Atacama Crossing Blogs 2016

Ann Verhaeghe

7

Posts

Atacama Crossing (2016) blog posts from Ann Verhaeghe

07 October 2016 12:11 pm (GMT-04:00) Santiago

Gisteren de long stage. Ik ben aan het schrijven dus aangekomen. Vertrokken na een ijskoude nacht (er stond ijs op het water), met een zeer klein hartje en slechts 2 blaren. Het eerste CP was pas na 16 km, dus extra water werd aangeraden. Alsof die rugzak nog niet zwaargenoeg was. Aanvankelijk woog hij 11kg zonder water, dus in total 12,5. Stukken zwaarder dan die van onze tentgenoten, maar ja die vlogen ook: de 2de dame die vorig jaar ook Ecuador won en haar man die het kalm aan doet want die midden oktober een 100 miles loopt, de 3de dame die al 4 ironmans, MDS,

Comments: Total (13) comments

yasmine donckels

Posted On: 09 Oct 2016 06:19 am

Liefste Ann, Met tranen in de ogen is het prachtig om de commentaren te lezen met al uw felicitaties ...VERDIEND Een dikke proficiat aan jullie beide. Geniet nu maar van jullie laatste dagen en vooral rusten hé. Groeten Yasmine

Alain Delfosse

Posted On: 08 Oct 2016 06:55 pm

Hey Ann, Dikke proficiat. Altijd in de top van de top.

sabrina vinquier

Posted On: 08 Oct 2016 06:01 pm

Een super dikke proficiat, geen woorden meer voor, de tijden die je neerzet zijn fenomenaal, echt chapeau. Alweer zit ik hier te bleten terwijl ik je blog lees. ( ben een trunte zeker :)) Nu al het afzien voorbij is, geniet nog van de vele vriendschappen en van de schitterende ervaringen, samen. een goede terugreis en dan complete ingeschakelde rust met de verdiende luxe. dikke knuffel Bart en Sabrina

Maud Hubrecht

Posted On: 08 Oct 2016 09:37 am

Dikke proficiat! Je deed het weer en hoe xxx

Sven en Virginie Vanhalst

Posted On: 08 Oct 2016 08:41 am

Hallo Ann, Super goed bezig! Echt een topprestatie. Geniet er nog van. We zijn al benieuwd naar u fantastische verhalen. Verder nog veel succes. Groetjes. Sven en Virginie.

Christine Dubaere

Posted On: 08 Oct 2016 08:31 am

Hola Ana muchas felicitaciones!! Una vez más una prestación excepcional!, Ahora tienes que disfrutar y una vez más un "pequeño curso"(para tí) y después buen viaje a Belgica con una medalla magnifica!! Creo que tu familia va a hacer una grande fiesta para tí con mucho vino rosado...y te esperamos en la clase con un grande aplauso para una supermujer!! Hasta pronto y revolve seguro!! Un saludo amistoso de Christina

johan decoene

Posted On: 08 Oct 2016 07:11 am

DAG ANN TOPPIE TOPPIE nog een klein duwke en je mag weer aan de luxe denken die belgie te bieden heeft lekker eten ,slapen ,goeie parfum en de beste verzorgers de ontvangst van jouw gezin als toetje erboven op zal heel veel deugd doen ps:vergeet die medaille niet af te halen aan de finisch groetjes carla en johan

nathalie vandenameele

Posted On: 08 Oct 2016 07:05 am

Dag Ann Hoe doe je dat toch !?! Fantastisch gewoon!!! Geniet van die laatste!!! Tot binnenkort! Nathalie

Els Kenis

Posted On: 08 Oct 2016 06:37 am

Dag Ann Supervrouw! Het wordt moeilijk om.de juiste woorden te vinden om ons respect te verwoorden. Het is geweldig hoe je dat doet, zelfs met versleten zolen, hopelijk een matje dat niet,stuk is, temperaturen die erg wisselen, rugzak die je alleen moet dragen, de weg die je alleen moet gaan langs landmijnen....dus toch niet zoveel gidsen en dragers eh tenzij vanop afstand... Proficiat ! Geniet van de recup na je laatste 10-tje en heel binnenkort van het samenzijn met je familie Een trotse Luk en Els

Isabelle Werbrouck

Posted On: 08 Oct 2016 06:01 am

Dag Ann, ik ben eigenlijk enorm blij dat je zo hoog in de ranking staat, dan moeten we echt niet lang scrollen om je naam te vinden. Genoeg gezeverd ! Top prestatie, top madam !!! Respect

melanie maes

Posted On: 08 Oct 2016 05:48 am

Hey Ann, PROFICIAT!! Wees trots op jezelf,tussen al die 'kraks' heb jij het ook gedaan!! Dit kan niet iedereen zeggen,alleen jij en Joost. Kurt, zorg maar dat je er de volgende keer ook bij bent. Dus Ann, geniet van de 'kleine' 10km en van de finisch, douchke,lekker eten,bedje... pas op met de massage;) Ik verlang tot je terug bent. Heel veel liefs,Melanie

Patrick Hanssens

Posted On: 08 Oct 2016 05:40 am

Dag schatje, Ik wist dat je sterk was, maar zo sterk...top goed gedaan

dany taelman

Posted On: 08 Oct 2016 02:03 am

hola ann, weeral een topprestatie ! hoe blijf je het volhouden ?? en de eerste in je leeftijdscategorie !!! Blijf genieten ...en hopelijk is de zuidamerikaanse sfeer er ook ? succes voor morgen ...maar het zal peanuts zijn voor jou ...felicidades !

