Atacama Crossing Blogs 2016

Joost Muylle

5

Posts

Atacama Crossing (2016) blog posts from Joost Muylle

07 October 2016 12:16 pm (GMT-04:00) Santiago

Dag iedereen, we zijn dag zes en dat is de rustdag. Dat betekent dat de vijf dagen inspanning erop zitten. Gisteren hadden we dus de lange mars (iets meer dan 75km) in een zeer gevarieerd terrein. We begonnen met een stuk van 16,4km met veel broccoli en water (en dus natte voeten, heb je nodig aan de start van een lange mars

Comments: Total (10) comments

Alain delfosse

Posted On: 08 Oct 2016 07:00 pm

Proficiat Joost. Goed gedaan. Nog een moie prestatie. Alain

Sabrina vinquier

Posted On: 08 Oct 2016 06:08 pm

hey Joostie, ons absolute respect voor jullie prestatie, ziet er fenomenaal uit! Een schitterende prestatie maar vooral een onvergetelijke ervaring. Prachtige ingeprente beelden, vriendschappen die altijd bijblijven, kippenvel momenten en afzienmomenten, liggen dicht bij elkaar he. Je doet ons meegenieten in jullie verhaal, thx daarvoor! see you soon, kom goed thuis, dikke knuffel, Bart en Sabrina

patrick de man van ANN

Posted On: 08 Oct 2016 02:44 pm

Joost , Goed gedaan, je hebt je taak weer volbracht ...maar oo, goed zorgen voor Ann ge...

Chantal zwanenberg

Posted On: 08 Oct 2016 10:48 am

Joost, Proficiat!!!!! Ik vind het onwaarschijnlijk wat je neerzet. Zo'n prestatie! Heel veel succes met de laatste trek! Geniet er van! En ben benieuwd naar de verhalen en foto's die je hopelijk blijft delen. Laat de Omer en spaghettie bolognaise smaken! xx

Sven en Virginie Vanhalst

Posted On: 08 Oct 2016 08:50 am

Hoi,Joost! Heel goed bezig. Super prestatie.. proficiat! Geniet er nog van. We zijn al heel benieuwd om de verhalen te horen van jullie avontuur!! Groetjes. Sven en Virginie X

Ann Dewulf

Posted On: 08 Oct 2016 08:38 am

Wij zitten allemaal thuis in de zetel of op werk achter de bureau jouw blog te lezen, foto's en video's te bekijken en zeggen vol verbazing WAWWW maar jullie doen het toch maar !!! De wedstrijd uitlopen is al een buitengewone prestatie maar jouw ranking maakt het een prestatie waarmee je nog maar eens al jouw grenzen verlegd hebt. ... Geniet nog van de rust en de laatste kilometers Groetjes Ann

johan decoene

Posted On: 08 Oct 2016 07:23 am

hallo joost toppie toppie we zijn blij dat je al zo ver geraakt bent,super nog een klein duwke en de medaille is in zicht de luxe die belgie jouw te bieden heeft is weer in zicht,DUVEL,wijn ,chips,frietjes en nog die spaghetti hmmmm de verzorging van jouw voetjes,massage en de kapster voor de baard weer af te doen,een beetje parfum en ge zult weer ne nieuwe zijn als je medaille in handen hebt geef je maar het fluitje terug en kom maar vlug naar huis ,want vrouwke staat al aan de deur binnen een uurke vertrekken we met een groep RTL leden naar eindhoven voor de halve en de volle marathon we zullen aan jullie denken tijdens het loopke als we een zwak momentje hebben jullie geven ons het voorbeeld om door te zetten waarvoor dank groetjes carla en johan

joost muylle

Posted On: 08 Oct 2016 06:58 am

Dag schat Told you so ... Ik wist dat het zou lukken ... You're simply the (my) best!!! De omers staan klaar, we zorgen voor de spaghetti bolognaise (geen paniek, ik maak het niet klaar ;) ) en zitten vol ongeduld te wachten op je thuiskomst!!! xxx

