum mesajlari bana iletmislerdi. Colden okumak; sonrasinda ofisteki ekraninizdan okumak hepsi de baska baska degerli. mesajlar sizi o ana goturmekle kalmiyor cok guzel bir hatira da oluyor sizler icin. Daha once verilmis bir sozumu  vardi. Her mesaj atanin ismini yazacaktim; ama o kadar cok ve guzel mesaj sahiplerine buradan sevgilerimi; selamlarimi iletmek istiyorum. Gonul ister sayfalarca yazayim ama sirada bekleyenleri de dusunmem gerekiyor. belki sonraki gunlerimde daha uzun yazarim. Su an tekrar baslayan firtinaya da deginmeden edemeyecegim. Ogle vaktinde kampa yeni ulasmistik ki firtina her tarafi kuma buladi. Collerde yasamin guzelligi iste. Cadirlari destekledik; malzemeleri kumdan arindirdik; henuz bu ilk gun. bizi ve sizleri ne kimbilir ne surprizler bekliyor. bizler kosalim, atalim adimlarimizi sizler de mesajlarinizda destek olun; kizgin gunes sadece guz gunesi gibi olsun; firtinalar da meltem esintisi olsun. Herkese cok cok tesekkur ediyorum. Col kumunda atacagim adimlarda her gun sonunda neler yazacagim; neleri okuyacagimi dusunmek de cok keyif verici.

 

Babama kendisinin facebooktaki ilk arkadasi olarak sevgilerimi iletiyorum. Eminim an be an inbernetten takio ediyorsundur. merak etmeyin adimlarimiz cok temkinli ve planli. KlimaPlus"in hazirladigi mikro siteden de tum gelismeleri takip edebilirsiniz. Annem nasil, hep derim kendisine; kurabiyeleri dunyanin en iyi kurabiyesi. sevgi ve emek icinde yogurulmus. bir sonraki col maratonumda mutlaka yanimda olacak. Elena da selamlarini iletiyor ve kurabiyeler icin tesekkur ediyor. Sevgili ablam; mesajlarini bekliyorum. Sizleri seviyorum.

 

ANSAL" dan Leyla: Corap ve iclikler muthis; tekrar cok tesekler.

ERDINC: Verdigin muzikler super; muhtemelen uzun gunde bizleri hareketlendirecek.

ASLI HANIM: Mesajlarimi banka ile paylastiginiz icin cok tesekkurler. Herkese cok selamlar.

KlimaPlus"tan Seval ve Primeart"tan Koray ve Zeynep: Destekleriniz cok onemli benim icin. Lutfen facebook"taki KlimaPlus sayfasini ziyaret edelim ve ne guzel bir calisma yapilmis gorelim. Elinize saglik Seval; Koray ve Zeynep.

ADIM ADIM: Runtalya maratonu nasildi? Umuyorum herkes sonuclardan memnundur.

 

Benden bugunluk bu kadar. Aramizda -5 saat farki var. Mesajlariniz her daim cok cok onemli. Lutfen TR karakter kullanmayiniz. Hepinize col kumuna bulanmis vaziyette sevgiler; selamlar..

 

yarin gorusmek dilegiyle. yarin bahsedecegim konulardan biri de colde nelerle besleniyoruz olacak. 250 km tamamlanana kadar kafanizda soru isaretleri kalmayacak; bir sartla yuva arayan mese palamutlari icin desteginizi esirgemeyiniz.

 

COLLERDE KOSALIM; COLLERDE YASAMAYALIM.

Comments: Total (10) comments

Posted On: 06 Mar 2012 01:25 pm

Gobi icin GO-ALPER-GO demistik.. Simdi Atakama icinde GOOO ALPERRR GOOOOO ELENAAA!! Elena'yada sanada super basarilar cigerim.. :)

Posted On: 06 Mar 2012 12:50 am

Selam kardesim ilk gün icin kutlarım yuva arayan mese palamutları da seni kutluyor. Gelelim Runtalya ya gecen sene Güven ile birlikte yarı maratonu bitirmistiniz bu senede senin kulaklarını cınlata cınlata Güven ile maratonu 42.195 mt bitirebildik lakin bir eksik vardı sen yoktun bu eksikte 5 saatten fazla bir zamanda maratonu bitirmek zorunda kaldık Sensiz Guvenle beraber anca bukadarını yapabildik :( ama matratonu bitirdik hep kulaklarını cınlattık Lara yokuşu cok zor gecti birde ustune Guven nın kilo alması ama beraber bu yarısı bitirmemiz bir ilke daha imza atmamıza vesıle oldu. Seneye senle beraber 5 saatin altında bitirmeyi planlıyoruz. Kardeşim bundan sonraki etaplarda saglıklı bir sekilde finisi görmen dilegiyle iyi yarışlar