05 October 2016 02:20 am (GMT-04:00) Santiago

We zijn er terug. 36,5+44+40+44 = we zijn over de helft, 4 dagen met

Comments: Total (24) comments

Els Kenis

Posted On: 07 Oct 2016 09:53 pm

Sorry ann, foutje in mijn vorig bericht 30e in totaal! Is een mooi getal eh

Els Kenis

Posted On: 07 Oct 2016 09:49 pm

dag Ann Super grote proficiat! Wij zij apetrots dat we jou kennen! Ik heb echt enorm veel bewondering voor jou! Je bent gewoonweg de 28e in totaal en de eerste vrouw in je categorie! Geweldig! Hopelijk heeft je matje het gehaald en kan je nu echt bekomen, nog efkes poedertjes eten en dan komt die heerlijke douche,,dat lekkere eten en dat zachte bed heel,dicht bij. Eerst nog feestje bouwen, medaille ontvangen na je laatste loopje. Vele groeten Els en Luk

Marleen Descamps

Posted On: 07 Oct 2016 08:56 pm

Hallo Ann, We hoorden vandaag van Yasmine en Carl over je formidabele prestatie en kunnen je alleen een hééééééééééééééééél dikke proficiat wensen We blijven met veel interesse je "crossing" volgen Marleen en Roger

Christine Dubaere

Posted On: 07 Oct 2016 11:39 am

Hola Ana muchas felicitaciones con una prestación extraordinaria!disfruta de que puedes realizar!!también disfruta de la naturaleza y de la esfera con tus compañeros. Buen fin del cross y hasta pronto con una medalla magnifica!! Un saludo grande para una supermujer!! Christina

sabrina vinquier

Posted On: 07 Oct 2016 09:07 am

gewoonweg een SCHITTERENDE prestatie! ik krijg steeds kippenvel telkens ik naar de site van 4Deserts kijk, heel vaak met tranen in de ogen geniet ik mee van jullie prestaties. die foto's (hoewel ik er niet altijd vind) en beelden. echt fantastisch. Blijf vooral genieten van alles rondom jullie. xxx tot gauw

Clara Hanssens

Posted On: 07 Oct 2016 09:05 am

die medaille wil ik... Haha niet te schatten! 30ste momenteel en eerste vrouw in je leeftijdscategorie, ik raak er toch niet bij hoor! We zijn allemaal suuuuper fier hier! Verzorg jezelf, geen domme dingen doen, kom heelhuids terug, maar vooral, geniet ervan! Ik verlang altweer tot je thuis bent xxxxxxxx

johan decoene

Posted On: 07 Oct 2016 06:57 am

dag ann ik kon het niet laten om toch maar iets te schrijven bij deze tekst zie ik dat je ook de lange tocht overwonnen hebt ik heb niet ver moeten zoeken in de rangschikking nu nog de piece of cake om de medaille binnen te halen geniet van het tochtje en de medaille ,derest komt later en de herrineringen zullen voor altijd blijven groetjes uit bissegem-lauwe toi toi carla en johan

yasmine donckels

Posted On: 07 Oct 2016 06:42 am

Amai Ann,schitterend dat jullie dit weer hebben doorstaan!!We zijn hier supertrots op jullie en verlangen om jullie verhalen te horen.De rozeetjes staan alvast koud!!Nu nog een duwde en jullie medaille is binnen.Schitterend!! vele kussen van ons allen!!

Kurt Masselis

Posted On: 07 Oct 2016 06:01 am

YES YES YES Ann ! SUPER wat je weer gedaan hebt ! 11u 50 min over the long marsh, de 28 ste plaats in 't totaal !!! Proficiat !!! Ben héééééééél content dat de uitslag al one line staat, m'n dag kan niet meer stuk ! Groetjes en tot gauw. Kurt

melanie maes

Posted On: 07 Oct 2016 05:25 am

PROFICIAT!!! Amai, hoe supergoed je deze lange race gedaan hebt!! RANK 28!!! Resultaten net gezien, waarschijnlijk nu dodo, kijk al uit naar jouw blog, KIPPEVEL !! Veel liefs,Melanie (ik stuur nog een mail)

Alan Phillips

Posted On: 07 Oct 2016 04:15 am

Ja Ann! Ek sien jy is so sterk!!! Ek wil net vir jou vertel dat jy is 'n ster! Ek is trots op jou. Dink aan my wanneer jy op die Long March is.... Groete Alan

Dany Taelman

Posted On: 07 Oct 2016 03:21 am

Dag ann, weeral een superprestatie geleverd ! Dikke proficiat en wat een grote madam ben jij....je bent er toch weeral bij...een select groepje mensen die dit presteren....petje af hoor......en ik denk als je thuiskomt dat de cava klaar staat. Saludos de ecuador y hasta manana.......