Els Kenis

Posted On: 08 Oct 2016 06:32 am

Dag Joost chapeau!!!! Het is al adembenemend als je je blogs leest en de foto's ziet! Ik veronderstel dat je na zo een dag als gisteren een heel mooie foto van je innerlijke zekf gemaakt hebt! Proficiat man. Nog een 10-tje en het is alleen nog genieten, bijtanken en voeten en lichaam verzorgen in heerlijk gezelschap van je gezin! Tot binnenkort Els en Luk

melanie maes

Posted On: 08 Oct 2016 06:05 am

Dag Joost, een super proficiat! Na al dat afzien en zwoegen hebben jullie het weer gedaan,niet te schatten!! Geniet van de laatste 10 km en de finisch. Eens terug online zal je veel leesvoer hebben op fb. Nogmaals CHAPEAU! Groetjes,Melanie

05 October 2016 02:25 am (GMT-04:00) Santiago

Dag bloggers en mailers allemaal. Dag vier zit erop en ik doe nog mee. Hihaaa

Comments: Total (19) comments

sabrina vinquier

Posted On: 07 Oct 2016 09:03 am

een woord! RESPECT! xxx schitterende prestatie, nu vooral genieten van alles rondom jou!

melanie maes

Posted On: 07 Oct 2016 07:51 am

Super trots mogen jullie zijn!! Proficiat!! Dit heb je weer uitstekend gedaan. Benieuwd naar de voeten:) Geniet nog van deze fantastische uitdaging. Groeten,Melanie

Kris Dekeyser

Posted On: 07 Oct 2016 07:04 am

Dag Joost, dat is nu echt de leukste verrassing van de week. We dachten dat je nog onderweg aan het ploeteren was maar je had al lang de meet bereikt. Geniet nu maar van de verzorging(voeten en al de rest) en probeer ook maar te slapen na al de opwinding. Morgen heb je je derde medaille op zak. wat een prestatie! We zijn zo fier. Mum and dad.

johan decoene

Posted On: 07 Oct 2016 06:51 am

DAG JOOST jouw big day is gepasseerd nu nog een laatste stuk om de overwinning van jouw krachten te vieren met de medaille er zijn weeral mooie foto's opgedoken van jouw ann is moeilijk te vinden ,blijkbaar loopt ze sneller dan de fotograaf,joehooeee geniet aan de streep en tot binnenkort groetjes aan ann toi toi carla en johan

Kurt Masselis

Posted On: 07 Oct 2016 05:54 am

YES YES YES Joostie !!! Machtige prestatie, PROFICIAT !!! 13u 33 min over the long marsh !!! 40 ste in de totale ranking !!! Kurt. ( 'k wil hier een mega grote duim plaatsen, maar 't lukt niet )

Andy Vanhoutte

Posted On: 07 Oct 2016 05:50 am

Dag Joost, nu nog een serieuze inspanning, het ziet er ongelofelijk uit, in alle opzichten, ongelofelijk moeilijk, lastig, hellend, dalend, rosten, bergen, water, zout,... maar geniet zeker van het landschap, de sfeer, de compagnie, dit zal ook even onvergetelijk zijn en zal je waarschijnlijk nooit meer terug zien (alhoewel, dat zijn we natuurlijk nu ook wel niet zo zeker, u kennende... :-)) Straffe kerel zijde gij, maar dat wist ik al langer dan vandaag !

Alan Phillips

Posted On: 07 Oct 2016 04:08 am

Ja Joost... jy kom nog ver!!!! Ek is so trots op jou. Doen dit vir my. Lekker loop. Alan

Laura Muylle

Posted On: 06 Oct 2016 09:04 pm

Hoe je steeds maar op die foto's blijft glimlachen, shows spirit! :) Papsie, als je het nog eens beirelastig vindt, denk aan die frisse Omer op het eind (er steekt hier al eentje in de frigo!) Ik kijk ernaar uit om je dwaze filmpjescommentaar te horen (en die knuffel krijg je ook wel!) Enjoy the view en de groeten aan Buzz en Lightyear!

Kurt Masselis

Posted On: 06 Oct 2016 04:04 pm

Hey Joostie, je bent er ook geraakt !!! PROFICIAT !!! Ik ben al de ganse dag aan jullie aan 't denken ... the long marsh, niet te doen !!! Hoe waren de zoutvelden ? was da keukenzout ? of eerder zeezout ? strooizout misschien ? Je had wel 't voordeel dat je geen zoutpilletjes moest meeslepen onderweg ... :-) Neen maat, proficiat ! vandaag een rustdag om wat te recupereren , morgen nog wat "loslopen" en de DERDE medaille is binnen ! Ik verlang al om jullie verhalen live te horen ! Kurt