Posted On: 06 Mar 2012 12:48 am

Alper !!! Remember me? Deano from Gobi 2011. I have no idea what you wrote as I cannot read Turkish .....but hey man - best of luck with Atacama 2012. Look after your feet..have lots of fun man...enjoy !...dt

Posted On: 05 Mar 2012 04:57 pm

Run Alper run Dostum ilk gunünüz hayırlı olsun, sevgiyle

Posted On: 05 Mar 2012 03:55 pm

Kardesim guzel derece gayet usulunce kosuyorsunuz belli. Dag kecisinden bircok kisinin selamlarini iletiyorum ustumde kalmasin. Ula uzak yerdesinya sanki yillardir goremiyorum seni sabah finansbank uzantili mailler tiklamiyor kapimi :) bilgisayari acinca neler yazdiginizi merak edip yuzumuzu yikamadan bloguna bakiyorum. Bugun sana mesajim Amangul kadar guclu ve sabirli olasin. Opuyorum gozleronizden hasretle...

Posted On: 05 Mar 2012 01:01 pm

ilk gun icin cok guzel sonuc bence,yine de saglikli bir sekilde bu kosuyu bitirin, gerisi cok da onemli degil diyorum. iyi kosular.

Posted On: 05 Mar 2012 09:44 am

Alpercim, Senin yazini daha okumadan once bile sonuc listesinde o kadar farkli milletten insanin ismini gormek, gozumun onune haritayi getirip seni o minik ama kararli adimlarla o colun uzerinde hayal etmek bile beni duygulandirmaya yetmisti. Ozellikle de kosmaya hasret kaldigim bu gunlderde… Bir de ustune yazdiklarini okuyunca iyice duygulandim. Ilk etabi bitirdiniz saglikla, kendinizi yormadan diger etaplari da bol keyif almaya calisarak bitirmeye calisin. Sana zor gelmez bu. Alt tarafi 250 km:) Sen neleri kostun bitirdin:) Ustelik bu sefer Elena da var yaninda:) Elena'ya ayrica sevgilerimi ve tesekkurlerimi ilet. Sonuc listesinde sayfalari sirayla gecerken bir anda Turk bayragi cikinca karsisina insan gururlu bir saskinlik yasiyor. Kendisi listedeki ilk Turk bayraginin sahibi:) Omurilik Felclileri Dernegi adina yaptigi bu kosuda yaninda senin olman zaten yeteri kadar buyuk bir destek ama benim de kalbim onunla. Birbirinize dikkat edin. Su 6 milyarlik dunyada hepi topu 163 kisinin tattigi bir onuru, gururu, heyecani ve ayricaligi birlikte yasiyorsunuz. Hayatinizin en buyuk, en degerli anisi olacak. Her aninin keyfini cikarin. Her aksam minik kedi yavrularinin pempe patileriyle ayaklarinizi oksayip masaj yaptigini dusunun, gercekte iyilestirmese de en azindan bir gidiklanma hissi verir bu dusunce herhalde:) Seninle gurur duyan yuzlerce kisiden biri olarak aklim, kalbim tum iyi dileklerim seninle. Hep guclu olman dilegiyle, sevgiler. Pelin

Posted On: 05 Mar 2012 09:40 am

Alpercim ayaklarina, bedenine kuvvet. Bonzai saglam:) Guzel haberlerini bekliyoruz 2. etap için. Sevgiler

Posted On: 05 Mar 2012 08:56 am

Saglam adimlarla kosmaya devam... Kalbimiz sizinle... Sevgiler..

Posted On: 05 Mar 2012 06:09 am

Harika baslangic Alper, uzun gune kadar diri kalin aman :) Sevgiler

03 March 2012 09:11 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk


Artik zaman geldi. 2400 m.lerde gunlerdir bu ani  bekliyorduk. 0 m. deniz seviyesinde yasayanlar icin zorlu olsa da bir SIKINTI ile karsilasmadik uyum konusunda. Aylardir gun sayip bekledigimiz maraton icin 1.kamp alanina hareket etmek icin 1 saat maratona baslamak icin 1 gun kaldi. TSI 13:00 sularinda baslayacak kosu icin tum yurekler heyecanla atiyor. Eminim blogu takip eden sizler de oylesiniz. 

Mesajlarinizi bekledigimi ileterek bugunluk veda ediyorum.