patricia schellekens

Posted On: 06 Oct 2016 10:59 pm

Hey Ann Wat leuk,deze blog van jou Leuk dat we zo een beetje mee genieten van wat jij daar meemaakt Wat een mooi avontuur beleef je daar toch weer En bedenk eens hoe weinig mensen op deze planeet dit al hebben mogen/kunnen doen Je bent één van de weinige :-) Fantastisch,toch! Wanneer je dit leest heb je normaal de lange stage al in je benen Hopelijk zie je er nog even fit uit als na de lange stage op de MDS Je glimlachte van toen zal ik blijven herinneren :-) Vanaf nu is het recht naar de finish Go!Go!Go! Mooie foto's gezien van jou en de medelopers Zeg Ann,in februari gaan wij op reis naar Chili en bezoeken oa Atacama Moest je daar nu per toeval,tijdens het lopen,een prachtig resort tegenkomen,wil je dan al een kamer voor ons boeken? Zo één met een heerlijke douche,een zacht bed,mooi zwembad,lekker eten,...:-) Drink er ondertussen gerust een cocktail en zet hem al op onze rekening :-) Nog even Ann en je kan weer genieten van al deze luxe Maar nu even nog Back to Basic and run,run,run,...! Good luck! xxx Patricia en Geert

Kathleen Hanssens

Posted On: 06 Oct 2016 08:45 pm

Hey Ann,schitterende prestaties! En dat appeltje,die cola,sla en een rozeeke heb ik al klaar gezet voor het familieweekend! En dan willen we ook alle verhalen horen...Zorg nog goed voor jezelf,geniet er nog van en kom dan veilig en wel terug naar huis!

Els Kenis

Posted On: 06 Oct 2016 05:44 pm

Dag Ann Sory,sory, sory. Ik heb je elke dag een mail gestuurd(doe ik liever dan bloggen) en nu lees ik bij Joost dat die niet aankomen en bij hem wel! Ik zocht weer telkens een 'dagelijkse gedachte' maar ja, het zij zo eh. Dan toch maar blog zeker. Het is fijn om jullie blog te lezen en de fotografen zijn echt super! Ze fotograferen echt mooi, ik vind ze beter dan de andere keren en die co,d ik toen al heel goed! De video's laten ons nog meer proeven van wat jullie doen, gelukkig zo,der de temperaturen, het eten,de blaren, de omwegen, de....... We blijven hier duimen op het thuisfront en zijn gewoon al trosts dat we jou kennen! Ik hoop dat je toch tussendoor echtnkan genieten van dit ongelooflijk bijzondere landschap. Hebben jullie ook kunnen genieten van die prachtige sterrenhemel of lig je dan op je matje? Lieve Ann, je bent fantastisch! Ik stuur je seffes toch nog een mailtje om te testen!

Kurt Masselis

Posted On: 06 Oct 2016 03:52 pm

Jaja, Ann, als je dit berichtje leest ben je er geraakt !!! PROFICIAT !!! Ge moet het toch telkens opnieuw doen hé !Nu een dagje "rust", lees strompelen door het kamp en wat op adem komen... de laatste dag eten uit 'n zakje, soepje shaken in pulleke warm water, chips, heb je chips mee ??? Zoutnootjes vreten en ondertussen dromen van ne ferme Mojito met enkele ijsblokskes terwijl je op een luchtmatras in een mooi zwembad ligt te dobberen ... :-) Keep on dreaming... it's coming soon reality ! Geniet van je rustdag, en morgen van je laatste 10 kilometers "loslopen". Toi toi toi, doe aan iedereen de groeten en 'k verlang al om jullie verhalen te horen ! Kurt

sven vanhalst

Posted On: 06 Oct 2016 11:45 am

Goed bezig ann... die long march zal er ook wel bij kunnen na al wat je al gepresteerd hebt.... Veel succes en zo verder blijven doen....

Christine Dubaere

Posted On: 06 Oct 2016 07:45 am

Hola Ana tu es una supermujer!!deseo mucho valor para tí! Es una prestación incredible y la medalla te espera!!mucho éxito! Un saludo de Christina

Hans Vinckier

Posted On: 06 Oct 2016 07:09 am

Frigo bijna leeg.... Patrick : vullen met cava !! Als ik de uren bekijk die je per etappe aflegt in die hitte - een volle dagtaak - , zonder een fris drankje , geeft dat alleen maar meer respect voor de prestaties. Het thuisfront zal je vandaag een duwtje vooruit geven zodat je kan vliegen over de brocoli, zweven over de stenen en glijden door 't zand.