Florence Fourneau

Posted On: 06 Oct 2016 12:35 pm

Dag Joost ! Op bureau alles goed, maar dat is allemaal voor volgende week ! Geniet van de laatste dagen, foto's zien er prachtig uit ! Groetjes van iedereen hier

Tom Liessens

Posted On: 06 Oct 2016 12:33 pm

Goe bezig Joost! Hier alles onder controle, no worries; we zullen al een aantal Omerkes fris zetten! :)

Dodotte Lannoy

Posted On: 06 Oct 2016 12:31 pm

Lieve joost, ook van mij een mededeling: ik ben misschien jouw schatje niet, maar je krijgt ook van mij een MEGA-knuffel. Doe zo voort!!! Tussen de drukte en de vele mails en meetings met Duitsers, Chinezen en soms ook Belgen vind ik het heerlijk om naar jou te schrijven - daar bijna helemaal aan de andere kant van de wereld. Hou je haaks, mis den draai niet, doe vooral GEEN ommetourkes en geef gaaaaaaaaaas!!! xxx

sven vanhalst

Posted On: 06 Oct 2016 11:42 am

Goed bezig nu niet meer opgeven..... Blijven genieten en doorgaan...

Lut Dekeyser

Posted On: 06 Oct 2016 08:05 am

Bravo. Doe zoverder. Ben uit solidariteit even gaan lopen vandaag, maar een bescheiden 8 km en bij 7°C, ja ja hier is het bitter koud. Profiteer van de vitamine D

Filip Soreyn

Posted On: 06 Oct 2016 07:16 am

Dag Joost, moet er nog zand zijn ??? De 4 "kortjes" zitten er op ... gedaan met spelen. Nu komt het serieuze werk :-) Fantastisch hoe je daar weer de kilometers opvreet. Je staat daar wel heel mooi te blinken op de 52ste plaats in de ranking ! Giv mo voort buzze hé !

Kris Dekeyser

Posted On: 06 Oct 2016 07:03 am

Blijkbaar hebben je vele volgers alle hun Latijn verwaarloosd. Jammer. " Doe verder zoals je begonnen bent, mijn zoon. Het is zalig als je met de vinger gewezen wordt en de mensen zeggen: kijk, dat is hij". Die lange mars breng je ook wel tot een goed einde en geniet van de mooie natuur. ook de groeten van je mama.

johan decoene

Posted On: 06 Oct 2016 06:46 am

DAG JOOST amaaai ,ziet er goed uit ,nog zo een mooie tekst kunnen schrijven na jou tocht blijkbaar geniet je van alles en heb je nog energie over om te denken de zware tocht zal je een beetje moe maken maar jou kennende geen nood he hopelijk heeft jou spaghetti goed gesmaakt en heb je veel gerust zodat we morgen weeral goed nieuws krijgen van jou groetjes aan ann toi toi carla en johan

Gerard Dosquet

Posted On: 06 Oct 2016 06:38 am

Dag Joost , goe bezig man !! Het is inderdaad al een heeeeeeeele grote prestatie het gene dat jullie aan het doen zijn . nog een beetje ( veel ) op de tanden bijten en dan is het terug tijd om te genieten van familie en vrienden bij een goed glas bier of wijn !!! tot later Gerard en Veva

nathalie vandenameele

Posted On: 06 Oct 2016 04:47 am

Goeiemorgen schattie! Als je dit leest, is het zwaarste achter de rug en is de rest piece of cake... Geef je ogen de kost en denk niet aan je voeten... Je bent nu al mijn / onze held!!! xxx

04 October 2016 11:56 am (GMT-04:00) Santiago

Dag drie zit erop en we doen nog mee. Ben blij dat er al veel foto

Comments: Total (15) comments

Filiep Vanwymelbeke

Posted On: 05 Oct 2016 08:29 pm

Nunca sabes lo fuerte que eres, hasta que ser fuerte, es la única opción. No te detengas !!! Je doet dat super, ik ben lichtjes jaloers, maar niks zonder moeite, niewaar. RESPECT. Ik lees met plezier je blogs en zou maar al te graag willen weglopen van dat monster genaamd "SAP", plots naast u verschijnen, mekaar aankijken, schouderklopje, "hey", en samen doorgaan ...