Destekleriniz icin her daim cok tesekkurler. Kalin saglicakla. 

Pazar gunu tekrar blogda gorusmek uzer... 

ALPER D.

Comments: Total (4) comments

Posted On: 05 Mar 2012 12:20 pm

tent e girmene bir saate yakin zaman kalmis sanirim bizim saatimizle. Umarim bugun de guzel geciyordur. Her adimda birsürü agac yeserecek guzel ulkende. tekrar basarilar diliyorum.

Posted On: 05 Mar 2012 07:59 am

Alper, ayağına, yüreğine kuvvet. Her şey istediğin gibi yolunda gider umarım. Sevgiler Cem Uçan

Posted On: 05 Mar 2012 01:42 am

Go Alper!! Best wish from your Gobi tent mate - guess there are no stand storms in Atacama!

Posted On: 04 Mar 2012 10:35 pm

Bir sey eksik dedim icimden, bir sey eksik ; Dostum gercekten su an sadece senin icin girdim internete bilirim gun sonunda nasil gidecegini internet cafe ye :)) ayakta terlikler sanki hic yorulmamis gibi pitir pitir yuruyeceksin yine insallah dostum saglicakla bitirip gelirsin,yaninda olmaya bu donemlerde pek hazir degilim onu yurekten hissediyorum... ama onumuzdeki yillarda hic sansin yok bir yerlerde beraberiz yine Allaha dua ediyorum,senin icin ve sana anlatilan ingilizce konulari daha iyi anlaman icin :) seni seviyor selametle...

02 March 2012 09:49 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk


 

 

COLLERDE KOSALIM, COLLERDE YASAMAYALIM. HAYALLERIN PESINDEN KOSMAK ve ANADOLU…

 

 

Comments: Total (7) comments

Posted On: 03 Mar 2012 04:36 pm

Cenk gercekten bahsettigin gibi, maraton oncesi maraton tadinda ultra tadinda oldu maceramiz. Olmadi derken her sey birden bire gerceklesti. Tesekkurler herkese dilekleri icin.

Posted On: 02 Mar 2012 06:47 pm

Su son 2 haftada yasadiklarin azmin ve inancin ta kendisidir usta. Simdi sira colde. Kendinize dikkat edin. Guzel haberlerinizi bekliyoruz. Sevgiler

Posted On: 02 Mar 2012 12:36 pm

Başarılar kardeşim

Posted On: 29 Feb 2012 09:47 am

Tum bu zorlu kosullarda yanınızda oldugumuzu unutmayin.

Posted On: 29 Feb 2012 08:29 am

Alpercim,kalbimiz seninle başarılar diliyoruz sevgiler

Posted On: 29 Feb 2012 08:28 am

Alpercim,kalbimiz seninle başarılar diliyoruz sevgiler

Posted On: 29 Feb 2012 08:22 am

Başarılar dilerim.Kalbim sizinle.

02 March 2012 02:23 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk


Bu bloga tekrar yazabilmek hem de  ulkeden ayri hisler icinde olmak baska bir duygu. Birkac satir ciziktirmistim oncesinde ama simdi vakti geldi kagida dokmeye. 

Su ana kadar bloguma yazan tum dostlarima, sevdiklerime tesekkurlerimi gonderiyorum. 

Turkiye' den sonra hayatimda ilk kez gittigim bir mekanda yaziyorum blogumu. 

Carsamba sabahi Cumhur ve Senol bizleri havalimanina biraktilar, ta ki persembe aksami otele ulasana kadar. 4 ayri ucak, sayisiz anons, sayisiz yuz, sayisiz ucus mili gititkten sonra o da yetmezmis gibi Calama' dan sonra San Pedro De Atacama' ya karayoluyla ulastik. 2 gun suren, aktarmalarla dolu dunyanin her yerinden gelen insanlarla havaalani ve ucak seyahatleri macerasi sonras

Comments: Total (5) comments

Posted On: 07 Mar 2012 08:08 am

Merhaba Alper Bey, Son gününüzde heyecanımız büyük. Şu sıralarda koşuyor olmalısınız, ümid ederiz etapları kolaylıkla tamamlarsınız. Tüm iyi dileklerimiz ve pozitif enerjimiz sizinle. Döndüğünüzde görüşmek üzere, Türkiye'den selamlar, sevgiler.