Filip Soreyn

Posted On: 06 Oct 2016 07:03 am

Dag straffe madame, ik heb daarnet, zoals iedere morgen trouwens, een frisse krokante appel gegeten, rechtstreeks uit de frigo. Heerlijk ! Ge moogt er dan ook ene hebben als je terug thuis zijt, maar eerst moet je nog een beetje afzien hé. :-) Je staat daar toch maar weer mooi op de 5de plaats bij de dames, en 1ste in je age group. Formidabel !! De foto's en filmpjes spreken voor zich. Fantastisch mooi is dat daar ! En nu de long stage. Ik ben zeker dat je er klaar voor bent om hem volledig op te vreten (bij gebrek aan een frisse appel :-)) Com'on Ann, go for it !

johan decoene

Posted On: 06 Oct 2016 07:01 am

dag ann zie dat je het weer super gedaan hebt met alles erop en eraf en bergen op en bergen af ,rollend ,huilend,lachend,kruipend zal je de eindstreep wel halen de medaille komt in zicht maar is er nog niet helemaal,nog een lastige en minder lastige dag waar je moet genieten genieten en niet vergeten te genieten kom je morgen wel aan da van die buikkrampjes komt wel in orde verzorg je goed en erna mag je je weer eens volledig laten gaan als ik goed lees ,blijkbaar heeft patrick plaats gemaakt voor jou medaille in de frigo !!!!!daar steken we een stokje voor ,de medaille hoort bij de andere op de kast of aan de muur zodat er nog vele super medailles bij kunnen voila zie ,jammer genoeg geen nieuws morgen ,misschien van joost ? JOOST HEEFT NOG VEEL ENERGIE toi toi carla en johan

Gerard Dosquet

Posted On: 06 Oct 2016 06:46 am

Dag Ann , Goe bezig , weeral een top prestatie !! . Nu nog een duwke ( groot ) en je heb dit weeral tot een goed einde gebracht . Jullie zijn heeeeeeeeel goed bezig !! Geniet nog van het uitzicht en inderdaad beter stil staan dan door lopen anders ....... tot later Gerard en Veva

patrick Hanssens

Posted On: 06 Oct 2016 05:33 am

Hallo Schat, Ga er maar voor...ik heb al plaats gemaakt voor de medaille...de frigo is bijna leeg, dus kom dan maar vlug terug..

melanie maes

Posted On: 06 Oct 2016 05:27 am

Hey Ann, Schitterend hoe je het weer gedaan hebt! Zand,zout,warmte...en broodgeur:)om dorst van te krijgen. Schaafwonden,blaren en buikkrampen,niets houdt jou tegen maar zo kennen we je. heel mooie filmpjes en foto's gezien! De medaille is in zicht..nog een beetje:) Ik wens je het allerbeste voor morgen! 't Zal raar doen geen blog te kunnen lezen,afkicken. Wees goed voorbereidt voor morgen. Jij weet wel waar je moet op letten en wat best voor je is. Dus GoGoGo en kom dan maar na ontvangst van jouw medaille en het nagenieten van jouw schitterende prestatie vlug naar huis. Veel liefs,Melanie X

04 October 2016 11:38 am (GMT-04:00) Santiago

Oef, ik ben er, finally. Vandaag werd de race beschreven als difficult en moderate. In open woestijnlandschap, vulcanische ondergrond, zand, losse stenen, broccoli-ondergrond, precies net geploegd en uitgedroogde zoutvlakte, ideale ondergrond om niet te kunnen lopen en je voeten in alle bochten te wringen. Verstand op nul dus, en blik op oneindig. En die oneindigheid was er,

Comments: Total (11) comments

Guy Goossens

Posted On: 06 Oct 2016 05:31 am

Go Go Go Ann. Heel goed bezig. Als je zwak momentje hebt, denk dan aan al grote uitdagingen die je al hebt beeindigd. Onze MDS, Gobi, ... Go with the flow, stay Focused en eet die woenstijn even op

Filiep Vanwymelbeke

Posted On: 05 Oct 2016 08:17 pm

Ongelofelijk sterk. Kost dit nu energie, of geeft dit je energie? Een doordenker. Ik ben overtuigd van dat laatste, al heb ik nu makkelijk praten vaneigens. Ik zou die vlieg willen zijn, ... Strenght is the product of struggle. You must do what others don't, to achieve what others won't. Goe bezig.

Bart Deneir

Posted On: 05 Oct 2016 07:09 pm

Hallo Ann, zo te zien en te lezen hebben jullie al uitdaging genoeg gehad in zandland en je heb terug schitterende prestaties neergezet! Hopelijk vandaag ook een goeie dag gehad en nog wat courage over om ons de details te schrijven! Nog veel succes en geniet van jullie tijd ginder. Vele groetjes Bart

johan decoene

Posted On: 05 Oct 2016 07:08 am

hallo ann ik heb de indruk dat het HET JAAR VAN DE OMWEGGETJES is weeral enkele blaren bij is normaal als je op vulkanische grond loopt maar ondanks alles blijf je goed gefocust en ga je stevig door zoals we jou kennen verzorg jou en rust goed uit voor de long day ben gisteren loopke gaan doen langs leie heb veel aan jullie gedacht door(jullie trainingsparcours) zondag marathon en halve in eindhoven zal zonder zand en heuveltjes zijn go go go met die beentjes en laat ze maar poepje ruiken groetjes carla en johan