Bianca De Lombaerde

Posted On: 05 Oct 2016 07:19 pm

Hallo Joost, super wat je ginder ver in Chili onderneemt. Al 3 dagen door zo’n schitterende omgeving ploeteren ! Hopelijk kan je ondanks alle inspanning toch volop genieten van je avontuur! En je mag gerust weten dat we ook een klein beetje jaloers zijn. Doe zo voort ! Johan en Bianca

Bart Deneir

Posted On: 05 Oct 2016 06:53 pm

Hey Joost, jullie doen dit weer super daar in de zandbak! Hopelijk is het vandaag ook weer zo goed gegaan maar daar heb ik alle vertrouwen in hé. Verzorg jezelf en geniet nog maar van de resterende tijd buiten de beschaving! groetjes Bart

Bart Eygenraam

Posted On: 05 Oct 2016 05:48 pm

Joost, Je doet het toch weeral SUPER, volhouden he, Hier missen we je een klein beetje, maar dat geeft niet, Doe het daar goed, wij houden hier wel de wacht tot je terug bent, Vele Knuffels, dikke duimen, en tot gauw,

Vincent Van Houtte

Posted On: 05 Oct 2016 04:33 pm

Joost, hoewel wij vanuit onze luie zetel hier weinig zicht hebben op het afzien dat gepaard gaat met zo'n uitdaging, ben ik stikjaloers!! Desalnietteplus duim ik voor je mee! Succes en tot binnenkort, Vincent

Sakina Bounaga

Posted On: 05 Oct 2016 03:51 pm

Bravo et courage pour la suite! Profites-en un max!! grosses bises de Belgigondie

Dodotte Lannoy

Posted On: 05 Oct 2016 07:58 am

Hey zandstuiver, ge geeft NIET af hé.......!! Gaaaaaaaaaaaaan, kruipen rollen, maar vooral vooruit en geeeeeen ommetoerkes!! Ge zijt ik weet niet hoe goed bezig..... 50ste!!! zot gewoon!!!!! Wij staan en zitten hier te roepen, maar gij doet het wel hé.... ONGELOOFLIJK! GO GO GO YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS xxx

Kris Dekeyser

Posted On: 05 Oct 2016 07:31 am

Gegroet Joost, Ik zie dat je nog bij de overlevers bent, wat ik normaal vind. Waarom vlieg je naar Chili, tenzij om te presteren, nietwaar. Je weet immers dat één nederlaag de voorheen vergaarde roem uitwist. Dat terzijde. Het lijkt me een hele prestatie die voorbije afgelegde kilometer. Alles om je heen is zo te zien een schitterend mooie natuur, hopelijk kan je al puffend en blazend enigszins genieten van de wonderen die het landschap je aanbiedt. Perge ut coepisti, fili mi. Pulchrum est digito monstrari et dicier: hic est!

johan decoene

Posted On: 05 Oct 2016 06:57 am

HALLO JOOST dag 3 is binnen zie dat je het weeral goed hebt gedaan met die banaan prachtig parcours gezien vandaag de long day dus gniet van jou rust en verzorg de voetjes en vooral op de tochtjes genieten he al die genieterkes zullen in jouw geheugen blijven staan dus nog jaren genot groetjes en tot morgen

Kurt Masselis

Posted On: 05 Oct 2016 06:44 am

Hey Joostie, top man, wat je daar opnieuw neerzet, chapeau !!! Reken jullie maar tot de happy few, zo'n 120 deelnemers van over de ganse wereld, dus ook niet vergeten te genieten hé ! :-) als je dit leest sta je aan de vooravond van "the long stage", dus nog goed je voeten verzorgen en alle voedsel op de juiste plaats in de rugzak stoppen zodat je er gemakkelijk aankan. Amai, 't lijkt hier wel op "een gouden raad van tante Kaat" !!! 't is te hopen dat je lichtjes morgennacht straffer zijn dan je fluitje, of is het de bedoeling dat je voor het donker wordt het kamp bereikt ? :-) grapje... geniet en tot morgen !!!

sven vanhalst

Posted On: 05 Oct 2016 06:16 am

Zoals reeds eerder gezegd goe bezig.... blijven gaan en niets aantrekken van die etensresten die op het parcour gooien. Blijven focussen op het doel en dat is tonen waarvan die kleine Belgen gemaakt zijn.... Er is meer nodig dan wat Broccoli om u tegen te houden of is het terug een hint zoals Stefanie omschreef... In ieder geval blijven gaan met die banaan. Je mag nu al trots zijn op een pracht prestatie.....