Posted On: 02 Mar 2012 07:06 pm

Alper, zor zamanlarda arkadaslarini sevdiklerini dusun, tekrar kosmaya basla. Basaracaksin. Simdiden tebrikler. Sevgiler Zeki

Posted On: 02 Mar 2012 06:48 pm

Farketmez abi ha anne ha abla :) hesapta erzuruma kis olimpiyatlarina gidiyorduk ama komsu van ucagina yetismemizi annene yetistirmemis mi? :) tabi biz kis olimpiyatlari degil agri tirmanisina gidiyorduk ama anne kurabiyeleri her daim yanimizda :)

Posted On: 02 Mar 2012 06:43 pm

Cumhur, abi bahsettigin kisi annem degil bu seferlik ablamdi. Tamam tamam simdi hepsi ogrenmis oldu bu durumda. OLA CUMHUR.(:

Posted On: 02 Mar 2012 06:36 pm

Abi anne ile ilgili bolumleri okurken aklima gurcistanda kazbek tirmanisinda meteonun oradan annen ile konusman geldi :) alper nasilsin? İyiym anne, telefon ceken biryere geldik. Telefon ceken biryere geldik ama kadin senin Antalya da oldugunu saniyordu :) 3600 metreden tatli yalanlarla caktirmamaya calismak ayri zanaat vesselam :) sana bu defa destek vermesinde var bir hayir :) anne destegiyle tabana kuvvet cigerim :) Vira bismillah kardesim....

28 February 2012 05:40 am (GMT+02:00) Athens, Beirut, Istanbul, Minsk

Son hazirliklar yapildi, simdi mailler atiliyor. Sabah Cumhur ve Senol ile havalimanina gidiyoruz. 08:00' daki ilk ucak ile ilk noktamiz Madrid. 4 ucus sonrasinda Sili' de olacagiz. Mesajlariniz bizim icin cok cok degerli, tesekkurler simdiden. (:

Comments: Total (32) comments

Posted On: 08 Mar 2012 06:35 pm

DEV yürekli canlar, 08.03.2012 bugun en zorlu günü koşuyorsunuz 80km dualarımızın ve yüreklerimizin sizinle olduğunu bilin,tanrım yüreği güzel olanlara her daim yardım meleklerini ulaştırır,ve tüm zorlukları aşması için kuvvet verir...Herşey çok güzel olacak ben inanıyorum, dualarımızı ve yüreğimizi rüzgarla birlikte sizlere gönderiyoruz...sağlıkla güzel haberlerinizi bekliyoruz. Alper bu mesaj Elena'ya özel, Elena Dünya Kadınlar Günün Kutlu Olsun :) sevgiler...

Posted On: 06 Mar 2012 12:54 pm

Alper'cim, Kolayliklar diliyorum, bonzai'ne gereken sefkati gosteriyorum merak etme. sevgiler,

Posted On: 05 Mar 2012 07:52 am

ilk etapı bitirmişsiniz.. hayırlı olsun :))) darısı diğer etaplara da ... yolunuz açık olsun.. birimce takibinizdeyiz... çok sevgiler :)

Posted On: 04 Mar 2012 11:06 am

Toprağın ve onu koruyacak yeşil örtünün değerine dikkat çektiğinîz íçin minnettarız. TEMA Gönüllüleri adına selamlar sevgíler,başarılar.elif sezginer verún

Posted On: 02 Mar 2012 06:26 pm

Harika birşey yapıyorsunuz, kendinizle gurur duymalısınız. Şansınız bol, yolunuz açık olsun...

Posted On: 02 Mar 2012 12:43 pm

Başarılar kardeşim ben de Güveni Runtalya da 42 koşturacağım hep senin kulaklarını çınlatacağız süpersin

Posted On: 02 Mar 2012 11:51 am

Alper Bey, TEMA facebook'ta size destek mesajları yağıyor. Herkesin başarı ve sevgi dileklerini size topluca iletiyoruz. Selamlar. Elif Sezginer Verün

Posted On: 02 Mar 2012 11:46 am

cok cok basarilar dilerim. Yaptiginiz sey cok buyuk. cok tebrikler... Ebru

Posted On: 01 Mar 2012 08:33 pm

Çelik yürek, başarılar diliyorum...

Posted On: 01 Mar 2012 04:16 pm

Alper yürekten seninleyiz, şansın bol olsun..

Posted On: 01 Mar 2012 03:31 pm

Oğlum Alper,ben ve annen,katıldığın bu zorlu Ultra Maratonda sana can-ı gönülden başarılar diliyoruz.Ayrıca;insan sağlığını tehlikeye atabilecek zorlama ve risklere karşı da dikkatli ve tedbirli olman konusunda yeniden dikatini çekmek istiyoruz. Önce emniyet ve sağlıktır,diğerler,iinsan gayretiyle ulaşılabilecek hedeflerdir. Seni,en içten sevgilerimizle kucaklıyoruz.Allah,yardımcın olsun.