Kurt Masseliis

Posted On: 05 Oct 2016 06:30 am

Dag Ann, straffe Madam !!! Alweer een topprestatie neergezet, van plaats 38 naar 31, super ! zo te lezen was het alweer de moeite. In de vorige race was er, ik denk ook op dag 3, zo'n finish die we zagen maar waar we nog meer dan 2 uur naartoe mochten lopen/strompelen ... Die organisatoren zijn ook niet van gisteren hé :-) Goe bezig, geniet en verzorg je voeten goed. Morgen staat de "long stage" op 't programma, dus spaar je maar wat vandaag. Oei, ik denk dat ik dat beter gisteren geschreven had... Toi toi toi, we kijken nu al uit naar een volgend berichtje van jou !!! Kurt

Sabrina Vinquier

Posted On: 05 Oct 2016 06:13 am

Yes, voila opdracht voltooid en nu op t gemakske de rest van de reis/race afwerken. K wist het dat je gefocust zou zijn maar de snelheid die jij neemt is fenomenaal. Hoedje af Doe zo voort.

sven vanhalst

Posted On: 05 Oct 2016 06:08 am

Goe bezig Ann , zoals reeds gezegd door Yasmine je bent ze allemaal aan het inhalen. De top dertig is in zicht zoals de boog van de race.. Maar je moet geen omwegen meer maken gewoon recht naar het podium.... Blijf genieten van de mooie streek de warmte en de blaren ..... Remember pain is temporary, glory is forever....

Stefanie Bekaert

Posted On: 05 Oct 2016 05:29 am

Whaw Ann, de top 30 zal je morgen wel bereiken. Jouw tocht Door Atacama is nu al een hit. Doe zo verder. Groetjes Stefanie

yasmine donckels

Posted On: 05 Oct 2016 05:26 am

Hey Ann, Amai,Je bent ze zo op uw kousevoetjes allemaal aan het inhalen hé,hadden we wel gedacht...ongeloofelijk!!!! Hopelijk kan je wel genieten van de prachtige landschappen ondanks het hele zware parcours ...geniet,geniet,geniet... Vele kussen van ons allen

melanie maes

Posted On: 05 Oct 2016 05:15 am

Hey Ann, blik op oneindig, geen einde zien, eeuwigheid duren... Amai,dat alleen al is lastig zonder te spreken over de warmte,droogte,broccoli ondergrond.. But you did it!!! Straf,heel straf! Verzorg uw blaren goed en ja,Kurt,haar afspraak om haar voeten terug te fatsoeneren is al gemaakt:) Dus Ann,denk aan de deugddoende massage.. maar nu: keep going.. Veel liefs,Melanie

dany taelman

Posted On: 05 Oct 2016 01:42 am

hallo ann, je blijft het tocht ongelofelijk doen ....je ben een volhouder ...toi toi toi voor woensdag ! we zitten in hetzelfde continent, ik in Ecuador en jij in chili ....hou vol y hasta manana ..saludos, dany

03 October 2016 12:51 pm (GMT-04:00) Santiago

De MdS was heet met veel zand, in de Gobi kregen we alle seizoenen met de aangepaste decors, Namibia was mooi en gemakkelijker, maar Atacama is wel ENIG!
Aangekomen in kamp 3, na een schitterende etappe. Gisteren 36,5 km (+ het ommetoertje) en vandaag 44 km daarbij op de teller.
De eerste helft van de stage beschreven ze als difficult. En dat was het ook, wel 20 keer een rivier doorkruisen, soms tot boven de knie in het ijskoude bergwater, verschillende canyons doorlopen, een lange steile helling, een lange tunnel door, nog meer hellingen en dan een gigantische steile duin aflopen: schitterend!!! Deel 2 was beschreven als moderate, qua ondergrond en hellingen misschien, maar mentaal toch stukken zwaarder. Het was bloedheet met een zachte zandgrond en niks van schaduw.
Ik hoopte de schade van gisteren wat goed te maken. Geen buikpijn meer en de roze vlagjes hield ik goed in het oog (geen 2 keer hoor). Stage 2 van 44km duurde 7,5u, zeer lang, maar blijkbaar een beter resultaat dan gisteren. Mentaal was de etappe zwaarder, maar ze gaf me terug wat energie.
Tot nu toe is dit de schoonste race, we gaan ervoor om goed te eindigen.
Merci voor de mailtjes die mijn ogen wat spoelen van het vele stof. Xxx Ann
Kurt, we missen je in onze tent, bij het lekkere ontbijt en de gezellige diners ;-)

Comments: Total (14) comments

sabrina vinquier

Posted On: 04 Oct 2016 06:37 pm

hey, Ann wat een inhaalmanoevre!! doe zo voort , al 2de in categorie en die voor jou begint al te beven, go for it . Je kan ze pakken. Ik vermoed dat dit toch je drijfveer is :) . Wij ondertussen ons wekelijks dinsdag toerke gedaan, met de gedachte dat jij nu ongeveer over de derde finish komt. Blijf genieten van dit schitterend parcours. see you soon. k zal nu nog wat foto's bekijken. slaapwel (groeten van Bart ook) xxx

Maud Hubrecht

Posted On: 04 Oct 2016 06:21 pm

Leuk te lezen dat je ervan geniet en dat het enig is! Ik kan het mij niet voorstellen, al beschrijf je het mooi, grt x

nathalie vandenameele

Posted On: 04 Oct 2016 04:27 pm

Hey Ann! Wat doe je het weer fantastisch!!! Geniet er van !