Andy Vanhoutte

Posted On: 05 Oct 2016 05:37 am

Dag Joost, schitterend bezig man, het ziet er inderdaad lastig uit, (aan uw commentaar en foto's te zien) ploeteren, broccoli, lopen, wandelen :-), zand eten, afzien,... maar het lukt u zeker, dat weten we nu reeds !!! Succes !

Stefanie Bekaert

Posted On: 05 Oct 2016 05:32 am

Hi Joost. Goed bezig. Laat die broccoli maar voor wat het Is. We maken er thuis wel een ovenschotel van. Keep going. See you soon Groetjes Stefanie

melanie maes

Posted On: 05 Oct 2016 05:23 am

Dag Joost, zowel jij als Ann spreken over de broccoli.. soepje maken? Nee,serieus, Dikke proficiat,jullie doen dat weer schitterend. Voor ons is het spannend en tof om telkens jullie blog te lezen. Verzorg die blaren goed!! Keep going.. Groeten,Melanie

nathalie vandenameele

Posted On: 05 Oct 2016 05:16 am

Dag schatje Hier alles ok! We zijn bijzonder trots op jou! "If you're going through hell, ... keep going! " (Winston Churchill) Keep the courage. We believe in you! xxx

03 October 2016 12:14 pm (GMT-04:00) Santiago

Dag twee zit erop. Wie schreef weer op de blog

Comments: Total (11) comments

Els Kenis

Posted On: 04 Oct 2016 08:14 pm

Je bent ook mooi in beeld op de video!. Ik hoop dat jullie mijn mails krijgen want dat kan ik niet zien Gr aan Ann

sabrina vinquier

Posted On: 04 Oct 2016 06:49 pm

hey Joostje, Lastig maar mooi , wat wil een mens nog meer! fantastisch beelden, de foto's die we zien zijn adembenemend laat staan wat je daar live beleefd: om stil van te worden, maar stilstaan is niet toegelaten he, dus voortdoen zoals je bezig bent! supergoed dus. keep on going with a smile ;) vele groeten

Lut Dekeyser

Posted On: 04 Oct 2016 06:15 pm

Keep on running!!! You are the best!!

nathalie vandenameele

Posted On: 04 Oct 2016 04:36 pm

Dag schatje Alweer schitterende foto's gezien ... je ziet er gelukkig uit! We zijn bij jou! Go for it!!! xxx

Stefanie Bekaert

Posted On: 04 Oct 2016 11:06 am

Dag Joost, het is daar geen walk in the park (dat kan hier in ons Belgenlandje) ... maar zoveel MOOIER, FANTASTISCHER, 100% Chili ... Geniet met volle teugen en vergeet de kleine ongemakjes. We wachten in spanning het vervolg van jullie avontuur af. Tot héél binnenkort. Groetjes, Stefanie

Filip SOREYN

Posted On: 04 Oct 2016 09:24 am

Hey Joost, dat was schrikken zeker ? Pech voor jou natuurlijk dat ze vooraf alle fluiten controleren. Wist niet dat een grote fluit één van de criteria was om te mogen starten. Nu, mits het betalen van een halfuur boete mocht je dan toch starten. Gelukkig zeg ! :-)) Misschien loop je daar nu met een kleine fluit rond, maar ballen aan je lijf heb je wel anders hoor ! No balls, no glory !

Sven Vanhalst

Posted On: 04 Oct 2016 09:20 am

Goe bezig joost een beetje zand meer of minder daar zal het niet op aankomen e ... verder zo voort doen en blijven volhouden .... Geniet van de mooie omgeving en laat u niet kennen.....

johan decoene

Posted On: 04 Oct 2016 06:58 am

dag joost dag 2 zit erop zie dat jullie weer genieten van alles die maar kan in deze wonderbaarlijke natuur 45 graden daar en hier vanaf donderdag 15 da dis 3 keer zoveel langs daar gelukkig mag je wat in het water spelen of doorlopen ,kan deugd doen he prachtige foto's en filmpjes te zien op facebook mocht je cameraman tegenkomen in woestijn zwaai eens he dan zwaaien wij allemaal terug is jou baardje alweer gegroeid? voila maatje ,morgen weer een tripje,misschien met de bus maar ik vrees er voor ,heb gehoord platte band dus tzal te voet worden door de woestijn succes en groetjes aan ann doeiiiii carla en johan