Posted On: 01 Mar 2012 11:54 am

Merhaba Alper Bey, TEMA Vakfı\'na destekleriniz için çok teşekkürler. Sizle aynı fikirdeyiz: \"Çöllerde Koşalım Ama Çölde Yaşamayalım\" Ultra Maratonu başarı ve sağlıkla tamamlamanızı diliyoruz. Selamlar.

Posted On: 01 Mar 2012 11:54 am

Merhaba Alper Bey, TEMA Vakfı'na destekleriniz için çok teşekkürler. Sizle aynı fikirdeyiz: "Çöllerde Koşalım Ama Çölde Yaşamayalım" Ultra Maratonu başarı ve sağlıkla tamamlamanızı diliyoruz. Selamlar.

Posted On: 29 Feb 2012 08:18 pm

Üzülme yegen :)

Posted On: 29 Feb 2012 04:57 pm

Merhaba Alper Bey ba?ar?lar dilerim. Sizinle gurur duyuyor ve takip ediyoruz Sayg?lar

Posted On: 29 Feb 2012 01:25 pm

Sana ve Klima plus'a BRAVO! çok sevindim Alper'im. Umarım sağlıcakla gider gelirsin.

Posted On: 29 Feb 2012 11:13 am

Alper'cigim yolunuz acik olsun. Basarilar. Guzel haberlerinizi bekliyoruz. Dere gecisi olursa dikkat :)

Posted On: 29 Feb 2012 10:35 am

Sizi gonulden destekliyorum...Basarilar diliyorum...

Posted On: 29 Feb 2012 10:33 am

böyle güzel bir etkinlekte basarılı olmanız türkiyeyi belki cok farklı biyer yapmaz ama eminimki bu güzel olay değisimin baslangıclarından biri olacak. hem sosyal acıdan hemde sportif acıdan cok cok güzel bir etkinlik belkide günün birinde böyle bir etkinliği türkiyenin düzenlediği bir gün olur. dediğim gibi bu baslangıç... sizinle tanısıp karadenizin ormanlarında ultra maratonda bulusmak üzere :)

Posted On: 29 Feb 2012 09:20 am

başarılı olacağınıza eminim , kalbimiz sizinle .Allah yardımcınız olsun .

Posted On: 29 Feb 2012 09:06 am

insanlık adına çıktığınız güzel yolda tanrı yardımcınız olsun...attığınız her adım da nefesim sizinle...

Posted On: 29 Feb 2012 08:26 am

Niyetiniz hayır bastığınız yer çayır olsun. (: Başarılar

Posted On: 29 Feb 2012 08:23 am

sevgili alper oğlum,allah yolunu açık etsin.dualarımız ,tüm melekler,başmelekler seninle olsun.başarıların daim olsun.

Posted On: 29 Feb 2012 08:11 am

Bizleri de bu zorlu macerada, güzel bir amaç uğruna, çöllerde yüreğinizde taşıyorsunuz. Yolunuz açık olsun. Başarılar

Posted On: 29 Feb 2012 08:10 am

Yalnızca insanlar değil, bütün canlılar adına attığınız her adım tüm dünyadan duyulsun. Yolunuz açık olsun. En derin selam, sevgi ve saygılarımla...

Posted On: 29 Feb 2012 08:04 am

Allah yardımcın olsun, bol şans

Posted On: 29 Feb 2012 07:56 am

Başarılar dilerim,yolunuz açık olsun...

Posted On: 29 Feb 2012 07:52 am

yolunuz bahtınız açık olsun usta...

Posted On: 29 Feb 2012 07:47 am

2012 yılında 4 kıtada, 4 çölde ve 4 ultra maratonda yaklaşık 1.000 km katederek 1.000.000 adımla yarışmaları tamamlayan ilk TÜRK olacağınıza kesinlikle inanıyorum :) ,başarılar dilerim Allah yardımcınız olsun...

Posted On: 29 Feb 2012 07:42 am

vermeye çalıştığınız mesaj benim içinde çok anlamlı bir doğa sever olarak.. Sizi gönülden destekliyorum... ve mümkün olduğu kadar sizi takip etmeye çalışacağım...Başarılar dilerim..

Posted On: 29 Feb 2012 07:36 am

basarilar dilerim... umarim bir gun sizin izlerinizi takip edebilirim.

Posted On: 29 Feb 2012 05:15 am

Basarilar dilerim.