Patrick Hanssens

Posted On: 04 Oct 2016 03:24 pm

Hallo Schat, Ann is een duif ....ze loopt zo snel om mij terug te zien...en de kids ...dat weet ik zeker ...

Sofie Planckaert

Posted On: 04 Oct 2016 02:49 pm

Hei Ann! Je bent (weeral) goed bezig! Atacama ziet er inderdaad prachtig uit! Hopelijk verloopt de etappe vandaag vlot, geniet er maar van (ook al is het afzien). Good luck en proficiat! Sofie

Kathleen Hanssens

Posted On: 04 Oct 2016 12:12 pm

Hey Ann,wat een prestatie! Daarnet oma aan de telefoon met stand van zaken...Mira was ook al binnen gesprongen met wat nieuws.Oma blijft graag op de hoogte alhoewel ik me afvraag of ze wel beseft wat jij daar presteert

Stefanie Bekaert

Posted On: 04 Oct 2016 11:00 am

Hey Ann, ze zullen wel geweten hebben wie ze in die tent moesten te slapen leggen... allemaal toppers, dus jouw plekje daar is zeker en vast terecht. Je bent weeral super sterk bezig! Geniet van de onbeschrijflijke landschappen en van het gezelschap van jullie 4DESERTS vrienden. Tot binnenkort Stefanie

Filip Soreyn

Posted On: 04 Oct 2016 09:38 am

Hey Ann, ja we zien hier allemaal zéér teleurgesteld dat je "maar" 14 plaatsjes opgeschoven ben na stage 2. Toch niet weer een toerke omgelopen ? :-)

Sven Vanhalst

Posted On: 04 Oct 2016 09:24 am

Goed bezig race machine Ann (zo word je omschreven door Joost). Niets aantrekken van dat klein ommetoertje je moet de andere ook wat hoop geven e ... Geniet van het vele zand en de mooie omgeving ... Ben aan het meegenieten met jullie juist door naar te foto's te kijken ... Succes en beregoed bezig...

johan decoene

Posted On: 04 Oct 2016 06:46 am

DAG ANN Blij om jou terug te horen zo te zien geen ommetoerke,en op geschoven in de rij naar voor commentaren en foto's en hoeveelheid info beter dan namibie dankzij facebook ja 20 keer in het water spelen of doorlopen doet veel deugd he maar niet goed voor die voetjes met da zand(,scrub scrub) melanie zal weer veel werken voila zie,we kijken uit naar morgen en mocht je camera tegen komen onderweg zwaai eens he ,dan kunnen we allemaal terug zwaaien doeiiii carla en johan

kurt Masselis

Posted On: 04 Oct 2016 06:28 am

Whaw Ann, wat een prestatie !!! In de ranking van plaats 52 naar 38, zo maar eventjes 14 plaatsen opgeschoven ! Hou je maar een beetje in, er zijn er maar 37 meer voor jou, aan dat tempo vlieg je het podium voorbij :-) Machtig mooie foto's van de tweede stage, ik vermoed ferm lastig met natte voeten in de shoenen, die daarna door de hitte opnieuw gebakken worden. Tape je tenen/voeten maar goed in, hopelijk staat melanie'tje thuis klaar met een fantastische voetverzorging ! Ik mis jullie ook verschrikkelijk en kijk dan ook elke seconde van de dag naar wat "Breaking News from Atacama". Stel het wel en genieten is de boodschap ! Kurt

Christine Dubaere

Posted On: 04 Oct 2016 06:10 am

Hola Ana Muchas felicitationes, es una realización incredibile!!disfrute de todo

melanie maes

Posted On: 04 Oct 2016 06:04 am

Hey Ann, Fijn om te lezen dat dit ENIG,schitterend en het mooiste decor is. Geen buikpijn meer en weer wat energie is alleen maar positief!! Amai,natte voeten en daarna bloedheet.. Geniet van de schoonste race. Veel liefs,Melanie

Fabienne De Brabandere

Posted On: 04 Oct 2016 04:55 am

Hallo buurvrouw, We genieten weer mee van jouw fantastisch avontuur ! Ongelooflijk hoe sterk jij wel bent, veel bewondering hiervoor, heel veel succes nog en zorg goed voor jezelf, nog een veilige tocht ! Kris & Fabie & kids

02 October 2016 04:46 am (GMT-04:00) Santiago

Lieve vrienden,

Dag 1 zit erop. En wat voor een. De lauwberg en de poverleute hebben er geen lap aan. gestart op 3200 m en geeindigd op 2600. Er werd beschreven dat het parcour moderate was. Dus dachten we ok, de eerste etappe is een piece of cake. Niks was minder waar.