Kurt Masselis

Posted On: 04 Oct 2016 06:13 am

Hey Joostie ! Joost de foto's bekeken van de second stage, PRACHTIG !!! Zand in alle soorten, door 't water ploeteren, machtig ! Héél goed bezig, opgeschoven van plaats 62 naar 58, nog maar 57 gasten voor te steken !!! :-)) Ik zit hier op mijne bureau met een smile op mijn gezicht, terwijl jullie daar aan 't afzien zijn... m'n hart is bij jullie ! Succes en doseren hé

Dodotte Lannoy

Posted On: 04 Oct 2016 05:22 am

Lieve zandstuiver, ge zijt zalig goe bezig... De foto van Joostje onder de rots aan het kruipen spreekt boekdelen... Niet afgeven he.... Komaaaaaaaaaaan!!!!!! Xxxxxxx

GISELE PUENTE

Posted On: 04 Oct 2016 01:20 am

Hi Joost!!!!! Wow!!!!! Amazing what you are doing!!! Enjoy and good luck!! Greetings from Pancho and Esteban from Mexico!!!

02 October 2016 05:10 am (GMT-04:00) Santiago

Einde van dag 1.

Nog niet gestart en al een penalty omdat mijn fluitje te klein was. Maar neen... Ik bedoel het veiligheidsfluitsje dat verplicht materiaal was. Gestart (met een half uur boete) van op ongeveer 3200m hoogte en aan gekomen op 2630m. Met een moeilijkheidsgraad

Comments: Total (23) comments

Peter Herman

Posted On: 07 Oct 2016 01:52 pm

Dag Joost, een heel eind ver in de wedstrijd intussen...Je bent er nog steeds bij zie ik. Dikke proficiat!!! Volhouden nu!!! We steunen je van hieruit! GoGoGO!!!

Dodotte Lannoy

Posted On: 07 Oct 2016 07:34 am

Hey zoutstuiver, diene ranking, is da wel just??? Zijt gij echt zo ver van voren..... 'raccourcietje' gepakt zeker? Ik ken dat, eerst een ommetourke, dan ne keer zeuren... en dan nog dat gedoe met dat fluitje..... foufelare.... haha.... alle zever op een stokse, ge zijt de max!! ECHT!!! xxx Dodotte

Filiep Vanwymelbeke

Posted On: 04 Oct 2016 06:21 am

awel awel tis de moeite! Dag Joost, we supporteren volop bij deze superprestatie van jullie! We volgen jullie vol spanning, volhouden volhouden en geniet van wat je ziet in die prachtige natuur! Hup hup hup keep up ;-)! Filiep en Carmen

Laura Muylle

Posted On: 03 Oct 2016 10:20 pm

Papsie, veel succes daar. Enjoy the view!

Mark Stiles

Posted On: 03 Oct 2016 05:02 pm

Hallo Joost! Veel succes met de race. Moet geweldig te zijn op hoogte loopt inde heldere lucht zijn. U zegt Namibië was een wandeling in het park, dan moet dit een echte uitdaging zijn. Je hebt de metaal en ervaring! Blijf na mijn vriend! Mark Stiles

Vincent Rigole

Posted On: 03 Oct 2016 02:04 pm

Mooi zo, buurman. Stage 1 succesvol beëindigd! Als jij al zegt dat Namimbië een 'walk in the park' was tov dit, kan ik mij zowat een beetje voorstellen wat het nu dan is. Zoals An hierboven al zei : we mogen niet meer klagen als wij een loopje doen bij 25° of bergop. Succes met de rest van 't parcours en vooral.... blijven genieten. Ciao

Heidi Knockaert

Posted On: 03 Oct 2016 01:26 pm

Hallo, zo te zien is het terug de moeite. Ik zou zeggen doseer je krachten, geniet ervan. We kijken uit naar je verhalen. Wat jullie doen is gewoon : amazing. Go for it gr heidi en peter

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 Oct 2016 11:12 am

Hallo Joost, We volgen jullie op de voet. Amai, wat een avontuur... Doseer je krachten en je trekking maaltijden. Uit sympathie zou ik zowaar weer aan mijn ni-eet :-) beginnen. Tot binnenkort

sabrina vinquier

Posted On: 03 Oct 2016 10:11 am

een klein fluitje in 40 graden , hoe is dat mogelijk ;) soit toch mooi gepresteerd en samen met Ann kunnen lopen, de max toch, Geniet van deze schitterende ervaring en prachtige streek, met een klein hartje kijk ik naar jullie beelden, Fantastisch gewoon. knuffel, doe zo voort en idd de bloemen zijn aan de finish gogogo

Florence Fourneau

Posted On: 03 Oct 2016 09:51 am

Veel succes Joost ! We zijn hier allemaal onder de indruk, gogogo !!!!