Amai ik ben even moe als na de long march. De hartslag is hoger, de zuurstof in de lucht is minder, de vochtigheid is nihil,

Comments: Total (21) comments

Danny Verdam

Posted On: 05 Oct 2016 05:38 pm

Hi Ann - het gaat je goed - veel plezier bei the "big one" morgen :-)

Dorine Gaeremynck

Posted On: 04 Oct 2016 11:14 am

Heel goed bezig Ann ! We duimen voor je ! Dorine

Filiep Vanwymelbeke

Posted On: 04 Oct 2016 06:07 am

Hey Ann, Amai amai, wat een fenomenale ervaring en inspanning weerom! We wensen jullie héél véél succes en chance! Geniet van die prachtige natuur! We duimen zo hard we kunnen ;-). Carmen

Filip Soreyn

Posted On: 03 Oct 2016 06:44 pm

Hei Ann, Groot gelijk da je ommetoerkes doet. Terwijl ja daar toch bent , en allemaal voor dezelfde prijs ! Vandaag nog halfuurtje doorlopen na de finish ? :)) Goe bezig ! Go Go Go !!

Mark Stiles

Posted On: 03 Oct 2016 05:08 pm

Hallo Ann! Veel succes met de race! Jouw ervaring nu zal je de een dat zal zeker finish. Genieten van de ervaring. De heldere lucht en een perfecte skys moet ongelooflijk zijn. Het ga je goed mijn vriend! Mark Stiles

Maud Hubrecht

Posted On: 03 Oct 2016 05:03 pm

Jij kan ons niet teleurstellen, chapeau dat jij dit kunt! Zo een mooie foto!! En wat een lach

yasmine Donckels

Posted On: 03 Oct 2016 04:55 pm

Hey Ann, Wanneer je dit leest zit etappe 2 er waarschijnlijk reeds op!!We duimen hier volop voor jullie want zo te zien doen jullie het fantastisch!!Vooral genieten en veel foto's nemen zodat we hier een beeld kunnen vormen welke prachtprestatie jullie neerzetten.Wij zijn ongelofelijk trots op jullie beide!!!We verlangen tot je terug bent hoor!!!Veel succes en opletten hé!!

Isabelle Werbrouck

Posted On: 03 Oct 2016 11:19 am

Hey Ann, alvast een schitterende start genomen zo te lezen. Ommetoerkes hoeven écht niet, de weg is al lang genoeg. Neem liever die tijd om meer van die prachtige foto's te nemen, zo kunnen we een klein beetje mee genieten van je prachtprestaties. Geniet vooral en weet dat we verschrikkelijk trots op je zijn. Toi toi toi. Isabelle en Carlos

Stefanie Bekaert

Posted On: 03 Oct 2016 11:18 am

Hey Ann, je doet het super daar in het verre Chili. Jouw sympathie met Joostie is bewonderenswaardig, een ommetoertje van een half uur om zijn straftijd te neutraliseren :-) Twee dikke maatjes ... Eéntje ontbreekt, maar die is in gedachten steeds bij jullie. Stel het goed en hou ons posted. Groetjes Stefanie

Kathleen Hanssens

Posted On: 03 Oct 2016 09:39 am

Hey Ann, zo'n mooie foto's!! En ik hier maar stoefen over mijn schoonzus die ginder ver zulke prestaties levert! Chapeau!! Zorg goed voor jezelf. En op het familieweekend zullen we je voetjes wel masseren! Straks even bellen naar oma en opa om hen op de hoogte te brengen.Groetjes vanuit het verre Poperinge!

Olivier Vanhoutteghem

Posted On: 03 Oct 2016 08:32 am

Hey Ann, Terug een super ervaring blijkbaar! Ons teleurstellen kan jij zeker niet doen! Daar aan de start staan en finishen-in gelijk welke tijd ook- is al bewonderenswaardig! Maar jou erbij neerleggen...? Na de eerste tocht..? Dat heb je waarsch geschreven in een emotionele bui

sabrina Vinquier

Posted On: 03 Oct 2016 08:02 am

hey Ann, geen roze vlagjes meer?? , zolang je maar geen roze olifantjes ziet zijn wij al heel tevreden. Je kan ons niet teleurstellen, je deed het toch fantastisch zelfs met een ommetoerke. maar vanaf nu recht op het doel af :). nu goed opgewarmd dus Ann, klaar voor de volgende, moeilijke tocht! wij duimen xxx

Heidi Knockaert

Posted On: 03 Oct 2016 07:39 am

Hoi , zo te zien en lezen zal je weer een super ervaring rijker zijn. Trager of niet voor ons blijf je een super women! Wat jij allemaal doet. Top. Ons hoedje af. Doe zo voort en blijf vooral genieten. Zonnige groetjes Heidi en peter

johan decoene

Posted On: 03 Oct 2016 07:29 am

dag ann weeral goe bezig met jou tochtjes heel mooie foto onder de brug van ... zo te zien ben je op rangschikking geeindigd na dag 1 hetzelfde als jouw leeftijd,dus ;; jaar,hihi laat alles maar waaien maar genieten is de boodschap toi toi carla en johan

Christine Dubaere

Posted On: 03 Oct 2016 06:58 am

Deseo mucha suerte para í para los días que vienen. Disfruta del deporte y de la naturaleza! Mucho éxito

Karin Vanhyfre

Posted On: 03 Oct 2016 06:54 am

Hoe kan jij ons nu teleurstellen ! Deelnemen is al een prestatie op zich . Go An ! Prachtige foto s trouwens ! Benieuwd om je volgende verslag te lezen

Christine Dubaere

Posted On: 03 Oct 2016 06:52 am

Hola Ana! Supermujer

sven vanhalst

Posted On: 03 Oct 2016 06:34 am

Goed bezig .... niets aan trekken van die vlugge vogels je zal ze wel inhalen ..... Geniet er maar van

patrick Hanssens

Posted On: 03 Oct 2016 06:25 am

ze kan het..:)

Kurt Masselis

Posted On: 03 Oct 2016 06:24 am

Hey Ann, goe bezig, als je al tijd hebt om een sightseeing te doen ! ik zou daar toch niet mee overdrijven hoor ! :-) Het is niet omdat Joostie een half uur straftijd aan z'n been heeft, dat je daarom moet ommetoerkes doen hé ! Zo te lezen liggen jullie in een toptent qua tentgenoten. Hopelijk is de sfeer er even goed als in Namibia ! Wil je iedereen veel groetjes doen, en schooi maar wat eten van de Frank, liefst 's avonds zodat hij het de hele dag mag meesleuren :-) Toi toi toi, en op 't gemak hé ! Je staat momenteel op de 52 ste plaats, niet vergeten te genieten van de mooie zichten !

melanie maes

Posted On: 03 Oct 2016 06:14 am

Supermooie foto!! Teleurstellen??? ZOT!!! Vooral genieten,remember?! Het ziet er daar inderdaad prachtig uit,maar heel lastig zoals je vertelt. Rust goed uit(als dit kan) en verzorg je en jouw voeten goed. Tof dat we iets van jou horen. Ik kijk al uit naar morgen voor meer nieuws. Veel liefs,Melanie

30 September 2016 10:47 am (GMT-05:00) Bogota, Lima, Quito

Vrijdagmorgen, 7u30 plaatselijke tijd

Ik zit bovenop mijn bed, klaar om te gaan ontbijten. Al wakker van 5u (10u in Belgi

Comments: Total (8) comments

Freddy Ducoulombier

Posted On: 07 Oct 2016 11:13 am

Hahaha, ongelooflijk, zoveel km in zo'n omstandigheden lopen en dan nog grapjes over de rosé die je mist. Veel succes, de medaille (en rosé) zijn er bijna.

haar man

Posted On: 02 Oct 2016 04:27 pm

succes schat

Els Kenis

Posted On: 02 Oct 2016 03:12 pm

Maud Hubrecht

Posted On: 02 Oct 2016 08:33 am

Hallo, je zal dat zeker goed doen, zoals altijd! We duimen

nathalie vandenameele

Posted On: 02 Oct 2016 06:45 am

Dag Ann! We duimen!!! Je zal dat goed doen, daar zijn we zeker van!!! Dikke kus

Kathleen Hanssens

Posted On: 30 Sep 2016 08:51 pm

Hey Ann, vervelend die klachten maar wel normaal zeker? Hopelijk wordt het allemaal wat beter. Leuk om iets te lezen op je blog! Wij duimen hier alvast vanuit Poperinge!

Melanie Maes

Posted On: 30 Sep 2016 06:54 pm

Hey Ann, jetlag en spierpijn en andere klachten hopelijk voorbij!! nog eens stressen bij de rugzakcontrole .. niet nodig,alles is in orde en je bent niets vergeten:) en dan GOGOGO en doe jouw ding! Heel veel succes,en geniet ervan xxx

sabrina vinquier

Posted On: 30 Sep 2016 02:26 pm

acclimatiseren noemen ze dat ;) maar morgen lukt dit weer een stukje beter, gogogo , op t gemakske. nog eens lekker genieten van je eetbaar voedsel om er dan in te vliegen. Wij staan al te trappelen. Met al die ervaring zal dit wel lukken en beter vandaar een kramp ipv morgen :) Ann doe dat super goed en wij duimen alvast. xxx

26 September 2016 12:00 pm (GMT+08:00) Beijing, Chongqing, Hong Kong, Urumqi

Test, test, ... een blog aangemaakt en straks alles inpakken.

Morgen zijn we weg!

Comments: Total (5) comments

Dorine VERHAEGHE

Posted On: 01 Oct 2016 01:47 pm

Geef mensen een pluim! Geef ze regelmatig een pluim ! Dan krijgen ze vleugels! (Phil Bosmans) Bij deze, van ons veeeeele pluimen, zodat ge grote vleugels krijgt, voor 't gemak, zo vliegt ge erdoorxxxxxxxxxx... ... ... Piet & Dorine, ¡Que te vayas bien!

Melanie Maes

Posted On: 28 Sep 2016 06:02 pm

Hey, ondertussen al aangekomen in hotel normaal.. Geniet nog efkes van de luxe en ga er dan voor hé!!! Vele groeten,Melanie

Gerarda Vermander

Posted On: 28 Sep 2016 11:49 am

Super dat je er weer bij bent Ann....succes hé

Geert Vermoere

Posted On: 27 Sep 2016 05:24 am

laat ons tijdig meegenieten!

Sam F

Posted On: 27 Sep 2016 01:56 am

Go go go Ann!!!