Kris Muylle

Posted On: 03 Oct 2016 09:17 am

Wij allebei zo fier en zo bezorgd! Doe maar goed voort. Voor ons mag het gauw zaterdag zijn. Dikke zoen

Dominiek Deman

Posted On: 03 Oct 2016 08:59 am

Wow !! Geniet ervan en veel succes. Weinigen zouden je het nadoen !!!

Ann Dewulf

Posted On: 03 Oct 2016 08:34 am

Super Joost !! Wij gisteren al klagen wanneer we de Smokkelpotstraat oplopen.. We voelen ons dan plots zoooo klein als we lezen en zien wat jij allemaal presteert. Blijven gaan en genieten.. Wij blijven je volgen vanuit onze 'luie' zetel Grtjes Ann en Curd

johan decoene

Posted On: 03 Oct 2016 07:37 am

hallo joost dag 1 is weeral goed geeindigd met ommetoerkes en fluitje die te klein is, niets van aan trekken geniet van jouw trips en zorg goed voor ons madam dat die niet verloren loopt make pictures en enjoy the trip ann staat op zelfde rangschiking als haar leeftijd ,super he al zeer mooie foto's gezien groetjes en tot morgen carla en johan

Pieterjan Eygenraam

Posted On: 03 Oct 2016 07:23 am

Joost, Ik heb alleen maar bewondering voor u. Dit zijn keer op keer zotte uitdagingen die je aangaat. Keer op keer verbaas je ons. Weet dat iedereen naar u opkijkt want wat je doet is echt om trots op te zijn! Veel succes, maar vooral, geniet ervan!

Katia Desauw

Posted On: 03 Oct 2016 07:08 am

Dag H E R O! Respect in all the way, Joost! Zorg goed voor elkaar ! Het ziet er daar inderdaad werkelijk prachtig uit!!! Wat een ervaringen , zeg, telkens weer ... Lieve groet Katia

Petra Deschacht

Posted On: 03 Oct 2016 07:04 am

Well done nonkel Joostje! Keep up the good work and keep on running/walking!

Dodotte Lannoy

Posted On: 03 Oct 2016 06:42 am

Dat ge zot zijt, dat weten we al langer dan vandaag, maar een ommetoerke??? Niet zot maar serieus geschift moet je daarvoor zijn... Niet plooien Joostje, plooien is voor tramkaartjes!! Go go go, zalig bezig, en dat MET klein fluitje! Niet te doen dadde ❤️

sven Vanhalst

Posted On: 03 Oct 2016 06:38 am

Veel succes joost niets aantrekken van dat half uur komt wel in orde, toon maar van wat jullie gemaakt zijn... de kleine belgen... Jullie zijn grootse dingen aan het doen....

melanie maes

Posted On: 03 Oct 2016 06:20 am

Hey Joost? Dat je in herhaling valt is heel normaal. Het ziet er daar heel mooi uit en er zijn al supermooie foto's te zien. Het ziet er inderdaad heeel lastig uit! We kijken al uit naar het volgende nieuws. Veel succes verder!! Groetjes Melanie

Kurt Masselis

Posted On: 03 Oct 2016 06:10 am

Hey Joostie, Opt gemak hé, de bloemen zijn aan de finish ! Dat je fluitje te klein is, wie heeft dat moeten constateren ??? Riita toch niet zeker ;-) Vooral niet forceren, maar zo te lezen moet het daar de moeite zijn, opletten voor hoogteziekte maar ik ben er zeker van dat jullie je voorzorgen zullen nemen. Succes ! ps Je staat momenteel op plaats 62 ! goed hé !!!

Lut Dekeyser

Posted On: 03 Oct 2016 05:43 am

Bravo, dag 1 zit erop. We volgen je op de voet. ( een heel grote voet!!!)

nathalie muylle

Posted On: 03 Oct 2016 05:22 am

Dag schatje De foto's die we tot nu toe zagen, waren prachtig! Maar amai! Het "klinkt" allemaal niet zo simpel... Gelukkig waren Ann en jij daar samen en remember, "there is no free lunch" ;) We zijn er zeker van dat het zal lukken ... Kom maar naar huis met fantastische verhalen! Love you! xxx